Nu al online te zien:quote:Op zondag 4 juni 2006 00:05 schreef Sidekick het volgende:
Kut gemist, ik dacht da het een uur later zou komen.
In a'foort heet de ijssalon zoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:25 schreef maril het volgende:
Wil ik ook zien (tevens tvp)Ik vind San Marco trouwens een wasmiddelen naam , sorry![]()
ookal gaf hij zelf ook wel aan dat het hem niet koud laat. 'Maar ik kan niet een potje gaan lopen janken op tv'quote:Op zondag 4 juni 2006 12:10 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Heel mooi, het lijkt alsof ie emotieloos zit te kijken naar zijn voetbaltijd. En Hugo Borst zonder lang haar, Cruijf- v. Basten en v. Basten - Bergkamp, dat is wel tof
Ben ik nou gek of zie ik de aflevering er niet tussen staan.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nu al online te zien:
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.html
Hmm, hij stond er zondagochtend nog wel bij. Nu niet meer nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:10 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of zie ik de aflevering er niet tussen staan.
http://www.nos.nl/nosstudiosport/artikelen/2006/6/3/index_av.html
Ja ze hebben het inderdaad weggehaald.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hmm, hij stond er zondagochtend nog wel bij. Nu niet meer nee.
Mooie docu. Ben benieuwd naar vanavond.
Kijk eens een paar posts boven je.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Kan je de documentaire van Marco van Basten terug kijken (online) van afgelopen zaterdag![]()
Ik kon gisteren niet vinden via uitzendingemist![]()
De aflevering van vanavond neem ik op![]()
Jeetjequote:Op maandag 5 juni 2006 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ga ze niet allemaal terug lezen![]()
Misschien dat ze het weer terugzetten na de herhaling die nu nog bezig is.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja ze hebben het inderdaad weggehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |