Voor die spinneweb heb je iets nodig.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:27 schreef Sebasser het volgende:
ik snap die spinneweb en de switches in het plafond niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Hm, die tekst blijft in het duits gewoon letterlijk vertaald.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef The_Shining het volgende:
het heeft vast iets te maken met het schrift op de muur en de knoppen in de balk boven
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Voor die spinneweb heb je iets nodig.thx voor de tip. Nu heb ik wel wat meer dingetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
thx voor de tip. Nu heb ik wel wat meer dingetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:34 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]Sleutel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Renesite het volgende:
Iron stick kan ik niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Renesite het volgende:
Iron stick kan ik niet vinden
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:52 schreef Hari-Bo het volgende:
Maak gebruik van TAB zie je alle mogelijke opties in de flash animatie
moeten nog gedicht, vage gleuf en slot kraken.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:54 schreef Biancavia het volgende:
Goed, nu hebben we een sleutel, een iron stick en een aantal gekleurde driehoekjes.
En nou?
Dat dusquote:Op zondag 4 juni 2006 15:00 schreef PsyCha het volgende:
ik mis dan nog een rode en een groene
lees effe spoilers door dan.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:00 schreef Marvellous het volgende:
Hoe krijg je die driehoek uit t spinneweb??
oeps, ik ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:02 schreef Renesite het volgende:
Oh wacht, ik mis nog 1 geleen 1 rode.
Je weet vast niet meer waar je de gele vandaan hebt.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:09 schreef JosvG het volgende:
Ik kan 1 van de 2 blauwe driehoeken niet vindenDe rest heb ik allemaal al.
Dat dusquote:Op zondag 4 juni 2006 15:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je weet vast niet meer waar je de gele vandaan hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef JosvG het volgende:
Zo, uitgespeeld.
Spoilerquote:Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef PsyCha het volgende:
ik heb de tweede gele!
Waar waar waar?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef PsyCha het volgende:
ik heb de tweede gele!
Gele driehoeken + blauwe driehoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef JosvG het volgende:
[..]
Gele driehoeken + blauwe driehoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef JosvG het volgende:
[..]
Gele driehoeken + blauwe driehoekenHmmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik eerst zien hoe ik er achter kóm | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
De aanwijzingen staan in het 'gedicht'.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Leuk ... 8 driehoekjes ..... en hoe moeten die me er uit halen?
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:18 schreef lienelien het volgende:
2x blauw
2x rood
1x keer geel
2x groen
1x papiertje
1x vliegje, maar al gebruikt bij het spinneweb
wie helpt mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
Dat komt helemaal op het eind pas.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:20 schreef gronk het volgende:
Wat moet je met dat letterslot doen?
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:21 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik mis alleen nog een gele.
En wat betekent die tekst op de muur?Zie de post van superwormjim boven je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
En SUN is dan geelquote:Op zondag 4 juni 2006 15:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik neem aan dat LOVE voor rood staat, WATER voor blauw, enz. .... maar waar moet ik met die driehoekjes naar toe?
en ik één gelequote:Op zondag 4 juni 2006 15:25 schreef gronk het volgende:
Ik mis een rood driehoekje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers:
http://www.fasco-csc.com/index_e.php
http://www.fasco-csc.com/works/viridian/index_e.phpEen sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
LOVE (2x, begin and end) = roodquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
en ik één gele![]()
en dat metalen dingetje![]()
iemand?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
LOVE (2x, begin and end) = rood
SKY = blauw
SUN = geel
WATER = blauw
BIG HOPE = groen?
Dan heb ik nog 1 groene en 1 gele over ....
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
LOVE (2x, begin and end) = rood
SKY = blauw
SUN = geel
WATER = blauw
BIG HOPE = groen?
Dan heb ik nog 1 groene en 1 gele over ....
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]hoe heb je tweede rode gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]Gevonden .... nu dat raadseltje oplossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dan ligt ie al op de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zou je een andere versie hebben...
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:34 schreef lienelien het volgende:
[..]ah laat maar, gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik snap het niet met die driehoekjes![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |