Shit, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:26 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
interview was 10 jaar geleden opgenomen toch?
gelukkig is de tv rip via usenet er nog dan maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:34 schreef Aventura het volgende:
Ik hoor dus nu net dat het bronbestand er niet meer is. Dit betekent dat er opnieuw gestreamed moet worden van de band. En dat kost veel tijd.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:55 schreef Markman het volgende:
[..]
gelukkig is de tv rip via usenet er nog dan maar![]()
Deze documentaire (hard gras) heeft me 10jr geleden 6 studiepunten gekost... Studeren staat in de schaduw van deze docu...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
Dat wordt opnemen of online terugkijken.
Daar baal ik dus echt van!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:13 schreef Aventura het volgende:
Er is pas heel laat door de NOS bekend gemaakt dat deze docu's niet online gaan komen. Dat geldt dus ook voor bv die over ruud van Nistelrooy. Dit om auteursrechtelijke redenen
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:13 schreef Aventura het volgende:
Er is pas heel laat door de NOS bekend gemaakt dat deze docu's niet online gaan komen. Dat geldt dus ook voor bv die over ruud van Nistelrooy. Dit om auteursrechtelijke redenen dvd verkoop commerciele reden
kut commerciequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:13 schreef Aventura het volgende:
Er is pas heel laat door de NOS bekend gemaakt dat deze docu's niet online gaan komen. Dat geldt dus ook voor bv die over ruud van Nistelrooy. Dit om auteursrechtelijke redenen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |