abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38619502
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_38621730
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

bla bla bla
bla bla bla
Wat een niveau. Nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn post of die van medi. Telkens weer eromheen draaien.
Ik zeg de REGIO KOerdistan bestaat binnen de federale repubbliek Irak welke door de VS en VN erkent wordt. Jij weer telkens: "ja maar Koerdistan als land bestaat niet!!!"
Begrijp je mijn post niet ofzo? Zo ingewikkeld is het niet hoor. Alsof ik zeg dat me tante een vrouw is en jij weer : "ja maar zij is geen MAN!".

Men komt met een IRAAKSE paspoort wat erkent wordt door de VN en VS en ALLE arabische landen inclusief IRAN. Daarin wordt naast het Arabisch ook Koerdisch beschreven, omdat Iran nou eenmaal officieel twee talen heeft. Als regio wordt Koerdistan binnen Irak volgens de constitutie erkent en ook dus als zodanig aangegeven in de paspoort. Meer dan logisch. IPV daarvan kom jij weer : "Maar Koerdistan als land bestaat niet".

Wat heeft dat er in GODSNAAAM nou mee te maken?

Ach ik verwacht geen bevredigende antwoord van jouw, simpelweg omdat je geen antwoord kunt geven. Turkije is GEEN democratie (behalve voor de turken), ze doen aan staatsterrorisme, hebben genocide gepleegd, onderdrukken 20 miljoen van haar burgers, hebben getracht deze 20 miljoen burgers van Koerdiscche afkomst te assimileren. Tuurlijk bayaz, ik zou dit ook niet goed kunnen praten. Dan zou ik ook telkens weer op iets anders wijzen om de aandacht van het kern van de probleem weg te richten.

Ik spreek vaak met Iraakse Arabieren, Perzen en zelfs Azeris. In het MO worden/werden de Koerden overal vervolgd. In Irak is er tijdens de ANFAL zelfs genocide gepleegd tegen de Koerden. Echter de gewone man op de straat voelt absoluut geen wrok tegen de Koerden. In Irak, Iran, Syrie etc is/was de regime direct verantwoordelijk voor de vervolging van de Koerden. Van Turken echter merk ik (en dat wordt telkens bevestigd op ELKE topic) dat zij gewoon ALLERGISCH zijn voor alles wat met Koerden te maken heeft. Werkelijk op elke laag van de bevolking, van professor tot putjesschepper, zelfs truken die in Europa geboren zijn en hier zelfs een academische opleiding hebben genoten: zodra de onderwerp over Koerden gaat is iedereen tegen hun. Alle Koerden zijn wilden in de bergen die terroristen zijn. Koerdistan bestaat niet! Turkije voor de Turken.
Ik moet bekennen dat Turkije haar propaganda en politiek om alle turken te hersenspoelen en hatelijk te maken goed voor elkaar heeft.
Ik wens de Koerden in Noord, Oost en West-Koerdistan veel succes met hun strijd op een ONAFHANKELIJKE KOERDISTAN. De enige wilden zijn types als slayage en bayaz.
pi_38621889
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:30 schreef koning_Astyages het volgende:

De enige wilden zijn types als slayage en bayaz.
Elhamdulillah
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_38621939
quote:

[..]

Wat een niveau. Nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn post of die van medi. Telkens weer eromheen draaien.
Ik zeg de REGIO KOerdistan bestaat binnen de federale repubbliek Irak welke door de VS en VN erkent wordt. Jij weer telkens: "ja maar Koerdistan als land bestaat niet!!!"
Begrijp je mijn post niet ofzo? Zo ingewikkeld is het niet hoor. Alsof ik zeg dat me tante een vrouw is en jij weer : "ja maar zij is geen MAN!".

Men komt met een IRAAKSE paspoort wat erkent wordt door de VN en VS en ALLE arabische landen inclusief IRAN. Daarin wordt naast het Arabisch ook Koerdisch beschreven, omdat Iran nou eenmaal officieel twee talen heeft. Als regio wordt Koerdistan binnen Irak volgens de constitutie erkent en ook dus als zodanig aangegeven in de paspoort. Meer dan logisch. IPV daarvan kom jij weer : "Maar Koerdistan als land bestaat niet".

Wat heeft dat er in GODSNAAAM nou mee te maken?

Ach ik verwacht geen bevredigende antwoord van jouw, simpelweg omdat je geen antwoord kunt geven. Turkije is GEEN democratie (behalve voor de turken), ze doen aan staatsterrorisme, hebben genocide gepleegd, onderdrukken 20 miljoen van haar burgers, hebben getracht deze 20 miljoen burgers van Koerdiscche afkomst te assimileren. Tuurlijk bayaz, ik zou dit ook niet goed kunnen praten. Dan zou ik ook telkens weer op iets anders wijzen om de aandacht van het kern van de probleem weg te richten.

Ik spreek vaak met Iraakse Arabieren, Perzen en zelfs Azeris. In het MO worden/werden de Koerden overal vervolgd. In Irak is er tijdens de ANFAL zelfs genocide gepleegd tegen de Koerden. Echter de gewone man op de straat voelt absoluut geen wrok tegen de Koerden. In Irak, Iran, Syrie etc is/was de regime direct verantwoordelijk voor de vervolging van de Koerden. Van Turken echter merk ik (en dat wordt telkens bevestigd op ELKE topic) dat zij gewoon ALLERGISCH zijn voor alles wat met Koerden te maken heeft. Werkelijk op elke laag van de bevolking, van professor tot putjesschepper, zelfs truken die in Europa geboren zijn en hier zelfs een academische opleiding hebben genoten: zodra de onderwerp over Koerden gaat is iedereen tegen hun. Alle Koerden zijn wilden in de bergen die terroristen zijn. Koerdistan bestaat niet! Turkije voor de Turken.
Ik moet bekennen dat Turkije haar propaganda en politiek om alle turken te hersenspoelen en hatelijk te maken goed voor elkaar heeft.
Ik wens de Koerden in Noord, Oost en West-Koerdistan veel succes met hun strijd op een ONAFHANKELIJKE KOERDISTAN. De enige wilden zijn types als slayage en bayaz.

In 4 maanden dat je op fok bent heb je alleen maar op een topic actief geweest hiernaast en ook die gaat over Turkije en koerdenproblematiek, ik vraag me oprecht af wie hier de wilde is.
Koerdistan bestaat alleen als een symbool en vooralsnog zal het ook zo blijven.
pi_38622190
quote:

[..]blablabla
En nu in fatsoenlijk nederlands?
quote:
In het MO worden/werden de Koerden overal vervolgd.
Blijkbaar lokken ze het zelf uit.
quote:
Alle Koerden zijn wilden in de bergen die terroristen zijn. Koerdistan bestaat niet! Turkije voor de Turken.
Maar ik zou niet willen zeggen alle koerden. Er zijn ook goede koerden. En ja, die mogen blijven.
quote:
Ik stel voor dat je er dan minstens voor zorgt dat je een luchtmacht hebt en wat tanks. Lijkt me behoorlijk lastig anders tegen een regionale supermacht als Turkije aan de andere kant. Het zou zomaar kunnen dat Noord-Irak anders opeens Zuid-Oost Turkije en Zuid-West Iran heet.
pi_38622709
Turkije weet donders goed dat zij zo ver heen zijn in het schenden van mensenrechten dat zij dit nooit meer kunnen goedpraten, laat staan goedmaken. Zij weten tevens dat zodra de regimes van Iran en Syrie vallen (veroorzaakt door oorlog of revolutie), dat ook daar de Koerden federalisme willen. Zodra dat bereikt is, is het vervolgens een kleine stap dat de Koerden in Turkije hetzelfde gaan krijgen. Vervolgens zullen deze regio's door samenwerking, steun en hulp hun onafhankelijkheid kunnen uitroepen. Turkije kan simpelweg weinig aan doen om deze strategie te dwarsbomen. Vandaar ze banden aanhalen met TERRORISTISCHE organisaties als de Hamas en landen die TERRORISTISCHE organisaties als de Hamas, Hezbollah en Islamitische Jihad actief steunen, te weten Iran en Syrie. Ben zelf van mening dat de situatie van de Koerden alleen maar beter kan worden. Tijdperk van onderdrukking, vervolging en genocide is voorbij.
pi_38623596
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In 4 maanden dat je op fok bent heb je alleen maar op een topic actief geweest hiernaast en ook die gaat over Turkije en koerdenproblematiek, ik vraag me oprecht af wie hier de wilde is.
Koerdistan bestaat alleen als een symbool en vooralsnog zal het ook zo blijven.
Laten we even definiëren wat er met Koerdistan bedoeld wordt. Volgens mij praten we langs elkaar heen op deze manier. Het land waar de Koerden al sinds mensenheugenis wonen wordt door de Koerden als Koerdistan aangemerkt. Ruwweg valt dat in ZO-Turkije, N-Irak, W-Iran, O-Syrie. Kan je het nog volgen?
Aangezien dit land-van-de-Koerden bezet is door deze landen, bestaat Koerdistan als onafhankelijke land niet (waarschijnlijk zullen alle turken op fok alleen deze zin willen lezen). Wil echter niet zeggen dat hun land waar ze wonen niet bestaat! Immers, daar wonen vele miljoenen Koerden. Alsof je zou zeggen dat Friesland (voorbeeld dat alle turken aanhalen) niet bestaat, omdat het geen onafhankelijke land is. Friesland bestaat echter wel, inclusief de Friezen die daar wonen.
Tot zever nog eens met mij? Nee? Ik zal nog een voorbeeld geven: Palestina. Bestaat ook niet als onafhankelijke land. Toch zou iedereen mij voor gek verklaren indien ik zou ontkennen van het bestaan hiervan. Palestina heeft zelfs een regering (Koerdistan ook). (Turkije gaat zelfs zover dat leiders van terroristische organisaties op staatsbezoek worden ontvangen in Turkije, maar dat weer ter zijde). Naast een regering bestaat er zelfs een TLD (top level domain) voor Palestina.
In lijn van deze logica, waar ook Turkije zich in zou vinden, bestaat het land ook wat de Koerden als Koerdistan beschouwen. Nu is het niet zo vreemd dat de bezettende landen als Turkije, Irak, Syrië en Iran dit niet willen erkennen, simpelweg omdat ze dan een strategisch zeer belangrijke gebied zouden verliezen.
Tot zover het gebied Koerdistan
Sinds kort is de zeer wrede regime van Saddam omvergegooid, waarna er een democratisch gekozen regering is gekozen door het Iraakse volk. Deze regering heeft een constitutie opgesteld, waarin het gebied wat de Koerden binnen de republiek Irak als Koerdistan beschouwen ook de naam Koerdistan heeft gekregen. Tekst van deze constitutie kun je overal op internet terugvinden en daar staat toch echt in dat Koerdistan bestaat. Deze constitutie geeft tevens aan dat Irak twee officiële talen heeft en dat komt o.a. tot uiting in hun paspoort. Meer dan logisch toch?
Afgezien van het feit of er een onafhankelijke land Koerdistan bestaat, heb ik hier toch aangegeven dat Koerdistan als federale regio toch bestaat.
Nu indien je Koerdistan als symbool ziet voor een nooduitgang voor een bioscoop: dat bestaat inderdaad niet. Koerden zijn niet door Hans Kazan vanuit het niets tevoorschijn getoverd. Hun land, taal en aantal bestaat echt.
pi_38623667
Turkije doet niet eens een stap terug in de kwestie Cyprus, ook al gaat dat ten koste van EU lidmaatschap. Je moet of erg naief of erg dom zijn om te geloven dat Turkije ook maar een vierkante meter zal opgeven voor een groepje mensen dat met uiterste gemak onder de duim te houden is. Vooral als het hoofdstuk EU definitief afloopt.

Het is net als met kleine kinderen. Als ze teveel zeuren om iets, dan neem je ze soms ook hun dingetjes af die ze al in handen hadden.
pi_38623889
Mooi gebrabbel koning_Aarstyages. We weten allemaal dat koerden van oorsprong nomaden waren en her en der rondzwierven. Er heeft nooit een koerdistan bestaan, dus kun je niet van bezetting spreken. Uberhaupt kun je na enkele eeuwen niet meer over bezetting spreken. Anders zou elk land in de wereld wel kunnen klagen over bezetting.

Je vergelijking met Palestina is helemaal lachwekkend. Palestina heeft wel degelijk bestaan, in tegenstelling tot koerdistan.

Voor de rest is het natuurlijk weer gebrabbel van de bovenste koerdische propagandaplank. Je bent ook even vergeten aan te geven dat Turkije voor meer dan de helft uit Koerden bestaat. Die vind ik persoonlijk altijd wel komisch.
pi_38623994
Het lezen van je reactie was erg irritant, misschien wat vaker op Enter drukken etc?
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:37 schreef koning_Astyages het volgende:

[..]

Laten we even definiëren wat er met Koerdistan bedoeld wordt. Volgens mij praten we langs elkaar heen op deze manier. Het land waar de Koerden al sinds mensenheugenis wonen wordt door de Koerden als Koerdistan aangemerkt. Ruwweg valt dat in ZO-Turkije, N-Irak, W-Iran, O-Syrie. Kan je het nog volgen?
quote:
Koer·di·stan (het ~)
1 gebied rond de grenzen van Irak, Iran, Turkije en Syrië, dat bewoond wordt door een naar zelfstandigheid strevend bergvolk van Indo-Germaanse afkomst
quote:
Vanuit de Kaukasus in het huidige Rusland komen de Meden rond 4000 v. Chr. naar het huidige leefgebied van de Koerden
Toen leefden er nog Grieken in Turkije, kan je het nog volgen?
pi_38624159
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:47 schreef Triggershot het volgende:
Het lezen van je reactie was erg irritant, misschien wat vaker op Enter drukken etc?
[..]
Vooral het stukje "Het land waar de Koerden al sinds mensenheugenis wonen" was voor mij genoeg om haast van mijn stoel te vallen van het lachen

Het typeert wel de onkundigheid van de koerdische propagandamachine. Aan de andere kant, ze bereiken wel de wat simpelere zielen. Die slikken alles wel. Maar zoals je kunt zien prikt een willekeurig ander persoon hier zo doorheen.
pi_38624222
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Vooral het stukje "Het land waar de Koerden al sinds mensenheugenis wonen" was voor mij genoeg om haast van mijn stoel te vallen van het lachen

Het typeert wel de onkundigheid van de koerdische propagandamachine. Aan de andere kant, ze bereiken wel de wat simpelere zielen. Die slikken alles wel. Maar zoals je kunt zien prikt een willekeurig ander persoon hier zo doorheen.
Agie, kijk naar zijn post-history en je ziet idd dat het een koerdische propaganda machine is
pi_38625620
quote:
[..]

En ook Perzen en Arabieren en Assyriers. Waar doel je op????

Tevens je zegt het zelf: koerdistan bestaat dus wel. Geen symbool dus.
pi_38625674
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:41 schreef koning_Astyages het volgende:

[..]

En ook Perzen en Arabieren en Assyriers. Waar doel je op????
Dat is dus precies wat ik claim, moeten Grieken nu ook Turkije terug claimen? Ze waren er eerder dan de Turken, Koerden, Arabieren of Perzen.. Had je toch wel met wat meer inzicht verwacht.
quote:
Tevens je zegt het zelf: koerdistan bestaat dus wel. Geen symbool dus.
Ik omschrijf de definitie van "koerdistan" volgens een woordenboek, het is dus toch steeds symboliek, al ga je er alleen al van uit dat het niet eens officieel vast te leggen is.
pi_38625919
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik claim, moeten Grieken nu ook Turkije terug claimen? Ze waren er eerder dan de Turken, Koerden, Arabieren of Perzen.. Had je toch wel met wat meer inzicht verwacht.
Daar gaat het niet om. Discussie ging over het wel of niet bestaat van Koerdistan. Toen zei ik dat het afhangt van de definitie die je eraan hangt. Indien je Koerdistan als onafhankelijk land bedoelt: dat bestaat inderdaad niet. Koerdistan bestaat echter wel als grondgebied dat de Koerden als hun grondgebied bestempelen. Laat dat nou net verdeelt zijn tussen Turkije, Irak, Iran en Syrië. Voor de 11e eeuw bestond er niet eens iets als de behoefte om onafhankelijke land te zijn. Nationvorming is pas daarna ontstaan. Feit is dat de Koerden al duizenden jaren in het MO wonen. Dat gebied noemen zij Koerdistan. Balyak wil dat niet begrijpen en komt telkens weer met de mededeling dat Koerdistan als onafhankelijke land niet bestaat.

Wie claimt wat??? Wat begrijp je niet van wat ik hierboven (andere post) heb beschreven?
quote:
Ik omschrijf de definitie van "koerdistan" volgens een woordenboek, het is dus toch steeds symboliek, al ga je er alleen al van uit dat het niet eens officieel vast te leggen is.
Lees de Iraakse constitutie maar. Het liefst gaat Turkije door met het ontkennen van de bestaan van de Koerden toch????
pi_38626063
quote:

Turkije bestond toen nog niet. Iets van 3900 jaar later pas!!!!
pi_38626216
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:52 schreef koning_Astyages het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Discussie ging over het wel of niet bestaat van Koerdistan.
Topic gaat over kinderrechten in Turkije
quote:
Toen zei ik dat het afhangt van de definitie die je eraan hangt.
Inderdaad, helemaal mee eens, dus zijn je stellingen erg subjectief.
quote:
Indien je Koerdistan als onafhankelijk land bedoelt: dat bestaat inderdaad niet.

mooi, zijn we het daar over eens.
quote:
Koerdistan bestaat echter wel als grondgebied dat de Koerden als hun grondgebied bestempelen. Laat dat nou net verdeelt zijn tussen Turkije, Irak, Iran en Syrië.

Ja, als je het zo bekijkt bestaat er ook een kalifaat van Keulen, laat dat nou net in grondgebied van Duitsland zijn, mja niet veel neemt ze nu nog serieus.
quote:
Voor de 11e eeuw bestond er niet eens iets als de behoefte om onafhankelijke land te zijn. Nationvorming is pas daarna ontstaan.
Nee, toen was er sprake van een Oemmah.
quote:
Feit is dat de Koerden al duizenden jaren in het MO wonen. Dat gebied noemen zij Koerdistan. Balyak wil dat niet begrijpen en komt telkens weer met de mededeling dat Koerdistan als onafhankelijke land niet bestaat.
Hoezo is dat inhoudelijk relevant? Nogmaals Grieken wonen er ook duizenden jaren, en ook hun verlangen naar een enosis, maar daar hoor ik jou niet over? Beetje last van nationalistische argumentatie?
quote:
Lees de Iraakse constitutie maar. Het liefst gaat Turkije door met het ontkennen van de bestaan van de Koerden toch????
Bestaan van koerden? Nee, alles doen om vatan en eenheid te bewaren? Ja.
pi_38626227
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:57 schreef koning_Astyages het volgende:

[..]

Turkije bestond toen nog niet. Iets van 3900 jaar later pas!!!!
anatolie, nu blij?
pi_38626341
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

anatolie, nu blij?
Nee beste nationalistische turk. Ook anatolie bestond nog niet. Sterker nog. Er was geen turk te bekennen daar. Truken kwamen ongeveer rond de 12e eeuw na C in het huidige Turkije. Dus nog steeds 3200 jaar later!!!
pi_38626444
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:06 schreef koning_Astyages het volgende:

[..]

Nee beste nationalistische turk.
Ik, een Turk?
quote:
Ook anatolie bestond nog niet. Sterker nog. Er was geen turk te bekennen daar. Truken kwamen ongeveer rond de 12e eeuw na C in het huidige Turkije. Dus nog steeds 3200 jaar later!!!
Anatolie is dan ook geen Turks woord, meer verdiepen voor je iets roept.
pi_38626545
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:06 schreef koning_Astyages het volgende:

[..]

Nee beste nationalistische turk. Ook anatolie bestond nog niet. Sterker nog. Er was geen turk te bekennen daar. Truken kwamen ongeveer rond de 12e eeuw na C in het huidige Turkije. Dus nog steeds 3200 jaar later!!!
Hij is geen Turk, maar dat terzijde. Ik weet niet over welk volk jij het hebt, maar die 3200 jaar waar jij het over hebt gaat over Perzen, niet over koerden. Koerden zijn uiteindelijk een afstammeling van Perzen. Als je het zo doortrekt, dan is jouw stelling makkelijk gemaakt. De koerdische afstammelingen waren zelf nomaden, die zelfs delen van Noord-Afrika hebben bezocht. Nu is jouw stelling dat overal waar deze nomaden ooit hun plasje hebben gedaan, eigenlijk koerdisch grondgebied is.

Korter door de bocht kan het niet. Je stellingen zjin zo lachwekkend, maar tegelijkertijd ook zo triest, omdat je zelf niet doorhebt dat je bent opgevoed met sprookjes.
pi_38626903
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:02 schreef Triggershot het volgende:

Topic gaat over kinderrechten in Turkije
Godallemachtig. Volgens mij ben je gepenetreerd door god met z’n pik van 1.80!!!
Heb je een plaat voor je KOP!!!!
Lees alle commentaar maar eens. Het waren jouw vrienden slayage en balljurk die kwamen met dooddoeners als Koerdistan bestaat niet etc. ipv van met inhoudelijke argumenten te komen. Ik heb dat ontkracht.

Ik heb nog jou, nog enige andere turk inhoudelijk zien reageren op de posts van Medi over de schendingen van kinderrechten van kinderen in Turkije.

[..]
quote:
Inderdaad, helemaal mee eens, dus zijn je stellingen erg subjectief.
[..]
tja, je mening is niet relevant. Ik beschrijf slechts de feiten.
quote:
mooi, zijn we het daar over eens.
[..]
mijn vorige post:
quote:
(waarschijnlijk zullen alle turken op fok alleen deze zin willen lezen).
quote:
Ja, als je het zo bekijkt bestaat er ook een kalifaat van Keulen, laat dat nou net in grondgebied van Duitsland zijn, mja niet veel neemt ze nu nog serieus.
appels en koala beertjes????

[..]
quote:
Nee, toen was er sprake van een Oemmah.
je weet het wel. Je wil alleen bewust niet alles weten. Misschien ook “allergisch”????
[..]
quote:
Hoezo is dat inhoudelijk relevant? Nogmaals Grieken wonen er ook duizenden jaren, en ook hun verlangen naar een enosis, maar daar hoor ik jou niet over? Beetje last van nationalistische argumentatie?
[..]
Als je niet snapt waarom dat relevant is, dan houdt het gewoon op. Er moet wel een wil zijn om bepaalde dingen te begrijpen.
quote:
Bestaan van koerden? Nee, alles doen om vatan en eenheid te bewaren? Ja.
hahahah Ik blijf me verbazen over jullie turken
Ongelooflijk
pi_38627074
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:30 schreef koning_Astyages het volgende:

tja, ik kan goed uit mijn nek lullen.
Dat zijn wijze woorden
pi_38627248
quote:

[..]

Godallemachtig. Volgens mij ben je gepenetreerd door god met z’n pik van 1.80!!!
Heb je een plaat voor je KOP!!!!
Lees alle commentaar maar eens. Het waren jouw vrienden slayage en balljurk die kwamen met dooddoeners als Koerdistan bestaat niet etc. ipv van met inhoudelijke argumenten te komen. Ik heb dat ontkracht.

Ik heb nog jou, nog enige andere turk inhoudelijk zien reageren op de posts van Medi over de schendingen van kinderrechten van kinderen in Turkije.
Een openin gelijk aan deze laat mij wel zien hoe simpel je eigenlijk bent, sowieso de irrelevante aanhaling naar een God die in een onderwerp als deze volledig irrelevant is, roepen met namen omdat je geen inhoudelijke weerwoord hebt tegen broeder Beyaz. Ik zie helemaal niets ontkracht van jouw zijde enkel en alleen dat je je hallucinaties in leven hebt geroepen door ze op het forum te zetten, meer niet. Dat is geen weerlegging van een argument.

Zoals ik voorheen al zei heb je helaas maar een erg kort inzicht op dingen die geclaimd worden en naar voor geschoven wordt door verschillende users hier, maar maakt niet uit, is niet jouw schuld kan je niets aan doen.
quote:
tja, je mening is niet relevant. Ik beschrijf slechts de feiten.
subjectieve benadering van zaken is geen feiten.
quote:
mijn vorige post:
Nog waardelozer.
quote:
appels en koala beertjes????
Zoals ik het al zei, weinig inzicht.
quote:
je weet het wel. Je wil alleen bewust niet alles weten. Misschien ook “allergisch”????
als je niet weet wat de oemah inhoudt kan je het ook opzoeken of vragen.
quote:
Als je niet snapt waarom dat relevant is, dan houdt het gewoon op. Er moet wel een wil zijn om bepaalde dingen te begrijpen.
Erg grappig dat jij dat net moet zeggen, terwijl je offtopic reacties blijft voeden met je bijdrage.
quote:
hahahah Ik blijf me verbazen over jullie turken
Ongelooflijk
Blijkbaar heb je niet kunnen begrijpen/afleiden/waarnemen dat ik niet van Turks komaf ben, jammer doet afbreuk aan je serieusheidsniveau.
pi_38627276
quote:

Ik gooi de handdoek in de ring, want dit toont toch echt je ware niveau. Veel Koerden waar jij het voor opneemt zou deze opmerking van jouw echt waarderen
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')