je bedoelt discusiiquote:
Ja, duh, als je naar de speech van Reggie had geluisterd dan zei ie t zelfde.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
In ieder geval 1 iemand die het met me eens is dat de Wii geen Next Gen console is.
[..]
Maar goed, wat weet Iwata nou,.
Hier zitten de échte kenners.
Goed artikelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:53 schreef Tware het volgende:
http://wii.ign.com/articles/711/711370p1.html
IGN over waarom de Virtual Console zo belangrijk is..
Huh?quote:
Ach.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef EricG het volgende:
Dat stond al een paar dagen geleden op games.fok.nl
And beyond!quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef EricG het volgende:
Dat stond al een paar dagen geleden op games.fok.nl
Waarom?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totaal niet boeiend en compleet uit zn verband gerukt.
Het is gewoon een patent voor een service waarmee je berichten kan sturen, nou, dat kan met sms, msn en xbxlv ook al.quote:
On-screen display + wiimote. Werkt het zelfde als het als touchscreen chatten in Animal Crossing op de DSquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
Chatten lijkt me wel leuk op de Wii, maar dan moet er wel een toetsenbord uitkomenAnders schiet het natuurlijk niet op
![]()
Of het moet een beetje als picto-chat op de DS gaan (dan wel wat uitgebreider graag), waarbij je je Wiimote als krijtje op een schoolbord kan gebruiken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
Chatten lijkt me wel leuk op de Wii, maar dan moet er wel een toetsenbord uitkomenAnders schiet het natuurlijk niet op
![]()
Pokemon Wii:quote:Wii part:
http://www.famitsu.com/game/news/200...54492,0,0.html
Shipping 4 million by the end of the year (in Japan!)
Pokemon Battle Revolution will be out a few months after Pearl/Diamond and will link with the DS game.
New games (not just the emulated stuff) on Virtual Console could also be 500-1000 yen.
Main DS-Wii connectivity will be:
- touch-screen controller
- Wii = DS station, like the shop kiosks
- DS games can be expanded via Wii
Het ziet er inderdaad schitterend uitquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
IK wou het al eerder posten maar het forum was kapot
Vind de models echt abnormaal mooi, blijkbaar is de Wii toch krachtiger dan we dachten aan de hand van screens. De hardware was dus echt nog lang niet klaar
Inderdaad, ziet er zeer goed uit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
Vind de models echt abnormaal mooi, blijkbaar is de Wii toch krachtiger dan we dachten aan de hand van screens. De hardware was dus echt nog lang niet klaar
Ik ook.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:25 schreef speknek het volgende:
Ja cool, maar ik had een cel shaded look leuker gevonden..
quote:Sakurai announces three new Smash Bros. Brawl characters
June 7th, 2006
While there isn’t an official confirmation, I would expect this one to be true. Sakurai, Smash Bros. Brawl director let three new characters slip via a Japanese radio show. And the winners are…
Get ready to shed a tear for Mr. Game & Watch, Young Link, and the Ice Climbers…as a return for these characters doesn’t look like it will be happening. On top of that, it seems that the final number of fighters will be somewhere around 40, so there is plenty of room for brand new entries.
OMGquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:33 schreef Roi het volgende:
De Wii kan wel een Pokemon gebruiken!
Ook leuk nieuws!
[..]
![]()
![]()
We ruilen young link in voor cell shaded link?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:33 schreef Roi het volgende:
De Wii kan wel een Pokemon gebruiken!
Ook leuk nieuws!
[..]
![]()
![]()
Twee linksquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
We ruilen young link in voor cell shaded link?
Alleen zoals gezegd, een (MM)Online Pokemonquote:
Was dat niet fake?quote:Ook leuk nieuws!
[..]
![]()
![]()
Dat vind ik ook een beetje vaag.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:39 schreef Tomasso het volgende:
Was dat niet fake?
Die clones mogen ze er van mij ook uit tiefen ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:47 schreef moomoo het volgende:
geloof maar weinig van dat bericht. mr G&W en ice climbers, 2 characters met unieke movesets, eruit gooien, en geen woord over clones als pichu(het meest waardeloze character ooit)?
nee, ik wacht wel op nieuws uit een officiele bron.
Kut, verkeerde accountquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die clones mogen ze er van mij ook uit tiefen ja.
Sssssssht!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kut, verkeerde account.
Mja, dan ben jij de eerste die weg moet he
Connectivetyquote:- In the synchronization of Wii and DS, 'Pokemon' is the first bounces.
Ik heb het zelf nog maar half gelezen hoorquote:The announcement of the price:September at the release date of Wii. The synchronization of Wii and DS : from 'Pokemon'.
【 Nintendo management policy briefing 】
2006/6/7
- Wii is not the next generation machine.
- President Iwata of Nintendo.
"What should appearance be Wii while the industry is shifting to a portable type?"(president Iwata)
President Iwata analyzes for it to leave the game market untouched by NINTENDO DS appearance and to have shifted a portable game machine from the type hardware to the center. The concept of Wii was said, "Game machine that naturally infiltrated life" basing this.
Nintendo puts 'nintendogs' and 'It is and a forest very stricken' and 'DS training of the adult that strengthens the brain', etc. on the market by NINTENDO DS, and has achieved the game population expansion. This is a result that the title of the idea match is accepted to the market. 「The paradigm shift from past "Processing performance supremacy principle" happened by NINTENDO DS. It thinks this to be an occurrence ..machine (Wii) of leaving untouched... 」Do..generation..word..so far..extension..line..evolution..show..generation..Iwata..president.The tone was strengthened with other hardness , saying that "Make a clear distinction".
- "..hostility of everyone of family.. hardness" and emphasis.
Then, what concrete function is put in Wii because it becomes "..merging in life.. hardness"?Wii hears of the voice "The spec is low" compared with PlayStation 3 and Xbox 360. However, "The advance in technology has been only used for a different direction from the route so far" and it refuses ..this.. ..president Iwata... The main body doesn't become obstructive thin, and small though doesn't correspond to HD (high definition) Wii. It is quiet and power consumption is also a little. A wireless controller for whom everyone can intuitively use the new services such as virtual consoles and Wii Connect 24 in the development schedule and above all like the television remote control is a big feature.
「Even I am engineer's fag end. I feel a beautiful screen in the charm very much. However, the size of hardness grows if it starts achieving it, the fan turns annoyingly, the development cost of software soars, and all commodities are made a masterpiece. Service like Wii Connect24 cannot be developed. In short, it is thought that the balance is important. Where is the latest technology turned on, and here is important. 」(same as above)
It is emphasized that choices "Processing performance supremacy principle" dared not to be chosen in developing the next generation machine. Being not able ""Dared" Did not choose" is a big difference. Care about Wii to the end ..going forward as "Heterodoxy child" of the industry.. by an original controller and service.
The concept similarly declares many turn on "It seems to be Wii" title at a main body, a sale, and a simultaneous period on a soft side , saying that "A revolutionary paradigm can shift when it was able to be important to propose the usage in which it is interested respectively of the family, and to achieve it". It seems to prepare beginning that sticks to life that 'DS training of the adult that strengthens the brain' built up the genre of the brain activation though a concrete content was avoided.
- The game of 500 yen and 1000 yen also : in a virtual console. ?
A new remark : about a virtual console to which the eyeball function and the game of Wii are delivered. It is first family computer, Nintendo Super Entertainment System, NINTENDO DS, a game cube, and PC engine. 、A new plan of "It wants the new work of a compact making to play for 500 yen or 1000 yen" (same as above) went out though it had been reported only that a past work of the mega-drive etc. was able to play.
In the basis of this plan, there is thought of president Iwata "I want to put the brake on the flow that all commodities that even forcibly add the mode and sell it for 5800 yen though it is a simple content of the game are made a masterpiece", and a strong desire that a compact price of a compact commodity is put. Various variations seem to arise though the price class of the software of Wii had been assumed to be only 50 dollars or less up to now. Moreover, it seems to step on compact game development when leading to a new creator excavation.
The start time of a virtual console is referred, and it is Mr. Iwata , saying that "It is said to the developer, "Let's start at three seconds" in the inquisitive though it is likely not to go in all the games". It is worth, ends, NINTENDO DS is considered strongly, and this is a glad specification for the user in freedom including play.
- In the synchronization of Wii and DS, 'Pokemon' is the first bounces.
Do it cut against the backdrop of power that NINTENDO DS is ..-.. terrific ..the start dash that Wii is good..?
About the synchronization of Wii and DS that is completely enshrouded to the veil up to now, it is assumed, "I want to make beginning glad when it originally has NINTENDO DS, and there is Wii in the house", makes NINTENDO DS a touch screen controller, and the DS software of the trial version that likens Wii to the DS station in the shop through the download service and the television screen is said that it will think about the playing enhancing element. In addition, a concrete remark also :.
- Sale schedule of soft 'Pocket monster battle Revolution' for Wii within the year.
Soft 'Pocket monster diamond' and 'Pocket monster pearl' for NINTENDO DS of the sale schedule for this autumn are them. It corresponds to the voice chat besides being able to make a user all over the world and the Pokemon done in battle by the Wi-Fi connection correspondence when it explains this software, and to exchange it first of all, evolution dramatic as the game can be played will be accomplished though it is a talk. President Iwata seems to put considerable power , saying that "Because 'Pokemon' is exploded in the form of the height, the Wi-Fi connection has been continued".
It is correct that this software pulls the main body of NINTENDO DS more greatly, and the first bounce title it that synchronizes with Wii very much also obviously :. Pokemons of 2D in hand become 3D very much if software is opened to NINTENDO DS, and exclusive use soft 'Pocket monster battle Revolution' is put in Wii and fighting is started on the television. It is possible to expect it of development only that correspondence to Wi-Fi is thought, and the Pokemon doesn't change from 2D into 3D that seems to be Nintendo. 'Pocket monster battle Revolution' is called a schedule put on the market in winter.
It promises to propose a new game style through the network , saying that "It is thought that the use of the Internet used only to fight is narrow" though it overlapped with the remark with E3 about service "Wii Connect 24" that the continuous connection for 24 hours is kept by the power saving even if the power supply of the main body of Wii is turned off. How are results in the Wi-Fi connection made the best use of?
- A detailed announcement of Wii is September.
And, the price and the release date of Wii about which it is anxious most. This is declared to be "The chance to announce in around September this year is made". It aims at six million hard shipment numbers and soft 17 million pieces this term about the number of the target sales , saying that "It is thought that we are failures if not far selling from the game cube because it was a challenger for ten years".
quote:Even I am engineer's fag end. I feel a beautiful screen in the charm very much. However, the size of hardness grows if it starts achieving it
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:12 schreef Ruzbeh het volgende:
In September heb je weer TGS trouwens. Misschien dat Iwata weer een speech houdt. Iemand een countdown maken?
[afbeelding]
BELIEVE!!!![]()
![]()
![]()
quote:Ok, I think we have enough information to extrapolate both the cost and price of Wii. With Nintendo telling us how much more it expects from sales and profit for FY 2006 and what its target for Wii hardware and software sales, a little algebra should do the trick.
First, the facts we have to go off of:
Sales for FY2005: $4.5 billion.
Sales for FY2006: $5.3 billion.
Profit for FY2005: $877 million.
Profit for FY2006: $580 million.
Wii hardware units to be sold == 6 million.
Wii software units to be sold == 17 million.
That leaves us with ~$300 million less profits on an extra $800 million in sales.
~$300 million less in profits on selling 6 Million Wii == $50 loss on each console sold.
Add in the profits from Wii games, and the loss per unit potentially goes up.
Likewise...
$800 million on added sales from 6 Million Wii and 17 Million Wii games...
$40 (retail price) * 17 Million == $680 Million from games sales...
$800 Million - $680 Million == $120 million from Wii hardware sales.
Wii price (to retailer) == $20
Usual retail markup is around ten bucks, so Wii price will be...
$30!!!
But will cost $70 to produce.
Geen gevoel voor humor?quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef Poit het volgende:
http://www.nationalemediasite.nl/tekenbord/editor.php
Hier kan je tekenen
Jewelquote:
Ach ja, hoop doet levenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jewel
Alleen wordt het zo vervelend elke keer het totaal onrealistische "ZOMFG, HIJ WORDT 149 EURO, WOWOWOOW" aan te horen.
150-30 = verschil van 120 euro.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jewel
Alleen wordt het zo vervelend elke keer het totaal onrealistische "ZOMFG, HIJ WORDT 149 EURO, WOWOWOOW" aan te horen.
Tech demo voor de Gamecube. Mario 128quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja waar dat Mario 128 op sloeg....
Die komt van mijn link, hertquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:27 schreef __aram het volgende:
OMFGWTFJCBBQ!!!!
ATI working on Mario 128 Engine!!!
[afbeelding] [afbeelding]
Het begint met de N en eindigt met otorious_Roy.quote:
quote:"We can't promise we won't have even a one-yen loss, but we are not expecting an enormous loss," Nintendo President Satoru Iwata told a news conference. "It is a strange notion that a game console always leads to mounting losses in the beginning."
"We are working to make the Wii business a healthy one from the first year," he added...
Zei hij niet dat ze gewoon minder winst verwachten, zoals hij al eens eerder had gezegd?quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:29 schreef Tomasso het volgende:
Maar goed, zouden ze de hardware hebben verbeterd of is er nog iets dat we niet weten. Aangezien ze bij een verkoopprijs van minimaal 199 euro verlies lijden
Heeft iedere console niet z'n reeks die tot het bittere eind (and waaaaaaaaaaaay beyond zoals Mario) wordt uitgemolken?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yay pokemon
waarom zie ik steeds dezelfde franchises terugkomen op Nintendo consoles? Zodra Nintendo een console aankondigt, weet ik al dat er een Zelda, Mario, Wario, wellicht een Yoshi en een Pokemon game op komt.
Zijn Nintendo gamers (mij incluis) die gare loodgieter nog niet zat?
Nope!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Zijn Nintendo gamers (mij incluis) die gare loodgieter nog niet zat?
What he said!quote:
Ja, Project HAMMER, Disaster: Day of Crisis, Excite Truck.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yay pokemon
waarom zie ik steeds dezelfde franchises terugkomen op Nintendo consoles? Zodra Nintendo een console aankondigt, weet ik al dat er een Zelda, Mario, Wario, wellicht een Yoshi en een Pokemon game op komt.
Zijn Nintendo gamers (mij incluis) die gare loodgieter nog niet zat?
I wonder... mmhhh..quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yay pokemon
waarom zie ik steeds dezelfde franchises terugkomen op Nintendo consoles? Zodra Nintendo een console aankondigt, weet ik al dat er een Zelda, Mario, Wario, wellicht een Yoshi en een Pokemon game op komt.
Zijn Nintendo gamers (mij incluis) die gare loodgieter nog niet zat?
De consoles zijn vernieuwend.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef BMH het volgende:
[..]
I wonder... mmhhh..
Wat een vraag![]()
Waarom denk je dat mensen Nintendo consoles kopen?
quote:Miyamoto heeft namelijk zo’n beetje een nieuwe Star Fox voor de Wii aangekondigd. De website NintendoGossip heeft namelijk gemeld dat Miyamoto in een interview met de Duitse website Gamefront interessante hints heeft gegeven.
Allereerst meldde Miyamoto iets over de mogelijkheden die de Wii-controller kan leveren voor een game als Star Fox. Hij legde uit hoe bijvoorbeeld vliegtuigen bestuurd kunnen worden of geschoten kan worden met de afstandsbediening. Maar wanneer de interviewer vroeg of ze op dit moment bezig waren met een Star Fox-game voor de Wii, vertelde Miyamoto dat hij niks voorspelt maar ook niks afschrijft.
Op de X360 ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:24 schreef ikookhier het volgende:
Hoop dat Killer Instinct ook nog even langs komt![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de X360 ja.
KI is van RARE, RARE is nu van MS.
Kalmeerquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de X360 ja.
KI is van RARE, RARE is nu van MS.
lost me.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yay pokemon
waarom zie ik steeds dezelfde franchises terugkomen op Nintendo consoles?
Nou, Mario werd behoorlijk uitgewrongen tijdens de Gamecube periode ja. Pokemon ook wel, alhoewel dat maar twee spellen in de marge zijn geweest. Maar het feit is wel dat al die spellen (of althans Mario -het platformspel dan!- en Zelda) van een constante hoge kwaliteit zijn. Wordt je het wel eens zat? Ja, wel een beetje, net zoals je GTA en Final Fantasy misschien een beetje zat wordt. Is het slecht dat er nieuwe versies van uitgebracht worden? In het geheel niet!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yay pokemon
waarom zie ik steeds dezelfde franchises terugkomen op Nintendo consoles? Zodra Nintendo een console aankondigt, weet ik al dat er een Zelda, Mario, Wario, wellicht een Yoshi en een Pokemon game op komt.
Zijn Nintendo gamers (mij incluis) die gare loodgieter nog niet zat?
Die Mario spin-offs boeien me niet zo veel, dat zijn games die Nintendo snel uitpoept, en vaak zelfs beter zijn dan wat 3rd party developers te bieden hebben (ik denk dat Nintendo dat bewust doet om gaten door lack of support van andere ontwikkelaars op te vullen, doen ze op zich goed). Ik betreur het alleen dat ze hoogst waarschijnlijk met de zoveelste Stadium-versie komen, terwijl een MMO OF een Pokemongame a la Oblivion echt een gigantische megahit kan worden. Maar goed, misschien dat het nog komtquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, Mario werd behoorlijk uitgewrongen tijdens de Gamecube periode ja. Pokemon ook wel, alhoewel dat maar twee spellen in de marge zijn geweest. Maar het feit is wel dat al die spellen (of althans Mario -het platformspel dan!- en Zelda) van een constante hoge kwaliteit zijn. Wordt je het wel eens zat? Ja, wel een beetje, net zoals je GTA en Final Fantasy misschien een beetje zat wordt. Is het slecht dat er nieuwe versies van uitgebracht worden? In het geheel niet!
Ik denk (hoop) dat Nintendo zelf ook wel doorheeft dat praktisch alle fans een MMO Pokemon willen. Nu komt er ook een echt online netwerk van Nintendo, dus ik denk dat de kans wel een stuk groter is gewordenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:08 schreef Steeven het volgende:
[..]
Die Mario spin-offs boeien me niet zo veel, dat zijn games die Nintendo snel uitpoept, en vaak zelfs beter zijn dan wat 3rd party developers te bieden hebben (ik denk dat Nintendo dat bewust doet om gaten door lack of support van andere ontwikkelaars op te vullen, doen ze op zich goed). Ik betreur het alleen dat ze hoogst waarschijnlijk met de zoveelste Stadium-versie komen, terwijl een MMO OF een Pokemongame a la Oblivion echt een gigantische megahit kan worden. Maar goed, misschien dat het nog komt.
Het klinkt misschien vreemd, maar dat zou een reden voor me kunnen zijn om een Wii te halenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat Nintendo zelf ook wel doorheeft dat praktisch alle fans een MMO Pokemon willen. Nu komt er ook een echt online netwerk van Nintendo, dus ik denk dat de kans wel een stuk groter is geworden
Rare? Rare is dood.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de X360 ja.
KI is van RARE, RARE is nu van MS.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:25 schreef speknek het volgende:
Als je dan een mic addon op je wiimote kan klikken, en hij herkent het als je met je hand zwiept en roept "Pikachu ik kies jou!", dan zou het toch wel krap in m'n broek worden hoor.
Viva Pinata..quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:26 schreef BMH het volgende:
Rare? Rare is dood.
Ja, hebben ze daar nu 4 jaar over gedaanquote:
Nee, je vergeet het geweldige Kameo, Perfect Dark Zero & ghoullies.. Ze zijn namelijk van een zelfde kwaliteit als eerdere werken van Rare.. Goldeneye, Perfect dark, Conker's bad fur day, Donkey Kong Country, banjo Kazooie etc etc.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hebben ze daar nu 4 jaar over gedaan
Ja, dat zeg ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, je vergeet het geweldige Kameo, Perfect Dark Zero & ghoullies.. Ze zijn namelijk van een zelfde kwaliteit als eerdere werken van Rare.. Goldeneye, Perfect dark, Conker's bad fur day, Donkey Kong Country, banjo Kazooie etc etc.
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo gamesquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op de N64 suckte Rare al, toen gingen ze 3D
Banjo Kazooiequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo games
Het is ook een Stadium, allang bekend. Get over it...quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef SocialDisorder het volgende:
ziet eruit als een stadium/colosseum-kloon, met die verbinding met de DS versies. En vergeleken met Zelda, nog een lelijke kloon ook.
Goldeneye is echtquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo games
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is ook een Stadium, allang bekend. Get over it...
En wat bedoel je met lelijke kloon?
Steeven Turbo?
Die heb je van mij gejat!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:19 schreef Tomasso het volgende:
Steeven Turbo?
Jij hebt een ongelooflijk uitvergroot filmpje gezien op YouTube, is het niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:
- plastic shimmer of doom
- graphics die makkelijk veel beter kunnen, gezien het lage aantal karakters on screen op een moment, leg Super Smash Bros Melee er eens naast, veel mooier
Euh... neequote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:
- plastic shimmer of doom
- graphics die makkelijk veel beter kunnen, gezien het lage aantal karakters on screen op een moment, leg Super Smash Bros Melee er eens naast, veel mooier
Komop man gedraag je ff zoals objectieve crew dat hoort te doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef SocialDisorder het volgende:
ziet eruit als een stadium/colosseum-kloon, met die verbinding met de DS versies. En vergeleken met Zelda, nog een lelijke kloon ook.
nope, de screen op Fok!Games.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij hebt een ongelooflijk uitvergroot filmpje gezien op YouTube, is het niet?
JA BAH LELIJK JOH!!quote:
Ik vind het toch raar hoor, iedereen is verbaasd over hoe mooi het eruit ziet en jij zegt dat het lelijk is.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het toch raar hoor, iedereen is verbaasd over hoe mooi het eruit ziet en jij zegt dat het lelijk is.
Mja dat was in het begin van de DS ook zo Stroliequote:Op woensdag 7 juni 2006 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik eens iets objectief over de Wii posten? Er komen best coole games uit, maar er zijn er maar een paar die echt goed gebruik maken van de mogelijkheden. Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Super Monkey Ball. Bij de rest is het gewoon een gimmick en/of slecht geimplementeerd.
De console heeft veel potentieel, maar het gevoel dat ik aan de E3 overhield was dat het vooralsnog een iets krachtigere gamecube is met een leuke add-on dat in het rijtje Eyetoy en Guitar Hero past.
Uiteraard, maar dat zal de Ps3 net zo goed moetenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
Jawel, mee eens. Maar net als de DS zal ook de Wii zichzelf moeten bewijzen.
geldt dat niet voor zeg maar, alles wat op de markt gebracht wordt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
Jawel, mee eens. Maar net als de DS zal ook de Wii zichzelf moeten bewijzen.
Hey ga jij lekker met Megahand-spelen op je Ps3quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:
- plastic shimmer of doom
- graphics die makkelijk veel beter kunnen, gezien het lage aantal karakters on screen op een moment, leg Super Smash Bros Melee er eens naast, veel mooier
agh, lelijk is niet de term die ik zou gebruiken, maar ja, ik durf het bijna niet te zeggen, ik vind het niet echt prachtig of zo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het toch raar hoor, iedereen is verbaasd over hoe mooi het eruit ziet en jij zegt dat het lelijk is.
Met een klein, echter heel belangrijk verschil lijkt me. In tegenstelling tot bij de Eyetoy of de gitaar controller van Guitar Hero, betreft het bij de Wii geen losse add-on, die maar door een beperkt gedeelte van de console bezitters wordt aangeschaft. Voor die 2 genoemde, zullen nooit massaal spellen geproduceerd worden, omdat de userbase van de console gewoon niet volledig benut kan worden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik eens iets objectief over de Wii posten? Er komen best coole games uit, maar er zijn er maar een paar die echt goed gebruik maken van de mogelijkheden. Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Super Monkey Ball. Bij de rest is het gewoon een gimmick en/of slecht geimplementeerd.
De console heeft veel potentieel, maar het gevoel dat ik aan de E3 overhield was dat het vooralsnog een iets krachtigere gamecube is met een leuke add-on dat in het rijtje Eyetoy en Guitar Hero past.
Ik vind Zelda een stuk mooier dan dit, maar technisch gezien steekt dit er toch wel ver bovenuit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, lelijk is niet de term die ik zou gebruiken, maar ja, ik durf het bijna niet te zeggen, ik vind het niet echt prachtig of zo.
dat doe ik wel in de review van Pokemon Battle Revolution. Hier mag ik gewoon mijn mening gevenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komop man gedraag je ff zoals objectieve crew dat hoort te doen
Tsja het is dan ook maar een speeltje voor de makers om te laten zien wat de wiimote kan doen. Dat is elke keer zo met een mario spel. Kijk wat voor nieuwe dingen je uit de console kan halen en laat het zien. Dat heeft zo uitgepakt dat een mario 64 een grondlegger is van de 3d games. Super mario world een van de beste 2d platvormers is geworden en een super mario bros (3) de uitverkorenen beste was van de beginnende 2d platvormers.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef speknek het volgende:
Ik vind het bij Mario eigenlijk ook wel een beetje gimmicky, dat heen en weer zwiepen zou je net zo goed een knopje voor in kunnen drukken. Spellen als Wii Sports, daar voegt het echt wat aan toe.
Zie DSquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat doe ik wel in de review van Pokemon Battle Revolution. Hier mag ik gewoon mijn mening geven
I LOVE MY JOB!
Serieus; ik heb niets tegen Pokemon, Nintendo, Wii of Mario, maar ik wil gewoon eens wat anders zien. Die Wiimote is geinig en alles, maar alleen Mario Galaxy heb ik gezien die echt op een manier gebruik maakt van de Wiimote dat ik denk: "JA! Een werkelijke toevoeging aan het game-arsenaal!"
Verder is het een gimmick, een gimmick die zich zal moeten bewijzen. En misschien dat devs werkelijk innovatief genoeg zijn om games om de Wiimote te bouwen. Maar als ze niet verder komen dan de voorspelbare dingen als een lightsabre, dan voorspel ik grote toekomst voor de classic controller.
want daar komen zoveel games op uit die op een goede manier gebruik maken van het touchscreen? (dus niet een map of zoiets simpels)quote:
Hetgeen wat je nu vooral met de ds ziet is dat er games uitkomen die bepaalde mensen overhalen om een ds te halen door die spellen die juist vernieuwende functionaliteit en controle hebben. De oude gamer hebben dan nog hun bekende bak met spellen die toch wel uitkomen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:07 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk komen er een aantal goede games uit op de Wii die goed gebruik maken van de controller, maar ik denk dat de meerderheid hier geen goed gebruik van zal maken
http://www.jeux-france.co(...)ttle-revolution.htmlquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:49 schreef Tomasso het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=apHSA8iQizI
Bekijk het in een klein venster, aangezien het oorspronkelijke filmpje ook een minimale resolutie had. Daarnaast verkracht Youtube de kwaliteit.
Edit: Voor de duidelijkheid, dit is alleen het Pokemon gedeelte.
quote:Sakurai announced Bowser Jr., the "Celda" version of Link, and Ridely, the archenemies of Samus, would all be joining the cast of characters for the Wii release.
This makes sense considering Bowser Jr. has had more prominent placement in various Mario sports titles, as well as being his dad's right hand man in New Super Mario Bros., and the "Celda" version of Link was seen on GameCube and now on the Nintendo DS in The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Plus, with both Samus and Zero Suit Samus appearaning in SSBB, it makes sense her foe would get a chance to fight back.
We've also, unfortunately, learned of three current characters that will not be returning: The Ice Climbers, Mr. Game & Watch, and Young Link have no home in SSBB. We don't know who exactly will take their place just yet, but Sakurai stated he wants a roster 40 deep, with 1-2 more non-Nintendo characters.
Maar wat verwacht je nu dan van de Wii? want Wii sports is ook voorspelbaar, en op de DS was Trauma Center in dat opzicht ook wel voorspelbaar. Toch is die laatste een fantastische game. Het maakt mij niet echt veel uit of het gebruik maakt van de vernieuwende besturing die het apparaat biedt, als de game maar tof is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat doe ik wel in de review van Pokemon Battle Revolution. Hier mag ik gewoon mijn mening geven
I LOVE MY JOB!
Serieus; ik heb niets tegen Pokemon, Nintendo, Wii of Mario, maar ik wil gewoon eens wat anders zien. Die Wiimote is geinig en alles, maar alleen Mario Galaxy heb ik gezien die echt op een manier gebruik maakt van de Wiimote dat ik denk: "JA! Een werkelijke toevoeging aan het game-arsenaal!"
Verder is het een gimmick, een gimmick die zich zal moeten bewijzen. En misschien dat devs werkelijk innovatief genoeg zijn om games om de Wiimote te bouwen. Maar als ze niet verder komen dan de voorspelbare dingen als een lightsabre, dan voorspel ik grote toekomst voor de classic controller.
Ik zie de Wii momenteel voornamelijk als een vervanging van m'n Cube. Ik krijg daar ook nog eens een N64, SNES, NES en Megadrive bij.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je nu dan van de Wii? want Wii sports is ook voorspelbaar, en op de DS was Trauma Center in dat opzicht ook wel voorspelbaar. Toch is die laatste een fantastische game. Het maakt mij niet echt veel uit of het gebruik maakt van de vernieuwende besturing die het apparaat biedt, als de game maar tof is.
De kans op matige games is net zo groot als anders, kijk maar wat voor bagger er nu allemaal uitkomt. De Wiimote zorgt er iig voor dat developers wat meer moeten nadenken over de gamequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef moomoo het volgende:
mja, developers zullen zich in ieder geval in het begin wel gedwongen worden zo veel mogelijk gebruik te maken van de wiimote. dan heb je kans dat er matige games 'met revolutionaire besturing' uitkomen in plaats van gewoon goeie games met ouderwetse besturing. natuurlijk zullen we met de wii ook goeie games krijgen die de wiimote functies gebruiken, maar ik vrees dat devs bepaalde leuke ideeen gaan laten schieten, of ernstig veranderen(of naar een andere console brengen, indien mogelijk), omdat het geen gebruik maakt van de wiimote.
Eensch, de game industrie begint steeds meer op hollywood te lijken. Als je als fervent gamer op zoek bent naar goede games, zul je constant de pareltjes er tussenuit moeten vissen. Net zoals je dat nu moet doen als filmliefhebber.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen van de Wii-mote verwacht ik van 3rd party devs niet veel meer dan van de light-guns, dansmatten, gitaren, fightpoles en Eye-Toys. Nintendo zal wel met een paar interessante toepassingen komen, maar 3rd party devs lijken de creativiteit te ontberen die nodig is om van de Wii-mote een definitief en onweerlegbaar succes te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |