Jij bent leukquote:
Zo heb ik er ook ooit een gevraagd, hij duurde 2 maandenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil graag een ban van zo'n 3 weken.
De laatste keer dat ik zelf mijn ban ging regelen pakte het ook niet goed uitquote:Op maandag 5 juni 2006 00:17 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook ooit een gevraagd, hij duurde 2 maanden
Doe's normaal zegquote:Op maandag 5 juni 2006 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:17 schreef MrBean het volgende:
Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden voor mijn parodieposts op Dromenvangers posts.
Ik wist niet dat Dromenvanger psychisch in de war is, wat MUUS zegt.
Gebruik de passmailer.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben die hypocriete kankerbende hier zat
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is Ayaan Hirsi Ali.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lijkt me meer een triangel neger die niet weet wat een triangel is
Mwoah, Danny wil het niet hebben, dus klaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef Dirkh het volgende:
Sorry Jump, we zullen voortaan wel politiek correcte grapjes maken.
Tijden veranderen Jumpertje, beetje mee gaan in de tijd.
Dat is al 2 of 3 jaar geleden. Ik was toen ook een moraalridder die vond dat het niet kon. Tijden veranderen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mwoah, Danny wil het niet hebben, dus klaar.
Ik heb jou anders nog nooit zien lachen. En nee, ik laat mijn broek niet zakken.quote:Ik kan er ook totáál niet om lachen trouwens.
True, maar ik heb het idee dat Danny's gedachten hierover niet zijn veranderd of zullen veranderen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is al 2 of 3 jaar geleden. Ik was toen ook een moraalridder die vond dat het niet kon. Tijden veranderen.
Ik lach al om een scheet.quote:Ik heb jou anders nog nooit zien lachen. En nee, ik laat mijn broek niet zakken.
Hij zou vast gelachen hebben om de "Mijn rijstkorrel, waar is ie" post, als hij het topic zou hebben gezien. Maar goed, toch vind ik dat dit soort humor hier wel hoort.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef MUUS het volgende:
True, maar ik heb het idee dat Danny's gedachten hierover niet zijn veranderd of zullen veranderen.
Vreest niet, kinders, maar huiver!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Pfffrwwwt
1 2 3 4 5 | G 2 1 0 2 T 1 0 2 0 C 1 1 3 3 A 1 1 2 5 |
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:06 schreef giscard het volgende:
goedkoop en walgelijk leedvermaak dit.
Dat en het is oud.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Nolius het volgende:
Sorry hoor, maar ik wil ff een kwoot uit een topic aanhalen:
Greetje i5 un g31le br33z@h *inclusief pics*
[..]
TS (zelf geen fotoboek) gaat anderen af lopen zeiken nadat hij Sugababes heeft afgestruind. Echt walgelijk.
Nu heb ik posts in MEN! Wat moet men wel niet van mij denkenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
>> MEN!
HAHAHAHAHAHA! Jij hebt posts in MEN, wat ben je dan voor een flapdrol!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:54 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Nu heb ik posts in MEN! Wat moet men wel niet van mij denken.
Dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:00 schreef jogy het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA! Jij hebt posts in MEN, wat ben je dan voor een flapdrol!![]()
![]()
!
En weer heb je niet eens een note voor die opmerking.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ga worden geband, ik ga worden gehaat, maar ik zal jullie dictatuur omver werpen al is het het laatste wat ik doe!!!!!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef NJ het volgende:
[..]
En weer heb je niet eens een note voor die opmerking..
Met een rukwind.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef MrBean het volgende:
Nu moet scheetlater Bupatih zeggen waar hij deze foto als eerste mee associeert.
Jij bent mijn collega niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:03 schreef knowall het volgende:
Ah, dat is wel gewenst hoor jogy.
Nee, ik waardeer je wel, alleen op een andere manier.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:09 schreef knowall het volgende:
Ben ik daarom minder?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:27 schreef jogy het volgende:
Ja, leuk. Hou het maar bij de hindoes, die zijn iets minder controversieel in ddeze regionen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |