Mwoah, Danny wil het niet hebben, dus klaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef Dirkh het volgende:
Sorry Jump, we zullen voortaan wel politiek correcte grapjes maken.
Tijden veranderen Jumpertje, beetje mee gaan in de tijd.
Dat is al 2 of 3 jaar geleden. Ik was toen ook een moraalridder die vond dat het niet kon. Tijden veranderen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mwoah, Danny wil het niet hebben, dus klaar.
Ik heb jou anders nog nooit zien lachen. En nee, ik laat mijn broek niet zakken.quote:Ik kan er ook totáál niet om lachen trouwens.
True, maar ik heb het idee dat Danny's gedachten hierover niet zijn veranderd of zullen veranderen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is al 2 of 3 jaar geleden. Ik was toen ook een moraalridder die vond dat het niet kon. Tijden veranderen.
Ik lach al om een scheet.quote:Ik heb jou anders nog nooit zien lachen. En nee, ik laat mijn broek niet zakken.
Hij zou vast gelachen hebben om de "Mijn rijstkorrel, waar is ie" post, als hij het topic zou hebben gezien. Maar goed, toch vind ik dat dit soort humor hier wel hoort.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef MUUS het volgende:
True, maar ik heb het idee dat Danny's gedachten hierover niet zijn veranderd of zullen veranderen.
Vreest niet, kinders, maar huiver!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Pfffrwwwt
1 2 3 4 5 | G 2 1 0 2 T 1 0 2 0 C 1 1 3 3 A 1 1 2 5 |
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:06 schreef giscard het volgende:
goedkoop en walgelijk leedvermaak dit.
Dat en het is oud.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Nolius het volgende:
Sorry hoor, maar ik wil ff een kwoot uit een topic aanhalen:
Greetje i5 un g31le br33z@h *inclusief pics*
[..]
TS (zelf geen fotoboek) gaat anderen af lopen zeiken nadat hij Sugababes heeft afgestruind. Echt walgelijk.
Nu heb ik posts in MEN! Wat moet men wel niet van mij denkenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
>> MEN!
HAHAHAHAHAHA! Jij hebt posts in MEN, wat ben je dan voor een flapdrol!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:54 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Nu heb ik posts in MEN! Wat moet men wel niet van mij denken.
Dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:00 schreef jogy het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA! Jij hebt posts in MEN, wat ben je dan voor een flapdrol!![]()
![]()
!
En weer heb je niet eens een note voor die opmerking.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ga worden geband, ik ga worden gehaat, maar ik zal jullie dictatuur omver werpen al is het het laatste wat ik doe!!!!!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef NJ het volgende:
[..]
En weer heb je niet eens een note voor die opmerking..
Met een rukwind.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef MrBean het volgende:
Nu moet scheetlater Bupatih zeggen waar hij deze foto als eerste mee associeert.
Jij bent mijn collega niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:03 schreef knowall het volgende:
Ah, dat is wel gewenst hoor jogy.
Nee, ik waardeer je wel, alleen op een andere manier.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:09 schreef knowall het volgende:
Ben ik daarom minder?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:27 schreef jogy het volgende:
Ja, leuk. Hou het maar bij de hindoes, die zijn iets minder controversieel in ddeze regionen.
jogy b. bommelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:32 schreef Kurk het volgende:
[..]
![]()
Schijtmod, zeker wel meedoen met het jodentopic en het hindoetopic, maar niet met het moslimtopic?![]()
Watje.
Nee, een islamietje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:32 schreef Kurk het volgende:
[..]
![]()
Schijtmod, zeker wel meedoen met het jodentopic en het hindoetopic, maar niet met het moslimtopic?![]()
Watje.
Ik ook!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij zou vast gelachen hebben om de "Mijn rijstkorrel, waar is ie" post, als hij het topic zou hebben gezien. Maar goed, toch vind ik dat dit soort humor hier wel hoort.
Ik heb met geen van de drie meegedaan hoor. Maar het Jodentopic begon op zich wel leuk,. melige grapjes en lekker flauw maar ging al voor de 2de pagina de verkeerde kant op. Over het moslimtopic wil ik nog niet eens beginnen, je weet wat voor een Josti's er rondlopen hier. Hindoe's zijn ook geen lieverdjes volgens mij maar die lokken een stuk minder nare reacties op bij het LPF/Wilders/Ritaiseengoedeminister-volk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:32 schreef Kurk het volgende:
[..]
![]()
Watje.
Dus is het in het jodentopic mijn schuld niet, het is jouw taak als mod om de desbetreffende users hiervoor te straffen, en niet het topic te sluiten. En ga nou niet zeuren over uitlokken enzo; je kunt best een waarschuwing in het topic plaatsen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb met geen van de drie meegedaan hoor. Maar het Jodentopic begon op zich wel leuk,. melige grapjes en lekker flauw maar ging al voor de 2de pagina de verkeerde kant op. Over het moslimtopic wil ik nog niet eens beginnen, je weet wat voor een Josti's er rondlopen hier. Hindoe's zijn ook geen lieverdjes volgens mij maar die lokken een stuk minder nare reacties op bij het LPF/Wilders/Ritaiseengoedeminister-volk.
Kijk eens wat er bij mij onder CTRL + V staat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:03 schreef jogy het volgende:
Done, have fun. Zet iets in de OP over het niet gewenst zijn van tweede wereld oorlog ongein en het komt vast goed.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:59 schreef jogy het volgende:
Opgeschoond en een tweede kans, maar mooi niet dat ik nogmaals het topic voor de helft wegflikker omdat men grappig probeert te doen met gas, tweede wereld oorlog, lampekappen en meer van die ongein. Have fun .
Zal wel een misklik zijn ofzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:03 schreef Kurk het volgende:
Ik was blij dat je hem weer had geopend, nou zit ie wéér dicht
Okidokie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:03 schreef Kurk het volgende:
[..]
Kijk eens wat er bij mij onder CTRL + V staat?
[..]
Iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waarom is deze weer open? Chatten met de Postbank
Zo verneuk je een opzich goed systeem. Straks is het chatten voor een euro. En dan in KLB weer zeuren dat alles tegenwoordig geld kost. Komt nog bij dat wel al een stuk of wat delen hierover hebben gehad bij een of andere leverancier die niet naar nederland verzond.
Het is niet eens leuk, de gesprekken monden niet uit in iets grappigs. Het is keer op keer een eentonig monoloog van een Fokker en een postbank medewerker die er nog wat serieus uit probeert te slepen.
Ga liever chatten en ouwhoeren op een tmf chat ofzo.
Het gaat er niet om wat ik leuk vind of niet. Het is gewoon moedwillig verzieken van de service die postbank biedt. Laten we met z'n allen 112 gaan bellen, is ook leuk voor 1 topic of niet jogy?quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:41 schreef jogy het volgende:
Als je het niet leuk vindt blijf dan lekker weg. Het is één topic, het is besproken en 'ze' vonden het ok. Mocht er perongeluk een mailtje van postbank richting fok gaan over dit topic wordt ie vast wel gesloten.
Die gaat een stuk sneller dicht, met het oog op levensbelang enzo. appels met peren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:43 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik leuk vind of niet. Het is gewoon moedwillig verzieken van de service die postbank biedt. Laten we met z'n allen 112 gaan bellen, is ook leuk voor 1 topic of niet jogy?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:17 schreef jogy het volgende:
Deze gaat even dicht om paint-achtige taferelen te voorkomen kurk. Zo kunnen we wel bezig blijven en is het binnen een dag niet eens grappig meer. Je moet eens leren doseren
.
Ik begrijp wat je bedoelt en kan me er ook wel in vinden hoor. Aan de andere kant kan je ook bedenken dat juist omdat iedereen weer de groffere variant Jodenmop erbij haalt er geen enkele kans meer is om grappen te maken over Joden. De oorlogsgrappen zijn hier per definitie ongewenst maar dat hoeft niet te betekenen dat er helemaal geen grappen gemaakt mogen worden. Je, het is een beetje een slappe hap maar er zitten wel een paar melige tussen, daar is ook niets mis mee. Als ik dit topic dichtgooi lijkt het alleen alsof er op elke Jodengrap een taboe ligt, en dat is niet zo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:30 schreef Ringo het volgende:
Grapje over een jood: blijf het een slappe hap vinden, de manier waarop er hier gemodereerd wordt. Dat er überhaupt gemodereerd word, na besluit om het topic open te houden.
De vraag is nu, voor wie ze precies gevoelig liggen, die niet-getolereerde grappen, en of die mensen nu juist niet de vrijheid verleend moet worden niet in het topic rond te neuzen.
Ik bedoel, ik heb geen behoefte aan immorele jodenmoppen, maar als iemand over een topic over jodenmoppen begint, wil ik wel de vrijheid hebben ze te maken. Of ik nou zelf van het volk Israëls ben of niet.
Moslimgrappen daarintegen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt en kan me er ook wel in vinden hoor. Aan de andere kant kan je ook bedenken dat juist omdat iedereen weer de groffere variant Jodenmop erbij haalt er geen enkele kans meer is om grappen te maken over Joden. De oorlogsgrappen zijn hier per definitie ongewenst maar dat hoeft niet te betekenen dat er helemaal geen grappen gemaakt mogen worden. Je, het is een beetje een slappe hap maar er zitten wel een paar melige tussen, daar is ook niets mis mee. Als ik dit topic dichtgooi lijkt het alleen alsof er op elke Jodengrap een taboe ligt, en dat is niet zo.
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Over het moslimtopic wil ik nog niet eens beginnen, je weet wat voor een Josti's er rondlopen hier. Hindoe's zijn ook geen lieverdjes volgens mij maar die lokken een stuk minder nare reacties op bij het LPF/Wilders/Ritaiseengoedeminister-volk.
Ook niet, maar dat is nog moeilijker in de hand te houdenquote:
Mjah, een hele hoop mensen vinden het trouwens ook niet oke: Forums & Chat's verklotenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:41 schreef jogy het volgende:
Als je het niet leuk vindt blijf dan lekker weg. Het is één topic, het is besproken en 'ze' vonden het ok. Mocht er perongeluk een mailtje van postbank richting fok gaan over dit topic wordt ie vast wel gesloten.
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:05 schreef SiemeN het volgende:
Die oranje usernames zijn bok en-bok geil!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
Ok, als daar uit komt dat ze het niet willen hebben dan zal ik me er niet tegen verzettenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, een hele hoop mensen vinden het trouwens ook niet oke: Forums & Chat's verkloten
Wie zijn 'ze' ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, als daar uit komt dat ze het niet willen hebben dan zal ik me er niet tegen verzetten.
Heb je het topic gelezenquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, als daar uit komt dat ze het niet willen hebben dan zal ik me er niet tegen verzetten.
Ja, heb nog niets gelezen over het eventueel sluiten omdat ze te ver gaan oid.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:18 schreef Bupatih het volgende:
MSN-smileys werken niet op FOK!
[afbeelding]
Ik zou ook gewoon afwachten totdat het uit de klauw loopt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, heb nog niets gelezen over het eventueel sluiten omdat ze te ver gaan oid.
Stiekem doe ik dat wel jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon afwachten totdat het uit de klauw loopt.
Dan hou je alleen de reacties van viking84, scorpie en tommygun overquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan alle bullshit uit
Chatten met de Postbank
verwijderd worden a.u.b.
Laat ik het anders formuleren dan grapjas, de offtopic reacties graag verwijderen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dan hou je alleen de reacties van viking84, scorpie en tommygun over
ah!! je bent het met me eens!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren dan grapjas, de offtopic reacties graag verwijderen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:49 schreef jogy het volgende:
alleen al het feit dat er een paar users zwaar verontwaardigd rondjes aan het rennen zijn maakt het topic al leuk genoeg om open te houden
Ja best boeiend, zo'n Voetbal kijken in duitsland topic op de vooravond van het WK in ONZ!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:39 schreef Stofje het volgende:
Boeiend.
Nee, het was een kuttopic en ik moest een sluitpost verzinnen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:58 schreef veldmuis het volgende:
Stofje, was het wel goed geweest als het 3fm was geweest?
Of had het echt Kink FM moeten zijn?
ik vond em leuk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, het was een kuttopic en ik moest een sluitpost verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |