maar op het moment dat je in gedachten al bij een ander bent bedrieg je je eigen partner al. Ze hebben wel eens onderzoek gedaan en het bleek dat mannen die na een avondje uit in bed belanden met een andere vrouw makkerlijker te vergeven was dan mannen die geestelijk betrokken waren bij een andere vrouw en daarmee sliepen. Op het moment dat ik geestelijk bij René betrokken was, bedroog ik mijn ex al en was ik al stiekum bezig. Net zoals JJ dus feitelijk doet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn partner een slippertje ook makkelijker zou vergeten dan een opbouwend verhaal en waar hij geestelijk bij betrokken zou zijn. Op het moment dat een man in gedachten bij een andere vrouw is, dan is er duidelijk iets mis waardoor hij niet bij zijn vrouw wil zijn. Goed huwelijk of niet, als het echt zo goed is, dan staat hij totaal niet open voor jou en ook niet een ander.
Aan de ene kant zegt hij tegen jou dat je kan gaan! Zo zou je het kunnen lezen. Hij kan die stap niet maken en hij wil hem ook niet maken. Dus hij laat de beslissing aan jou over. Des te belangrijker is het nu dat het contact van zijn kant komt en dat jij een afwachtende rol in neemt. Dan blijft het namelijk zijn beslissing om jou te zien. Aan de andere kant is hij duidelijk vol van jou en zit hij met een dillemma. Hij wil jou ook, maar niet ten kosten van zijn huwelijk. Tenminste op dit moment nog niet. Heel langzaam gaat hij steeds een stap verder en verlegd hij heel langzaam iedere keer zijn eigen grenzen wat hij toelaatbaar vind binnen zijn huwelijk. Eerst was het stiekum ontmoeten, sms, etc. Toen zoenen.... Toen knuffelen en bloot... De volgende stap komt ook, maar pas als hij daar aan toe is. Nu moest hij even wennen aan het idee dat hij de laatste stap had gedaan, kwestie van tijd en het is hem eigen en hij gaat op naar de volgende stap...
En dan... Het zullen hele langzame stappen zijn, waar je hem langzaam binnen kan halen, maar waar hij ook langzaam tot het besef komt dat hij Mirjam niet wil laten zitten. René had het nooit over zijn vrouw en ik sprak ook bewust nooit over haar. Ik deed net of ze niet bestond. Daarentegen vroeg René altijd over mijn situatie thuis en was altijd duidelijk aan het vissen. Het feit dat René niet over haar sprak gaf voor mij heel duidelijk aan dat als hij deed bij mij alsof zij er niet was hij makkelijker zijn schuldgevoel kon wegschrijven. Ik had het niet over haar, omdat ik hem niet op haar wilde wijzen, niet wilde wijzen op wat hij thuis had zitten. Maar kwam wel altijd met verhalen van vriendinnen waarin hij zijn eigen situatie mooi kon terug zien . Forum heb ik menig keer gebruikt hiervoor. Hahaha... René probeerde mij ook aan een ander te praten toen het te dichtbij kwam, maar ik liet me geen ander aanpraten.
JJ zit duidelijk met een loyaliteitsconflict en daar is hij nog uit en ook nog niet zover, om daar bepaalde keuzes in te maken. Ik zou als ik jou was wel oppassen dat je niet te duidelijk laat weten dat jij klaar voor hem staat wanneer hij maar wil en dat je wacht op hem zonder verder te gaan. Kijk gewoon hoe lang je het kan handelen en als het niet meer gaat dan kan je dat altijd zeggen tegen hem. Het hele verhaal kan in mijn ogen nog steeds twee kanten op, allebei rechtdoor of de een links en de ander rechts. Hij rent duidelijk nog steeds voor je en kwijt wil hij je ook niet. Je maakt een kans van 5% (de statistieken) dat hij weggaat bij haar, maar ja ... is wel 5% en niet helemaal niets en dan heb je hem wel 100% binnen als hij die keus maakt!
Ik blijf zeggen zijn huwelijk is niet goed, maar voor veel mannen is vaak voldoende om te blijven. Wij zouden niet gaan voor een voldoende maar wij willen alleen gaan voor uitstekend. Mannen zijn daar toch makkelijker in en hechten veel meer aan hun sociale status, hun carriere, hun huis en zijn banger om sociaal uitgekakt te worden dan een vrouw. Daarom blijven veel mannen hangen. Voor jou alleen de vraag hoe lang wil je genoegen nemen met de gestolen tijd, restjes aandacht, etc.? Stel voor je zelf een bepaalde termijn of een gevoeefgrens en en verhoog die als je er toch niet uit bent
Blijf met spanning jouw verhaal volgen...
Dinsdag 5 juli
Hij belde vanmiddag en eigenlijk wist ik gisteren al dat hij niet zal komen….maar toch hoop je daar wel op. Voelde me er ook niet lekker onder en ben van ellende me bed in gekropen. Hij belde toen ik op het schoolplein wachtte op john, hij vertelde mij dat hij mijn sms erg lief vond die ik maandag na het gesprek heb gestuurd( het gesprek van net voelde goed..eerlijkheid respect. Het siert jou echt. Als je nu hier was kreeg je een knuffel van me.) hij vond het echt lief van me…daarop vertelde ik dat ik me zo rot had gevoeld omdat ik bang was dat ik onbewust op zijn gevoel had getrapt….dat was echt niet zo en ik hoefde mij echt geen zorgen te maken….daarna vertelde hij mij dat hij meende wat hij maandag had gezegd over zijn vrouw, mij en zijn gevoel….hij vroeg of het goed was dat hij vrijdag kwam de afspraak van vandaag liep uit en daardoor kon niet langs komen…ik zei dat het goed was ..ondanks dat ik na de tandarts moet….ik zei tegen hem…ik zal het je vrijdag niet moeilijk maken ..we gaan gewoon lekker een kop koffie drinken …toen begon hij dus….mij weer uit de tent te lokken ..en ik zei…nee hoor ik kan dat wel aan…hij lachen…tot dat ik vertelde dat ik vrijdag toch ongesteld was…oh daarom kan jij het aan zei hij…hij vertelde ook wel…dat hij graag met mij het bed wil delen….maar je merkt aan hem dat hij er nog niet uit is voor zijn gevoel…..len heeft gelijk met haar mail…zijn grens wordt steeds verder gelegd en dat gaat langszaam en hij is de gene die aan het geeft. Maar ik geloof er echt in ….dat die grens komt….wij delen het bed samen nog niet….en misschien is het wel heel goed dat we er nog mee wachten. Wat zal er toch gebeuren als hij straks die grens heeft bereikt…wat gaat er met zijn gevoel gebeuren….dat hij gek met mij is en dan ook heel gek…is zeker…daarin tegen is hij te vrede met zijn huwelijk…..wordt vervolgd.
Mail aan len 07 juli
Hoi hoi
He len hoe staat het er voor....ben benieuwd of je menstruatie begonnen is of niet...maar dat hoor ik nog van je.....waarom ik deze mail schrijf is het volgende...heb het boek inmiddeef in mijn bezet en zo goed als al uitgelezen. Ben daardoor aan het denken geslagen......wat is de gemiddelde tijd van de 5% mannen die toch voor de andere vrouw kiest...ik weet het niet......het lijkt me niet dat deze 5% binnen een week hun boeltje pakken en vertrekken met hun nieuwe aanwinst....dus voor mij de vraag...hoe lang geef ik zo'n man een kans.....ik vind persoonlijk dat jj ....ondanks dat hij getrouwd is wel voldoet aan een goede man.....waardoor ik ga denken...samen met jou mailtje erbij......dat er best een kans is dat hij weg gaat bij haar....hij bouwt alles heel langzaam en rustig op....stapje voor stapje...zijn grens wordt steeds verder gelegd....de gesprekken die wij hebben...gaan over de relatie tussen ons...terwijl we het woord niet noemen...we voelen een super goede band na elkaar.....maar hij voelt op dit moment die loyaliteit na zijn vrouw....morgen komt hij...en ik ben ongesteld ...dus dat wordt een bakkie doen en kletsen.... Aan de andere kant denk ik.....dat hij het met zijn loyaliteit na zijn vrouw het binnen kort niet meer houdt...en stopt met mij.......maar weet zeker dat hij zich weer meldt.....dat zijn de twee kanten die bij bezig houden.....en ik ondertussen na hem....zonder dat ik het er moeilijk mee heb....blijf ik rustig...ik zeik niet...geniet van zijn telefoontjes en zijn komst....kijk verder rond....maar ja ..niemand kan het winnen van hem......en probeer hem heel rustig op mijn manier binnen te halen.... Zal het dan toch zo'n man zijn die eigenlijk tevreden is met zijn huwelijk en onverwachts mij is tegen gekomen..iets wat hij totaal neit verwachtte....achter mij aan rend...en straks de stap toch durft nemen om voor mij te gaan...omdat hij ineens beseft dat zijn huwelijk eigenlijk alleen maar materondalistisch goed in elkaar zit...of..........
Mag ik jou visie...ik vind namelijk dat hij wel voldoet aan het boek van goede man.
melanie
Mail aan len 08-07-05
Hoi hoi
De test moet je maar even doen...want mijn ervaring is ...dat ik ook maar een klein beetje ongesteld werd....en toch zwanger....ben benieuwd...maar ik hoor het zeker nog...
jj is net geweest.....hij is verliefd op mij en heeft recht in mijn ogen gezegd ...dat hij een goed huwelijk heeft met mirjam maar mij een ontzettende super gave vrouw vind...die heel lief is...leuk he....en dat maakt het voor hem zo moeilijk...ikspook door zijn hoofd heen en elke keer denkt hij dan....niet doen..niet doen..dit kan niet en dit mag niet...daarom stelt hij het bed gedeelte ook uit...terwijl hij aan de andere kant het heel graag wil....hij wil ook de leuke dingen met mij doen...maar hij vind dat hij het niet kan maken na mirjam toe...dus het bed gedeelte moet van zijn kant komen....hij vond het vorige week maandag helemaal geweldig in bed en vroeg mijn menig daar ook over....hij is heel geintresseerd na mij....stelt ook echt de vragen..hoe het met mij gaat.....dus ....ik denk...nu.....dat als hij straks op dat punt komt dat hij het allemaal echt niet meer weet.......helemaal de kluts kwijt is...en niet meer weet welke kant hij op moet....zijn gevoel na mij is oprecht, eerlijk en met respect.....dat is iets wat ik heel super vindt...ik ben echt blij mee....we hebben vanmiddag aan elkaar toe gegeven dat we elkaar een warm hart toe dragen....ik kan het nog steeds handelen omdat hij niet zo vaak komt en ik daardoor mijn eigen leven nog steeds leidt...dat is het voordeel....tja len...zo staat het ervoor....hoe zou dit aflopen...
melanie
26-07-05
Het heeft een tijdje geduurd voordat ik dit weer kan opschrijven…ik zit emoitoneel bijna aan de grond..ik ben er van bewust dat ik moet stoppen met jj…ben daar al twee weken mee bezig…wil het hem vertellen onder vier ogen maar krijg daar de kans niet voor. Hij heeft het erg druk gehad met een toernooi bij zijn tennisclub en nu zit hij deze week ergens bij breda in de buurt en volgende week een hele week in winschoten dacht ik en dan gaat hij met vakantie…elke keer probeert hij te komen maar het lukte dus niet..en elke keer laadde ik me op om het te vertellen en dan werd ik weer terleurgesteld omdat hij niet kwam….heb hem gisteren gevraagd of hij nu kon zeggen wanneer hij kwam en hij zou niet eerder bellen dan dat hij dat wist. Ik weet 1 ding heel zeker…ik ben stapel verliefd op hem en wil niet anders dan mijn leven delen met hem. Hij heeft onbewust wat afstand genomen en verschuild zich in zijn werk dat vertelde hij mij gisteren…niet om mij maar om de simpele reden dat hij het ook niet meer weet…hij weet niet dat ik hem wil vertelllen dat ik stapel op hem ben en daarom stop omdat dat ik niet aan de zij lijn toe wil kijken…..ben erg benieuwd wat hij hier mee gaat doen en of we nog contact houden. We zullen het deze week horen. Ga in ieder geval wel opvakantie en ben daar eerlijk gezegd ook aan toe…ga een weekje naar turkije met john en jorrit
Mail aan len 28-07-09
hoi
het bleek dat jj vandaag twee keer heeft gebeld..niet ingesproken...maar omdat hij met een geheim nr belt...kan ik dat tegenwoordig niet meer zien op mijn mobiel. Dus toen ik thuis kwam sms ik het volgende....dat je afstand neemt...begrijp ik wl...maar dat je niks meer van je laat horen...vind ik minder. Ik kan er niet meer tegen. Het gesprek dat ik wil aan gaan met jou...daar hoef je niet bang voor te zijn....ik maak het jou echt niet moeilijk...ik maak het jou alleen maar makkelijker...geef je zelf en mij die kans...maar laat in ieder geval wat van je horen. xxx
Dat duurde niet lang en toen belde hij al....he zei hij...ik heb je twee keer gebeld vandaag...ik zei dat ik dat niet kon zien op de mobiel....en toen is het gesprek dus over gegaan in mijn sms je....legde hem nog maals uit....dat ik het er heel erg moeilijk mee heb...en dat ik dit gesprek voor hem doe....ik zei tegen hem...dan kan ik verder....verder zei hij...en hij schrok zich dood....hij vertelde mij daar in tegen hoe druk hij het had en toen zei hij iets wat nog steeds door mijn hoofd spookt...hij zei....als jij wist wat hier speelde ...dan zou je het nog beter begrijpen..... en toen hebben we in overleg....afgesproken dat hij zaterdagmiddag om 1`uur hier zou zijn......ik voel me nu stukken beter...ik weet dat ik het moeilijk krijg...maar ik zet door....ik vraag hem nog even na dat ene zinnentje...ik wil gewoon weten wat er achter schuilt. Het verhaal is bijna afgelopen...nog eventjes geduld.
melanie
Hoi hoi
Heb deze mail even uitgesteld...kreeg het gewoon niet op papier...emotioneel helemaal stuk...maar ben er weer.....jj die zou zaterdag tegen 1 uur komen en had de kids...daar zou hij onderdak voor zoeken....ik was me rustig aan het klaar maken....wel heel erg zenuwachtig...toen de bel al ging op 12.20 uur....make-up had ik gedaan...me haar zat in de krul en ik had kleding aan...maar goed..hij was dus mooi op tijd. Heb een bakkie gezet voor mij en ik gaf aan dat ik erg zenuwachtig was....hij zei dat hoef je echt helemaal niet te zijn....maar ondertussen had hij het ook niet meer op een rij...vond ik wel prettig om te horen....ik ben dus begonnen met het verhaal dat ik een eerlijk gesprek wou en als hij iets niet wou vertellen ....dan moest hij dat zeggen...maar zeker er niet op heen draaien....ik ben dus begonnen met mij gevoel en wat ik van hem wou....dat ik niet wou dat zijn huwelijk eraan ging doordat zij er achter zou komen dat wij wat met elkaar hadden. ik stapel verliefd op hem was en dat ik het de afgelopen drie weken...het erg moeilijk had gehad..... hij vertelde daarop dat hij niet bij zijn vrouw weg ging...tenminste nu niet zei hij....ik ben niet op dat zinnentje in gegaan...omdat ik hem niet voor de keuze wou stellen...het zou stoppen omdat ik het niet meer aan kon...en dat is ook gebeurt....dat hij mij onzettende gaven lieve leuke gezellige...mooie ect vrouw vond...die absoluut haar mannetje weet te staan...dat hij veel respect heeft voor mij... om de manier waarop ik hem heb behandeld...hem geheim heb gehouden...(vriendinnen mochten nooit zijn naam zeggen of wat dan ook) de manier waarop ik hier mee om ga.....de manier waarop ik hier in huis met alles om ga...ook met john....het in mijn hoofd perfect op een rij heb staan..terwijl gevoel dus zei...ik wil niet....hij zei...als ik ooit wat voor je kan doen...wat het ook mag zijn...dan moest ik hem bellen...en ik moest hem dat beloven....hij zei...dat hij het vreselijk vond...dat hij mij in deze toestand tegen komt...omdat hij het had aangericht...terwijl we het samen hebben gedaan....hij zei...denk maar niet dat ik hier zo meteen de deur uitloop en verder ga met mijn leven...wat je doet me zo veel en als ik je nu zo zie zitten...ik vind het echt heel erg...,.ik moest alleen maar huilen...de tranen bleven lopen...we hadden beiden moeite met het feit dat het contact nu over is.....hij zei...als je nog wilt bellen....sms me maar dan bel ik je gelijk...maar ja ik zei dat geeft mij weer hoop...en jij kunt mij niet bieden wat ik van je wil....(sorry schrijf het allemaal door elkaar)...we zeiden tegen elkaar...dat we beiden super hebben genoten van de tijd met elkaar...en dat als hij single was geweest ...wij een perfecte relatie zouden hebben...maar ja...mirjam was me voor.....dus ....eigenlijk heb ik een heel goed gesprek gehad....heel open en eerlijk...het deed heel veel pijn....maar ben me erg van bewust dat dit het enige was wat ik kon doen...hij moest mij beloven dat hij het nooit weer zou doen...en als hij voor mij wou gaan...dat mijn deur open stond voor hem...en ikmoest hem beloven dat als ik hulp nodig had...dat ik me melde en wel leuke dingen bleef doen...en als ik wou bellen...moest ik het even melden....we hebben ook nog gelachen met elkaar ...het was een goed gesprek....ik heb hem verteld van de kaartjes van dat feest....ik zei tegen hem als ik tegen die tijd nog wil gaan ...meld ik me bij jou. en dat was goed....ik heb mezelf nu voor genomen en daar voel ik me heel goed bij om me donderdag te melden...ik wil nog 1x met hem babbelen...voor dat hij op vakantie gaat en wij daardoor zeker vier weken geen contact met elkaar kunnen hebben. Lenette...ik ben trots op mezelf en ik weet zeker...dat hij er nu ook over nadenkt...over zijn gevoel ect...en als hij bij me hoort...dan weet ik zeker dat hij komt...en ik probeer gewoon door te leven.....
Hoe was jou weekend met René.....
liefs melanie
Zondag 18 sept
Het is een tijd geleden…ik krijg het gewoon niet uit….er is veel gebeurt…ik heb de woensdag na ons gesprek jj ge smst. Om t e vragen of hij nog een keer wou bellen…dat deed hij vrijdagavond toen ik met andré in een restaurant zat. Hij had veel moeite met alles en zei dat dit het enige was wat we konden doen ook het beste op dit moment. Ik vroeg hem of hij het leuk vond of we naar de vakantie nog even zouden bellen…dan zat er zo wie zo vier weken tussen…dat vondt hij goed en ik voelde mij er goed bij…. Die zaterdag avond ben ik na de tennisclub gegaan van andré en toen ik binnen kwam …zag ik jj staan….ik schrok me dood…ik wist niet meer hoe ik het had..en hoe ik binnen de kortste keren weg kon….ben na een half uur weg gegaan en was echt helemaal van slag. De volgende dag heb ik hem daarover een sms gestuurd….en toen gebeurde er iets wat ik nooit had verwacht…mirjam heeft de sms ontdekt en belde mij op…die wou natuurlijk weten wie ik was…….niks op geantwoord en een uurtje later kreeg ik jj aan de telefoon. Hij vroeg of ik zijn vrouw wou vertelllen dat wij niks met elkaar hadden gehad…en dat heb ik dus gedaan…hij schoof mij dus de schuld in de schoenen….een kwartier later kreeg ik een sms van hem met de tekst…behoorlijke ruzie. Stuur maar geen sms meer. Sorry. Dat was zijn excuus naar mij toe. Sinds die tijd niks meer gehoord of gezien….alleen van lenette nog het verhaal van martin de broer van jj…..hij zoekt contact met martin en ze hebben het idee dat hij wil praten…en dat van vanmiddag lees je hier onder.
Kwam vanmorgen uit bed en toen dacht ik ...ik ga lekker met john naar de kermis in hengelo....het is mooi weer...even een terrasje pakken. ik had ans ondertussen gebeld of ze wat mee ging drinken...tot zo ver niks aan de hand....ik was bezig met douchen ect toen ik ineens heel zenuwachtig werd....ik had gelijk zoiets ....er gaat weer wat gebeuren...ik heb dat namelijk vaker. we zaten inmiddeef al een tijdje op het terras en ik wou ans net gaan vertellen dat ik zo zenuwachtig was vanmorgen.... toen ze ineens zei...daar heb je hem....ik keek gelijk achterom...dus ik zag hem van de achterkant....hij liep samen met zijn vrouw en ieders een fiets door de stad....richting waar mijn auto staat.....ben gelijk op gaan staan om weg te gaan ...had zoiets misschien kom ik ze nog tegen....ans had zoiets van...volgens mij heeft hij jou gezien. En als hij mijn auto ook heeft zien staan ...dan kan hij misschien een link leggen.....maar ja wat heb ik er aan.....waarom moest ik hem zien of tegen komen....ben helemaal van slag....my god wat geef ik veel om die man. Kom ik er ooit van af.....ik hoop van harte dat martin nog wat kan betekenen..... ik moest dit even van me afschrijven.... tot gauw doei doei melanie
Ik ben nu helemaal van slag af…en voel mijn echte gevoel voor hem…..waarom dit mij moet over komen ik weet het niet….ik krijg mijn antwoord van zelf…..ben vorige week in amersfoort geweeest en daar waren ze erg positief…allle drie verwachten ze dat hij terug komt..
hoi hoi 30 oktober
hoe is het lenette.... alles nog een beetje onder controle...... hoop het wel... hoe is het met je gevoel voor je mannetje.... want volgens mij zit hij nu in het buitenland.... hou je in ieder geval haaks en anders wil ik je wel een peptalk geven.... ik ben dus vrijdag in vlagtwedde geweest.... en ik vroeg haar dus over die man die ze bij mij zag staan en de vorige keer niet wou vertellen of het dezelfde man was die ze beschreef..... het was de zelfde.... en ik weet zeker dat het jj is ... door die beschrijving van de vorige keer.... ze vertelde mij dat hij terug kwam.... dat ik op dit moment nog steeds in zijn hart zit en dat hij heel graag wil weten hoe het met mij gaat. hij zou wat van zich laten horen.....termijn kon ze niet echt zeggen.... ik mocht absoluut geen contact opnemen ondanks dat hij 24 nov jarig is...... en als hij belt moest ik vragen of hij al bij de advocaat was geweest... zo niet... dan het gesprek afhaken.... denk niet dat ik dat kan... ze vertelde ook nog dat hij een beetje een lakse man was ... zo van.... ik vind het allemaal wel goed... en dat zij daar op een gegeven moment zo vreselijk van baalt ... dat ze dus kapt... ze heeft het dan helemaal gehad met hem..... ze kreeg geen naam door maar ze vertelde wel dat er in de naam uitdrukkelijk een A voor kwam... toen liet ik haar die foto zien van jj en ze zei gelijk... ja hij heeft echt aanleg op dik te worden. Dus best wel positief voor mij..... alleen ik kan er nu niks mee..... wil er ook niet naar leven.... merk het vanzelf wel .... hoe moeilijk het af en toe ook is. Gisterenavond was ik in de appel en binnen was het erg warm .... het liep tegen half elf en dacht ik ga even buiten een luchtje happen.... ben buiten op de kruk gaan zitten en ineens zag ik hun voorbij fietsen..... hij zag mij niet wat ze kwamen van de achterkant.... ik was natuurlijk helemaal overrompeld... had dat natuurlijk niet verwacht.... in eerste instantie dacht ik.... zie nou wel ze hebben het wel leuk met elkaar... maar dat zegt dus niks over hun relatie.... later dacht ik waarom mag hij mij niet zien... het is al de tweede keer dat ik hem tegen kom met haar en dat hij mij niet ziet... is het onze tijd nog niet... beetje rare gedachten... maar ben er wel mee bezig hoor. daarom vraagje van mij kant aan de jouwe.... mocht jj bij martin en janneke binnenkort komen of anders om.... laten ze maar over mij beginnen als het gesprek daar op uit loopt.... jullie zijn mijn enige troef nog... hahh.... moet toch wat..... hou mij in ieder geval op de hoogte.... ga nu stoppen.... heb vandaag een retourtje rotterdam gehad... heb john opgehaald bij de ouders van ronald.... en ga nu lekker eten... hou je taai len en tot gauw doei doei
mel
dinsdag 29 nov
gisteren kreeg ik onverwachts van marco een sms. Het leek wel telepathie. Hij is voor drie weken in zutphen voor cursus en was benieuwd hoe het met mij ging…nou daar kwam op neer dat hij zo als wij het noemen een bakkie kwam doen….hij was er om negen uur en ging tegen half twaalf weer weg…we hebben lekker bijgeklets en een heerlijke vrijpartij gehad. Maar wat ik wel heel leuk vond is dat we beide nieuwsgierig na elkaar blijven…en hij vroeg mij of ik kwam kijken als zijn huis klaar is..hij heeft een huis gekocht in nieuwkoop. Maar het allerleukste vond ik toch dat hij uit zich zelf sms-de. Het is een heerlijke man die nog steeds niet toe is aan een relatie..hij wil gewoon de dingen doen die hij wil doen en als hij een weekend vrij is wil hij die zelf inplannen en niet met verplichte afspraken door brengen. Ik heb echt volledig genoten en het lijkt wel of ik dmel. Morgen naar oldenzaal om mijn toekomst..het zal mij benieuwen..neem de foto van jj en marco mee.
Vrijdag 17 maart
Tja er is van alles gebeurt maar aan de andere kant is het ook wel rustig gebleven tot aan 6 maart 06. Heb met marco niks meer afgesproken. Hij heeft zich nog wel gemeld ergens begin febr. Maar kon toen niet weg uit zutphen. Heb met kerstmiddag weer met peter staan zoenen en die heeft paar dagen later de boel belazert…praat nu nog niet met hem en ik zie aan hem dat hij dat erg vervelend vind….en ik …ik lach erom. Wie bij mij de boel belazert ligt eruit. Oud en nieuw is ook leuk geweest . we kwamen onverwacht bij mensen in hengelo terecht en hebben het super gezellig gehad. Ben ergens in jan of febr. Ik weet het echt niet meer met edwin weg geweest… Was wel leuk maar verder gaat er toch niet gebeuren.
Zondagavond 3 maart lag ik in bed en ineens dacht ik …nu wil ik het voor eens en voor altijd af sluiten met andré…ik word helemaal gek van die jongen. Het blijft maar hangen en er gebeurt helemaal niets. André die is in febr bij mij aan de balie geweest voor inschrijving en ik ben daar helemaal van de kaat van geweest. En die zondag dat ik …nu moet het afgelopen zijn….ik op zoek naar zijn nummer …want die had ik uit boosheid eruit gegooid. Het geluk wat ik had is dat zijn06 nr in het telefoon boek stond. Ik stuurde hem een sms of hij mee uit eten wilde en hij gaf mij s’morgens het antwoord dat het goed was en dat we voor de woensdag 6 maart wel konden uit eten. Hij is hier toen geweest en keek al raar op dat hij hier kon douchen… We zijn lekker uit eten geweest en voor mij sloeg cupido toe….heel raar en apart nadat wij elkaar al maanden kennen en het gewoon niet lukte. Dus beide hadden zoiets van …wat is dit. Voor de zaterdag erop een afspr. Gemaakt dat we elkaar zouden streffen in hengelo. Volgens mij was het al twaalf uur geweest toen we richting de 3 m gingen waar hij was. Het was vanaf het begin geweldig. Alles klopte gewoon….hij zei dingen tegen mij die zo lief waren dat ik het gevoel kreeg dat hij er echt voor wou gaan. Aangezien ik s’morgens om acht uur uit me bed moest omdat ik naar beverwijk ging wou ik op tijd naar huis. André ging ervan uit dat ik zou blijven en ik ging er van uit dat ik op tijd thuis was. We hebben toen ineens een discussie gehad over of hij bleef bij zijn vrienden of ik bracht hem weg richting denekamp. Het laatste was dat hij terug ging naar zijn vrienden. Hij bracht mij naar de auto en ik wist niet anders dat ik hem daar af zou zetten… om het verhaal kort te maken…ik kwam bij merlijn aan toen hij uit zijn vel sprong en ik ineens met een helige kop de auto starten op weg ging naar een tankstation. Daar aan gekomen zegt hij…blijf jij maar zitten ik tank wel. Ik wist niet anders dat ik hem toen naar denekamp zou brengen tot dat hij ineens zegt…zet mij maar af bij van der valk dan neem ik een taxi en kun jij naar huis. Daar zegt hij tegen mij …met allemaal war taal dat hij me zou laten gaan…ik was helemaal perplex kon niet meer wat uitbrengen. Hij legt er 50 euro neer en vraagt aan mij of ik hem naar huis wil brengen. Ik was zo terleurgesteld dat ik het gewoon heb gedaan. Onderweg werd het al iets rustige en we begonnen we heel rustig te praten. Aan gekomen in Denekamp terwijl het ijs en ijs koud was…zaten we in de auto te praten…..en ik vroeg hem voor 1 keer nog eens de uitleg te geven . Hij vertelde mij dus dat hij verliefd om mij was en dat hij had gedacht dat ik zou blijven en dat we samen de avond zouden afsluiten. Toen zei ik met echt tranen in mijn ogen. Want hij had mij ondertussen veel pijn gedaan door te zeggen dat hij mij zou laten gaan. Hoe is het mogelijk dat jij verliefd op mij bent en ik op jou en jij laat mij gaan. Ik snap het niet. Toen vroeg hij of ik mee naar binnen ging voor een kop koffie want het was echt koud. Om het kort te houden…hij was echt heel lief voor mij…we hebben onder een deken gelegen koffie drinken en lekker ontspannend koffie gedronken….en toen kwamen we vanzelf boven te liggen en hebben daar genoten van elkaar. Ben om zeven uur het bed uitgegaan en hebben beneden nog een kop koffie gedronken….Geen slaap gehad en gewoon op weg naar Beverwijk…..ik was echt helemaal kapot…. S’middags kreeg ik van hem een sms je of ik het leuk vond of hijj sávonds langs kwam…..dat vond ik natuurlijk top ….dus hij is gekomen en gebleven…het enige nadeel is dat ik echt helemaal op was. Er is niet veel gebeurt en we zijn sķchtens gewoon naar ons werk gegaan…..dinsdagavond ben ik nog even bij hem geweest om parfum te brengen…moet zeggen dat ik mij daar wel thuis voel en dat het gezellig was. Afgelopen woensdag is vertrokken voor zijn skivakantie en ik baal ervan omdat ik hem vreselijk mis…..wil hem om mij heen…ik wil aan hem plukken wil de gezelligheid met hem… ik had absoluut niet het vertrouwen dat hij ook maar iets van zich zou laten horen. Ik had zoiets van …ik mag hopen dat hij zich naar de vakantie weer meldt. Hij is dinsdagavond laat begonnen met sms en en dat is door gegaan tot woensdag een uurtje of vier…toen was hij er en s’avonds belde hij ineens….dat vond ik echt leuk…helemaal top. Savonds weer smsen en toen kreeg ik een sms van hem met de tekst….ik snap het niet. Waarom? Na ons verleden…. Maar goed nu voelt het prima en dat wil ik vasthouden….ik smsde iets terug in de trant van….heb vertrouwen in mij ik meen het echt. Gisteren hebben we gesmst en vanmorgen alweer. Sta echt perplex had het absoluut niet verwacht….Ben echt tot over mijn oren verliefd en wil niet anders dan bij hem zijn….ik hoop echt vanuit de grond van mijn hart dat het wederzijds is.. Ben gewoon bang dat ik hem niet meer terug zie naar de vakantie of dat hij mij niet meer wil. Maar goed daar kan ik uren over nadenken ….het is nu vrijdag …zondag komt hij weer terug en ik hoop datik hem dan snel zie.
Dinsdag 18 april
Er is veel gebeurt de laatste 5 weken. André is nog steeds in mijn leven met z’n ups en downs. Vorige week zondag is het eigenlijk helemaal mis gegaan. Hij heeft mij laten staan in enschede en ik ben daardoor naar huis gegaan…terwijl het een leuke avond had moeten zijn. Hij heeft toen voor mij gevoel het bijltje er bij neer gelegd en ik heb daaropgesmst dat ik hem niet meer lastig zou vallen. Woensdag was hij bij in het ziekenhuis voor een operatie aan de knie. Daardoor sprak ik hem steeds. Hij was de kluts mooi kwijt dat zag ik in alles…ik had hem die dag ook verteld dat ik door was voor het cinderella gebeuren…maar dat vertel ik zo. We zijn op een rare manier uit elkaar gegaan en sávonds smsde hij weer…hij voelde zich er niet lekker onder en daar kwam ik achter doordat ik hem belde…ik heb op dat moment mijn hele gevoel bloot gegeven en dat ik niet meer kon doen…het moest nu van hem afkomen. Ik zag het echt niet meer zitten en heb hem donderdagavond laat nog een sms gestuurd. En ik kreeg daar vrijdagmorgen antwoord op en toen had ik het echt gehad. Ik had echt zo iets van…en nu laat ik je echt los…moet je laten gaan…dit werkt gewoon niet…heb een super klote dag gehad met veel tranen…maar moet zeggen dat het eind van de dag wel weer goed ging met mij…zaterdag ging het ook heel goed met mij en ik had absoluuut geen behoefte aan hem om te sms-en. Zaterdagmiddag begon hij te sms met mij hoe het mij ging….op dat moment smsde ik terug. Gaf netjes antwoord op zijn vragen en als hij af sloot met een x dan deed ik dat ook. Maar zelf vroeg ik hem niks. Tot dat hij smsde…ik mis je en ik meer gevoel voor je dan ik had gedacht. Ik sms de terug dat mijn gevoel niet was veranderd maar dat ik niet vroeg om een afspraak het moest dit keer van hem komen. Hij vroeg toen of hij zondag of maandagavond langs mocht komen. Hij is dus gisteren geweest. Hij gaf dus aan dat door dat cinderella gedoe hij er van baalde en er achter kwam dat hij echt gevoelens voor mij had. We hebben nu afgesproken dat wij de komende vijf weken met elkaar afspreken en leuke dingen gaan doen. 23 mei ga ik voor negen dagen op vakantie met drie mannen en daarnaar zien we verder. Ik moet zeggen dat ik mij nu gewoon heel lekker voel en ik super blij ben dat ik hem niet kwijt ben. Ik heb gevoelens voor die man…voel me lekker bij hem…gewoon top voor mij. Dus dit verhaal is zeker nog niet te einde…we moeten alleen elkaar bewijzen de komende tijd. Hij zeker met zijn drukke bestaan. Hij moet tijd vrij maken voor op de momenten dat ik ook vrij ben van het moeder zijn…dan kunnen we leuke dingen doen en hoeven wij niet verplicht thuis te zitten bij mij. Donderdag zie ik hem op het ziekenhuis…gaan we een bakkie doen.
Het cinderella gedoe…… ik ben uit de 700 vrouwen gekozen om 9 dagen op vakantie te gaan. Het is voor de alleenstaande moeder die het sprookje wil. Ik heb de hoofdrol het is mijn sprookje en ik wordt 9 dagen in de watten gelegd. John hoort er ook bij en alicia gaat mee als nanny. Het begint dus op 23 mei hier bij mij in huis . daar komen acht mannen waar ik een gesprek mee heb. Ik moet er dan drie naar huis heen sturen. De zelfde dag ga ik met de andere vijf leuke dingen doen en op het eind van de dag moeten er weer twee afvallen. Met de drie mannen die overblijven vertrek ik die zelfde dag naar een bestemming ergens in Europa. John en alicia komen die vrijdag over om ook mee te doen aan het programma.. Ik krijgt voor die tijd een styliste in huis en nog een camera ploeg die het voor filmpje opneemt. Het wordt een spannende tijd …en het komt goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door _Floddertje_ op 10-07-2006 03:48:03 ]