quote:Op zondag 4 juni 2006 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad .... 'k heb dat vreemde doosje gevonden en open gekregen. Batterijtje er in gestopt, begint hij een filmpje af te draaien van iemand die staat te dansen ...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:22 schreef PsyCha het volgende:
[..]Ben d'r uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F.K.A. SuperwormJim
Lees de tekst op de muurquote:Op zondag 4 juni 2006 22:12 schreef imported_sphinx het volgende:
wat is bij die attic escape nou de volgorde van die driehoekjes?
moet het ook in volgorde ofzo? ik kan het echt nietquote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Love = rood (begin and end)
SKY (blauw) surrounded by SUN (geel, 2x)
BIG HOPE (groen, 2x)
WATER (blauw)
finally, hij doet etquote:Op zondag 4 juni 2006 22:19 schreef SuperwormJim het volgende:
rood, geel, blauw, geel, groen, groen, blauw, rood
dacht ik
m'n bier is 'so chilly' , het fotolijstje zonder foto staat er en het cdhoesje met de cd erin daarvoor, wierook is aan, en toen?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gedaan ..... cd in hoesje erbij, koud bier, wierook.
"One more thing to add"
edit: Gelukt ..... volgens mij was het bier niet koud genoeg
dat ding pingelenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
m'n bier is 'so chilly' , het fotolijstje zonder foto staat er en het cdhoesje met de cd erin daarvoor, wierook is aan, en toen?
klopt je dobbelsteen ding wel?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja doe ik... 'these aren't complete yet'
hmm,m'n bier was niet koud genoeg meer.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja doe ik... 'these aren't complete yet'
deken heb je ook al?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm,m'n bier was niet koud genoeg meer.
Heb het skelet trouwens al wel bevrijd van het slot. Verder nog iets mee doen?
ja, en 6 papiertjes, haar verbrand dus, potje, cd+hoesje,koud bier, aansteker, sleutel, 2 foto's (moet er een in het lijstje?) en nog 3 lege plekjes..quote:
op dat verbrand papiertje is een patroon verschenen was overeenkomt met die chinese symbolen en dobbelsteen. dan moet je die symbolen dus op de goede plek zetten.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, en 6 papiertjes, haar verbrand dus, potje, cd+hoesje,koud bier, aansteker, sleutel, 2 foto's (moet er een in het lijstje?) en nog 3 lege plekjes..
ehm...HOE?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
op dat verbrand papiertje is een patroon verschenen was overeenkomt met die chinese symbolen en dobbelsteen. dan moet je die symbolen dus op de goede plek zetten.
je moet zeg maar in gedachten dat groene dobbelsteen over dat bruine patroon leggen. Dan wer je waar welke symbool moet komen.quote:
oh! lastig...quote:Op maandag 5 juni 2006 19:45 schreef PsyCha het volgende:
[..]
je moet zeg maar in gedachten dat groene dobbelsteen over dat bruine patroon leggen. Dan wer je waar welke symbool moet komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |