quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:54 schreef dvr het volgende:
Na al die gekke vondsten hier, begon ik me af te vragen wie dat toch allemaal zijn, die mensen die hun hele hebben en houden via Limewire of Bearshare met de wereld delen.
Een dagje zoeken naar "pasfoto" leverde het volgende beeld op..:
quote:[b]Op zaterdag 3 juni 2006 05:46 -k
-knip-
Dat is wel foutquote:
Bespaar jezelf de moeite dat gaat echt niet werken. De meesten mensen zeggen of 'oh' of ze zien jou als de boemanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:11 schreef poohy het volgende:
Ik vind net een word - documentje met allemaal wachtwoorden en inlogcodes voor internetbankieren, paypal, e-bay, tweakers, internet..
Ik weet niet of het werkt (en dat wil ik ook niet weten), maar ik heb de neiging om die mensen allemaal te gaan mailen![]()
Okee, dan weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite dat gaat echt niet werken. De meesten mensen zeggen of 'oh' of ze zien jou als de boeman.
Nee want mensen stellen dit zelf beschikbaar op Internet het is nalatigheid. Ze maken het zelf openbaar. Je dringt eigenlijk helemaal geen pc-systeem binnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:11 schreef tim2308 het volgende:
Toch oppassen wat je doet:
DEN HAAG - Personen die opzettelijk een computersysteem binnendringen, riskeren voortaan een jaar gevangenisstraf. Als ze daarbij informatie stelen, komt maximaal vier jaar celstraf in het vizier. Ook andere misdrijven met computers, zoals de verspreiding van virussen of ernstige vormen van hinder zoals spam, worden bestraft met een jaar cel.
http://www.nu.nl/news/743(...)arder_aangepakt.html
In feite is wat we hier doen natuurlijk goed voor vier jaar brommen :S
Ik denk dat, dat voordeur verhaal niet op gaat voor p2p progjes. Het gaat wel op voor onbeveiligde netwerken. Maar goed ik ben geen jurist moge dat duidelijk zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:38 schreef tim2308 het volgende:
Tja, ik weet niet of de rechter er ook zo over denkt.
Even dezelfde analogie: Iemands huis inlopen als de voordeur openstaat heet indringing en is óók strafbaar
Kortom: Fokker gezocht die 1 eurocent van iemand wil overmaken op zijn eigen rekening en op die manier een proefproces uitlokt...
Je neefje is een nichtje?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:42 schreef Razorback het volgende:
[..]
3de rij
6de foto
Mijn neefje wat doe je![]()
Ik denk het welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:50 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zover ik weet niet
Kijk je wel naar de eerste lading pasfoto's en niet de 2de lading?
Welnee, is toch niet hetzelfde? De essentie van p2p is dat bestanden gedeeld worden, de host biedt ze zelf aan anderen aan. Dat dat ongewild is doet daar niks aan af.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:38 schreef tim2308 het volgende:
Even dezelfde analogie: Iemands huis inlopen als de voordeur openstaat heet indringing en is óók strafbaar
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:48 schreef -skippybal- het volgende:
Stapt 'ie ook over van Planet naar Casema![]()
Die ben ik ook weleens tegengekomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:06 schreef bob1234 het volgende:
knip
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:24 schreef bob1234 het volgende:
Inlognaam kpn.com : H.L.Sc++++++
Wachtwoord : hansria1
Mailadres : ++++s@kpnplanet.nl
Wachtwoord : hansria1
SSID : SX551C0++++
Wpa Code : b396124c++++5bbe746c04f96
![]()
![]()
quote:• make up & haar spulletjes
• dat op het werk niet zo`n gewaagde outfit aan mag
• dat altijd kookt voor mensen die in het weekend komen
gekochte cadeaus:
• handcreme
• pantoffels
• ketting
• perfecte krul crème.
Aantal gedichten:
2 en een rebus dus nog 1 maken!!
Inpakideeen.
• Schoenen doos inpakken met een strik enzo er omheen en dan de pantoffels erin. -> bij het eerste gedicht
• Stippeltjes papier op het gouden papier. Rebus verzinnen! Dan dat ook inpakken..verwijzen naar een verstopt cadeau -> de ketting.
• Ketting ook in een doos en hem er mooi inleggen!
• Krullen crème bij het tweede gedicht.
Wat moet ik nog doen in totaal voor sinterklaas:
• cadeautje voor xxxxx kopen
• Cadeau voor xxxx kopen
• Gedicht voor xxxxx en nog 1 voor thuis..
• Dingen leuk inpakken!
• Rebus plakken en mooi maken!
quote:Hej liefje ,
Ik moet je wat vertellen waar ik al een tijdje mee zit…
We kennen elkaar nul bijna 4 jaar en we zijn steeds dichter naar elkaar gegroeid. Nu zijn we ongelooflijke goede vrienden en hebben we samen al heel wat plezier gemaakt.
Heel wat mensen op school vroegen al of er wat meer was tussen ons, maar nooit heb ik het gevoel gehad dat er wat meer zou moeten zijn. Alles was zo vanzelfsprekend : jij en ik zijn zeer goede vrienden, meer niet. Maar enkele weken geleden kreeg ik dat gevoel wel. Je dwarrelende rond in mijn gedachten als ik niet bij je was en ik was in de wolken als je wel bij mij was. Ik wist niet wat ik moest doen. Moest ik het je zeggen of het allemaal wat afwachten…?
Nu pas, paar weken later, heb ik de moed gevonden om het je te vertellen. Ik had bang om het je te zeggen omdat ik je reactie helemaal niet kan voorspellen. Ik heb er geen idee van. Ofwel verschiet je als je dit leest, ofwel heb je hetzelfde gevoel als mij . Ik hoop alleszins het laatste…
Toen ik je leerde kennen in het eerste middelbaar, was ik onmiddellijk weg van je. Je kon me altijd aan het lachen brengen en was er ook voor me als het even minder ging. Nu nog altijd trouwens. Niemand is perfect wordt er altijd gezegd, maar als ik bij je ben en we samen plezier kunnen maken dan denk ik bij mezelf: dit is een perfect meisje ! In mijn ogen is dat zo. Ik had nooit gedacht dat ik verliefd op je zou worden, maar nu voel ik mij anders bij je. Ik voel me echt verliefd. Misschien denk je misschien dat ik het allemaal wat overhaast en dat ik maar denk dat ik verliefd op je ben, maar dat is niet zo… Ik heb er lang mee gewacht om het je te vertellen omdat ik zeker wou zijn. En nu ben ik er echt zeker van! Je bent er echt 1 uit de duizend. Heel wat mensen zouden dromen van zo’n vriendin als jou ! En ik heb het geluk je te hebben als mijn vriendin. Ik hoop alleen dat ik met dit alles te zeggen je niet in de war breng en onze vriendschap in gevaar breng.(Het liedje van Racoon staat net op, everyday I miss you more en ik denk onmiddellijk aan jou…) Ik hoop dat je me snel iets laat weten en dat we dan wat kunnen bijpraten.
Vanaf het moment dat ik je zag
Dacht ik : jij hoort bij mij
Toen kwam er steeds
Dag na dag
Een beetje liefde bij .
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:56 schreef bob1234 het volgende:
Kom net een bestandje tegen van iemand die ze beveiliging code van ze huis heeft neergetypt met ze adres erbij![]()
Zo zal al die spammers even dit terugsturen bedanktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:11 schreef tim2308 het volgende:
Toch oppassen wat je doet:
DEN HAAG - Personen die opzettelijk een computersysteem binnendringen, riskeren voortaan een jaar gevangenisstraf. Als ze daarbij informatie stelen, komt maximaal vier jaar celstraf in het vizier. Ook andere misdrijven met computers, zoals de verspreiding van virussen of ernstige vormen van hinder zoals spam, worden bestraft met een jaar cel.
http://www.nu.nl/news/743(...)arder_aangepakt.html
In feite is wat we hier doen natuurlijk goed voor vier jaar brommen :S
quote:Hoi Dagboek,
Net is er een monteur van de KPN geweest. Die moest de telefoon repareren of zoiets.
Eerst moest hij op de computer en toen kroop hij in de kast.
Nou ik heb niet meer zo ’n zin om te typen.
Dag, Mxxxxxx
Tja, envia dat andere bestand kan je in een blackboard komen. Alleen jammer dat meneer "maar" student is...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:59 schreef DaMart het volgende:
Ik kom er net achter dat John van den Heuvel vlakbij woont hier! 'Geheim privé-adres' staat er in de bestandsnaam!
Dus ik heb voor niks dat bestand doorgestuurd naar de roddelpers?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:17 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Tja, envia dat andere bestand kan je in een blackboard komen. Alleen jammer dat meneer "maar" student is...
quote:Naam van het spel: Geheim verlos tikkertje
Doelgroep: Groep 3 en hoger.
Arrangement: Een lintje(s) voor de tikker(s)
Activiteit: Zoveel mogelijk kinderen vrij tikken. En zelf niet getikt worden door de tikker.
Regeling: Laat de klas eerst rustig op de bank zitten, en kies wie de tikker is. Stuur de tikker de gang op en kies in overleg met de klas wie de geheime verlosser wordt. Roep nu de tikker weer naar binnen en laat de klas zich verspreiden over de zaal. Geef een startsein en laat de tikker iedereen proberen te tikken. Als je getikt bent moet je op de grond gaan zitten en wachten tot de geheime verlosser je aan tikt, zodat je weer mee mag doen met het spel. Het spel is afgelopen zodra bekend is wie de geheime verlosser is.
Mogelijke verandering: Maak het iedereen moeilijker, kies meerdere tikkers.
quote:Indicatie en voorstel voor behandeling
Naam Cliënt: Mw. L
geboortedatum: 11-XXXX
datum: 26 januari 2006
Staf:ouderenzorg
Intaker:N.X
Klachten en diagnose:
Een 90 jarige weduwe die in een appartement woont in verzorgingshuis XX. Sind 3 jaar is er achteruitgang in geheugen. Mw. heeft initiatief verlies, het ondernemen van activiteiten is hierdoor beperkt. Mw. heeft geen dag en nachtstruktuur. Mw. is gedesorienteerd in tijd, plaats en persoon. Mw. Krijgt begeleiding bij de lichamelijke verzorgen, financieen en huishoudelijke zorg.
Het verloop van het beeld wijst naar een dementie van het Alzheimer type, laat begin en ongecompliceerd. Een NPO zou dit bevestigen, echter dit stuit op veel weerstand van mw. en familie.
Een escalerende factor is de slechte lichamelijke conditie van mw.
De kinderen verwachten hierdoor dat moeder in haar slaap overlijdt en willen haar om deze reden niet verhuizen naar een andere setting in het verzorginghuis.
Indicatie:
aanvullend onderzoek /nee
behandeling ja
Doel(en) van de behandeling (Wat wil de cliënt bereiken en wat is haalbaar?):
Hulpvraag:
Mw. ik wil meer bezoek, ik voel me vaak alleen.
Dochter: het aanbieden van activiteiten.
Doelen:
Mw. zo lang mogelijk als verantwoord is begeleiden in de thuissituatie.
Behandelmethode:
• L.O. dr Z
• Aanvragen indicatie PG en behandeling
• Beoordelen of mw. geindiceerd is voor de thuishaven
Setting: verzorgingshuis
Frequentie: 1 keer per 4 weken.
Urgentie:
DSM-IV-classificatie
As I: 294.10 dementie van het type Alzheimer, laat begin, ongecompliceerd.
As II: V70 geen diagnose
As III: Catarac operatie beiden ogen, Paroxysm.BF, totale heup ,li wgs coxartose, tia’s.
As IV: stressfactoren; geen.
As V: GAFscore: 30-40
Code aanmeldingsklacht:
Besproken d.d.
Instemming: ja / nee
Opmerkingen:
Klinkt niet echt goed.quote:
Te concluderen uit dit stukje valt dat we waarschijnlijk te maken hebben met iemand die iets teveel de bijbel heeft gelezen gezien het hoofdlettergebruik bij de woorden hij en hemquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:14 schreef Razorback het volgende:
Zondag 30 april 2006
Hier had ik voor gevreesd, ik voelde me ontzettend belachelijk en tot Hij er ook was. Ben echt bang dat ik Hem voor altijd kwijt ben.
Ik durf Hem echt niet meer onder ogen komen. Waarom moest da verdomd hoorapparaat er ook uitvallen! Net toen Hij me wou kussen duwde iemand me en viel m’ n hoorapparaat de grond in? Hij was zo geschrokken dat Hij wegliep. Wedden dat Hij me nooit geen blik meer gunt! Waarom moest dat mij ook weer overkomen?
Nu ja, ze zeggen dat je van tegenslag sterker wordt. Ik geef niet op. Ik zal en moet Hem krijgen! Maar nu ga ik slapen, want ik ben echt doodmoe. Slaapwel!
Die heb ik ook gezien.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:14 schreef Mdk het volgende:
[..]
Te concluderen uit dit stukje valt dat we waarschijnlijk te maken hebben met iemand die iets teveel de bijbel heeft gelezen gezien het hoofdlettergebruik bij de woorden hij en hem![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:39 schreef tim2308 het volgende:
Ook grappig: de harde schijf tegenkomen van een snuffelaar zoals wij met talloze CV's en wachtwoordbestanden. En dan zelf je poort open hebben staan
Ook leuk:
Per 1-9-2006 ROC van xx te xxx
Studierichting: MBO-HBO MER
Diploma MBO te behalen in juni 2009
Diploma HBO te behalen in juni 2012
Over lange termijnvisie gesproken
Nu wel, hahahaha. Die Leander!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:31 schreef NeoDweezil het volgende:
iemand dit is het.doc al gevonden?
Vertel eensquote:
Hier komt 'ie.. Meisje in roze, jongen in blauw. Veel plezierquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vertel eens, ik heb 'm nog niet gevonden.
![]()
Thanx.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:13 schreef dvr het volgende:
[..]
Hier komt 'ie.. Meisje in roze, jongen in blauw. Veel plezier![]()
[afbeelding]
quote:Geheime / Geheim Voorbereidingen aanslag NS station .
1april ’06 hahahahahahahahaha !!!!!!!!
Denk je nou echt dat zelfs ook maar een ,,mislim” zo stom is om dit op Lime wire te zetten ????
Dat je er intrapt hoor !
Hahahahahaha.
He verder fijne 1 April he !
Zo'n soortgelijke had ik ook gevonden.quote:
quote:Belangrijk:
• Eva is allergisch voor switsalproducten!
• Marloes mag niet ingesmeerd worden met sudocreme!
• Joppe heeft een koemelkallergie en mag alleen zure melkproducten!
• Ruben L drinkt geen melk van “De Dabbertjes”!
• Zie bij bovenstaande gegevens alarmklapper!!!!!!!
Deze persoon heeft de administratie in ieder geval op ordequote:BELANGRIJKE DATA’S:
4 okt. 2006-------------------nr: ****** vervanging paspoort Bjorn.
Mei 2007-------------------afspraak maken dr.A.v.W.
4 juli 2007-------------------nr: ***** vervanging paspoort Martien.
4 juli 2007-------------------nr: ***** vervanging paspoort Anneke.
Sept. 2007-------------------nieuw hoorapparaat.
1 sept. 2009-------------------Rijbewijsnr: Martien **** geldig tot 1-9-2009.
27 okt. 2009-------------------Rijbewijsnr: Anneke **** geldig tot 27-10-2009.
02 mrt. 2010-------------------Rijbewijsnr: Bjorn **** geldig tot 02-03-2010 .
29 mrt. 2011-------------------Rijbewijsnr: Dennis ***** geldig tot 29-03-2011.
quote:[19:07:20] ' : ga j niet naar westerpark?
[19:07:36] Angelina (L): no mang..
[19:07:38] Angelina (L): ik kan niet weg;)
[19:07:54] Angelina (L): en ik wil o0k niet:)
[19:07:59] Angelina (L): kheb morge crematiee:)
[19:08:30] ' : joh vn wie?
[19:08:47] Angelina (L): vader van een goede vriendin van my:)
[19:09:44] ' :zo erg
[19:10:00] Angelina (L): se
[19:10:04] Angelina (L): hy heeft zichzelf opgehange:(
[19:10:17] ' : hodee
[19:10:23] Angelina (L): ik weeT:)
[19:10:34] ' : zo erg man
[19:10:40] ' : was het een man of vrouw
[19:10:44] Angelina (L): man
[19:11:33] ' ::(
[19:11:53] Angelina (L): (K
[19:12:01] ' : (K) ik bn weg oke
Zelden zo gelachen om een msn chatquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:13 schreef dvr het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had je deze ook gezien: Post hier bestanden van p2p programma's - Deel 7?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef dvr het volgende:
Lisanne bewijst dat vrouwen met humor bestaan. Ze had dit plaatje wel
schuldbewust bewaard onder de naam "omg wat ben ik erg = P.JPG".
Arme Dennis..
[afbeelding]
Kan je haar niet mailen hoe het afgelopen isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:13 schreef dvr het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:58 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Kan je haar niet mailen hoe het afgelopen is![]()
Helaas.. dit was zo'n logje waar alleen de MSN-namen in stonden. Anders had ik het wel even willen proberenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:58 schreef zwelgje81 het volgende:
Kan je haar niet mailen hoe het afgelopen is![]()
Uhh..quote:[21:56:22] (F)dennis (L: haha jou br0 stinkt uit z'n bek met zijn
lelijke ho
[21:56:38] (F)>...Mii_N: houdt je bek over lee
[21:56:56] (F)dennis (L: navi ik kom morgen egt naar je huis toe om je
te vermoorden waar ej oduers bij zijn
[21:57:03] (F)>...Mii_N: whahahaha durf je nii eens
[21:57:04] - Raggie -: ik hou van poep sex
[21:57:12] (F)>...Mii_N: wahahahjahahahahaha
[21:57:26] ? ;;__?a??: Ene jeffrey vzeurt hele tijd om pic van me
tiete:S
[21:57:34] (F)>...Mii_N: :S wleke jeffrey
[21:57:35] StaCeyy____ : Ja heb je he als je een Hoer ben
[21:57:41] ? ;;__?a??: fOck you stac
[21:57:47] ? ;;__?a??: euyuhhjmm
[21:57:52] - Raggie -: ik hou van meisjes die in hun broek poepen dan
ken ik die meisje haar mooi billetje schoon maken onder de
douche
Welke is je zus danquote:Op maandag 12 juni 2006 08:15 schreef kweenieman het volgende:
[..]
Hahaha, mijn zus staat hier tussen![]()
Domme snol![]()
Dat is al best oud ja. Er zullen er vast zijn die er intrappen, maar als je je wachtwoord moet opgeven moet er toch een lampje gaan branden.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:27 schreef boem-dikkie het volgende:echt vet dit!!
wat een mongolen wie hier intrappen:
stuur mail naar :xxxxxxxxx@hotmail.com
onderwerp is :key_change
op de 1ste regel vul je je eigen hotmail adres in
op de 2de regel het te kraken hotmail adres
sla 2 regels over en typ id@key_change(met hierachter je wachtwoord van hotmail)
je krijgt meteen een mail terug met het te kraken hotmail.
veeel plezier.
Op limewire zelfquote:Op maandag 12 juni 2006 13:12 schreef brighton het volgende:
Waar kan ik Limewire, een goed werkende gratis versie zonder spyware etc., downloaden?
Daar heb ik ook een jaar of 4 geleden aan meegedaan, toch best wel triest hoeveel mensen er in trappenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is al best oud ja. Er zullen er vast zijn die er intrappen, maar als je je wachtwoord moet opgeven moet er toch een lampje gaan branden.![]()
"ik wil gewoon neuken en vind jou niet lelijk"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:13 schreef dvr het volgende:
[..]
[afbeelding]
*noteert*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:51 schreef tim2308 het volgende:
die pasfotocollage zou haast in het museum kunnen hangen als zijnde kunst.
Mijn trefwoorden: brief rechtbank verzoekschrift koningin vertrouwelijk dagvaarding minister credit card vertrouwelijk wachtwoord rekening rapport conclusie aangifte administratie afbetaling prive doc1 (doc1.doc) doc2 jaarrekening notulen voortgang consult intake traject contract overeenkomst offerte procedure werkinstructie /alle maanden van het jaar/ concept btw draaiboek catering project voorstel verslag kandidaat calculatie intern communicatie plan DCIM0002.JPG DSC00 congres [politieke partijen] evaluatie bijeenkomst faxbericht aanbieding aanbesteding
De meeste dingen zijn niet zo spannend. Leuk wordt het na "bladeren host"
Uitstekend idee!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:50 schreef doppelgänger het volgende:
Daar kan je misschien ook op zoeken, en een collage maken "eerste foto's met nieuwe camera"
wat voor bestandjes zijn dat dan:)?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:06 schreef bob1234 het volgende:
eml bestandjes zijn ook erg leuk, en staan ook soms erg leuke dingen bij
Emails uit Outlook Expressquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wat voor bestandjes zijn dat dan:)?
quote:[21:01:08] (f)Dln*Gilli: eikes :S
[21:01:10] (f)Dln*Gilli: vinde gij KUS (Y) :S
[21:01:31] (l)joni(l)(k: n beztekjez
[21:01:39] (f)Dln*Gilli: eiks vies
[21:02:01] (l)joni(l)(k: 1 lieke maar die ndere zijn +o(
[21:03:23] (f)Dln*Gilli: ze zijn alemaal stom
quote:Sunshine,
Next week is ok I thougt for tuesday, if it suits you. I live in a village about 40k. from Zwolle. In my place there are no( gay)-bars so we have go to my humble home, If you don't mind.If you prefer an other place then tell me. If you should come to Zwolle I'd pick you up from the station and we go by bus to my place.You must know that its not a habbit for me to take somebody to my place. But I believe a can trust you.You only have to tell me what time your train arrives and I will be there.
.I'll buy a shipload of green thee cause I have lotts to ask you. About going to Berlin please,please, don't do anything stupid and stay out of trouble afterall your leaving the country.( I know its sounds like a mum) but I mean it well.let me know if you will come...ok?
sweet dreams,:)
Yours Truly,
Inger.
Het meisje in kwestie:quote:Hallo ***,
Als eerste wil ik even kwijt dat ik niet boos op jou ben ik ben juist blij dat jij de gene bent die ze opvangt en niet een of ander vaag vriendje, maar *** heeft meerdere keren laten door schemeren en op geschreven dat jij het helemaal eens bent met wat *** te zeggen heeft over mij en zeker over *** . Ja en dan wordt ik minder blij dat ze bij jou in huis zit.
En dat ik volgens jou mijn ogen moest openen voor wat *** aangaat, ik ben blind en zie niet wat er aan de hand is .
Het zijn allemaal woorden van *** die ik heb gehoord………
En dan ook nog wat *** op haar site www.imonline.nl/*** heeft geschreven …………er staan dingen in die niet van haar af komen omdat ik ondertussen wel weet hoe *** d’r denkwijze en schrijfwijze is.
Ik zeg niet dat dat van jou afkomt ik weet ook niet van wie wel.
Maar ze zit nu voor voorlopig bij jou in huis en ze maakt haar moeder flink zwart en dat allemaal via jou PC en dat is niet leuk om te horen of te lezen. >>>>>>Dit staat op haar site Waarom Taida In Het Nieuws En Ik Niet,
ik ben immers ook uit mijn huis gezet en zou ook graag mijn school afmaken..
ik heb een nederlandse nationaliteit maar ben uitgekotst door mijn moeder
wegens haar nieuwe vriend/man..
Helpt u mij aan een nieuw gezin?
Dringend Gezocht!!;
Een pleeggezin, liefst in de N.O.P. of Den Haag
Ik ben bijna 15 jaar,
Mijn moeder verkoos al snel haar man boven mij en heeft mij ingeruilt voor haar nieuwe kind
Haar man moest mij niet, dus tja...dan moest ik maar het huis uit
ik ben op zoek naar een eerlijk, liefdevol en NIET AGRESSIEF(!!)
gezin, een gezin waar ik gewaardeert word..en NIET bang hoef te zijn..
u zal wel denken, 'en je echte vader dan?'
ja, die heb ik n jaar of 2 al om hulp gevraagd..
sinds dien heeft hij zijn mobiel uitgezet en is niet meer berijkbaar voor mij..
zijn adres is onbekend..
ook hij zal er niet voor zijn kinderen zijn..
Wie kan mij helpen?
Groetjes ***
Dat is wat *** schrijft over ons gezin en ze is nu bij jou thuis en ik had dan ook wel gedacht dat jij er op toe zou zien dat *** dit soort dingen over haar moeder niet zou schrijven. De ene na de andere leugen……..ik hoor niet anders *** is een klootzak volgens haar maar ook volgens jou…dat zegt *** want mama moet dr ogen maar eens goed openen.
Ze hoeft hier nergens bang voor te zijn en we zijn zeker niet agressief tegenover haar, maar ja zij denkt daar immers anders over. Ik heb haar uitgekost dat zijn haar eigen woorden.
Een kind inruilen voor een ander kind dat is iets wat IK NOOIT zou doen,want ik heb immers twee kinderen op de wereld gezet en *** is en blijft mijn kind of ze dat wil of niet en IK BLIJF VAN HAAR HOUDEN ook al denkt ze van niet.
*** heeft heeeeel erg veel voor en met *** gedaan en dat is ze nu even vergeten……ja ik weet dat liefde niet te koop is en dat heeft hij dan ook niet gedaan,maar volgens *** is dat wel zo.
En ik, ik heb alles in het werk gesteld om er voor *** te zijn en alle hulpinstanties om hulp gevraagd ik zit niet vanuit m’n luie stoel te commanderen, ik heb hulp gevraagd *** Wil hier niet meer wonen ze wil hier weg. Bureau jeugdzorg en de IAG zijn druk aan het zoeken naar een pleeggezin voor *** , want *** leeft met de gedachten dat het overal veeeeeeeel leuker en gezelliger is dan thuis.
Ze was naar huis gekomen alleen voor *** dat kregen we te horen van haar, alleen was ze er niet ze was elke dag weg ze was er niet voor haar broertje. Ze wou niet eens een poging doen met de IAG, terwijl ik er wel mee aan de gang wou.
Huilen omdat ze *** en *** niet meer zag omdat de afspraak was dat ze niet bij jullie zou komen zolang wij hier als gezin aan het gezin aan het werk waren, maar verdriet hebben omdat ze d’r broertje niet zag was er niet. Ze vroeg niet eens naar hem hoe het met hem was. Of hij al wat beter was, ja hij is ziek en nog steeds maar daar vraagt *** niet naar.
Dus thuis zijn voor d’r broertje…………
Nogmaals *** ik ben niet boos op jou echt niet ik maak jou niet zwart maar *** heeft mij de indruk gegeven dat jij er wel degelijk achter staat wat zei te zeggen heeft over Mij en *** .
Het punt is dat *** mij en *** zwart maakt tegenover de hele wereld en dat hebben we niet verdient.
Het spijt me als ik je op je hart getrapt heb maar het is zeker de bedoeling niet, maar misschien begrijp je nu waarom mijn reactie zo is.
Groetjes ***
quote:Emmeloord 20-02-2006
Onderwerp /Verzoek betalingsregeling
Referentie/***
Geachte lezer,
Graag zou ik met u een betalingsregeling treffen om het bedrag van 560.58 te betalen.
Graag zou ik dit in termijn willen doen van 50 euro per maand,daar het voor mij
onmogelijk is dit bedrag in een keer te voldoen.
Graag hoor ik van u.
Vriendelijke Groet,
K*** W***
M***straat 6 8*** BG
Emmeloord
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:20 schreef dvr het volgende:
Twee jongetjes van een jaar of 14 hebben samen gekke filmpjes gemaakt waarin ze zogenaamd betrapt worden bij sexuele escapades. Hier zien we er een terwijl hij in de kelder staat te rukken:
[afbeelding] [afbeelding]
Even later staat hij een verdieping hoger de speelgoedbeer van zijn grote zus een beurt te geven:
Die grote zus is een verhaal apart. Naar eigen zeggen doet ze het met alles wat los loopt. Dat bleek ook wel uit foto's waarin ze met een vriendin aan het zoenen is, en uit chats als deze, waarin ze zich vermaakt met iemand anders d'r vriendje:
[afbeelding]
Van deze scene had ze een screenshot bewaard voor het nageslacht..
(en voor iedere toevallig passerende Limewire-gebruiker natuurlijk):
[afbeelding]
Twee jongetjes van een jaar of 14 hebben samen gekke filmpjes gemaakt waarin ze zogenaamd betrapt worden bij sexuele escapades. Hier zien we er een terwijl hij in de kelder staat te rukken:
Even later staat hij een verdieping hoger de speelgoedbeer van zijn grote zus een beurt te geven:
Die grote zus is een verhaal apart. Naar eigen zeggen doet ze het met alles wat los loopt. Dat bleek ook wel uit foto's waarin ze met een vriendin aan het zoenen is, en uit chats als deze, waarin ze zich vermaakt met iemand anders d'r vriendje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Net ff een half uurtje gezocht bij dc++ en je komt echt de mooiste dingen tegenquote:[22:10:39] ik heb een n: wordup
[22:10:59] ·÷±‡± $h0rT¥: wzzp
[22:11:04] ik heb een n: niggah
[22:11:11] ik heb een n: hoe is het
[22:11:12] ·÷±‡± $h0rT¥: jij wle fniej
[22:11:13] ·÷±‡± $h0rT¥:
[22:11:17] ·÷±‡± $h0rT¥: jah goed me jouw
[22:11:17] ik heb een n: haha
[22:11:23] ik heb een n: SUPER
[22:11:35] ik heb een n: ga je vanoavd nog wat doen
[22:11:41] ·÷±‡± $h0rT¥: jah
[22:11:45] ik heb een n: wat dan
[22:11:48] ·÷±‡± $h0rT¥: fees tvan chris
[22:11:52] ·÷±‡± $h0rT¥: jij???
[22:11:55] ik heb een n: welke chirs
[22:12:13] ·÷±‡± $h0rT¥: rassearts
[22:12:18] ik heb een n: ah
[22:12:19] ik heb een n: van ad
[22:12:22] ik heb een n: adjuh
[22:12:26] ·÷±‡± $h0rT¥: ????
[22:12:28] ik heb een n: atterdeat
[22:12:29] ·÷±‡± $h0rT¥: uhh NEE
[22:12:35] ik heb een n: boeie ik noke me
[22:12:36] ik heb een n: mazzel
[22:12:37] ik heb een n: bitch
[22:12:43] ik heb een n: nee je krijgt geen ksus
[22:12:47] ·÷±‡± $h0rT¥: wat bitch
[22:12:50] ·÷±‡± $h0rT¥: je moeder
[22:12:55] ik heb een n: b - i - t - c -h
[22:12:57] ik heb een n: niks over mijn moeder
[22:12:59] ·÷±‡± $h0rT¥: je moeder jah
[22:13:00] ik heb een n: vuile slut
[22:13:06] ·÷±‡± $h0rT¥: was er me jouw
[22:13:08] ik heb een n: respect voor je ouders
[22:13:15] ·÷±‡± $h0rT¥: jah maa rniej voor de jouwe
[22:13:19] ik heb een n: heozo niet jonge
[22:13:42] ik heb een n: ?
[22:13:49] ·÷±‡± $h0rT¥: ben een meisje
[22:13:51] ik heb een n: vent
[22:13:57] ik heb een n: wat is het meervoud van vent/
[22:13:58] ik heb een n: ?
[22:13:59] ·÷±‡± $h0rT¥: je moeder
[22:14:08] ik heb een n: wa heb jij toch met mij n moeder?
[22:14:14] ik heb een n: wat is het meervoud van vent/
[22:14:15] ik heb een n: wat is het meervoud van vent/
[22:14:22] ik heb een n: venten?
[22:14:22] ·÷±‡± $h0rT¥: jij niej in ieder geval
[22:14:24] ik heb een n: vents
[22:14:25] ik heb een n: ?
[22:14:32] ik heb een n: ventenen
[22:14:41] ·÷±‡± $h0rT¥: ventjes
[22:14:54] ik heb een n: domme hoer
[22:15:00] ik heb een n: dat is het verkleinwoord
[22:15:11] ·÷±‡± $h0rT¥: jij bent dom vent is dialect boer
[22:15:21] ·÷±‡± $h0rT¥: dus da is geen officieel woord
[22:16:09] ik heb een n: jajhajajah
Zoiets kwam ik ook een keer tegen. Iets met "crewfora" ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er zijn Fok wachtwoorden te vindenvia lime wire
quote:Hoi Eric
Dank je wel voor je mail, ik ben blij dat er nu eens iemand serieus reageert.
Je voorstel klinkt me goed in mn oren hoor trouwens.
Ok ik zal mezelf eerst beschrijven, Mijn echte naam is Patty en ik ben 22 en kom uit Rotterdam.
Ik heb lang donderbruin haar bruine ogen ben 1.60 klein en 50 kilo licht en heb cup 85B. (ben heel
tevreden met mn tieten hoor, ze zijn echt mooi al zeg ik het zelf) Mn kutje is meestal kaalgeschoren
maar soms heb ik ook een streepje. Nou ik ben dus een klein geil doosje op jacht naar goeie seks,
maakt mij niet uit dat je wat ouder bent hoor, dat past wel een beetje in mn fantasietjes, je weet al dat ik
het het liefst met een aantal mannen tegelijk zou doen en dan helemaal uitgewoond te worden en daar blijf
ook naar op zoek hoor.
Je vraagt me om eerst voor je te strippen en naakt voor je te dansen en dat is echt geen probleem hoor,
als jij daar geil van wordt dan doe ik dat met plezier, pijpen en slikken en anaal is ook geen probleem,
je mag al je fantasietjes op mij uitleven.
ik hoop dat ik snel weer wat van je hoor, volgende keer zal ik wat foto's meesturen. daar vind ik het nu
nog wat te vroeg voor. Stuur jij je volgende mail wel een foto mee?
Groetjes Patty
ps niet meer naar deze mail sturen maar naar pxxxxxxx@hotmail.com
quote:
Host werkt nooitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
wachtwoorden, geheim, prive, familie, klacht, brief, dagboek.....en dan altijd zoeken bij host.....vind je nog altijd leuke dingen
Al weggehaald, bedanktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:44 schreef dvr het volgende:
(Admiraal, svp dat email adres nog even uit de onderste regel weghalen)
ben je fucking scheel ofzo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:15 schreef MOD het volgende:
Vraagje,
Op welke termen zoeken julder op? En wat voor programma gebruiken jullie?
Ik vind het wel fun
Dat is het handige van dit forum, je kan alles teruglezen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:15 schreef MOD het volgende:
Vraagje,
Op welke termen zoeken julder op? En wat voor programma gebruiken jullie?
Ik vind het wel fun
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:39 schreef Shirley het volgende:
Dit kwam ik tegen onder ''ikke''
Ja is goedquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:56 schreef bob1234 het volgende:
sla jij uit een houten huisje zo ff 3 planken van 2 cm dik er ff tussen uit?
[afbeelding]
[afbeelding]
Iddquote:
OMGquote:Op zondag 25 juni 2006 02:58 schreef dvr het volgende:
(Kikoooooo, doe er s.v.p. toch iets aan, want zo is het onleesbaar en dat is zonde van je vondst. Bovendien staan er nog email adressen, MSN namen en URL's van profielen in. Die lange MSN-namen kun je met Zoek & Vervang in Word snel veranderen)
Onderstaande meneer had er echt zin in, daar in de ouderlijke badkamer. Hij was zo voldaan over zijn prestatie (zijn hoogtepunt bespaar ik jullie) dat hij zichzelf na afloop met een kus naar de camera beloonde..
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 02:58 schreef dvr het volgende:
(Kikoooooo, doe er s.v.p. toch iets aan, want zo is het onleesbaar en dat is zonde van je vondst. Bovendien staan er nog email adressen, MSN namen en URL's van profielen in. Die lange MSN-namen kun je met Zoek & Vervang in Word snel veranderen)
Onderstaande meneer had er echt zin in, daar in de ouderlijke badkamer. Hij was zo voldaan over zijn prestatie (zijn hoogtepunt bespaar ik jullie) dat hij zichzelf na afloop met een kus naar de camera beloonde..
[afbeelding]
Dat is toch dat hoertje die bekend is over het hele internet met d'r geile foto's en neuckvideo's??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef doppelgänger het volgende:
niet dom, welzoekterm "morboso hannah" of "private amateur hannah"
Doet mij nogal denken aan de familie F te Zonnendaal.quote:U, als woningbouwvereniging Delftwonen zou willen dat de wijk “De Oude IJsbaan”
een leuk en gezellig wijkje blijft, (leuk en gezellig is het eigenlijk al niet meer, maar als er zo snel mogelijk actie wordt ondernomen, is er misschien nog iets aan te doen om het weer enigszins leuk en vooral leefbaar te maken) dan hebben wij hier diverse redenen om de Fam. Fam. X zo snel mogelijk te plaatsen waar ze thuis horen.
Enkele weken geleden is er een schuur op de Oude IJsbaan uitgebrand, aangestoken door kind Fam. X, met vriendje (hebben inmiddels ook bekend bij de politie). Ook hebben de kinderen Fam. X geprobeerd het nieuwe speeltoestel in de brand te steken, onder het afdak van van de Woudenstichting is ook geprobeerd brand te stichten, en een andere schuur op de Oude IJsbaan is voorzien van een brandplek aan de buitenkant.
Afgelopen woensdagmiddag 27 november heeft een kind van Fam. X samen met een vriendje een vuilnisbak in de brand gestoken aan de Oudtraadweg, gezien door een bewoner van de Oude IJsbaan die net voorbij kwam met de auto.
De kinderen van Fam. X lopen regelmatig met sterrenregen en lucifers op straat.
Velen van ons durven dan ook niet de deur uit met oud en nieuw, bang voor brand.
Sinds enkele maanden is er een grote hond in huis (ongelooflijk voor mensen die niet eens voor zichzelf kunnen zorgen, laat staan voor de kinderen).
Die hond wordt uitgelaten door mevr. Fam. X, hond loopt los, mevr. Fam. X gaat er achteraan op de brommer, en de hond poept en piest waar het hem uitkomt bv in de speeltuin, piest tegen tuinhekjes enz.
De kinderen Fam. X zorgen voor veel overlast (herrie) lopen rustig tot tien uur of half elf buiten op straat. Ook zorgen ze voor veel rotzooi op straat, lege cola blikjes, papier van etenswaren enz.
In de tuin, (nou ja, tuin???) is een wateraansluiting waar een tuinslang aan zit, ook daar wordt regelmatig mee gespeeld met het gevolg dat de naaste buren elke week hun ramen kunnen zemen.Verder is de poortdeur naar de tuin kapot, sluit niet meer van buitenaf, met het gevolg dat de deur, als het maar even stormt of hard waait constant staat te klapperen. Ook de voordeur wordt altijd hard dichtgeslagen, waardoor de naaste buren rechtop van schrik zitten.
Ook nemen de kinderen van Fam. X vriendjes mee die hier niet thuishoren, en ook die zorgen ervoor dat de buurt verder achteruit gaat.
De angst dat andere kinderen die hier wonen net zulke crimineeltjes worden als de kinderen Fam. X is erg groot, en dat zou toch wel heel erg jammer zijn.
Verder wordt regelmatig vergeten de behoorlijk overlopende vuilnisbakken aan de weg te zetten op de dag dat ze geleegd worden, met het resultaat dat losse en open vuilniszakken in de tuin dwarrelen, en dat geeft zomers veel ongedierte zoals muizen en dikke groene strontvliegen.
Als er niet snel iets aan de situatie wordt gedaan, zien enkele van ons het hier niet meer zitten en komen binnenkort naar Delftwonen voor een ander huis
Bijlage, een lijst met handtekeningen van bewoners Oude IJsbaan die volledig achter deze brief staan.
Moet je die man eens mee confronteren, kijken of hij nog zo'n grote bek heeftquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:07 schreef richkes het volgende:
Waarbij ik wil aantekenen dat schrijver van bovengenoemde brief een aanzienlijke collectie plas en poep seksfilms bezit.
quote:Geachte Heer, Mevrouw,
Bij een geautomatiseerde scan is ons gebleken dat u via p2p programma's als
bijvoorbeeld Shareaza en Edonkey materiaal aanbied wat voorzien is van een
copyright.
In uw geval hadden deze bestanden de kenmerken: "Anal, DP and Piss".
Daar dit een grove schending betreft op de rechten van onze client. Hebben
wij inmiddels een bericht doen uitgaan naar Uw Internetprovide inzake Uw
werkelijke verblijfsplaats. In verdere acties zullen wij ook andere belanghebbende
op de hoogte stellen zijnde: politie, wooningbouw e.d..
Dit bericht is enkel een voorlopige kennisgeving van verdere acties.
Wij houden ons alle rechten voor,
Namens deze,
Hoofd onderzoek illlegaal materiaal
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef richkes het volgende:
Heb voor de gein dit mailtje verzonden:
[..]
ieder zo zijn hobbies lijkt me...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Moet je die man eens mee confronteren, kijken of hij nog zo'n grote bek heeft.
[..]
[..]
Jammer van de spelfouten, verder wel grappig mailtjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef richkes het volgende:
[..]
quote:HOAX!!!
Je bent stout op zoek geweest naar vertrouwelijke informatie van allerlei onwetende mensen. Internet en TV waren waarschijnlijk jou inspiratie. Het zal je nu wel opgevallen zijn hoeveel onzin er tussen je hits staat….
Ga zelf nadenken in plaats van achter de menigte aanlopen!
Alpha Male
aanbevolen zoektermen..quote:
hehe geinig.. probeer Anoek, Maaike, Marije, Marijke, Marloes, Merel, Nienke, Saskia.. zijn typisch nederlands.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:39 schreef dvr het volgende:
Ik wil nog een keer een collage maken van allemaal Nederlandse mensen die dezelfde naam hebben. Er zijn aardig wat Femkes, maar niet genoeg voor dit doel, dus ik zal een populairdere Nederlandse naam moeten bedenken..
Severina Vuckovic is haar videobandje kwijt ;)quote:p.s. Doppelganger: Die Severina Vuckovic.. nondeju! Ze mocht haar achternaam wel met een F spellen (ik denk alleen niet dat dat filmpje per ongeluk op het net terecht is gekomen).
quote:Op zondag 2 juli 2006 16:08 schreef Prowl het volgende:
Ik heb net limewire laten chrashen, ik wou 5000 bestanden van een bedrijfje binnen halen![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:ik ben een foto van mezelf tegengekomen toen ik mijn naam in limewire intoetste
was van vakantie 4 jaar geleden die al 3 jaar niet op mijn com staan
Heb je gekeken wat er nog meer op die host stond? Vaak kun je een hele lijst opvragen en aan de hand daarvan is dan waarschijnlijk wel te zien wiens PC het is. Misschien kom je nog wel gewaagder materiaal tegen, je blote schoonmoeder ofzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:ik ben een foto van mezelf tegengekomen toen ik mijn naam in limewire intoetste
![]()
Aangifte doen bij de politie in zijn woonplaats (alles op cd-branden en versturen naar zowel de school/basisschool)!quote:Op maandag 3 juli 2006 03:09 schreef Prowl het volgende:
Ik zit hier te snuffelen bij een user die leraar is van groep 4, hele documenten over zijn klas en oude klassen met "vreemde" aantekeningen erbij.
Ook de login gegevens voor de basisschool website die hij bijhoud staan er tussen.
Hij heeft ook kinderporno op zn Pc![]()
--edit--
De chatlogs op zn Pc met kinderen zijn ook niet echt zuiver!
Net alsof die zich daar zo druk om makenquote:Op maandag 3 juli 2006 04:07 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Aangifte doen bij de politie in zijn woonplaats (alles op cd-branden en versturen naar zowel de school/basisschool)!
De host had alleen maar films, mp3 en verder geen bekende foto's.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:34 schreef dvr het volgende:
[..]
Heb je gekeken wat er nog meer op die host stond? Vaak kun je een hele lijst opvragen en aan de hand daarvan is dan waarschijnlijk wel te zien wiens PC het is. Misschien kom je nog wel gewaagder materiaal tegen, je blote schoonmoeder ofzo.
Ik geloof er geen flikker vanquote:Op maandag 3 juli 2006 03:09 schreef Prowl het volgende:
Ik zit hier te snuffelen bij een user die leraar is van groep 4, hele documenten over zijn klas en oude klassen met "vreemde" aantekeningen erbij.
Ook de login gegevens voor de basisschool website die hij bijhoud staan er tussen.
--edit--
Ik geloof niet dat jij een leraar vind met 'rare msn' gesprekken met leerlingen + kinderporno...quote:
opmerkelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 03:09 schreef Prowl het volgende:
--edit--
Ik geloof je dus nog steeds nietquote:Op maandag 3 juli 2006 18:30 schreef Prowl het volgende:
Die meuk heb ik allang weer gewist, het enige wat ik nog heb is zn Way2Pay wachtwoord![]()
Je denk toch niet dat ik al die kiddyporn troep ga bewaren?![]()
Ik pleur meestal alle documenten weg na een zoeksessie anders zit ik dadelijk met een map vol documenten waar ik niet meer wijs van word
Gewoon zoeken op leerlingen, klas, basisschool en alles wat maar met school te maken heeft dan kom je vanzelf wel wat tegen
Fijn, dan nietquote:
Het is meer vergelijkbaar met iets bij het grofvuil zetten en dan verbaast zijn dat iemand het meeneemt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:38 schreef tim2308 het volgende:
Kortom: Fokker gezocht die 1 eurocent van iemand wil overmaken op zijn eigen rekening en op die manier een proefproces uitlokt...
En het dan ook nog aan Peter R. de Vries/Telegraaf voor een smak geld verkooptquote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:46 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het is meer vergelijkbaar met iets bij het grofvuil zetten en dan verbaast zijn dat iemand het meeneemt.
Stuur dat hoogtepunt dan eensquote:Op zondag 25 juni 2006 02:58 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Preciesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:49 schreef Prowl het volgende:
[..]
En het dan ook nog aan Peter R. de Vries/Telegraaf voor een smak geld verkoopt
Ik ken één van die meisjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:46 schreef dvr het volgende:
Dank voor de complimenten![]()
Er bleken nog veel meer pasfoto's rond te zwerven, maar nu heb ik er even genoeg van dus hier mijn definitieve collectie van 187 Limewire Mensjes. Ik heb zo'n 6000 foto's bij elkaar gesprokkeld en ik ben aardig wat vaker voorkomende thema's tegengekomen - buikjes, kontjes, broertjes & zusjes, gekke bekken, koppeltjes, inkijkfoto's, opa's & oma's, lieverds & sjatties, gangstahs en ander fraais. Er zijn dus nog veel meer series te bedenken..
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe kun je nou van iemand ze hele harde schijf zien met 1 zoekterm, je weet toch nooit of dat allemaal van 1 iemand is.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:30 schreef Prowl het volgende:
Die meuk heb ik allang weer gewist, het enige wat ik nog heb is zn Way2Pay wachtwoord![]()
Je denk toch niet dat ik al die kiddyporn troep ga bewaren?![]()
Ik pleur meestal alle documenten weg na een zoeksessie anders zit ik dadelijk met een map vol documenten waar ik niet meer wijs van word
Gewoon zoeken op leerlingen, klas, basisschool en alles wat maar met school te maken heeft dan kom je vanzelf wel wat tegen
"Bladeren Host"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:45 schreef GaNgStErRR het volgende:
[..]
hoe kun je nou van iemand ze hele harde schijf zien met 1 zoekterm, je weet toch nooit of dat allemaal van 1 iemand is.
klinkt als bull shit.
Zal wel komen omdat die hosts onbereikbaar zijn, DVR kon er ook al niet meer bij, ik had het IP nog aan hem gemaildquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:25 schreef GaNgStErRR het volgende:
[..]
alsnog vind ik niks met jouw zoektermen over die leraar
Gezocht op zelfmoord ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:47 schreef kevin33 het volgende:
1e zoekpoging...
andrea zegt:
ik ga eraan kapot schat wil jij mijn aquarium want ik maak er een einde aan mijn verloren leven .kom hem maar halen .ik ben heel slecht heb al een ganse week leverpijn en zeg het tegen niemand je bent de enige die het weet.hou het dan ook voor jou ok ! HOU JE GOED BAAAAAAAAAAIIIIIIIII
Guy! zegt:
ik vraag mij af wat ik nu weer miszegd heb
andrea zegt:
niks laat maar ben nu weg kis
Guy! zegt:
wat bezield je toch hebt gij andere problemen ?
Guy! zegt:
kom terug naar hier ik wil weten wat er feitelijk met je scheelt ?
andrea zegt:
ja
andrea zegt:
ik kan niet meer ben ye slecht
andrea zegt:
te
Guy! zegt:
dan moet je maar thuis blijven en kruip je bed in
Guy! zegt:
als je er niet meer zijt zeg het dan !
Guy! zegt:
ben je nog online
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
als je er niet meer zijt zeg het dan !
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
ben je nog online
Want?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:41 schreef VeX- het volgende:
Mogen we nu ook foto's van fotoboek-users via het internet verspreiden? Eens kijken of we nog zo lachen als de zaken zijn omgekeerd.
(het gaat om bestanden die mensen zélf op het internet flikkeren)quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:11 schreef VeX- het volgende:
Heb ik een reden nodig om andermans bestanden op het internet te flikkeren?
Dat is niet waar, maar doe wat je niet laten kunt. Lekker simpel excuus ook.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wilde bijna erop ingaan tot ik zag wat een klaagkneus je bent zoveel als je in klaagbak post dus zinloos aangezien je sowiezo een zeikerd ben
Dat is bij fotoboeken niet anders. Daar wil men juist dat men hun foto's ziet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:28 schreef dvr het volgende:
[..]
(het gaat om bestanden die mensen zélf op het internet flikkeren)
Dit is ook een heel goed voorbeeld van vertrouwelijke informatiequote:Vertrouwelijke informatie leerlingen ********
Leerling
Samenstelling gezin
Vader en moeder
Bijzonderheden :
Medische bijzonderheden
Dyslexie ( verklaring aanwezig)
Eindtoets basisonderwijs:
Reageert fel bij frustratie kan zich moeilijk uiten, weinig zelfvertrouwen, korte spanningsboog. Duidelijke eisen stellen.
Cito-toetsscore : 520
Info. Onderbouw vervolgonderwijs:
********:
***** zijn huidige vader is niet zijn biologische vader, zijn moeder is voor een tweede keer getrouwd.
Hij is het enigste kind thuis. Het is een overheersend type en geeft nooit ongelijk toe, kan moeilijk samenwerken, weinig zelfvertrouwen, korte spanningsboog, reageert fel bij frustratie. Pas op voor pestgedrag. Heeft een afstandelijke houding naar docenten toe door slechte ervaringen in het verleden. Positief benaderen. Leert zwak, spelling zwak, Zit op tennissen en op gym.
Grappig afstudeerproject idd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:42 schreef _Floddertje_ het volgende:
In de kunstbijlage van de Volkskrant van vandaag staat een interview met een student grafisch ontwerpen, Pierre Derks, die afstudeert aan de Academie voor Beeldende Kunsten in Den Haag op precies hetzelfde als wat hier in dit topic wordt gedaan. Hij verzamelde ook documenten die mensen via P2P-programma's per ongeluk online zetten en maakte er een kunstwerk van.
Zie ook zijn website. Ik vind het grappig hoe hij die zwarte balk over al die ogen laat doorlopen.
quote:Bij Dennis aangekomen werd er eerst niet open gedaan. Dus ik zei tegen Sil dat hij maar ff moest bellen. Maar toen deed Dennis ineens de deur open. Ik duwde hem naar binnen en pakte hem vol op z’n mond! Hij was helemaal verbaasd en vroeg waarom ik dat deed en waarom ik weer terug was gekomen. Dus ik vertelde dat ik niet naar huis kon gaan zonder hem een kus gegeven te hebben.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:45 schreef Metaalkop het volgende:
TVP, dit is echt geweldig!
Had net een .txt file met een url, een inlognaam en een wachtwoord... ga ik daar naartoe, komt er een scherm: 1 april!![]()
die is leuk he?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:45 schreef Metaalkop het volgende:
TVP, dit is echt geweldig!
Had net een .txt file met een url, een inlognaam en een wachtwoord... ga ik daar naartoe, komt er een scherm: 1 april!![]()
quote:Het Financieele Dagblad
Uw geregistreerde gegevens:
Loginnaam : ********
Wachtwoord : ********
NRC Handelsblad.
gebruikersnaam: ********
wachtwoord: ********
Volkskrant.
Algemeen Dagblad
Twentsche Courant Tubantia.
In het vervolg kunt u inloggen met uw e-mailadres en het onderstaande wachtwoord
E-mailadres: ********
Wachtwoord: ********
Oef, ik schrok toch heel even, zo'n zelfde soort lijstje heb ik namelijk ook ergens op mijn pc staan, hihi. Maar ik heb het Financieel Dagblad er niet tussen staan en Tubantia ook niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:19 schreef Magic-IRC het volgende:
Nog iemand een krantje lezen?
Kijk dan gelijk de instellingen na.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:26 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Oef, ik schrok toch heel even, zo'n zelfde soort lijstje heb ik namelijk ook ergens op mijn pc staan, hihi. Maar ik heb het Financieel Dagblad er niet tussen staan en Tubantia ook niet.
Ik deel wel mijn muziek en weet ook gewoon zeker dat ik geen andere mappen deel, maar als je ziet hoeveel bestanden andere mensen dus blijkbaar wel delen, dan ga je bijna twijfelen of je die instellingen in die programma's misschien makkelijk verkeerd kunt interpreteren ofzo. Maar vooralsnog is mijn conclusie dat al die mensen die zoveel delen gewoon echt vrij achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:27 schreef Magic-IRC het volgende:
Kijk dan gelijk de instellingen na.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:40 schreef zwelgje81 het volgende:
Ik heb een txt bestand binnengehaald van een fokker.
Stond in dat ik gepowned was en als ik dat las of ik een mailtje wilde sturen dat ik gelezen had
sadquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:40 schreef zwelgje81 het volgende:
Stond in dat ik gepowned was en als ik dat las of ik een mailtje wilde sturen dat ik gelezen had
Hey das de mijne denk ik, nouja admiraal_anaal bedoel ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:40 schreef zwelgje81 het volgende:
Ik kon er geen dingen uit weglaten, want het vormt één groot verhaal. Als je het niet wilt lezen, dan sla je het lekker over. Ik vond het van begin tot eind hilarisch.quote:Op maandag 10 juli 2006 04:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Anders post je even een heel dagboek...
Op "prive".quote:
Hmm xs.to werkt vaak wel goed, maar nu dus ff niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:13 schreef GaNgStErRR het volgende:
wat voor foto is het? (kan hem niet zien)
Ja ik ging 'm maar ff opnieuw uploaden. Hij heeft het wel gedaan, dat controleer ik altijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:19 schreef richkes het volgende:
Dat is stukken beter!
Eigenlijk wel ja...ik kon er toen alleen niet echt om lachenquote:
jaja, slagroom op d'r koffieboon zal ze bedoelen..quote:Op maandag 10 juli 2006 03:00 schreef _Floddertje_ het volgende:
..een bakkie doen.. bakkie gedaan.. een bakkie doen.. bakkie met je doen..
Uhm, gaat deze serie niet binnenkort van start op een van de commerciele ? ik meen me toch dit weekend hierover een promo te hebben gezien, zou wel heel dom toevallig zijn....quote:ik ben uit de 700 vrouwen gekozen om 9 dagen op vakantie te gaan. Het is voor de alleenstaande moeder die het sprookje wil. Ik heb de hoofdrol het is mijn sprookje en ik wordt 9 dagen in de watten gelegd. John hoort er ook bij en alicia gaat mee als nanny. Het begint dus op 23 mei hier bij mij in huis . daar komen acht mannen waar ik een gesprek mee heb. Ik moet er dan drie naar huis heen sturen. De zelfde dag ga ik met de andere vijf leuke dingen doen en op het eind van de dag moeten er weer twee afvallen. Met de drie mannen die overblijven vertrek ik die zelfde dag naar een bestemming ergens in Europa. John en alicia komen die vrijdag over om ook mee te doen aan het programma.. Ik krijgt voor die tijd een styliste in huis en nog een camera ploeg die het voor filmpje opneemt. Het wordt een spannende tijd …en het komt goed.
Christus...Zouden mensen echt zo'n schaamteloze crap bewaren in hun "Shared" folder?? Zo dom kun je toch niet zijn?quote:Op maandag 10 juli 2006 03:00 schreef _Floddertje_ het volgende:
-enorm lang verhaal van schizofrene hoer-
Dat wordt studeren en studeren en studeren voor Rolf...quote:KONTRAKT
Afspraken tot einde van het schooljaar en derde schooljaar 2007:105 punten staan op mijn eindraport maar 1 keer weg in het weekend de eerste 2 weken ofwel 3 weekenden thuis zitten als ik geen 105 punten sta aan het einde van 2006 2de periode dat is de periode naar het eerste rapport tot het tweede rapport ofwel de periodes die de laatste twee jaar duidelijk minder gaan van volgende jaar thuis zitten en studeren en studeren en studeren!
Handtekenig ouder
Handtekening ouder
Handteking Rolf
What the hell is een buis, en waarom kost het die arme jongen 25 Euro?quote:Afspraken:
1. Ik ga mijn agenda zo nauwkeurig mogelijk invullen.
Ik ga ook netjes in mijn agenda schrijven.
2. Wiskunde:
a. - Ik ga de definities goed leren.
- Ik leer de definities al op dezelfde dag dat ze in de
les behandeld zijn.
- Ik repeteer elke week de definities die ik dit
trimester moet kennen.
b. - Ik probeer door de week regelmatig of ik de
sommen kan maken, die we in de klas hebben
behandeld.
- Ik maak die sommen op aparte bladen, zodat ome
Ad en papa ze kunnen nakijken in het weekend.
3. Fysica:
- Ik probeer door de week regelmatig of ik de sommen
kan maken, die we in de klas hebben behandeld.
- Ik maak die sommen op aparte bladen, zodat ome Ad
en papa ze kunnen nakijken in het weekend.
4. Chemie:
- Ik oefen regelmatig de namen van de elementen en de formules.
5. TO:
- Van het begin af aan leer ik de theorie goed en repeteer
ik regelmatig.
6. Ik ga extra mijn best doen om de t-klank op het eind van
een woord correct te schrijven.
7. volgend rapport:
- voor iedere voldoende krijg ik 5 euro van ons mama,
- voor iedere buis betaal ik 25 euro aan ons mama.
Geen flauw idee.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Nog zo'n contract...
[..]
What the hell is een buis, en waarom kost het die arme jongen 25 Euro?
Grappig johquote:Op maandag 17 juli 2006 19:15 schreef Maisnon het volgende:er staan inderdaad wachtwoorden van fok op
quote:DU BIST GEPWND WIE UNNE NOOB!
Ja je moeder op een houten vlot met de benen wijd.
Blijf lekker zoeken jongens, en posten in GC!
Hele flauwe grap van Maisnon
Trouwens, die joden die zeuren dat ze moeten werken,
quote:
Mwoh die 3 seconden kunnen er nog wel bij tegenwoordigquote:
Pijpen voor een geeltje?!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Nog zo'n contract...
[..]
What the hell is een buis, en waarom kost het die arme jongen 25 Euro?
>> »-(¯`v´¯)-»if ü® ñªûgh±ÿ Gó ² ¥òü® ®òõm, Îf ýª wåññá ßë naughty ©°mè ² MÌÑË«-(¯`v´¯)-«« is nu mn msnnaamquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:56 schreef bob1234 het volgende:
D.A. 'S. B.O.O.G.I.E. 4.L.I.F.E.!!Kontjuh k hou heel veel van je!!!,,l,, FUCK THAT ,,l,, zegt:
heej freakert
>> »-(¯`v´¯)-»if ü® ñªûgh±ÿ Gó ² ¥òü® ®òõm, Îf ýª wåññá ßë naughty ©°mè ² MÌÑË«-(¯`v´¯)-««
(...)
Post eens? Die foto's?quote:Op maandag 3 juli 2006 04:12 schreef Prowl het volgende:
[..]
Net alsof die zich daar zo druk om maken
Heb net alweer een andere vmbo/havo leraar geschiedenis gevonden en die heeft dus ook kinderporno op zn Pc van een hogere leeftijdsgroep 12-16 jaar![]()
![]()
1 ding wat me opvalt is dat ik ze nadat ik een hoop bestanden heb gedownload dat ik dan niet meer kan connecten
dan krijg je een banquote:
Het heeft even geduurt maar ik weet wel wat er nu staatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:44 schreef Skv het volgende:
[..]
>> »-(¯`v´¯)-»if ü® ñªûgh±ÿ Gó ² ¥òü® ®òõm, Îf ýª wåññá ßë naughty ©°mè ² MÌÑË«-(¯`v´¯)-«« is nu mn msnnaam
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:56 schreef DarkMavis het volgende:
Geachte heer mevrouw,
Ik heb een boete gekregen voor een hond volgens mij kan dat helemaal niet.
Er is een hond bij mij die ik verzorg omdat ik hem en hij mij aardig vindt.
Ik ben zo netjes om hondenbelasting te betalen voor het dier omdat hij graag bij mij verblijft.
Dit hondje loopt al 8 jaar aan de voet niet aan de lijn omdat de hond en ik dat prettig vinden.
Ik heb op 4 februari 2006 een hond op een weg binnen de bebouwde kom laten verblijven/lopen terwijl deze niet is aangelijnd. Feitcode: XXXX zaaknummer XXXXXX procesverbaalnr. XXXXXXX
Mijn vraag aan u hoe kun je een boete krijgen voor een hond/dier wat achter je aanloopt waar totaal geen bewijs is van wie dit dier is,ik heb namelijk helemaal geen bewijs dat hij van mij is. Deze hond heeft geen kenteken of ID kaart of ook maar een hondenpenning.
Het zal toch te gek zijn als er hond achter mij aanloopt dat ik daar een boete voor krijg.
IK ZOU GRAAG VAN U WETEN OP WELK ARTIKEL U MIJ KUNT VEROORDELEN WAT U KUNT VOLGENS MIJ NIET BEWIJZEN VAN WIE DIT HONDJE IS WAT NAAST MIJ LIEP.
Met vriendelijk groet,
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |