abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:55:55 #176
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_39273060
Die MSN logs
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:31:34 #177
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39288416
niet dom, wel zoekterm "morboso hannah" of "private amateur hannah"
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:31:20 #178
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39292665
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef doppelgänger het volgende:
niet dom, wel zoekterm "morboso hannah" of "private amateur hannah"
Dat is toch dat hoertje die bekend is over het hele internet met d'r geile foto's en neuckvideo's??
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_39294391
Elfjes bestaan! :-)

dinsdag 27 juni 2006 @ 20:03:25 #180
118610 richkes
Vinum et musica laetificant co
pi_39295940
quote:
U, als woningbouwvereniging Delftwonen zou willen dat de wijk “De Oude IJsbaan”
een leuk en gezellig wijkje blijft, (leuk en gezellig is het eigenlijk al niet meer, maar als er zo snel mogelijk actie wordt ondernomen, is er misschien nog iets aan te doen om het weer enigszins leuk en vooral leefbaar te maken) dan hebben wij hier diverse redenen om de Fam. Fam. X zo snel mogelijk te plaatsen waar ze thuis horen.

Enkele weken geleden is er een schuur op de Oude IJsbaan uitgebrand, aangestoken door kind Fam. X, met vriendje (hebben inmiddels ook bekend bij de politie). Ook hebben de kinderen Fam. X geprobeerd het nieuwe speeltoestel in de brand te steken, onder het afdak van van de Woudenstichting is ook geprobeerd brand te stichten, en een andere schuur op de Oude IJsbaan is voorzien van een brandplek aan de buitenkant.
Afgelopen woensdagmiddag 27 november heeft een kind van Fam. X samen met een vriendje een vuilnisbak in de brand gestoken aan de Oudtraadweg, gezien door een bewoner van de Oude IJsbaan die net voorbij kwam met de auto.
De kinderen van Fam. X lopen regelmatig met sterrenregen en lucifers op straat.
Velen van ons durven dan ook niet de deur uit met oud en nieuw, bang voor brand.

Sinds enkele maanden is er een grote hond in huis (ongelooflijk voor mensen die niet eens voor zichzelf kunnen zorgen, laat staan voor de kinderen).
Die hond wordt uitgelaten door mevr. Fam. X, hond loopt los, mevr. Fam. X gaat er achteraan op de brommer, en de hond poept en piest waar het hem uitkomt bv in de speeltuin, piest tegen tuinhekjes enz.

De kinderen Fam. X zorgen voor veel overlast (herrie) lopen rustig tot tien uur of half elf buiten op straat. Ook zorgen ze voor veel rotzooi op straat, lege cola blikjes, papier van etenswaren enz.
In de tuin, (nou ja, tuin???) is een wateraansluiting waar een tuinslang aan zit, ook daar wordt regelmatig mee gespeeld met het gevolg dat de naaste buren elke week hun ramen kunnen zemen.Verder is de poortdeur naar de tuin kapot, sluit niet meer van buitenaf, met het gevolg dat de deur, als het maar even stormt of hard waait constant staat te klapperen. Ook de voordeur wordt altijd hard dichtgeslagen, waardoor de naaste buren rechtop van schrik zitten.

Ook nemen de kinderen van Fam. X vriendjes mee die hier niet thuishoren, en ook die zorgen ervoor dat de buurt verder achteruit gaat.

De angst dat andere kinderen die hier wonen net zulke crimineeltjes worden als de kinderen Fam. X is erg groot, en dat zou toch wel heel erg jammer zijn.

Verder wordt regelmatig vergeten de behoorlijk overlopende vuilnisbakken aan de weg te zetten op de dag dat ze geleegd worden, met het resultaat dat losse en open vuilniszakken in de tuin dwarrelen, en dat geeft zomers veel ongedierte zoals muizen en dikke groene strontvliegen.

Als er niet snel iets aan de situatie wordt gedaan, zien enkele van ons het hier niet meer zitten en komen binnenkort naar Delftwonen voor een ander huis

Bijlage, een lijst met handtekeningen van bewoners Oude IJsbaan die volledig achter deze brief staan.
Doet mij nogal denken aan de familie F te Zonnendaal.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:07:50 #181
118610 richkes
pi_39296097
Waarbij ik wil aantekenen dat schrijver van bovengenoemde brief een aanzienlijke collectie plas en poep seksfilms bezit.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:16:57 #182
82589 S-Two
barba macacu
pi_39296448
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:07 schreef richkes het volgende:
Waarbij ik wil aantekenen dat schrijver van bovengenoemde brief een aanzienlijke collectie plas en poep seksfilms bezit.
Moet je die man eens mee confronteren, kijken of hij nog zo'n grote bek heeft .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:16:10 #183
118610 richkes
pi_39301344
Heb voor de gein dit mailtje verzonden:
quote:
Geachte Heer, Mevrouw,

Bij een geautomatiseerde scan is ons gebleken dat u via p2p programma's als
bijvoorbeeld Shareaza en Edonkey materiaal aanbied wat voorzien is van een
copyright.
In uw geval hadden deze bestanden de kenmerken: "Anal, DP and Piss".
Daar dit een grove schending betreft op de rechten van onze client. Hebben
wij inmiddels een bericht doen uitgaan naar Uw Internetprovide inzake Uw
werkelijke verblijfsplaats. In verdere acties zullen wij ook andere belanghebbende
op de hoogte stellen zijnde: politie, wooningbouw e.d..

Dit bericht is enkel een voorlopige kennisgeving van verdere acties.

Wij houden ons alle rechten voor,

Namens deze,

Hoofd onderzoek illlegaal materiaal
pi_39302056
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:50:00 #185
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39305539
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef richkes het volgende:
[..]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:41:44 #186
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39312060
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef S-Two het volgende:

[..]

Moet je die man eens mee confronteren, kijken of hij nog zo'n grote bek heeft .
ieder zo zijn hobbies lijkt me...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_39312307
quote:
[..]
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:07:44 #188
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39312601
quote:
[..]
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39313283
quote:
[..]
Jammer van de spelfouten, verder wel grappig mailtje
pi_39322965
quote:
Op zondag 25 juni 2006 04:22 schreef mighty_myte het volgende:
meer seks gerelateerde dingen graag.
Haleloeja
pi_39326254
quote:
HOAX!!!

Je bent stout op zoek geweest naar vertrouwelijke informatie van allerlei onwetende mensen. Internet en TV waren waarschijnlijk jou inspiratie. Het zal je nu wel opgevallen zijn hoeveel onzin er tussen je hits staat….

Ga zelf nadenken in plaats van achter de menigte aanlopen!

Alpha Male
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:56:02 #192
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_39326328
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:53 schreef Joenes het volgende:

[..]

Hoe suf is dit...
Bankiertje
  vrijdag 30 juni 2006 @ 18:18:34 #193
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39398891
quote:
Op zondag 25 juni 2006 04:22 schreef mighty_myte het volgende:
meer seks gerelateerde dingen graag.
aanbevolen zoektermen..
- morboso hannah
- three girls share
- anita budapest
- severina vuckovic
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_39426018
Ik denk, probeer het ook eens en typ als zoekterm Femke in. Daar zou veel moois van te vinden moeten zijn. Maar nee hoor
pi_39427400
Stug volhouden, General. Welke Femke zocht je?

pi_39427547
haha

Geen idee welke, ik dacht gewoon, probeer eens wat
pi_39427796
Ik wil nog een keer een collage maken van allemaal Nederlandse mensen die dezelfde naam hebben. Er zijn aardig wat Femkes, maar niet genoeg voor dit doel, dus ik zal een populairdere Nederlandse naam moeten bedenken..

p.s. Doppelganger: Die Severina Vuckovic.. nondeju! Ze mocht haar achternaam wel met een F spellen (ik denk alleen niet dat dat filmpje per ongeluk op het net terecht is gekomen).
pi_39441583
Hollandse schonen
Melanie

en Patricia
  zondag 2 juli 2006 @ 15:25:05 #199
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39449678
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:39 schreef dvr het volgende:
Ik wil nog een keer een collage maken van allemaal Nederlandse mensen die dezelfde naam hebben. Er zijn aardig wat Femkes, maar niet genoeg voor dit doel, dus ik zal een populairdere Nederlandse naam moeten bedenken..
hehe geinig.. probeer Anoek, Maaike, Marije, Marijke, Marloes, Merel, Nienke, Saskia.. zijn typisch nederlands. Verder misschien ook Chantal of Sanne of Suzanne.
quote:
p.s. Doppelganger: Die Severina Vuckovic.. nondeju! Ze mocht haar achternaam wel met een F spellen (ik denk alleen niet dat dat filmpje per ongeluk op het net terecht is gekomen).
Severina Vuckovic is haar videobandje kwijt ;)
  zondag 2 juli 2006 @ 15:52:08 #200
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39450164
Trouwens, de zoekopdracht "curriculum vitae" was nog niet genoemd? Bij deze dan..

En nog wat.. Volgens mij levert een search op dat soort prive dingen, bijv. op een voornaam, zeer verschillende resultaten op als je ze bijv. op later tijdstip nog een keer uitvoerd. Waarschijnlijk omdat men de pc en/of limewire niet lange tijd aan laat staan, iig niet de hele dag. Misschien zijn er piek en dal uren, qua aanbod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')