abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 mei 2006 @ 18:47:50 #1
123794 MiekeMuis
Never keep running and stop!
pi_38308119
ben je blij met jezelf in de zin innerlijk(dus onderwerp uiterlijk weg) ? zo niet, werk je aan jezelf? en waar ben je nou echt niet blij mee?

welke eigenschap ben je nou juist wel heel blij mee?

TS begint: ik ben over het algemeen blij met hoe ik ben. maar aan het feit dat ik wat vaker moet nadenken voordat ik wat doe zit me wel dwars.
ik vind de eigenschap dat ik van mensen hou heel mooi

Ik ben iemand.... anders
pi_38309595
Nee, dat ben ik niet. Er 'mankeren' veel dingen aan me die ik graag anders wil zien.
Werken doe ik daar aan, heb nu ook eindelijk psychologische hulp gezocht.
Paar erg slechte eigenschappen zijn niet om kunnen gaan met gevoelens en egoïstisch zijn/doen (wat een leuke combinatie kan geven )
Een mooie eigenschap van mezelf vind ik dat ik altijd m'n hoofd boven water weet te houden (uiteindelijk)
pi_38309706
Ik ben tevreden met mijn karaktereigenschappen. 't Kan natuurlijk altijd beter, ik ben bijvoorbeeld soms nogal heetgebakerd.
pi_38309947
Gewoon top
pi_38310581
In grote lijnen vind ik dat ik goed in elkaar zit, natuurlijk zijn er altijd dingen die ik verbeteren kan. Owja en vaker nee leren/durven te zeggen .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_38310619
Waar slaat je naam eigenlijk op?
  zondag 28 mei 2006 @ 20:18:39 #7
123794 MiekeMuis
Never keep running and stop!
pi_38310976
zo werd ik genoemd weleens, waar het op slaat geen idee.
Ik ben iemand.... anders
  zondag 28 mei 2006 @ 20:20:07 #8
146730 R81
Ech wel...
pi_38311020
Ja ik ben eigenlijk wel tevreden.
Vroeger was ik nogal snel jaloers (in relaties).
Dat heb ik nu nog steeds wel een beetje maar toch minder erg.
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  zondag 28 mei 2006 @ 20:36:35 #9
125878 Gabry
Lento Violento
pi_38311618
Ik ben wel blij met mezelf
In voldoe aan heel veel van mijn eigen idealen

Maar heel veel mensen om me heen hebben een heel ander idee over hoe ik me dien te gedragen
Dat is wel jammer
Moet ik mezelf aanpassen aan hen
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_38312337
Ja,qua innerlijk ben ik wel blij met mezelf.

Ik moet alleen wat minder verlegen zijn.
pi_38312374
Ja, ik ben erg blij met mezelf. Vooral dat ik kan nadenken over dingen, maar toch genieten.
You're living in a fantasy... world...
  zondag 28 mei 2006 @ 21:32:39 #12
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38313936
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef Gabry het volgende:
Maar heel veel mensen om me heen hebben een heel ander idee over hoe ik me dien te gedragen
Dat is wel jammer
Moet ik mezelf aanpassen aan hen
Omdat ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_38314123
Ja en Nee.

Ik ben blij met mezelf omdat ik redelijk 'slim' ben. Slim in de zin van dat ik makkelijk leer en dingen goed kan overdenken.

Ik ben niet blij met mijn eindeloos gepieker over teveel dingen. Alles spookt de hele dag door mijn hoofd. Ik denk overal bij na. Mijn geheugen is tegenwoordig als een zeef, het ene oor in, het andere oor uit. Trek je de vuilnisbak open terwijl je naar de WC moet. Ook het communiceren met andere mensen loopt niet lekker omdat ik de laatste tijd teveel bezig ben met hoe ik overkom e.d. Erg frustrerend.

Kom ik daar bovenop, dan is het weer top!
A dirty mind is a joy forever
  zondag 28 mei 2006 @ 21:55:49 #14
81237 releaze
best of both worlds
pi_38315150
Ik ben blij met de basis-ik, met de dingen waar ik minder blij mee ben, daar werk ik aan. Maar ik ben verre van ongelukkig met mezelf ik mag er van me zijn
pi_38315689
Ik ben best tevreden met mezelf, maar ik weet dat ik af en toe heel bot over kan komen tegenover anderen. En ik ben een uberflapuit, dat mag ik best een beetje bijschaven.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_38316972
Ik ben blij dat ik van binnen eigenlijk best een normale goede jongen ben en waarschijnlijk erg liefdevol ben in een relatie. Alleen zo jammer dat ik zo saai en verlegen ben dat daar toch niemand achter komt
pi_38317526
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik mijzelf soms echt een onuitstaanbare harteloze bitch
4
  zondag 28 mei 2006 @ 23:41:53 #18
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_38319656
ik ben zo fucked up dat ik wel blij met mezelf MOET zijn.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zondag 28 mei 2006 @ 23:43:50 #19
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_38319715
Ik vind dat de wereld zich wat meer moet schikken naar wat ik denk en wil.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_38319909
Dat ik nogal gevoelloos ben irriteert me
  maandag 29 mei 2006 @ 01:51:09 #21
38509 Phate
But Seriously
pi_38322906
Ik ben vooral in professionele sfeer een topper: heel open, maar heel eerlijk, rationeel ipv emotioneel, opbouwend kritisch (hoewel soms iets te hard). Nadeel van die professionele zelfverzekerdheid is dat ik soms iets teveel op de voorgrond treed.

In het privé leven ben ik juist wat te emotioneel, teveel op de achtergrond, te weinig zelfvertrouwen.
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_38323288
Ik ben wel blij met mezelf hoor. Natuurlijk heb ik m'n mindere puntjes, maar over het geheel valt het wel mee. Sowieso hebben anderen meer last van die puntjes dan ik, dus het maakt mij nog niet eens zo uit.

Ik zou graag wat attenter zijn en ik zou eens moeten leren om m'n kop niet in het zand te steken. Als het even kan zou ik graag ook minder perfectionistisch zijn, alhoewel het ongetwijfeld ook zijn goede kanten heeft. Maar daardoor ben ik wel erg kritisch t.o.v. mezelf en mijn omgeving, en ik uit het ook niet altijd even subtiel. Ik ben vrij aanwezig en loop nog weleens ongemerkt over mensen heen. Verder zijn er heel veel dingen die andere mensen graag aan mij veranderd zouden zien, maar daar ben ik het zelf niet zo mee eens.

Waar ik wel erg blij mee ben is dat ik breed geïnteresseerd ben en altijd m'n best doe de goede kanten van een situatie in te zien, dat ik best zelfverzekerd ben en principieel, verantwoordelijk en plichtsgetrouw. Ik probeer het altijd naar eigen inzicht zo goed mogelijk te doen.
Sanity is (not) statistical
  maandag 29 mei 2006 @ 06:52:58 #23
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_38323636
Ik ben ook blij met mezelf.
Wat minder puntje is dat ik me dingen tesnel aantrek.
MIjn grootste voordeel is dat ik gewoon heel lief en verzorgend ben.
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 29 mei 2006 @ 07:01:30 #24
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_38323658
Ik ben eigenwijs en autistisch, maar dat boeit me niet
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_38326055
yep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')