2-delige sportdocumentaire waarin Hugo Borst met Marco van Basten terugblikt op de carrière van een van de beste Nederlandse voetballers aller tijden. Documentaire van 10 jaar geleden, aangevuld met recente fragmenten en opmerkingen van-en over van Basten. Hugo Borst was 10 jaar geleden dus al een begenadigd talent. Net als San Marco.
Deel 2 a.s maandag.
22.50-23.50 uur Ned-2 zaterdag.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
Leuk. Ik herinnerde nog veel, waardoor ik veel dingetjes zag aankomen en nu werd me ook duidelijk waarom ik in mijn hoofd had zitten dat Henk Spaan het interview had gedaan. Het mooiste vind ik nog wel dat hij in de jeugd schijnbewegingen had opgeschreven om te oefenen. Een beetje de Coerver-methode die hij ondersteunde zo .
Kut gemist, ik dacht da het een uur later zou komen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders