quote:
Amen, sister.quote:
Ik vind hem niks.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er mis met Egbert-Jan?
Ik kan als hetero-man wel zeggen dat ik Egbert-Jan geen lelijke kerel vind.
Gekke rena.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:05 schreef rena het volgende:
De rechterkant van mijn gezicht inclusief neus is verbrandWat ben ik toch ook een mongool, ik had me om moeten draaien op een gegeven moment
![]()
BLA BLA BLA. BLUGH.![]()
Ik ben nu een soort duo penotti, maar dan rood/witquote:
Kom bij me vannacht.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
Wow! Ik dacht even dat ik in de spiegel keek!
Jij hebt FF al!quote:
Zal ik er even een slotje op zetten?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
Zeg doe eens rustig met posten... ik heb nog aardig wat tijd nodig
De tegenovergestelde spiegel ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
Wow! Ik dacht even dat ik in de spiegel keek!
Dat geeft niet. HIj vergeeft me Tom ook.quote:
Ik wachtte met champagne en een geweldig zelfgemaakt diner met oesters op jou. Waar was jíj?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik lag net in een bad met rozenblaadjes op je te wachten, PeRi, waar was je?
Klopt.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt.Zo lijk ik er inderdaad meer op
:
[afbeelding]
Je hebt gelijk, "Dizer, rot op" klinkt een stuk minder vriendelijk.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:17 schreef PeRi het volgende:
Dizer, wanneer ga jij nou naar NY?
Jammer dat ik net m'n sig aangepast hebquote:Op zondag 4 juni 2006 23:05 schreef rena het volgende:
Wat ben ik toch ook een mongool
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jammer dat ik net m'n sig aangepast heb.
z'n gangetje... ik rij nog steeds bijna dagelijks langs je straatje [of woon je daar niet meer?]quote:Op zondag 4 juni 2006 23:19 schreef Burdie het volgende:
Alles goed met je??? Long time...
Ja, ik woon er nog. Nog ongeveer drie maandjes, dan ga ik deze mooie stad achter de duinen verlaten...quote:Op zondag 4 juni 2006 23:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
z'n gangetje... ik rij nog steeds bijna dagelijks langs je straatje [of woon je daar niet meer?]
hoe'st met jou?
Tim, moet je hier?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:15 schreef timbob het volgende:
[..]
als ik hier niet ben, mis ik jou het meest
zie hier...quote:Op zondag 4 juni 2006 23:21 schreef Airelle het volgende:
ZUS!!! Hoe was het???
mooi!! goed om te horenquote:Op zondag 4 juni 2006 23:24 schreef Burdie het volgende:
Ja, ik woon er nog. Nog ongeveer drie maandjes, dan ga ik deze mooie stad achter de duinen verlaten....
Met mij gaat het geweldig goed, mijn dipje van destijds ben ik redelijk goed doorgekomen geloof ik en nu gaat het allemaal gewoon lekker eigenlijk.
Nee, naar Utrecht... nog eventjes verder studerenquote:Op zondag 4 juni 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
zie hier...
[..]
mooi!! goed om te horen
waar ga je heen verhuizen?? terug naar het Verre Oosten??
Schatjequote:Op zondag 4 juni 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
zie hier...
[..]
mooi!! goed om te horen
waar ga je heen verhuizen?? terug naar het Verre Oosten??
Ik ben benieuwd.quote:
Bijna vol!quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jammer dat ik net m'n sig aangepast heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |