quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:03 schreef Triggershot het volgende:
http://www.tegenwicht.org/weblog_2006/46_nl_schendt.htm
http://www.tegenwicht.org(...)ndt_rechten_kind.htm
![]()
Wat een niveau. Nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn post of die van medi. Telkens weer eromheen draaien.quote:
Elhamdulillahquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:30 schreef koning_Astyages het volgende:
De enige wilden zijn types als slayage en bayaz.![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:30 schreef koning_Astyages het volgende:
[..]
Wat een niveau. Nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn post of die van medi. Telkens weer eromheen draaien.
Ik zeg de REGIO KOerdistan bestaat binnen de federale repubbliek Irak welke door de VS en VN erkent wordt. Jij weer telkens: "ja maar Koerdistan als land bestaat niet!!!"
Begrijp je mijn post niet ofzo? Zo ingewikkeld is het niet hoor. Alsof ik zeg dat me tante een vrouw is en jij weer : "ja maar zij is geen MAN!".
Men komt met een IRAAKSE paspoort wat erkent wordt door de VN en VS en ALLE arabische landen inclusief IRAN. Daarin wordt naast het Arabisch ook Koerdisch beschreven, omdat Iran nou eenmaal officieel twee talen heeft. Als regio wordt Koerdistan binnen Irak volgens de constitutie erkent en ook dus als zodanig aangegeven in de paspoort. Meer dan logisch. IPV daarvan kom jij weer : "Maar Koerdistan als land bestaat niet".
![]()
![]()
Wat heeft dat er in GODSNAAAM nou mee te maken?
Ach ik verwacht geen bevredigende antwoord van jouw, simpelweg omdat je geen antwoord kunt geven. Turkije is GEEN democratie (behalve voor de turken), ze doen aan staatsterrorisme, hebben genocide gepleegd, onderdrukken 20 miljoen van haar burgers, hebben getracht deze 20 miljoen burgers van Koerdiscche afkomst te assimileren. Tuurlijk bayaz, ik zou dit ook niet goed kunnen praten. Dan zou ik ook telkens weer op iets anders wijzen om de aandacht van het kern van de probleem weg te richten.
Ik spreek vaak met Iraakse Arabieren, Perzen en zelfs Azeris. In het MO worden/werden de Koerden overal vervolgd. In Irak is er tijdens de ANFAL zelfs genocide gepleegd tegen de Koerden. Echter de gewone man op de straat voelt absoluut geen wrok tegen de Koerden. In Irak, Iran, Syrie etc is/was de regime direct verantwoordelijk voor de vervolging van de Koerden. Van Turken echter merk ik (en dat wordt telkens bevestigd op ELKE topic) dat zij gewoon ALLERGISCH zijn voor alles wat met Koerden te maken heeft. Werkelijk op elke laag van de bevolking, van professor tot putjesschepper, zelfs truken die in Europa geboren zijn en hier zelfs een academische opleiding hebben genoten: zodra de onderwerp over Koerden gaat is iedereen tegen hun. Alle Koerden zijn wilden in de bergen die terroristen zijn. Koerdistan bestaat niet! Turkije voor de Turken.
Ik moet bekennen dat Turkije haar propaganda en politiek om alle turken te hersenspoelen en hatelijk te maken goed voor elkaar heeft.
Ik wens de Koerden in Noord, Oost en West-Koerdistan veel succes met hun strijd op een ONAFHANKELIJKE KOERDISTAN. De enige wilden zijn types als slayage en bayaz.![]()
En nu in fatsoenlijk nederlands?quote:
Blijkbaar lokken ze het zelf uit.quote:In het MO worden/werden de Koerden overal vervolgd.
quote:Alle Koerden zijn wilden in de bergen die terroristen zijn. Koerdistan bestaat niet! Turkije voor de Turken.
Ik stel voor dat je er dan minstens voor zorgt dat je een luchtmacht hebt en wat tanks. Lijkt me behoorlijk lastig anders tegen een regionale supermacht als Turkije aan de andere kant. Het zou zomaar kunnen dat Noord-Irak anders opeens Zuid-Oost Turkije en Zuid-West Iran heet.quote:Ik wens de Koerden in Noord, Oost en West-Koerdistan veel succes met hun strijd op een ONAFHANKELIJKE KOERDISTAN. De enige wilden zijn types als slayage en bayaz.![]()
Laten we even definiëren wat er met Koerdistan bedoeld wordt. Volgens mij praten we langs elkaar heen op deze manier. Het land waar de Koerden al sinds mensenheugenis wonen wordt door de Koerden als Koerdistan aangemerkt. Ruwweg valt dat in ZO-Turkije, N-Irak, W-Iran, O-Syrie. Kan je het nog volgen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In 4 maanden dat je op fok bent heb je alleen maar op een topic actief geweest hiernaast en ook die gaat over Turkije en koerdenproblematiek, ik vraag me oprecht af wie hier de wilde is.
Koerdistan bestaat alleen als een symbool en vooralsnog zal het ook zo blijven.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:37 schreef koning_Astyages het volgende:
[..]
Laten we even definiëren wat er met Koerdistan bedoeld wordt. Volgens mij praten we langs elkaar heen op deze manier. Het land waar de Koerden al sinds mensenheugenis wonen wordt door de Koerden als Koerdistan aangemerkt. Ruwweg valt dat in ZO-Turkije, N-Irak, W-Iran, O-Syrie. Kan je het nog volgen?
quote:Koer·di·stan (het ~)
1 gebied rond de grenzen van Irak, Iran, Turkije en Syrië, dat bewoond wordt door een naar zelfstandigheid strevend bergvolk van Indo-Germaanse afkomst
Toen leefden er nog Grieken in Turkije, kan je het nog volgen?quote:Vanuit de Kaukasus in het huidige Rusland komen de Meden rond 4000 v. Chr. naar het huidige leefgebied van de Koerden
Vooral het stukje "Het land waar de Koerden al sinds mensenheugenis wonen" was voor mij genoeg om haast van mijn stoel te vallen van het lachenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:47 schreef Triggershot het volgende:
Het lezen van je reactie was erg irritant, misschien wat vaker op Enter drukken etc?
[..]
Toen leefden er nog Grieken in Turkije, kan je het nog volgen?
Agie, kijk naar zijn post-history en je ziet idd dat het een koerdische propaganda machine isquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vooral het stukje "Het land waar de Koerden al sinds mensenheugenis wonen" was voor mij genoeg om haast van mijn stoel te vallen van het lachen
Het typeert wel de onkundigheid van de koerdische propagandamachine. Aan de andere kant, ze bereiken wel de wat simpelere zielen. Die slikken alles wel. Maar zoals je kunt zien prikt een willekeurig ander persoon hier zo doorheen.
En ook Perzen en Arabieren en Assyriers. Waar doel je op????quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:47 schreef Triggershot het volgende:
Het lezen van je reactie was erg irritant, misschien wat vaker op Enter drukken etc?
[..]
Dat is dus precies wat ik claim, moeten Grieken nu ook Turkije terug claimen? Ze waren er eerder dan de Turken, Koerden, Arabieren of Perzen.. Had je toch wel met wat meer inzicht verwacht.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:41 schreef koning_Astyages het volgende:
[..]
En ook Perzen en Arabieren en Assyriers. Waar doel je op????
Ik omschrijf de definitie van "koerdistan" volgens een woordenboek, het is dus toch steeds symboliek, al ga je er alleen al van uit dat het niet eens officieel vast te leggen is.quote:Tevens je zegt het zelf: koerdistan bestaat dus wel. Geen symbool dus.
![]()
Daar gaat het niet om. Discussie ging over het wel of niet bestaat van Koerdistan. Toen zei ik dat het afhangt van de definitie die je eraan hangt. Indien je Koerdistan als onafhankelijk land bedoelt: dat bestaat inderdaad niet. Koerdistan bestaat echter wel als grondgebied dat de Koerden als hun grondgebied bestempelen. Laat dat nou net verdeelt zijn tussen Turkije, Irak, Iran en Syrië. Voor de 11e eeuw bestond er niet eens iets als de behoefte om onafhankelijke land te zijn. Nationvorming is pas daarna ontstaan. Feit is dat de Koerden al duizenden jaren in het MO wonen. Dat gebied noemen zij Koerdistan. Balyak wil dat niet begrijpen en komt telkens weer met de mededeling dat Koerdistan als onafhankelijke land niet bestaat.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik claim, moeten Grieken nu ook Turkije terug claimen? Ze waren er eerder dan de Turken, Koerden, Arabieren of Perzen.. Had je toch wel met wat meer inzicht verwacht.![]()
Lees de Iraakse constitutie maar. Het liefst gaat Turkije door met het ontkennen van de bestaan van de Koerden toch????quote:Ik omschrijf de definitie van "koerdistan" volgens een woordenboek, het is dus toch steeds symboliek, al ga je er alleen al van uit dat het niet eens officieel vast te leggen is.
Turkije bestond toen nog niet. Iets van 3900 jaar later pas!!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:47 schreef Triggershot het volgende:
Topic gaat over kinderrechten in Turkijequote:Op woensdag 7 juni 2006 14:52 schreef koning_Astyages het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Discussie ging over het wel of niet bestaat van Koerdistan.
Inderdaad, helemaal mee eens, dus zijn je stellingen erg subjectief.quote:Toen zei ik dat het afhangt van de definitie die je eraan hangt.
quote:Indien je Koerdistan als onafhankelijk land bedoelt: dat bestaat inderdaad niet.
quote:Koerdistan bestaat echter wel als grondgebied dat de Koerden als hun grondgebied bestempelen. Laat dat nou net verdeelt zijn tussen Turkije, Irak, Iran en Syrië.
Nee, toen was er sprake van een Oemmah.quote:Voor de 11e eeuw bestond er niet eens iets als de behoefte om onafhankelijke land te zijn. Nationvorming is pas daarna ontstaan.
Hoezo is dat inhoudelijk relevant? Nogmaals Grieken wonen er ook duizenden jaren, en ook hun verlangen naar een enosis, maar daar hoor ik jou niet over? Beetje last van nationalistische argumentatie?quote:Feit is dat de Koerden al duizenden jaren in het MO wonen. Dat gebied noemen zij Koerdistan. Balyak wil dat niet begrijpen en komt telkens weer met de mededeling dat Koerdistan als onafhankelijke land niet bestaat.
Bestaan van koerden? Nee, alles doen om vatan en eenheid te bewaren? Ja.quote:Lees de Iraakse constitutie maar. Het liefst gaat Turkije door met het ontkennen van de bestaan van de Koerden toch????
anatolie, nu blij?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:57 schreef koning_Astyages het volgende:
[..]
Turkije bestond toen nog niet. Iets van 3900 jaar later pas!!!!
Nee beste nationalistische turk. Ook anatolie bestond nog niet. Sterker nog. Er was geen turk te bekennen daar. Truken kwamen ongeveer rond de 12e eeuw na C in het huidige Turkije. Dus nog steeds 3200 jaar later!!!quote:
Ik, een Turk?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:06 schreef koning_Astyages het volgende:
[..]
Nee beste nationalistische turk.
Anatolie is dan ook geen Turks woord, meer verdiepen voor je iets roept.quote:Ook anatolie bestond nog niet. Sterker nog. Er was geen turk te bekennen daar. Truken kwamen ongeveer rond de 12e eeuw na C in het huidige Turkije. Dus nog steeds 3200 jaar later!!!
Hij is geen Turk, maar dat terzijde. Ik weet niet over welk volk jij het hebt, maar die 3200 jaar waar jij het over hebt gaat over Perzen, niet over koerden. Koerden zijn uiteindelijk een afstammeling van Perzen. Als je het zo doortrekt, dan is jouw stelling makkelijk gemaakt. De koerdische afstammelingen waren zelf nomaden, die zelfs delen van Noord-Afrika hebben bezocht. Nu is jouw stelling dat overal waar deze nomaden ooit hun plasje hebben gedaan, eigenlijk koerdisch grondgebied is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:06 schreef koning_Astyages het volgende:
[..]
Nee beste nationalistische turk. Ook anatolie bestond nog niet. Sterker nog. Er was geen turk te bekennen daar. Truken kwamen ongeveer rond de 12e eeuw na C in het huidige Turkije. Dus nog steeds 3200 jaar later!!!
Godallemachtig. Volgens mij ben je gepenetreerd door god met z’n pik van 1.80!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:02 schreef Triggershot het volgende:
Topic gaat over kinderrechten in Turkije
tja, je mening is niet relevant. Ik beschrijf slechts de feiten.quote:Inderdaad, helemaal mee eens, dus zijn je stellingen erg subjectief.
[..]
mijn vorige post:quote:mooi, zijn we het daar over eens.
[..]
quote:(waarschijnlijk zullen alle turken op fok alleen deze zin willen lezen).
appels en koala beertjes????quote:Ja, als je het zo bekijkt bestaat er ook een kalifaat van Keulen, laat dat nou net in grondgebied van Duitsland zijn, mja niet veel neemt ze nu nog serieus.
je weet het wel. Je wil alleen bewust niet alles weten. Misschien ook “allergisch”????quote:Nee, toen was er sprake van een Oemmah.
Als je niet snapt waarom dat relevant is, dan houdt het gewoon op. Er moet wel een wil zijn om bepaalde dingen te begrijpen.quote:Hoezo is dat inhoudelijk relevant? Nogmaals Grieken wonen er ook duizenden jaren, en ook hun verlangen naar een enosis, maar daar hoor ik jou niet over? Beetje last van nationalistische argumentatie?
[..]
hahahah Ik blijf me verbazen over jullie turkenquote:Bestaan van koerden? Nee, alles doen om vatan en eenheid te bewaren? Ja.
Dat zijn wijze woordenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:30 schreef koning_Astyages het volgende:
tja, ik kan goed uit mijn nek lullen.
Een openin gelijk aan deze laat mij wel zien hoe simpel je eigenlijk bent, sowieso de irrelevante aanhaling naar een God die in een onderwerp als deze volledig irrelevant is, roepen met namen omdat je geen inhoudelijke weerwoord hebt tegen broeder Beyaz. Ik zie helemaal niets ontkracht van jouw zijde enkel en alleen dat je je hallucinaties in leven hebt geroepen door ze op het forum te zetten, meer niet. Dat is geen weerlegging van een argument.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:30 schreef koning_Astyages het volgende:
[..]
Godallemachtig. Volgens mij ben je gepenetreerd door god met z’n pik van 1.80!!!
Heb je een plaat voor je KOP!!!!
Lees alle commentaar maar eens. Het waren jouw vrienden slayage en balljurk die kwamen met dooddoeners als Koerdistan bestaat niet etc. ipv van met inhoudelijke argumenten te komen. Ik heb dat ontkracht.
Ik heb nog jou, nog enige andere turk inhoudelijk zien reageren op de posts van Medi over de schendingen van kinderrechten van kinderen in Turkije.
subjectieve benadering van zaken is geen feiten.quote:tja, je mening is niet relevant. Ik beschrijf slechts de feiten.
Nog waardelozer.quote:mijn vorige post:
Zoals ik het al zei, weinig inzicht.quote:appels en koala beertjes????
als je niet weet wat de oemah inhoudt kan je het ook opzoeken of vragen.quote:je weet het wel. Je wil alleen bewust niet alles weten. Misschien ook “allergisch”????
Erg grappig dat jij dat net moet zeggen, terwijl je offtopic reacties blijft voeden met je bijdrage.quote:Als je niet snapt waarom dat relevant is, dan houdt het gewoon op. Er moet wel een wil zijn om bepaalde dingen te begrijpen.
Blijkbaar heb je niet kunnen begrijpen/afleiden/waarnemen dat ik niet van Turks komaf ben, jammer doet afbreuk aan je serieusheidsniveau.quote:hahahah Ik blijf me verbazen over jullie turken
Ongelooflijk
Ik gooi de handdoek in de ring, want dit toont toch echt je ware niveau. Veel Koerden waar jij het voor opneemt zou deze opmerking van jouw echt waarderenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:30 schreef koning_Astyages het volgende:
Godallemachtig. Volgens mij ben je gepenetreerd door god met z’n pik van 1.80!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |