Hij wou d'r niet in.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:58 schreef Soul79 het volgende:
Oh, wat een vreselijke wedstrijd was dat tegen Polen![]()

En nu is ie zelf bondscoachquote:Op maandag 5 juni 2006 23:57 schreef Ricky_ het volgende:
Marco: "Bondscoach worden is niet verstandig."

We waren in '94 wereldkampioen geworden als hij fit was gebleven......quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef Zwansen het volgende:
Dat hij voortijdig moest stoppen en dan die beelden tegen Marseille enzo doen we meer pijn dan de finale van WK '74.

Als, als, als.. hij was in ieder geval wel van pas gekomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:07 schreef Soul79 het volgende:
[..]
We waren in '94 wereldkampioen geworden als hij fit was gebleven......![]()

quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:09 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als, als, als.. hij was in ieder geval wel van pas gekomen.

En de salarissen zullen wel wat hoger geworden zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij klonk toen echt zelfverzekerd. Maar ja, het bloed kroop toch waar het niet gaan kan.

Ook, maar Van Basten is een echte liefhebber, dat zag je ook weer bij de gesprekken van toen. Hij vond het trainerschap niet bij hem passen, omdat hij alleen zin had in zelf voetballen en niet in het praten. Gaandeweg is hij zich toch weer meer gaan bemoeien met het voetbal. "Het verstand heeft het dus toch verloren van het hart" zoals Borst het zou zeggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En de salarissen zullen wel wat hoger geworden zijn.

Alweer nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:53 schreef Markman het volgende:
waarom is deze nu weer niet online al te zien ???

Ook bij uitzendinggemist ?!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:06 schreef Aventura het volgende:
Er zijn technische problemen met de stream, wordt zsm opgelost

Komt het er nog wel op dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:09 schreef Aventura het volgende:
Laten we zeggen dat ik dicht bij het vuur zit daar. Overigens kun je met klachten niet bij mij terecht

Maar vandaag nog wel dus?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja het komt er wel op, ik wet alleen neit hoe laat.

Ik hoorde dus net dat het helaas ook weleens morgen zou kunnen worden. Kan er helaas ook niks aan doenquote:

interview was 10 jaar geleden opgenomen toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Grappig dat hij 6 jaar geleden nog niks voelde voor het trainersvak.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |