Inderdaad .... het lag er eerst echt niet. Na een paar keer de kamer rondgeklikt te zijn, lag het er wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Sleuteltje ligt echt bij het skelet.
Je ziet het alleen in eerste instantie niet liggen.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet echt van belang. Als je maar lang genoeg doorbladert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb alle items ... hoe kom ik nu die kamer uit? Moet er nog iets gebeuren met die uitgeklapte dobbelsteen (waar de blaadjes met chinese tekens mooi inpassen)?
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb alle items ... hoe kom ik nu die kamer uit? Moet er nog iets gebeuren met die uitgeklapte dobbelsteen (waar de blaadjes met chinese tekens mooi inpassen)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:55 schreef PsyCha het volgende:
[..]Pfff, wat een gedoe om die tekens uit elkaar te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh toch wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:01 schreef Biancavia het volgende:
Ja hallo. Hoe moet ik dat bier koelen? Hij wil niet meer in de koelkast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou het skelet is ten hemel gestegen.
heb je wel een doosje? dat van dat dobbelsteen-geval?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Aaaarghh..ik zet er van alles neer, steek een wierookstokje aan, rinkel het belletje. Maar hij geeft steeds: These aren't complete yet...
Ja, dat is nu een doosje gewordenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:14 schreef PsyCha het volgende:
[..]
heb je wel een doosje? dat van dat dobbelsteen-geval?
Gedaan ..... cd in hoesje erbij, koud bier, wierook.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:31 schreef PsyCha het volgende:
foto hoeft niet. je moet cd eerst in hoesje doen en dan dat erbij leggen
Een beetje links boven het veeggedeelte.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:36 schreef KRS het volgende:
Het zal wel aan mij liggen hoor (en ik ben niet eens blond) maar bij dat 1e ontsnappingspel van dit topic, hoe kom je dan in vredesnaam ACHTER die bezem??????????
Vaag. Is het bier wel chilly? Want bij mij gaf hij eerst 'moderate cold' aan en dat was niet goed.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok .... koel bier op het kastje, fotootje erbij (van het meisje), wierook aangestoken..... Something is still missing.
Moet ik iets met het doosje doen?
Hij geeft nu aan: These aren't comlete yet
Ongeduldig typje?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:40 schreef KRS het volgende:
iemand??????????????
of is er niemand die me helpen wil??
Gebruik je tab-toets, dan zie je de mogelijkheden oplichtenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:40 schreef KRS het volgende:
iemand??????????????
Rustig aan! Biancavia helpt je al, we zijn zelf ook aan het puzzelen hè...quote:Op zondag 4 juni 2006 19:40 schreef KRS het volgende:
iemand??????????????
Okee. ik zit nu in de blue room.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:24 schreef PsyCha het volgende:
blue room ook al uitgespeeld. Die is wel wat makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Jezus, ben ik eindelijk achter die bezem, kom ik voor de rest nog steeds geen klap verderquote:Op zondag 4 juni 2006 19:36 schreef KRS het volgende:
Het zal wel aan mij liggen hoor (en ik ben niet eens blond) maar bij dat 1e ontsnappingspel van dit topic, hoe kom je dan in vredesnaam ACHTER die bezem??????????
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Okee. ik zit nu in de blue room.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:44 schreef PsyCha het volgende:
[..]Oh flauw zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HELP?!????quote:Op zondag 4 juni 2006 19:44 schreef KRS het volgende:
[..]
Jezus, ben ik eindelijk achter die bezem, kom ik voor de rest nog steeds geen klap verder![]()
![]()
![]()
En ik WIL het uitspelen. Ook al zit ik er vanacht nog achter![]()
![]()
Oh en een sleutel, en een gele..quote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef KRS het volgende:
[..]
HELP?!????![]()
Of loop ik nu gewoon heeeel erg achter?
Ik heb 2 blauwe, 2 groene, 1 rode, het papiertje, en ijzeren iets...
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:51 schreef KRS het volgende:
[..]
Oh en een sleutel, en een gele..
Ik kom steeds verder![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef JosvG het volgende:
[..]
Gele driehoeken + blauwe driehoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:57 schreef KRS het volgende:
In het spinneweb zit een rode, en die krijg ik er niet uit, want daar heb je iets voor nodig wat ik natuurlijk weer niet vinden kan... Dom dom dom..
En welk schot in de muur??? Waar zit die dan??![]()
heb ik ooit als is gespeeld. is soms wel tricky.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Toevallig iemand bezig in de Crimson Room?
Ja ikquote:Op zondag 4 juni 2006 20:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Toevallig iemand bezig in de Crimson Room?
Inderdaad .... 'k heb dat vreemde doosje gevonden en open gekregen. Batterijtje er in gestopt, begint hij een filmpje af te draaien van iemand die staat te dansen ...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:13 schreef PsyCha het volgende:
heb ik ooit als is gespeeld. is soms wel tricky.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |