Voor die spinneweb heb je iets nodig.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:27 schreef Sebasser het volgende:
ik snap die spinneweb en de switches in het plafond niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Hm, die tekst blijft in het duits gewoon letterlijk vertaald.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef The_Shining het volgende:
het heeft vast iets te maken met het schrift op de muur en de knoppen in de balk boven
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Voor die spinneweb heb je iets nodig.thx voor de tip. Nu heb ik wel wat meer dingetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
thx voor de tip. Nu heb ik wel wat meer dingetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:34 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]Sleutel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Renesite het volgende:
Iron stick kan ik niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Renesite het volgende:
Iron stick kan ik niet vinden
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:52 schreef Hari-Bo het volgende:
Maak gebruik van TAB zie je alle mogelijke opties in de flash animatie
moeten nog gedicht, vage gleuf en slot kraken.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:54 schreef Biancavia het volgende:
Goed, nu hebben we een sleutel, een iron stick en een aantal gekleurde driehoekjes.
En nou?
Dat dusquote:Op zondag 4 juni 2006 15:00 schreef PsyCha het volgende:
ik mis dan nog een rode en een groene
lees effe spoilers door dan.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:00 schreef Marvellous het volgende:
Hoe krijg je die driehoek uit t spinneweb??
oeps, ik ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:02 schreef Renesite het volgende:
Oh wacht, ik mis nog 1 geleen 1 rode.
Je weet vast niet meer waar je de gele vandaan hebt.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:09 schreef JosvG het volgende:
Ik kan 1 van de 2 blauwe driehoeken niet vindenDe rest heb ik allemaal al.
Dat dusquote:Op zondag 4 juni 2006 15:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je weet vast niet meer waar je de gele vandaan hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef JosvG het volgende:
Zo, uitgespeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |