ik denk aan spelers als Edwin van Ankeren, Nii Lamptey, Stanley Menzoquote:Op maandag 19 juni 2006 14:12 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wie heeft ie nog meer gehaald, op Ronaldo en Nilis na?
denk ook wel dat het met Verheagh helemaal goed gaat komen en dat hij zeker zal slagen als Eredivisie speler. Vergeet niet dat je een tijd nodig hebt om je aan het nieuwe niveau aan te passen, die jongen kwam uit de eerste divisie. En dan meteen de wedstrijden mogen spelen is snel! Hij heeft veel talent en komt er wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:36 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Verhaegh wordt echt een hele goede voetballer voor Vitesse denk ik, hij is pas 22, maar heeft nu al het lef van een routinier. Bovendien lost hij veel dingen, net als Swerts en Jansen, heel goed verdedigend op. Bij jong oranje deed hij het ook goed, maar maakte hij inderdaad een erg grote blunder met die buitenspelval en in zijn eerste 2 wedstrijden voor Vitesse had ie trieste terugkopballen.
Maar over het algemeen is hij al heel ver vind ik!
@ Yozz: Swerts maar tot 2008 helaas, hopelijk gaan ze dat gauw verlengen ja. Kaya ook tot 2010!
Wel eentje met een Europees paspoort dan graag, want anders kunnen we t niet betalenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
. Misschien weet hij nog een goedkope Zuid-Amerikaanse versterking.
Hoe heet dat bedrijfje van haar? En welke spelers heeft ze onder haar hoede?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:29 schreef MaxPower het volgende:
Misschien heeft zijn dochter nog wat leuke spelers in haar stal? Snijdt het mes aan twee kanten voor de familie De Mos.
Die Defour toch? Of ben ik in de war met een ander Belgisch talent.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:36 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe heet dat bedrijfje van haar? En welke spelers heeft ze onder haar hoede?
Yeps ik wist het dus zekerquote:Op maandag 19 juni 2006 10:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Janssen zelf heeft het over vd Lem. Vandaag persconferentie wordt er gezegd. Aad de Mos of Gerard van de Lem zal het wel worden. Kan ik wel mee leven
.
Edit: Ik lees nu op .org dat jij het al zeker weet PT?
Ach joh, geld zatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 06:07 schreef Positive_Thinking het volgende:
Volgens tv gelderland wil Aad de Mos er nog 3 spelers erbij hebben.
Maar zou dat niet zijn:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 06:07 schreef Positive_Thinking het volgende:
Volgens tv gelderland wil Aad de Mos er nog 3 spelers erbij hebben. We zijn dus nog niet klaar met dit elftal op te bouwen. Ik ben benieuwd wat er mogenlijk is. Persoolijk denk ik dat de spelers die er nog bij komen pas na de eerste paar trainingen gehaald worden, zodat de nieuwe trainer een redelijke indruk heeft van wat er bij Vitesse loopt.
Ik had de seizoenskaart al verlengd voor 1 meiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:34 schreef Tha_Mars het volgende:
Geel Zwart zit in je hart, gewoon nemen die kaart.
Geruchten zeggen dat Bergje vandaag nog voor 1 jaartje tekend.
Keeper waren ze idd naar op zoek, van Driel schijnt terug te komen.
3. Spits? ligt eraan welk systeem aad wil, denk 442 maar 433 zou ook kunnen met due en een ander op de zijkant, anders zou je kunnen kijken naar een spits
Moest Powell niet weer weg bij Millwall?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Tha_Mars het volgende:
Tribune genoot vanaf dit seizoenik verhuis van zuid naar 228 haha.
Hmm tjah, 4-4-2 biedt ook weer mogelijkheden op het middenveld. Even afwachten wat Aad Piraat wil, ik hoop 4-4-2 omdat, in die wedstrijden ik Vitesse altijd het beste heb zien voetballen, en echte vleugels hebben we niet meer nu de mul weg is, frankel kan het soms, maar wie anders?
En een spits (voor op de bank) is geen overbodige luxe denk ik.
He ja, een Glusevic-nivo, maar dan met een slechte mentaliteitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Moest Powell niet weer weg bij Millwall?![]()
Die zou naar Vitesse, toen ie bij Liverpool zat, maar toen kwam Peeters geloof ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
En Aad doet soms wel eens foefjes. Dan stelt ie ineens Erik Meijer op.
Volgens mij Pi-airquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Die zou naar Vitesse, toen ie bij Liverpool zat, maar toen kwam Peeters geloof ik...
zo'n mooie Koeman zetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Volgens mij Pi-air. Bij Peeters zou eerst Koller komen
.
Ik dacht dat Vitesse toentertijd kon kiezen tussen Kezman (die wilde maar niet slagen bij PSV), Anastasiou (die de sterren van de hemel speelde) of Peeters. Peeters werd gekozen omdat Koeman een "target man" wilde die de bal kon vasthoudenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Volgens mij Pi-air. Bij Peeters zou eerst Koller komen
.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:21 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vitesse toentertijd kon kiezen tussen Kezman (die wilde maar niet slagen bij PSV), Anastasiou (die de sterren van de hemel speelde) of Peeters. Peeters werd gekozen omdat Koeman een "target man" wilde die de bal kon vasthouden![]()
Ja, Chivu ook die zat ook bijna in Arnhem. Maarja, of het echt zo is allemaal?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Om dan ook nog maar een duit in het zakje te doen... Ik heb ooit gehoord dat Streuer destijds de oude Kalou naar Arnhem wou halen, echter zag Koeman niets in hem...
Ik geloof het niet helemaal, het zal vast een keer voorkomen dat je een boy-wonder laat schieten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ja, Chivu ook die zat ook bijna in Arnhem. Maarja, of het echt zo is allemaal?
Jij hier?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Om dan ook nog maar een duit in het zakje te doen... Ik heb ooit gehoord dat Streuer destijds de oude Kalou naar Arnhem wou halen, echter zag Koeman niets in hem...
quote:VITESSE/ AGOVV
Talenten VVO naar de profs
Niet Arnhem maar Velp, VVO wel te verstaan, is dit seizoen regionaal ‘hofleverancier’ van de voetbalacademie Vitesse/AGOVV’. Alleen DOVO levert nog meer talenten.
Twee spelers van de Velpse amateurvoetbalclub VVO gaan op avontuur bij de profs. Mick van de Ley, een talentvolle linkerspits, koos Vitesse/ AGOVV B1 boven De Graafschap.
Volgens hoofd jeugdopleidingen Pascal Jansen omdat ‘ onze manier van voetballen hem meer aanspreekt’. Pupil Joris Klein Holte van VVO speelt komend seizoen voor de E1.
De Veenendaalse hoofdklasser DOVO levert met drie talenten in 2006 de rijkste voedingsbodem voor de profopleiding.
Vitesse/ AGOVV snoepte ook uit de ruif van concurrent NEC; bij Hatert, Brakkenstein en NEC ( ama) werd talent weggeplukt.
Nieuwe spelers jeugd Vitesse/ AGOVV:
- A1:Martin van Eck ( Bennekom 1), Patrick van de Berkt ( DOVO 1).
- B1:Niels Kornelis ( Juliana’ 31), Robin van Schieveen ( Ajax, ex AGOVV), Gini Felixdaal ( Amstelveen Heemraad), Mick van de Ley ( VVO).
- C1:Ali Akachar ( DVS’ 33), Lauk Beumer (SO Soest).
- D1:Wessel van de Kleut (Bennekom), Tom Beissel ( NEC, ama).
- D2:Nick Verbeet ( Estria), Tarik Evre ( Kon UD), Guido Dekkers ( Roda’ 46), Lars Willemse ( DOVO), Patrick Ozinga ( Zeewolde), Ramon van ‘ t Veld ( Sparta Nijkerk), Olivier Vaissier ( Brakkestein).
- D3:Jeroen Albers ( Hatert), Tarik Evre ( IJsselmeervogels), Mike Knoop (Sparta N), Roy Roos (Hatert), Tristan Berghuis (WSV), Ritchi Sangi (ONA’53), Luc Terlouw ( SDZZ).
- E1:Jelmer Nijburg ( DOVO), Ayoub Botarout ( WSV), Joris Klein Holte ( VVO), Julian Lelieveld ( Hattem), Kevin Ozinga ( Zeewolde), Sven van Doorn ( Epe)
(Bron: gelderlander)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |