quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef Fugie het volgende:
googole het betreft een hp photosmart 945 ofzo
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef Fugie het volgende:
fotos maken zuigtik moet dat geld hebben zodat ik nieuwe speakers kan kopen
10 seconden is genoegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:31 schreef Fugie het volgende:
kut ebay, gaat zon nerd me overbieden 10 seconden voor het einde, alsof ik da nog wat kan bieden.
jij bent een creatieve neg0rt, ik een droge zeeuw die nix boeitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Foto's maken roeleert de pan uit ... je moet alleen een doel hebben.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent een creatieve neg0rt, ik een droge zeeuw die nix boeit
weer gegelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:43 schreef Hugster het volgende:
oi
[reversed negro phonetics mode] yo [/reversed negro phonetics mode]quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:43 schreef Hugster het volgende:
oi
Vertel!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:44 schreef Fugie het volgende:
nu snap ik waarom je je hoofd niet kan voelen
Miejte!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:46 schreef Fugie het volgende:
kan niet, dan ga ik tevel offtopic en krijg ik ruzie met tf. en tf is vette straatgangster die iederen in elkar beukt, dusjah. Dan maar eieren voor mijn geld
Nee, ik wilde het alleen even kwijt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet dit me motiveren om het wel te zeggen
bij deze is dat dan niet gelukt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef Fugie het volgende:
hugo, hou je slet eens in bedwang. Gaat nergens over dit.
*grote neger te huurquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef Fugie het volgende:
hugo, hou je slet eens in bedwang. Gaat nergens over dit.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom voel je je kop niet?
Ik bedoel je poezelige hoofdje?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom voel je je kop niet?
Ik bedoel je poezelige hoofdje?
Optie lijstje van m'n autoquote:3 driepunts gordels achter 3 hoofdsteunen achter, 3-spaaks leren stuurwiel 4 Airbags (2 voor, 2 zij) 4 bekerhouders (2 voor, 2 achter) 4 winterbanden met wielen (195/60R16, Michelin Pilot Alpine) 4 zomerbanden (225/45ZR17, Michelin Pilot Sport PS2) 7x17" Volkswagen Largo lichtmetalen wielen 8-speakers 12-volt connector in kofferbak ABS Afneembare trekhaak Alarm Boordcomputer Centrale vergendeling met afstandsbediening Climate Control Cruise control Elektrische ramen voor en achter Elektrisch verstelbaar en verwarmde spiegels Gekoeld dashboardkastje Instap verlichting voor en achter Leeslampjes voor en achter Meegspoten stootstrips Metallic lak Middenarmsteun voor en achter Radio CD/MP3 met wisselaar Ski-luik Sportinterieur Startonderbreker Stuurbekrachtiging Traction control Xenon-koplampen
Ik ben er niet bijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is dat toch niet?
*klopt op hoofd*
Jep Hol
Gekoeld dashboard kastjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Optie lijstje van m'n auto![]()
meer dan ik dacht
d'r zit een uitstroom opening van m'n airco inj a. en je kunt 'm ook dichtdraaien. houd mooi je drinken koud als je het er in legtquote:
Waar was het zo gezellig dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben er niet bijmet ijn hoofd dan.
Ik vond het wel slim eigenlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:04 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r zit een uitstroom opening van m'n airco inj a. en je kunt 'm ook dichtdraaien. houd mooi je drinken koud als je het er in legt
verder vrij nutteloos, dat geef ik toe
niet zo koud als in daar inquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vond het wel slim eigenlijk
Maar bedenk me net dat als je de airco aan hebt je drinken ook koel blijft gewoon in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |