quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef Fugie het volgende:
googole het betreft een hp photosmart 945 ofzo
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef Fugie het volgende:
fotos maken zuigtik moet dat geld hebben zodat ik nieuwe speakers kan kopen
10 seconden is genoegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:31 schreef Fugie het volgende:
kut ebay, gaat zon nerd me overbieden 10 seconden voor het einde, alsof ik da nog wat kan bieden.
jij bent een creatieve neg0rt, ik een droge zeeuw die nix boeitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Foto's maken roeleert de pan uit ... je moet alleen een doel hebben.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent een creatieve neg0rt, ik een droge zeeuw die nix boeit
weer gegelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:43 schreef Hugster het volgende:
oi
[reversed negro phonetics mode] yo [/reversed negro phonetics mode]quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:43 schreef Hugster het volgende:
oi
Vertel!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:44 schreef Fugie het volgende:
nu snap ik waarom je je hoofd niet kan voelen
Miejte!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:46 schreef Fugie het volgende:
kan niet, dan ga ik tevel offtopic en krijg ik ruzie met tf. en tf is vette straatgangster die iederen in elkar beukt, dusjah. Dan maar eieren voor mijn geld
Nee, ik wilde het alleen even kwijt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet dit me motiveren om het wel te zeggen
bij deze is dat dan niet gelukt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef Fugie het volgende:
hugo, hou je slet eens in bedwang. Gaat nergens over dit.
*grote neger te huurquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef Fugie het volgende:
hugo, hou je slet eens in bedwang. Gaat nergens over dit.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom voel je je kop niet?
Ik bedoel je poezelige hoofdje?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom voel je je kop niet?
Ik bedoel je poezelige hoofdje?
Optie lijstje van m'n autoquote:3 driepunts gordels achter 3 hoofdsteunen achter, 3-spaaks leren stuurwiel 4 Airbags (2 voor, 2 zij) 4 bekerhouders (2 voor, 2 achter) 4 winterbanden met wielen (195/60R16, Michelin Pilot Alpine) 4 zomerbanden (225/45ZR17, Michelin Pilot Sport PS2) 7x17" Volkswagen Largo lichtmetalen wielen 8-speakers 12-volt connector in kofferbak ABS Afneembare trekhaak Alarm Boordcomputer Centrale vergendeling met afstandsbediening Climate Control Cruise control Elektrische ramen voor en achter Elektrisch verstelbaar en verwarmde spiegels Gekoeld dashboardkastje Instap verlichting voor en achter Leeslampjes voor en achter Meegspoten stootstrips Metallic lak Middenarmsteun voor en achter Radio CD/MP3 met wisselaar Ski-luik Sportinterieur Startonderbreker Stuurbekrachtiging Traction control Xenon-koplampen
Ik ben er niet bijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is dat toch niet?
*klopt op hoofd*
Jep Hol
Gekoeld dashboard kastjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Optie lijstje van m'n auto![]()
meer dan ik dacht
d'r zit een uitstroom opening van m'n airco inj a. en je kunt 'm ook dichtdraaien. houd mooi je drinken koud als je het er in legtquote:
Waar was het zo gezellig dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben er niet bijmet ijn hoofd dan.
Ik vond het wel slim eigenlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:04 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r zit een uitstroom opening van m'n airco inj a. en je kunt 'm ook dichtdraaien. houd mooi je drinken koud als je het er in legt
verder vrij nutteloos, dat geef ik toe
niet zo koud als in daar inquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vond het wel slim eigenlijk
Maar bedenk me net dat als je de airco aan hebt je drinken ook koel blijft gewoon in de auto
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op dat feestje waar je verplicht bij moest zijn?
Oeh ff een Op met 481 Pk zoekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
TT aangepast, anders krijgen we een oetlul die denkt dat het volgedne deel 481 is
Doe het vlugquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Spelletjes
waarom heb ik geen slotje gezet?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Spelletjes
waarom heb ik geen slotje gezet?
Nee, ik ben in een recalcitrante buiquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik ben in een recalcitrante bui
ALs jaguarized straks in gespot post, vervang ik de inhoud van zijn post door "opbbokken met die kutfoto's"
zie je welquote:Op zondag 4 juni 2006 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee joh, morgen ga ik een smoesje verzinnen
Ohjee ga jenog een keerHugo meeten?quote:
Ja, ik zal het eens opschrijven in mijn boekjequote:Op zondag 4 juni 2006 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer verzin je weer een stomme smoes he?![]()
![]()
![]()
Je bent een stomme slet want je zei twee datums!quote:Op zondag 4 juni 2006 00:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik zal het eens opschrijven in mijn boekje![]()
Is toch wel iets waar ik trots op ben.
Arme Hugo nu wordt ie weer teleurgesteldquote:Op zondag 4 juni 2006 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer verzin je weer een stomme smoes he?![]()
![]()
![]()
je moet voor de grpa de SC van gisternacht eens terug lezenquote:
1 grammatica foutje maar. Dat kán niet Alexquote:Op zondag 4 juni 2006 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent een stomme slet want je zei twee datums!![]()
![]()
![]()
Ja vandaag heb ik teruggelezen. En dat van Peu gaf ik zelf de hint over Sjoewe's mooie filmpjequote:Op zondag 4 juni 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je moet voor de grpa de SC van gisternacht eens terug lezen
Peu die bang is dat ie uit de ARTC word gezet ivm het dictatoriale regime aldaar, mark die een epileptische aanval kreeg omdat hij ijsmeis zagHi-la-risch
die grandioos uitgeknipte foto?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je moet voor de grpa de SC van gisternacht eens terug lezen
Peu die bang is dat ie uit de ARTC word gezet ivm het dictatoriale regime aldaar, mark die een epileptische aanval kreeg omdat hij ijsmeis zagHi-la-risch
linkje?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik lag gister idd dubbel om dat jankverhaal van hem![]()
![]()
Het was alleen om mijn truitje te laten zienquote:Op zondag 4 juni 2006 00:34 schreef lipje het volgende:
[..]
die grandioos uitgeknipte foto?
Sorry Ijsmeis, maar niet de mooiste foto
gelukkig gaan jullie niet samen mee met de Nurn meetquote:Op zondag 4 juni 2006 00:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Houd je klep nou. Dadelijk geloven ze het nog ook
Ik denk uit zn pilletjesquote:Op zondag 4 juni 2006 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
Dan vraag ik mij toch af waar ook_gek die info vandaan heeft
Oi
[afbeelding]
Bier!quote:
Ik heb dat gedram van Peu gevonden, maar van ook_gek niet.. Was dat rond dezelfde tijd?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de zoekfuntie doet het weer, zoek zelf maar
iets er na geloof ikquote:Op zondag 4 juni 2006 00:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik heb dat gedram van Peu gevonden, maar van ook_gek niet.. Was dat rond dezelfde tijd?
Ik vraag het me ook af.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
Dan vraag ik mij toch af waar ook_gek die info vandaan heeft
Oi
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
paal = goede gast
Fryske Fok meet (ongeveer deel 3)
Die schoenenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bier en tieten
[afbeelding]
[afbeelding]
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zondag 4 juni 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Boooooooo+++++++++++++
De dag ervoorquote:Op zondag 4 juni 2006 00:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik heb dat gedram van Peu gevonden, maar van ook_gek niet.. Was dat rond dezelfde tijd?
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bier en tieten
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, wij jou en Vikingsmeisje ook, de rest kenden we al... Alleen DevilsAndDust herkende ik ,niet maar die post alleen maar naaktfotos op het forum en nu had ze kleren aanquote:
Komt er nu bud?quote:
Je bent in de war met BaraCudaquote:Op zondag 4 juni 2006 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moeder kon de hondenriem niet vinden?
[afbeelding]
De koninckjes smaakten goedquote:
Alleen in Volvo topicsquote:Op zondag 4 juni 2006 00:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De koninckjes smaakten goed
Maar ik was meer verbaasd dat bierie zijn tronie hier vertoonde :x
ik had met een oud collega afgesproken om een biertje te drinken bij Nieuwmarkt. Daarvoor parkeer ik in de Bijenkorf en doorkruis ik de wallen. Dus ik loop daar door dat hele smalle steegje tussen alle dronken toeristen, staat er zo'n prostituee met een zweepje buiten. Loop ik er langs pakt ze me aan m'n jas vast, zweept me op m'n tepel (quote:Op zondag 4 juni 2006 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moeder kon de hondenriem niet vinden?
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had met een oud collega afgesproken om een biertje te drinken bij Nieuwmarkt. Daarvoor parkeer ik in de Bijenkorf en doorkruis ik de wallen. Dus ik loop daar door dat hele smalle steegje tussen alle dronken toeristen, staat er zo'n prostituee met een zweepje buiten. Loop ik er langs pakt ze me aan m'n jas vast, zweept me op m'n tepel (![]()
) en wil me naar binnen trekken. Dus ik zeg "not my cup of tea to be wipped" , liet ze me los en kreeg ik nog een zweepslag op m'n kont
!
[..]
ik had met een oud collega afgesproken om een biertje te drinken bij Nieuwmarkt. Daarvoor parkeer ik in de Bijenkorf en doorkruis ik de wallen. Dus ik loop daar door dat hele smalle steegje tussen alle dronken toeristen, staat er zo'n prostituee met een zweepje buiten. Loop ik er langs pakt ze me aan m'n jas vast, zweept me op m'n tepel (![]()
) en wil me naar binnen trekken. Dus ik zeg "not my cup of tea to be wipped" , liet ze me los en kreeg ik nog een zweepslag op m'n kont
!
Ik had ook moeite haar te onderscheidenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, wij jou en Vikingsmeisje ook, de rest kenden we al... Alleen DevilsAndDust herkende ik ,niet maar die post alleen maar naaktfotos op het forum en nu had ze kleren aan
Waarom loop jij met een blote tepel over de wallen?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
!
ik schrok eerst wel en daarna moest ik lachenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan alleen in Amsterdam
[afbeelding]
shhhhhiittttt ...quote:Op zondag 4 juni 2006 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom loop jij met een blote tepel over de wallen?
Mja, is iets voor te zeggenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik schrok eerst wel en daarna moest ik lachen![]()
![]()
En nou is ie rood?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:49 schreef BoJo het volgende:
wel knap dat ze me precies op m'n tepel wist te raken met m'n kleding en jas aan![]()
Dat begreep ik al uit jullie snelle vertrek jaquote:Op zondag 4 juni 2006 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn jullie nog lang doorgegaan btw? Sandra was echt helemaal op.... Ik was liever nog wat langer gebeleven...
[..]
!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:20 schreef skiczukie het volgende:
Móest je er debiel uitzien ofzo? Geen kroegfoto's? Mên, wat een farce.![]()
Zit nu in Utrecht maar ze zijn dingen aan het dóen hier waar ik weinig aan vind dus zit ff te chillen achter de pcquote:Op zondag 4 juni 2006 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Huug
Niet aan het stappen Coby?
[afbeelding]
ffquote:Op zondag 4 juni 2006 00:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zit nu in Utrecht maar ze zijn dingen aan het dóen hier waar ik weinig aan vind dus zit ff te chillen achter de pc![]()
lolquote:Op zondag 4 juni 2006 00:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
!
Hij is dan gewoon jaloers, de homoquote:Op zondag 4 juni 2006 00:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb duidelijk instructies ontvangen van Hugo dat ik je geen lichaamsdelen mag tonen.![]()
ik keek te lang naar d'r tieten waarschijnlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 00:54 schreef Paladijn het volgende:
Goed bezig trouwens Bo, hoe krijg je het voor elkaar
Ahquote:Op zondag 4 juni 2006 00:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zit nu in Utrecht maar ze zijn dingen aan het dóen hier waar ik weinig aan vind dus zit ff te chillen achter de pc![]()
Het was dus toch jouw schuldquote:Op zondag 4 juni 2006 00:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik keek te lang naar d'r tieten waarschijnlijk![]()
Klopt het dat Jorritsma erbij staat?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja prachtig he, hij gelooft echt dat er alleen oude wijven zijn geweest
Daar kun je moeilijk omheen kijken, waar zie je haar?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt het dat Jorritsma erbij staat?
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar kun je moeilijk omheen kijken, waar zie je haar?
trustenquote:
Ik gluur naar annemariequote:
U haalt Jorritsma en Terpstra door elkaar?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar kun je moeilijk omheen kijken, waar zie je haar?
quote:
Oh ja, daar lijkt ie nog meer op.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U haalt Jorritsma en Terpstra door elkaar?
[afbeelding]
I suppose, maar die's burgemeester van almere oid, dus wat moet die met een raar hoedje op in Leeuwarden? Ik dacht dat't een of ander pvda breiclubje was :xquote:Op zondag 4 juni 2006 01:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U haalt Jorritsma en Terpstra door elkaar?
[afbeelding]
Nee, dat klopt niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt het dat Jorritsma erbij staat?
[afbeelding]
PVDAquote:Op zondag 4 juni 2006 01:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
I suppose, maar die's burgemeester van almere oid, dus wat moet die met een raar hoedje op in Leeuwarden? Ik dacht dat't een of ander pvda breiclubje was :x
Nee, Vikingsmeisje is van de PvdAquote:Op zondag 4 juni 2006 01:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
I suppose, maar die's burgemeester van almere oid, dus wat moet die met een raar hoedje op in Leeuwarden? Ik dacht dat't een of ander pvda breiclubje was :x
Ging ik al van uit, gezien ze Hendrik nogal goed kendequote:Op zondag 4 juni 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, Vikingsmeisje is van de PvdA
Dit was de rode hoedjes club, een club voor vrouwen met een rood hoedje en een paarse jurk. (Ja, dat meen ik en ja dat is waar)
Ja maar... dit kun je niet menenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, Vikingsmeisje is van de PvdA
Dit was de rode hoedjes club, een club voor vrouwen met een rood hoedje en een paarse jurk. (Ja, dat meen ik en ja dat is waar)
Ik meen het welquote:Op zondag 4 juni 2006 01:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar... dit kun je niet menen
[afbeelding]
Mwag, ik kreeg een ABT NEw Bbeetle voor mn neus, geen foto van gemaakt, geen zin an... wel een eend met tulpenmotief er op gezetquote:Op zondag 4 juni 2006 01:21 schreef Paladijn het volgende:
En alexxx, dit mistte je dus weer:
[afbeelding]
Er stond trouwens ook een chrysler PT cruiser 'cabrio' met GT achterop aan de emmakade :x
VM wilde wel een foto van me maken als ik erin ging zittenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, ik kreeg een ABT NEw Bbeetle voor mn neus, geen foto van gemaakt, geen zin an... wel een eend met tulpenmotief er op gezet
VM is tot heel veel in staat jaquote:Op zondag 4 juni 2006 01:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
VM wilde wel een foto van me maken als ik erin ging zitten
Nee, hoezo? Al sik al posts verwijder is het alleen kutkicks of uit het gespot topic... Hoezo, is er een FB topic?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, zit je weer posts te verwijderen?
[afbeelding]
Dan zal ik wel vergeten zijn op "invoeren" te raggenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Al sik al posts verwijder is het alleen kutkicks of uit het gespot topic... Hoezo, is er een FB topic?
Je ligt vanuit je bed Alexxx' neusharen te begluren?quote:
niks van jou verwijderd iigquote:Op zondag 4 juni 2006 01:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan zal ik wel vergeten zijn op "invoeren" te raggen
[afbeelding]
Ja, ben je nu jaloers?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je ligt vanuit je bed Alexxx' neusharen te begluren?
Nee vanuit mijn bedquote:Op zondag 4 juni 2006 01:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je ligt vanuit je bed Alexxx' neusharen te begluren?
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan zal ik wel vergeten zijn op "invoeren" te raggen
[afbeelding]
Neen, ik heb Alexxx' neusharen eerder vandaag al mogen begluren.quote:
Wokkelsquote:Op zondag 4 juni 2006 01:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neen, ik heb Alexxx' neusharen eerder vandaag al mogen begluren.
Lieverd, zo bedoelde ik het niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:27 schreef ijsmeis het volgende:
Geef Messenga eens even een beuk voor zijn hoofd.
Je vond het niet erg dat er een paar in je glas bier zijn beland dus?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neen, ik heb Alexxx' neusharen eerder vandaag al mogen begluren.
Ik vond het al wat bitter smakenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vond het niet erg dat er een paar in je glas bier zijn beland dus?
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 4 juni 2006 01:30 schreef Paladijn het volgende:
ijsmeis lokt enge mannen naar de SC :x
Ach, ze had een mooi koppie en dikke tieten, dan mag datquote:Op zondag 4 juni 2006 01:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vond het al wat bitter smaken
Kutbediende in het begin trouwens.. vraag ik om een bier, krijg ik een fluitje
zeg, jij ging slapenquote:
Het zag er niet verkeerd uit nee, maar tochquote:Op zondag 4 juni 2006 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ze had een mooi koppie en dikke tieten, dan mag dat
Klopt als een homopenis in een gespannnen aarsquote:Op zondag 4 juni 2006 01:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest nog even wat doen, zo zei Alex.
oh, hij is moderator van Pubquote:Op zondag 4 juni 2006 01:34 schreef hermandeperman het volgende:
Jammer dat ik voor dat dat ventje in de SC postte niet even heb gezegd dat ik FOK! stukken leuker vond voor PUB.
[afbeelding]
Dat wij het ooit nog eens eens zouden zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 01:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Messenga is gewoon een kutmod op en top.
Jullie waren het ook al eens over tellende VVDurts :xquote:Op zondag 4 juni 2006 01:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wij het ooit nog eens eens zouden zijn![]()
[afbeelding]
In die discussie heb ik mij niet gemengd.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jullie waren het ook al eens over tellende VVDurts :x
En nu in het Nederlands graag.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jullie waren het ook al eens over tellende VVDurts :x
Jij bent uiteraard pro-Jellekequote:Op zondag 4 juni 2006 01:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In die discussie heb ik mij niet gemengd.
Neequote:Op zondag 4 juni 2006 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
Hè verdomme, is die lul nu al weg gejaagd. Krijgen we nu op onze flikker Alex? Omdat we weer zo'n kutnewbie naar de tyfus hebben gewenst?
zeg, kutnewbie's hebben ook gevoelens hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
Hè verdomme, is die lul nu al weg gejaagd. Krijgen we nu op onze flikker Alex? Omdat we weer zo'n kutnewbie naar de tyfus hebben gewenst?
Tuurlijk, die 3 procent heeft ie van mij.quote:
Oei.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk, die 3 procent heeft ie van mij.
() Ik houd me totaal niet bezig met politiek, sorry. Dat komt later nog wel een keertje.
Och, ik kan me wel uitlaten over jou, maar dat is als crewlid hier niet echt tollereerbaar.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
Slaap lekker BazzoS
Dat je je daardoor laat tegenhouden, schattig.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, ik kan me wel uitlaten over jou, maar dat is als crewlid hier niet echt tollereerbaar.
Je gaat trouwen met een Sjeik en onderdanig zijn in zijn harem?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat nah oei. Ik heb later niks meer met Nederland te maken
Ja, ik houd rekening met je. Tof hé.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat je je daardoor laat tegenhouden, schattig.
Je verzint een spellings-wedstrijd terwijl je zelf niet eens fatsoenlijk kunt spellen?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, ik kan me wel uitlaten over jou, maar dat is als crewlid hier niet echt tollereerbaar.
Bwaaaaaaaaaaaahahahahahahahah.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat trouwen met een Sjeik en onderdanig zijn in zijn harem?
Inderdaad, want dan sturen we Yvonne op je af.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Yvonne loves me, don't worry.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Inderdaad, want dan sturen we Yvonne op je af.
Zaterdagnacht..quote:Op zondag 4 juni 2006 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je verzint een spellings-wedstrijd terwijl je zelf niet eens fatsoenlijk kunt spellen?
[afbeelding]
Ik proef pure liefde.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dan zou je het juist wel moeten doen. Zo erg dat ze je mod-af maken
Slap kutexcuusquote:Op zondag 4 juni 2006 01:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Yvonne loves me, don't worry.
[..]
Zaterdagnacht..
Ik nietquote:Op zondag 4 juni 2006 01:42 schreef hermandeperman het volgende:
Messenga is bang te zeggen waar het op staat sinds hij een kleurtje heeft?
[afbeelding]
Gelukkig ben ik niet zo overhyped en depressief als jij, en kan ik me inhouden.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dan zou je het juist wel moeten doen. Zo erg dat ze je mod-af maken
Het is een kloontje van ook_gekquote:Op zondag 4 juni 2006 01:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo overhyped en depressief als jij, en kan ik me inhouden.
Dat bestaat al niet meer heurquote:Op zondag 4 juni 2006 01:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sinds je proeftijd over is niet meer nee
[afbeelding]
Echt wel, vuile bokkelulquote:
Zulke taal uit zo'n liev klein meisjequote:
Ik sta inderdaad bijna op het punt om zelfmoord te plegen.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo overhyped en depressief als jij, en kan ik me inhouden.
Neem je het wel even op met je webcam?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad bijna op het punt om zelfmoord te plegen.
Elke keer als ik de naam Messenga zie denk ik "was ik maar zoals hij, zo stoer, zo mooi, zo ge-wel-dig"
Shit heyIk kan het bijna niet meer aan *kras kras kras*
En nu? moet ik medelijden met je hebben ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad bijna op het punt om zelfmoord te plegen.
Elke keer als ik de naam Messenga zie denk ik "was ik maar zoals hij, zo stoer, zo mooi, zo ge-wel-dig"
Shit heyIk kan het bijna niet meer aan *kras kras kras*
Nee, maar je mag an sich wel dood gaan.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
En nu? moet ik medelijden met je hebben ofzo?
Wat lief dat je dat zegt. We liggen elkaar echt goed.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar je mag an sich wel dood gaan.
Mwah, een ander woord voor randdebiel.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:46 schreef Fugie het volgende:
wtf is een messenga ?
Nee, jij ligt onder de grond, ik lig gewoon in mijn bedje heurquote:Op zondag 4 juni 2006 01:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat zegt. We liggen elkaar echt goed.
maar waarom lok je die naar de PTA SC?quote:
Zie ik eruit als een kinderlokkerquote:Op zondag 4 juni 2006 01:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
maar waarom lok je die naar de PTA SC?
Ja, en blijf daar nu maar. dan heb ik geen last meer van jequote:Op zondag 4 juni 2006 01:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, jij ligt onder de grond, ik lig gewoon in mijn bedje heur
Alexxx heeft gelijk, buk eens even Messanga.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders doe je even niet zo zielig
[afbeelding]
Ik blijf waar ik ben ja. Tief je nou even gauw op? Je bent niet zo welkom hier. Au Revoirquote:Op zondag 4 juni 2006 01:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, en blijf daar nu maar. dan heb ik geen last meer van je.
Dan rag jij je opgesteven tampeloeris naar binnenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alexxx heeft gelijk, buk eens even Messanga.
Nou je het zegt, je lijkt hier niet echt opquote:
Je ziet het verkeerd. Iedereen is welkom, jij mag me niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik blijf waar ik ben ja. Tief je nou even gauw op? Je bent niet zo welkom hier. Au Revoir
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik blijf waar ik ben ja. Tief je nou even gauw op? Je bent niet zo welkom hier. Au Revoir
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Iedereen behalve Messenga is welkom, jij mag me niet.
Nee, ik ben niet zo van het bruinridderenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan rag jij je opgesteven tampeloeris naar binnen
[afbeelding]
Dat heb ik gister in overvloede gedaanquote:Op zondag 4 juni 2006 01:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarom ben jij niet ergens kansloos aan het bieren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |