Haha, ik had nog gelijk ookquote:Op zondag 18 juni 2006 13:46 schreef Tha_Mars het volgende:
Om ff iets te melden, aad de mos deed gister heel raar op de vraag of servië wat voor hem was(servië was zeker niks voor hem, waarom kon hij geen antwoord op geven..
)
1 2 3 4 5 | 'Vitesse richt pijlen nu op Gerard van der Lem' Vitesse vangt bot bij rechtlijnige De Haan KNVB: Boskamp niet aan de slag bij Vitesse Boskamp niet juiste diploma, Vitesse verrast |
Als het 4-4-3 wordt, eet ik mijn schoen op...quote:Op maandag 19 juni 2006 12:50 schreef Yozzz het volgende:
Welk systeem speelt De Mos in? Wordt het weer een 4-4-3, of gaan we eindelijk naar 4-4-2?
Ja, waarom niet. Hij heeft best verstand van het spelletje en is door schade en schande wel wijzer geworden lijkt me.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:18 schreef BobbyHill het volgende:
Aad de Mos wordt onderschat, hij brengt Vitesse terug in de subtop
Typoquote:Op maandag 19 juni 2006 12:53 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Als het 4-4-3 wordt, eet ik mijn schoen op...![]()
Precies. Je kan veel grappen over die man maken, maar hij kan heus wel wat. Meer dan Edward Sturing in ieder geval.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, waarom niet. Hij heeft best verstand van het spelletje en is door schade en schande wel wijzer geworden lijkt me.
hij heeft tot '91 gepresteerd daarna nooit echt meerquote:Op maandag 19 juni 2006 13:32 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Precies. Je kan veel grappen over die man maken, maar hij kan heus wel wat. Meer dan Edward Sturing in ieder geval.
quote:
hier sluit ik mij bijaanquote:Op maandag 19 juni 2006 13:33 schreef DeVinger het volgende:
Laat iedereen maar lekker lullen, we zien het komend seizoen wel
inderdaad, net zo'n licht op transfer gebiedquote:Op maandag 19 juni 2006 14:00 schreef Tha_Mars het volgende:
Nee Ronald Koeman die kan er pas wat van![]()
15 assists in 1 seizoen... Lijkt me dus dat hij wel een goede voorzet heeft. Ik had hem een keer gekocht met FM, en daar was hij echt een aardige speler... Maarja, dat zegt ook niet veelquote:Op maandag 19 juni 2006 14:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik wist trouwens wel al af van de interesse van Due, maar ik ken hem verder helemaal niet.
Een buitenspeler dus, een met een actie of iemand puur op snelheid? Of zo'n type "goede voorzet"?
Wie heeft ie nog meer gehaald, op Ronaldo en Nilis na?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft tot '91 gepresteerd daarna nooit echt meerveel plezier
daarbij is zn aankoopbeleid ook niet je van het
Alle scandi's zijn goed in FMquote:Op maandag 19 juni 2006 14:10 schreef Yozzz het volgende:
[..]
15 assists in 1 seizoen... Lijkt me dus dat hij wel een goede voorzet heeft. Ik had hem een keer gekocht met FM, en daar was hij echt een aardige speler... Maarja, dat zegt ook niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |