quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:25 schreef versteegrob het volgende:
Hoe was de eerste aflevering? Leuk?
Nu al online te zien:quote:Op zondag 4 juni 2006 00:05 schreef Sidekick het volgende:
Kut gemist, ik dacht da het een uur later zou komen.
In a'foort heet de ijssalon zoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:25 schreef maril het volgende:
Wil ik ook zien (tevens tvp)Ik vind San Marco trouwens een wasmiddelen naam , sorry![]()
ookal gaf hij zelf ook wel aan dat het hem niet koud laat. 'Maar ik kan niet een potje gaan lopen janken op tv'quote:Op zondag 4 juni 2006 12:10 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Heel mooi, het lijkt alsof ie emotieloos zit te kijken naar zijn voetbaltijd. En Hugo Borst zonder lang haar, Cruijf- v. Basten en v. Basten - Bergkamp, dat is wel tof
Ben ik nou gek of zie ik de aflevering er niet tussen staan.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nu al online te zien:
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.html
Hmm, hij stond er zondagochtend nog wel bij. Nu niet meer nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:10 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of zie ik de aflevering er niet tussen staan.
http://www.nos.nl/nosstudiosport/artikelen/2006/6/3/index_av.html
Ja ze hebben het inderdaad weggehaald.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hmm, hij stond er zondagochtend nog wel bij. Nu niet meer nee.
Mooie docu. Ben benieuwd naar vanavond.
Kijk eens een paar posts boven je.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Kan je de documentaire van Marco van Basten terug kijken (online) van afgelopen zaterdag![]()
Ik kon gisteren niet vinden via uitzendingemist![]()
De aflevering van vanavond neem ik op![]()
Jeetjequote:Op maandag 5 juni 2006 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ga ze niet allemaal terug lezen![]()
Misschien dat ze het weer terugzetten na de herhaling die nu nog bezig is.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja ze hebben het inderdaad weggehaald.
Echt?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:37 schreef Robocock het volgende:
... had zaterdag maar de helft gezien.
Hij deed het wel zelfquote:Op maandag 5 juni 2006 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil die tackle tegen Groningen ook nooit zien.
Inderdaad, geen bescheiden gelul. Gewoon, ja ik was beter dan de rest. Mooiquote:Op maandag 5 juni 2006 23:33 schreef Arcee het volgende:
Mooi hoe hij z'n eigen kunnen op waarde weet te schatten. Niet bescheiden en niet arrogant. Mooi.
Dat rustige hoort bij Marco.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:33 schreef Nouk het volgende:
Ze hadden wel er iets aan kunnen doen dat interview wat minder suf te maken. Die fragmenten maken het dan wel weer goed, maar toch.
Als je een docu maakt over Marco moet je dit soort dingen ook gewoon laten zien.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:35 schreef Soul79 het volgende:
Interessant zeg, die overtredingen....... laat liever goals zien.
Ja maar niet het gezeik dat nu bezig is...... over de premies van de KNVB, boeiendquote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je een docu maakt over Marco moet je dit soort dingen ook gewoon laten zien.
27 zelfs pasquote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef Zwansen het volgende:
Godver zeg, 28 of 29 toen ie stopte.
Zonder die blessure had niemand het nu nog over Maradonna gehad. Marco was de man.
Van Sampdoria? Lombardi ofzoquote:
Hij wou d'r niet in.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:58 schreef Soul79 het volgende:
Oh, wat een vreselijke wedstrijd was dat tegen Polen![]()
En nu is ie zelf bondscoachquote:Op maandag 5 juni 2006 23:57 schreef Ricky_ het volgende:
Marco: "Bondscoach worden is niet verstandig."
We waren in '94 wereldkampioen geworden als hij fit was gebleven......quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef Zwansen het volgende:
Dat hij voortijdig moest stoppen en dan die beelden tegen Marseille enzo doen we meer pijn dan de finale van WK '74.
Als, als, als.. hij was in ieder geval wel van pas gekomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:07 schreef Soul79 het volgende:
[..]
We waren in '94 wereldkampioen geworden als hij fit was gebleven......![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:09 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als, als, als.. hij was in ieder geval wel van pas gekomen.
En de salarissen zullen wel wat hoger geworden zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij klonk toen echt zelfverzekerd. Maar ja, het bloed kroop toch waar het niet gaan kan.
Ook, maar Van Basten is een echte liefhebber, dat zag je ook weer bij de gesprekken van toen. Hij vond het trainerschap niet bij hem passen, omdat hij alleen zin had in zelf voetballen en niet in het praten. Gaandeweg is hij zich toch weer meer gaan bemoeien met het voetbal. "Het verstand heeft het dus toch verloren van het hart" zoals Borst het zou zeggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En de salarissen zullen wel wat hoger geworden zijn.
Alweer nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:53 schreef Markman het volgende:
waarom is deze nu weer niet online al te zien ???
Ook bij uitzendinggemist ?!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:06 schreef Aventura het volgende:
Er zijn technische problemen met de stream, wordt zsm opgelost
Komt het er nog wel op dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:09 schreef Aventura het volgende:
Laten we zeggen dat ik dicht bij het vuur zit daar. Overigens kun je met klachten niet bij mij terecht
Maar vandaag nog wel dus?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja het komt er wel op, ik wet alleen neit hoe laat.
Ik hoorde dus net dat het helaas ook weleens morgen zou kunnen worden. Kan er helaas ook niks aan doenquote:
interview was 10 jaar geleden opgenomen toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Grappig dat hij 6 jaar geleden nog niks voelde voor het trainersvak.
Shit, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:26 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
interview was 10 jaar geleden opgenomen toch?
gelukkig is de tv rip via usenet er nog dan maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:34 schreef Aventura het volgende:
Ik hoor dus nu net dat het bronbestand er niet meer is. Dit betekent dat er opnieuw gestreamed moet worden van de band. En dat kost veel tijd.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:55 schreef Markman het volgende:
[..]
gelukkig is de tv rip via usenet er nog dan maar![]()
Deze documentaire (hard gras) heeft me 10jr geleden 6 studiepunten gekost... Studeren staat in de schaduw van deze docu...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
Dat wordt opnemen of online terugkijken.
Daar baal ik dus echt van!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:13 schreef Aventura het volgende:
Er is pas heel laat door de NOS bekend gemaakt dat deze docu's niet online gaan komen. Dat geldt dus ook voor bv die over ruud van Nistelrooy. Dit om auteursrechtelijke redenen
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:13 schreef Aventura het volgende:
Er is pas heel laat door de NOS bekend gemaakt dat deze docu's niet online gaan komen. Dat geldt dus ook voor bv die over ruud van Nistelrooy. Dit om auteursrechtelijke redenen dvd verkoop commerciele reden
kut commerciequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:13 schreef Aventura het volgende:
Er is pas heel laat door de NOS bekend gemaakt dat deze docu's niet online gaan komen. Dat geldt dus ook voor bv die over ruud van Nistelrooy. Dit om auteursrechtelijke redenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |