quote:Ajax wacht besluit Gabri en Davids af 1 juni 2006
Edgar Davids De door Ajax begeerde middenvelders Edgar Davids en Gabri hebben een aanbieding van de Amsterdamse club in beraad. Dat liet de nieuwe coach Henk ten Cate donderdagavond doorschemeren op tv-zender Talpa. "Dat zijn twee hele interessante spelers voor Ajax", aldus de 51-jarige trainer. "Het is nu afwachten wat zij zullen doen."
Gabri (Barcelona) en Davids (Tottenham Hotspur) staan al enige tijd op het verlanglijstje van Ajax. Ten Cate werkte in het verleden al intensief samen met beide spelers als assistent-trainer van Barça.
Jawel, maar toen zat jij niet op te lettenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat een gelul, dat werd helemaal niet gezegd.
Maar dat hebben ze wel. Is al langer bekend.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
Hij zei dat het interessante spelers waren voor ajax en dat ze veel konden betekenen voor ajax. Niet dat ze beide een aanbieding hadden gedaan.
Bij beiden moesten ze afwachten of ze voor Ajax zouden kiezen, dus op de aanbieding ingaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
Hij zei dat het interessante spelers waren voor ajax en dat ze veel konden betekenen voor ajax. Niet dat ze beide een aanbieding hadden gedaan.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Davids niet voor het WK rond is, dan zit er het denk ik niet meer in.
Dat is puur gissen, pas als een van de partijen zegt dat het niet doorgaat geloof ik er niet meer in.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van uitstel komt afstel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is puur gissen, pas als een van de partijen zegt dat het niet doorgaat geloof ik er niet meer in.
Word daar inderdaad ook zo moe van, dat constante verdraaien van woorden...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee oke maar als er al een vervanger is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:04 schreef daaaaan het volgende:
Ja, na het WK zegt Davids dat ie wel naar Ajax wil, en dan zegt v. Geel : nee ga maar weg, het is te laatMan, ook al komt ie op de laatste dag voor de transferdeadline aanzetten...
Lijkt me wel erg vroeg om een selectie rond te hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
Voor het WK zou de selectie rond moeten zijn. Ik verwacht toch wel duidelijkheid over een paar dagen.
Zo heel veel hebben we niet meer nodig. En het kan beter voor het WK rond zijn, dan na het WK. Dan ben je waarschijnlijk te laat qua prijs, qua andere interesses en wordt het min of meer paniek.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lijkt me wel erg vroeg om een selectie rond te hebben.
Inderdaad, lekker zn woorden verdraait weer. Journalistenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
maar dat is niet meer dan logisch!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef King_of_Kool het volgende:
Moest toch weer van de Ajax spelers komen vandaag
Doet hij dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:19 schreef M0NTANA het volgende:
Denny Landzaat zal naar Ajax gaan, als Ajax hem wilt hebben. Anders ga je toch niet stappen in Ajax-shirt?
En zat hij nou steeds te spieken op zijn blaadje?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wat komt die Alfons Groenendijk maar onzeker over op T.v.
Gullit zat hem al eens te bekijken
Nou, lekkere schuwe assistent heeft Ten Cate uitgezochtquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En zat hij nou steeds te spieken op zijn blaadje?![]()
Luiheidquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef Ordinair het volgende:
En waarom staat nog steeds niet het jaartal 2006 in de TT? Van de KNVB beker (Gatorade)..
Alfons kan serieus nog wat mediatraining gebruiken, of dit soort schnabbels voortaan helemaal achterwege laten. Of is het altijd dat Café de Sport zo amateuristisch overkomt. Het leek af en toe een slecht toneelstuk waarbij iedereen om de beurt zijn tekst moest zeggen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nou, lekkere schuwe assistent heeft Ten Cate uitgezocht
Stille kracht op de achtergrond.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wat komt die Alfons Groenendijk maar onzeker over op T.v.
Hij wil die zoon bij Ajax weghouden, en terechtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:00 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar ik moest er best een beetje om lachen. Normaal gesproken zijn vaders apetrots wanneer hun zoon naar een grote club kunnen en hun dromen nastreven. Maar deze man gaat bij de voorzitter vragen of ze hem alsjeblieft kunnen houden en barst in snikken uit wanneer 'ie niet weet of die voorzitter wel naar hem kan luisteren
Inderaad geweldigquote:
quote:2/6/2006 - 'Gabri kiest voor Ajax, vandaag onderhandelingen Gabri en presentatie in Amsterdam?'
(Gepost door RvN)
Volgens de Spaanse krant Sport is Gabri vandaag in Amsterdam voor onderhandelingen met Ajax. De krant meldt zelfs dat het mogelijk is dat de middenvelder vandaag al wordt gespresenteerd bij Ajax als nieuwste aanwinst. Gabri is transfervrij en zou inmiddels hebben bepaald dat Ajax zijn eerste optie is.
quote:2/6/2006 - Huntelaar alltime topscorer Jong Oranje
(Gepost door RvN)
Met zijn doelpunt tegen Jong Frankrijk is Klaas-Jan Huntelaar alltime topscorer van Jong Oranje geworden. Hij bracht zijn totaal op 16 treffers. Daarmee is hij Roy Makaay en Arnold Bruggink voorbij die ieder 15 keer doel troffen in het shirt van Jong Oranje.
Acha, dat is de reden dat hij zijn familie bijna niet zietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat filmpje lijkt mij redelijk in scene gezet: wat doet het logo van KV Mechelen op de achtergrond bij die pa?
Het mooie is nog 1 van die reacties er onder bij voetbalzone:quote:Gabri vandaag in gesprek met Ajax
Volgens de Spaanse krant Sport is Gabri vandaag in Nederland om te onderhandelen met Ajax. De Barcelona-middenvelder is deze zomer transfervrij en is dus op zoek naar een nieuwe club. Er zijn meerdere gegadigden, maar volgens de ochtendkrant is Ajax zijn eerste optie.
De 27-jarige Gabri, voluit Gabriel García de la Torre, speelde zeven seizoenen in de hoofdmacht van de Catalaanse club. Daarvoor speelde hij al twee jaar in Barcelona B. Gabri vermoedt dat hij niet meer in de plannen van het eerste elftal voorkomt en wil daarom vertrekken bij de landskampioen.
Op zijn special belegde persconferentie wilde hij niet concreet ingaan op namen van clubs, maar liet hij wel weten dat Ajax een aantrekkelijke optie voor hem is. Daarnaast zijn ook Deportivo de La Coruña, Atlético de Madrid en Villarreal zeer geïnteresseerd.
quote:alexander - Vrijdag, 2 Juni om 08:20
JA gabri is een kennis van mij, ik heb veel contact met hem maar hij zegt dat hij toch niet naar ajax gaat. dus jammer
Jup, en ik meen onder Louis gedebuteerd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:40 schreef Suijk het volgende:
Gabri komt toch uit de eigen jeugd van Barca?
Defour wil wel, maar Genk nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef Pritt het volgende:
Die pa denkt ook:
"Verdomme ik heb mijn zoon 18-jaar naar elke wedstrijd gebracht en nu gaat hij eindelijk geld opleveren krijg ik niks. Dus probeer ik de boel maar tegen te houden."
Defour hoeft voor boven de 5/6m van mij echt niet te komen, kan je genoeg ander lekkers voor halen wat wel graag wil komen.
quote:Rachid Tiberkanine verlaat Ajax om in Duitsland bij Bayer Leverkusen te gaan voetballen. De 21-jarige Marokkaan mag zich in het tweede proberen te bewijzen.
Het aflopende contract van Tiberkanine werd door Ajax niet verlengd. Bayer Leverkusen neemt de middenvelder dus transfervrij over van de Amsterdammers.
Tiberkanine was vorige zomer actief op het WK onder 20 in Nederland. Ondanks dat heeft hij nog nooit in het eerste van Ajax gespeeld.
De meeste wedstrijden speelde hij wel in de periode dat Barça kut draaide, onder Frank Rijkaard en Henk ten Cate (toen de club weer beter ging draaien) speelde hij niet of nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand die 100+ wedstrijden in het eerste van Barca heeft gespeeld is niet bepaald een slechte speler, me dunkt.
Tuurlijk wel, ze komen allebei!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:51 schreef hroswith het volgende:
schijnt dat de onderhandelingen met Gabri goed verlopen. Zou hij niet ipv Davids komen dan?
Bronquote:Fiorentina maakt lijst van drie namen
Gepubliceerd op 02-06-06 om 10:45 door Adnan Çakmak
Luca Toni kreeg afgelopen week te horen dat hij niet mocht vertrekken bij zijn huidige club Fiorentina. Toch heeft Fiorentina het onder controle zo te zien, nadat Internazionale nu al meer dan twee weken achter de diensten van de Italiaan is.
Fiorentina heeft een lijstje gemaakt van drie namen als gevolg van de interesse van Internazionale. Die drie namen moeten Luca Toni opvolgen. Op het lijstje zou o.a. Ruud van Nistelrooy staan, Klaas-Jan Huntelaar en één Italiaan genaamd Cristiano Lucarelli.
De kans is klein dat Ruud van Nistelrooy naar Fiorentina vertrekt omdat AC Milan ook interesse zou hebben in de kunsten van Ruud van Nistelrooy.
Kun je aardig wat nieuwe spelertjes voor kopen, of één mooie grote.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:47 schreef Suijk het volgende:
Voor 80 miljoen zou ik het overwegen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:32 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
alexander - Vrijdag, 2 Juni om 08:20
JA gabri is een kennis van mij, ik heb veel contact met hem maar hij zegt dat hij toch niet naar ajax gaat. dus jammer
is al tijdje geleden gepost... weet niet of 't ooit hier op 't forum heeft gestaan..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:38 schreef Cart_man het volgende:
Jenner is toch rond met Utrecht? Beetje onzin dus wat hierboven staat...
Braafheid zou wel een goede aankoop zijn voor de linksback-positie die toch al niet ruim bezet is.quote:Misschien: Jenner, Mathijsen, Braafheid
Wat wil je dan? Een ervaren (lees: dure) Spanjaard? Of een middelmatige, oudere speler uit de eredivisie?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:55 schreef twi het volgende:
Denk niet dat het slim is om na Emanuelson nog zo'n jonkie daar te hebben.
Als ie zich goed ontwikkelt bij Utrecht kan het altijd nog.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:08 schreef Nashje het volgende:
Jenner hoef ik dus echt niet bij Ajax te zien he.
Ik heb eigenlijk liever gewoon niemand omdat ik niet van opkomende backs houd, maar op een Braafheid zit ik ook niet te wachten. Als je dan een jonge speler neemt, laat Schilder er dan maar langzaam aan ruiken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een ervaren (lees: dure) Spanjaard? Of een middelmatige, oudere speler uit de eredivisie?
Correct.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Braafheid is echt een speler voor feyenoord. Net niet.
Ja dat zou echt van ambitie getuigen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:49 schreef Robar het volgende:
Als er 30 Miljoen voor Huntelaar geboden wordt, dan moet er serieus over nagedacht worden hoor
Als Huntelaar zelf niet wegwil, ok, maar ik heb het nu over het hypothetische geval dat een aantrekkelijke club 30 miljoen biedt. Besef je wel wat een club als Ajax met dat geld allemaal kan doen? Dat heeft JUIST met ambitie te maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja dat zou echt van ambitie getuigen!
Huntelaar wilt niet weg, dus GAAT ie ook niet weg.
Ja, met 30 miljoen kunnen we dus WEER opzoek naar een spits van dat kaliber. En die komen echt niet zo snel hoor..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Als Huntelaar zelf niet wegwil, ok, maar ik heb het nu over het hypothetische geval dat een aantrekkelijke club 30 miljoen biedt. Besef je wel wat een club als Ajax met dat geld allemaal kan doen? Dat heeft JUIST met ambitie te maken.
Niet alles draait om de spits.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met 30 miljoen kunnen we dus WEER opzoek naar een spits van dat kaliber. En die komen echt niet zo snel hoor..
Besef je wel dat wanneer je landskampioen wordt, ver komt in de CL en de beker wint met Huntelaar misschien niet zoveel waarde in geld oplevert, maar wel een veel beter imago oplevert.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Als Huntelaar zelf niet wegwil, ok, maar ik heb het nu over het hypothetische geval dat een aantrekkelijke club 30 miljoen biedt. Besef je wel wat een club als Ajax met dat geld allemaal kan doen? Dat heeft JUIST met ambitie te maken.
Spelers kiezen nu al duidelijk voor Ajax en zo een wereldseizoen hebben we niet gehad.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Besef je wel dat wanneer je landskampioen wordt, ver komt in de CL en de beker wint met Huntelaar misschien niet zoveel waarde in geld oplevert, maar wel een veel beter imago oplevert.
Beter imago betekent meer merchandise, meer interesse van sponsors, meer interesse van eventuele spelers om voor Ajax te kiezen ipv een andere club. Uiteindelijk levert het meer op om Huntelaar te houden dan voor 30 miljoen te verkopen. Het is echt niet zo dat er 30 miljoen rechtstreeks richting een nieuwe aankoop gaan.
Nu zijn er een aantal sterke aankopen gedaan en er komen er waarschijnlijk nog een paar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat hebben we de afgelopen seizoenen kunnen zien ja
Ok, het is bevestigd, zonder Huntelaar heeft Ajax geen bestaansrecht meer, ik ben over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Hij heeft in zijn eentje het hele seizoen gered.
Denk maar niet dat ik zit te springen als hij voor 30 miljoen verkocht wordt. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik weer met plezier naar de Arena ga.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Nu zijn er een aantal sterke aankopen gedaan en er komen er waarschijnlijk nog een paar.
Huntelaar was uitermate belangrijk tweede helft van het seizoen, maar we moeten nu niet ontzettend dramatisch doen wanneer Huntelaar voor een fors bedrag kan vertrekken.
Zo moet je het ook weer niet zien nee. Maar op dit moment als hij net een half seizoentje meedoet en dan al ZO van waarde is. Er zal vast wel weer een keer een opvolger komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Ok, het is bevestigd, zonder Huntelaar heeft Ajax geen bestaansrecht meer, ik ben over.
ooit gaat hij weg hoor mensen
Ik zeg toch ook niet dat ik blij ben wanneer hij vertrekt, ik wil dolgraag dat hij blijft.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik zit te springen als hij voor 30 miljoen verkocht wordt. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik weer met de plezier naar de Arena ga.
Ja, dat hebben wij de laatste jaren gezienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Het gaat niet persee om de persoon Huntelaar. Het gaat om de beslissing die je nu moet nemen. Dat is of een jonge kwalitatieve sterke spits die het team daadwerkelijk beter laat presteren en vertrouwen laat uitstralen moet verkopen op dit moment voor een grote zak met geld. Dat betekent dat je dus volgend seizoen helemaal opnieuw moet beginnen en maar afwachten of een gelijkwaardige spits op gaat staan. Rosenberg, Babel en Charisteas kunnen absoluut voetballen, maar zijn echt geen Huntelaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik blij ben wanneer hij vertrekt, ik wil dolgraag dat hij blijft.
Als hij zou kunnen garanderen dat we met hem de CL winnen, dan is dat me meer waard dan die 30 miljoen, maar we moeten het niet overdrijven,
PSV heeft geen Huntelaar, Feyenoord heeft geen Huntelaar, AZ heeft geen Huntelaar, geen enkele andere club heeft Huntelaar en toch zijn er zat clubs die wel gewoon goed draaien en de spits kunnen laten scoren. Huntelaar is heel erg goed, maar huntelaar is niet heilig.
Dan verschillen we van meningquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het gaat niet persee om de persoon Huntelaar. Het gaat om de beslissing die je nu moet nemen. Dat is of een jonge kwalitatieve sterke spits die het team daadwerkelijk beter laat presteren en vertrouwen laat uitstralen moet verkopen op dit moment voor een grote zak met geld. Dat betekent dat je dus volgend seizoen helemaal opnieuw moet beginnen en maar afwachten of een gelijkwaardige spits op gaat staan. Rosenberg, Babel en Charisteas kunnen absoluut voetballen, maar zijn echt geen Huntelaar.
Tuurlijk gaat Huntelaar weg, maar het gaat erom of het die 30 miljoen waard is om hem NU al te verkopen. En dat is mijn inziens absoluut niet zo.
Tuurlijk, hij heeft helemaal in zijn eentje het seizoen gered.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:57 schreef devv05 het volgende:
Hij is wel heilig. Heeft in zn eentje het hele seizoen gered, de beker gepakt en ons de CL ingeloodst. Bovendien is ie van het kaliber Marco van Basten, die zijn gewoon onbetaalbaar. Dit zijn spelers waarvoor je naar het stadion komt.
En dat is veel, veeeeeeel belangrijker dan een grote zak met geld.
Iedereen kan lullen wat hij wilt, maar deze man heeft wel een goede visie! HIj ziet heel goed waar de knelpunten liggen en probeert deze structureel te verbeteren. Omzet moet omhoog om betere spelers te kunnen halen. China is nog een no-go area voor Ajax, daar gaat ie ook werk van maken.quote:[b]Op vrijdag 2 juni 2006 14:59 Verhaaltje Fontein
Mooie woorden, nu daden!quote:
Je hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten, maar goed ik laat je wel in die waan. Als ze Huntelaar nu zouden verkopen wil ik niet weten wat er gebeurd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij heeft helemaal in zijn eentje het seizoen gered.
Een team bestaat nog steeds uit 11 man plus een handvol reserves.
Rosenberg begon ook beter te draaien op de linksbuiten positie.
Huntelaar moet nog steeds bruikbare ballen krijgen van medespelers.
Huntelaar is niet de engie die doelpunten maakte.
Ik wil ook niet dat hij weggaat, maat er zijn gewoon grenzen.
Klapjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten, maar goed ik laat je wel in die waan. Als ze Huntelaar nu zouden verkopen wil ik niet weten wat er gebeurd.
Die ambitie heeft elke Champions League-deelnemer natuurlijk, dus het lijkt me dat Ajax die ambitie nu ook al wel heeft. Dat ze die ambitie waar kunnen maken lijkt me niet, dit lukte zelfs Hiddink niet met een goed team als PSV.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:59 schreef Urquhart het volgende:
heeft het de ambitie de Champions League te winnen
Mooi stukjequote:
Wij zijn een grotere club dan PSV met een veel groter budget. Zeg nooit nooit, want begin jaren '90 werd het ook door niemand meer mogelijk geacht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die ambitie heeft elke Champions League-deelnemer natuurlijk, dus het lijkt me dat Ajax die ambitie nu ook al wel heeft. Dat ze die ambitie waar kunnen maken lijkt me niet, dit lukte zelfs Hiddink niet met een goed team als PSV.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten, maar goed ik laat je wel in die waan. Als ze Huntelaar nu zouden verkopen wil ik niet weten wat er gebeurd.
Momenteel zijn jullie echt niet groter hoor, in het buitenland zullen ze eerder geld inzetten op PSV in de CL dan op Ajax. PSV heeft gewoon een gigantische inhaalslag gemaakt, kijk alleen al naar de kampioenschappen van Ajax en naar die van PSV in de afgelopen 6, 7 jaar. Een groter budget, dat klopt wel ja. Maar Real Madrid heeft ook een groter budget dan Barcelona, dus dat zegt niet altijd zo veel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wij zijn een grotere club dan PSV met een veel groter budget.
Zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Zeg nooit nooit, want begin jaren '90 werd het ook door niemand meer mogelijk geacht.
Allemaal even tegen de playoffs stemmen.quote:Beste ...,
De voetbalclub Ajax en de Supportersvereniging Ajax willen graag weten wat er leeft onder de leden en supporters. U mening is daarbij voor ons van essentieel belang.
Daarom vragen wij u mee te werken aan dit online onderzoek naar de meningen over de play-offs. Wij zijn benieuwd wat u vindt van deze nieuwe competitieopzet.
Het onderzoek duurt slechts enkele minuten en is opgezet in samenwerking met het gerenommeerde onderzoeksbureau Intomart GfK. Door mee te doen, zorgt u ervoor dat uw mening telt!
Klik op onderstaande link of kopieer deze link naar het programma waarmee u op internet surft:
link
Wij willen u alvast hartelijk danken voor uw medewerking en hopen u te ontmoeten op een van onze bijeenkomsten in het land. Of anders natuurlijk in de Amsterdam Arena!
Met sportieve groet,
Medewerkers Supportersvereniging Ajax
Hij begint er wel in de buurt te komen! Een paar mooie belangerijke goals in de CL en hij gaat die kant op hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef twi het volgende:
Huntelaar is simpelweg geen 30 miljoen waard
Daar heb je gelijk in. Zonder de fantastische prestatie van '95 naar beneden te halen (3 keer winnen van het beste team destijds in Europa, Milan), is de CL van tegenwoordig andere koek. Alle Europese topploegen doen mee, in plaats van 1 per land. Nu de CL winnen is een knappere prestatie dan voorheen. Of je moet geluk hebben met de loting, zoals PSV dat had. Die konden tot de halve finale doordringen zonder echt een grote ploeg van naam te verslaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef daaaaan het volgende:
Zo ken ik er ook nog wel een paarWe zitten niet in begin jaren '90 meer en het voetbal valt niet meer te vergelijken met toen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef twi het volgende:
Huntelaar is simpelweg geen 30 miljoen waard, dus wanneer iemand dat biedt moet je het gewoon aannemen. Zet je Kluivert daar direct neer en zoek je een jaar of anderhalf naar een nieuwe jonge opvolger.
Maargoed, 30 miljoen gaat niet geboden worden, dus Huntelaar blijft gewoon nog bij Ajax. Ik schat nog wel minimaal tot het EK 2008.
Nou, je moet echt van heel goede huizen komen wil je tegenwoordig 30 miljoen waard zijn hoor. Er is nogal een gat tussen de wereldtop en de subtoppers die erna komen. Huntelaar moet z'n niveau nog maar vast zien te houden. Het is jammer dat hij niet naar het WK gaat, als 'ie er daar eentje zou hebben gemaakt zoals gisteren tegen Frankrijk, dan had dat z'n waarde bijna direct verdubbeld (t.o.v. wat Ajax betaalde).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef daaaaan het volgende:
Hij begint er wel in de buurt te komen! Een paar mooie belangerijke goals in de CL en hij gaat die kant op hoor.
- Meer prijzenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef daaaaan het volgende:
Momenteel zijn jullie echt niet groter hoor, in het buitenland zullen ze eerder geld inzetten op PSV in de CL dan op Ajax. PSV heeft gewoon een gigantische inhaalslag gemaakt, kijk alleen al naar de kampioenschappen van Ajax en naar die van PSV in de afgelopen 6, 7 jaar. Een groter budget, dat klopt wel ja. Maar Real Madrid heeft ook een groter budget dan Barcelona, dus dat zegt niet altijd zo veel.
En daarom is het niet meer mogelijk? Onzin natuurlijk. Ik geef alleen aan dat ze dat eerder riepen en toen stonden we daarna ook 2x achter elkaar in de CL finale.quote:Zo ken ik er ook nog wel een paarWe zitten niet in begin jaren '90 meer en het voetbal valt niet meer te vergelijken met toen.
Aan de andere kant won Liverpool de cup vorig jaar, en het jaar daarvoor won Porto hem. Die teams waren echt niet veel beter dan Ajax komend seizoen zal zijn. Niets onmogelijk dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Zonder de fantastische prestatie van '95 naar beneden te halen (3 keer winnen van het beste team destijds in Europa, Milan), is de CL van tegenwoordig andere koek. Alle Europese topploegen doen mee, in plaats van 1 per land. Nu de CL winnen is een knappere prestatie dan voorheen. Of je moet geluk hebben met de loting, zoals PSV dat had. Die konden tot de halve finale doordringen zonder echt een grote ploeg van naam te verslaan.
Ambitie is oke, maar je moet wel realistisch blijven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Aan de andere kant won Liverpool de cup vorig jaar, en het jaar daarvoor won Porto hem. Die teams waren echt niet veel beter dan Ajax komend seizoen zal zijn. Niets onmogelijk dusDie ambitie om bij de beste 16 te horen vind ik goed, zouden ze bij mijn club een voorbeeld aan kunnen nemen.
Nee, jij zei dat de wederopstanding van Ajax niet enkel door Huntelaar kwam. Maar het is gewoon een keihard feit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Omdat ik vind dat ook Huntelaar zijn prijs heeft?
Lekker kortzichtig jongen!
Daarmee win je de Champions League niet hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
- Meer prijzen
- Meer supporters
- Meer faam
- Groter stadion
- Groter budget
Sportief gezien niet meer.quote:We zijn op alle punten groter dus dat is onzin.
Hiermee doe je PSV tekort.quote:Dat psv beter heeft gepresteerd komt door het wanbeleid bij Ajax van de laatste jaren.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:En daarom is het niet meer mogelijk? Onzin natuurlijk. Ik geef alleen aan dat ze dat eerder riepen en toen stonden we daarna ook 2x achter elkaar in de CL finale.
Huntelaar heeft daar zekere toe bijgedragen en is de belangrijkste persoon geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat de wederopstanding van Ajax niet enkel door Huntelaar kwam. Maar het is gewoon een keihard feit.
Denk dat jullie eerst maar eens moeten zorgen dat jullie nationaal bij de top kunnen mee blijven draaien, dat wordt de komende jaren al lastig genoeg.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Aan de andere kant won Liverpool de cup vorig jaar, en het jaar daarvoor won Porto hem. Die teams waren echt niet veel beter dan Ajax komend seizoen zal zijn. Niets onmogelijk dusDie ambitie om bij de beste 16 te horen vind ik goed, zouden ze bij mijn club een voorbeeld aan kunnen nemen.
Bij de beste 16 horen vind ik best realistisch.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ambitie is oke, maar je moet wel realistisch blijven.
We hadden het over de grootste club.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef daaaaan het volgende:
Daarmee win je de Champions League niet hoor
quote:Sportief gezien niet meer.
Spreek je jezelf nu niet een klein beetje tegen?quote:Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Ze hebben het even leuk gedaan, maar geen grote prijzen gepakt. Nu zijn wij weer aan zet.quote:Hiermee doe je PSV tekort.
Integendeel, eindelijk geld en vakmensen voor het eerst sinds jaren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk dat jullie eerst maar eens moeten zorgen dat jullie nationaal bij de top kunnen mee blijven draaien, dat wordt de komende jaren al lastig genoeg.
Was denk persoonlijke code in die link ofzo. Misschien dat meer mensen 'm nog in hun mail krijgen.quote:
Nu op het veld nog.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Integendeel, eindelijk geld en vakmensen voor het eerst sinds jaren.
Voor Feyenoord op dit moment? Ajax en PSV halen dat, Feyenoord en AZ nu niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bij de beste 16 horen vind ik best realistisch.
Waar kreeg je die mail van, supportersvereniging?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Was denk persoonlijke code in die link ofzo. Misschien dat meer mensen 'm nog in hun mail krijgen.
Hij bedoelt van Nederland hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor Feyenoord op dit moment? Ajax en PSV halen dat, Feyenoord en AZ nu niet.
Yep.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waar kreeg je die mail van, supportersvereniging?
Ik vind afgelopen 2 seizoenen nog niet echt 'het verleden'quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
We hadden het over de grootste club.
[..]
[..]
Spreek je jezelf nu niet een klein beetje tegen?
Eerst maar weer eens een keer om het landskampioenschap meedoen voordat er over echte prijzen gesproken mag worden, niet?quote:Ze hebben het even leuk gedaan, maar geen grote prijzen gepakt. Nu zijn wij weer aan zet.
Voor Feyenoord is dat niet realistisch, ik bedoelde voor Ajax en PSV ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor Feyenoord op dit moment? Ajax en PSV halen dat, Feyenoord en AZ nu niet.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is dat niet realistisch, ik bedoelde voor Ajax en PSV ja.
Ajax versloeg psv in de bekerfinale. Volgens jouw theorie zouden wij nu favoriet moeten zijn. Overigens ben ik zonder Alex en Farfan bepaald niet onder de indruk van het team van psv. Ajax daarentegen is goed bezig qua aankopen en een trainer die vertrouwen uitstraalt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef daaaaan het volgende:
Ik vind afgelopen 2 seizoenen nog niet echt 'het verleden'Waarom zou ik meer vertrouwen in Ajax hebben dan in PSV? In Eindhoven staat er nog steeds een beter team in het veld hoor, al ben ik benieuwd hoe snel Koeman het verkloot daar.
2 seizoen geleden is geen verleden maar 3 wel? Maar denk wel dat het op dat punt goed moet komen dit jaar.quote:Eerst maar weer eens een keer om het landskampioenschap meedoen voordat er over echte prijzen gesproken mag worden, niet?
Staat ook een goede basis voor een leuk team hoor. Tomasson > Kalou vind ik een verbetering, Lucius > Paauwe vind ik een verbetering, de Celuear > Castelen ook, net als de Cler > Bosschaart (jaja de Cler is geen linksback maar je kan wel gaan schuiven).quote:
Sinds het vertrek van Patrick Kluivert heeft alleen Shota Arveladze als spits goed gepresteerd bij Ajax. De afgelopen tien jaar zijn er miljoenen uitgegeven aan spitsen, maar niemand voldeed. Als spits bij Ajax presteren is niet gemakkelijk, maar KJH blijkt dit dus wél te kunnen. Zonder aanpassingsproblemen biedt hij alles wat Ajax nodigheeft, dus een vertrek zou rampzalig zijn. We zullen dan wellicht wéér tien jaar lang moeten wachten tot we een geschikte Ajax-spits hebben gevonden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij heeft helemaal in zijn eentje het seizoen gered.
Een team bestaat nog steeds uit 11 man plus een handvol reserves.
Rosenberg begon ook beter te draaien op de linksbuiten positie.
Huntelaar moet nog steeds bruikbare ballen krijgen van medespelers.
Huntelaar is niet de engie die doelpunten maakte.
Ik wil ook niet dat hij weggaat, maat er zijn gewoon grenzen.
Eenssss, Huntelaar contract voor het leven gevenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Patrick Kluivert heeft alleen Shota Arveladze als spits goed gepresteerd bij Ajax. De afgelopen tien jaar zijn er miljoenen uitgegeven aan spitsen, maar niemand voldeed. Als spits bij Ajax presteren is niet gemakkelijk, maar KJH blijkt dit dus wél te kunnen. Zonder aanpassingsproblemen biedt hij alles wat Ajax nodigheeft, dus een vertrek zou rampzalig zijn. We zullen dan wellicht wéér tien jaar lang moeten wachten tot we een geschikte Ajax-spits hebben gevonden!
Niemand is onder de indruk van het team van PSV, op 2 of 3 spelers na. Maar toch flikken ze het steeds weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax versloeg psv in de bekerfinale. Volgens jouw theorie zouden wij nu favoriet moeten zijn. Overigens ben ik zonder Alex en Farfan bepaald niet onder de indruk van het team van psv. Ajax daarentegen is goed bezig qua aankopen en een trainer die vertrouwen uitstraalt.
Als 1 club de afgelopen 2 jaar met grote afstand kampioen is geworden, en de andere club het jaar daarvoor, dan krijgt de 1e club toch het voordeel van de twijfel mits er zich geen zeer grote mutaties in beide selecties voortdoen?quote:2 seizoen geleden is geen verleden maar 3 wel? Maar denk wel dat het op dat punt goed moet komen dit jaar.
Begin dan maar vast met treuren, want Huntelaar blijft geen 10 jaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Patrick Kluivert heeft alleen Shota Arveladze als spits goed gepresteerd bij Ajax. De afgelopen tien jaar zijn er miljoenen uitgegeven aan spitsen, maar niemand voldeed. Als spits bij Ajax presteren is niet gemakkelijk, maar KJH blijkt dit dus wél te kunnen. Zonder aanpassingsproblemen biedt hij alles wat Ajax nodigheeft, dus een vertrek zou rampzalig zijn. We zullen dan wellicht wéér tien jaar lang moeten wachten tot we een geschikte Ajax-spits hebben gevonden!
En de CL voorronde nooit gehaald.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
En zonder Huntelaar had je de beker nooit gewonnen. Nooit.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk dat jullie eerst maar eens moeten zorgen dat jullie nationaal bij de top kunnen mee blijven draaien, dat wordt de komende jaren al lastig genoeg.
Kijk, hier kan ik wat meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Begin dan maar vast met treuren, want Huntelaar blijft geen 10 jaar.
En de relevante vraag lijkt mij ook, ligt het wel aan de spitsen?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik wat mee.
Nee, het ligt vooral aan Rosales.
Blijkbaar wel, als Huntelaar er 22 in rost.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Begin dan maar vast met treuren, want Huntelaar blijft geen 10 jaar.
En de relevante vraag lijkt mij ook, ligt het wel aan de spitsen?
Dus de prestaties van ajax worden afgemeten aan het aantal doelpunten van Huntelaar?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als Huntelaar er 22 in rost.
Aan de andere kant, het gemiddelde van Charisteas is ook niet slecht. Die heeft alleen nog nooit 5 wedstrijden achter elkaar in de basis gestaan, geloof ik. Dus het ligt ook een beetje aan het geduld van Ajax. Gelukkig voor Klaas-Jan scoorde 'ie na 3 wedstrijden gelijk een serie goals tegen mindere goden.
Klopt, dit zag je met Kuijt ook duidelijk. Vorig seizoen was die veel en veel belangerijker dan dit seizoen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus de prestaties van ajax worden afgemeten aan het aantal doelpunten van Huntelaar?
Ajax speelde nog steeds niet goed, alleen Huntelaar wist de kansen te verzilveren, daarom heeft ajax nof diverse "troostprijzen" gepakt. Als Ajax beter gaat draaien, dan lijkt he me dat Huntelaar niet zo belangrijk zal zijn als dat hij nu geweest is, dat zou ik nameljik zeer kwalijk vinden. Leuk voor Huntelaar, maar niet echt hoopgevend.
Maakt niet uit, het team zal nu (als het goed is) veel beter presteren dus dan wordt er ook iets minder van hem gevraagd. Maar hij zal echt niet opeens slechter gaan spelen ofzo, met een beter team kun je toch in principe juist nog meer scoren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Klopt, dit zag je met Kuijt ook duidelijk. Vorig seizoen was die veel en veel belangerijker dan dit seizoen.
Daarom denk ik dat Huntelaar dit seizoen niet gaat evenaren komend jaar.
En met een beter team komen andere spitsen misschien ook beter tot hun recht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het team zal nu (als het goed is) veel beter presteren dus dan wordt er ook iets minder van hem gevraagd. Maar hij zal echt niet opeens slechter gaan spelen ofzo, met een beter team kun je toch in principe juist nog meer scoren.
Het maakt ook niet uit, en hij zal niet minder gaan spelen denk ik. Al zal ie nog wel een terugval krijgen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het team zal nu (als het goed is) veel beter presteren dus dan wordt er ook iets minder van hem gevraagd. Maar hij zal echt niet opeens slechter gaan spelen ofzo, met een beter team kun je toch in principe juist nog meer scoren.
Charisteasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:30 schreef daaaaan het volgende:
Johan Derksen, altijd zeer betrouwbaar ja.
En jullie hebbe Charisteas hahhhaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/111!!!
Kolkka is een prima speler voor het tweede. Voor de rest natuurlijk een lachertje wanneer Feyenoord 'm zou halen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:57 schreef daaaaan het volgende:
Kolkka is toch ook een prima speler voor op de bank.Al hoeft ie van mij niet te komen.
Valt me op dat veel mensen het hebben over topscoorder ipv topscorer.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Huntelaar krijgt het moeilijk om topscoorder van de eredivisie te worden, want jullie hebben Kolkka![]()
![]()
!!!!
Alleen joden fluiten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij zal wel flink worden uitgefloten ja
Geef mij het origineel maar van Tenpole Tudor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:44 schreef daaaaan het volgende:
GVD, dat nummer van Huntelaar was net op de radio en nu krijg ik hem niet meer uit m'n kop![]()
Alleen was Boukhari toch wel een maatje beterquote:
Ff downloaden maarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geef mij het origineel maar van Tenpole Tudor.
Staat op een ajaxsite. Niet erg betrouwbaar zon stukje natuurlijk, maar akkoord.quote:Heb net op de radio gehoord dat Gabri en Davids hebben getekent. Davids en Gabri alletwee voor 3 jaar.
Prachig!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Alleen was Boukhari toch wel een maatje beter![]()
Nee, dus dat maakt het allemaal wat ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:05 schreef Urquhart het volgende:
Is het ook bekend welke radiozender?
Dat is jammer jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:06 schreef marsu het volgende:
[..]
Nee, dus dat maakt het allemaal wat ongeloofwaardig.![]()
Ze zijn beide klote, maar Boukhari was dan toch wel iets beter hoor die speelt 3 goede wedstrijden per jaar, kolkka 2quote:
3 jaar nog wel. Zou echt super mooi zijn. Nu wachten op de betrouwbaardere sites.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:03 schreef marsu het volgende:
[..]
Staat op een ajaxsite. Niet erg betrouwbaar zon stukje natuurlijk, maar akkoord.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ze zijn beide klote, maar Boukhari was dan toch wel iets beter hoor die speelt 3 goede wedstrijden per jaar, kolkka 2![]()
quote:Ajax heeft een belang van 13% in het stadion de ArenA. Fontein ontkent niet dat een eigen stadion een aantrekkelijk idee is. "We zijn geen eigenaar van de ArenA, maar ik sluit niets uit", aldus Fontein.
Dat hij niet uitsluit dat de ArenA in het bezit van Ajax komt, lijkt me.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:14 schreef Nashje het volgende:
Wat wil Fontein hier eigenlijk mee zeggen:
[..]
Dat haal ik er ook uit. Het lijkt mij niet dat er een heel nieuw stadion wordt gebouwd waar Ajax eigenaar van zal worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:15 schreef marsu het volgende:
[..]
Dat hij niet uitsluit dat de ArenA in het bezit van Ajax komt, lijkt me.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat er een heel nieuw stadion wordt gebouwd waar Ajax eigenaar van zal worden.
Gewoon de Toekomst uitbreiden, mag de jeugd in de ArenA spelenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat haal ik er ook uit. Het lijkt mij niet dat er een heel nieuw stadion wordt gebouwd waar Ajax eigenaar van zal worden.
Moeten ze wel tribunes tot op het veld maken, nu zijn die nog verder weg dan in de ArenAquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:24 schreef jna het volgende:
Olympisch stadion verbouwen zodat er 60.000 mensen inkunnen?
In welke hoofdklasse is Plat dan topscorer?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef daaaaan het volgende:
Ach, in de hoofdklasse topscorer worden zegt niet zoveel.
Vind het belachelijk, verhuren die jongenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:40 schreef Urquhart het volgende:
Vermeer mag niet weg bij Ajax
Ajax technisch directeur Martin van Geel heeft tegenover de regionale zender AT5 laten weten dat derde doelman Kenneth Vermeer niet weg mag. De keeper gaf zelf deze week in een interview in het Algemeen Dagblad aan wel verhuurd te willen worden aan een eredivisieclub om aan speeltijd toe te komen. Met Stekelenburg en Gentenaar voor zich lijken daar bij Ajax weinig kansen voor hem te liggen. Ajax wil echter over drie goede keepers beschikken gezien de ervaringen uit het recente verleden qua blessures.
En dan over een half jaar gaan klagen dat van Geel slecht bezig is omdat ie Vermeer heeft laten gaan terwijl Gentenaar en Steek geblesseerd zijn...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Vind het belachelijk, verhuren die jongen![]()
Zeg dat niet te hard, voor hetzelfde geld maakt Stekelenburg in het Amsterdam Tournament weer een rare duikeling.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Die kans acht ik wel heel klein
en mitea niet te vergetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, voor hetzelfde geld maakt Stekelenburg in het Amsterdam Tournament weer een rare duikeling.
Ow ik zie het al, ik haalde hem door de war met die andere speler die naar AZ gaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
In welke hoofdklasse is Plat dan topscorer?
quote:Gabri ultima su fichaje por el Ajax
20:02 2/6/2006 Redacción
Gabri, a un paso del Ajax
Gabri García se reunió este viernes con dirigentes del Ajax en Barcelona para concretar los últimos detalles de su fichaje por el club holandés. La operación podría cerrarse el próximo martes.
imprimir enviar foro valorar aumentar texto disminuir texto Si no surgen sorpresas, Gabri será la semana que viene nuevo jugador del Ajax. El centrocampista se reunió hoy en un hotel de la capital catalana con algunos de los dirigentes del club de Amsterdam, además de su entrenador, Henk Ten Cate, uno de los principales valedores de su fichaje. El cónclave duró tres horas y el acuerdo está prácticamente cerrado.
Gabri tiene previsto viajar la semana que viene a Amsterdam para rubricar su nuevo contrato. El centrocampista firmaría por tres temporadas, hasta junio del 2009.
En dinsdag wordt bekend dat ie vrijdag tekent, en vrijdag na het WK.........en aan het einde hebben we Mendesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ik dacht dat hij vandaag zou tekenen
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En dinsdag wordt bekend dat ie vrijdag tekent, en vrijdag na het WK.........en aan het einde hebben we Mendes
Voor het eerst dat ik daar nij stil sta..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:35 schreef Nashje het volgende:
Dan heb je Stam van Milan overgenomen, Gabri van Barcelona, Ogararu van Steau en hopelijk nog Davids van Tottenham.
Toch niet de minste clubs waarvan de spelers komen. Bijzonder knap. Van Geel weet hoe hij moet handelen.
Ik had ook al gezocht naar dat moment, kon het nergens meer vinden. Misschien bij Ajaxlive.nl onder de wedstrijd AZ - Ajax.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:02 schreef Steve.Porter het volgende:
ajacieden! Ik vraag me af iemand beeld materiaal heeft van Arveladze die toe wordt gezongen door het Ajax vak, na de wedstrijd AZ - Ajax. Vond het echt een kippenvel moment
En misschien op ultrasuid.comquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik had ook al gezocht naar dat moment, kon het nergens meer vinden. Misschien bij Ajaxlive.nl onder de wedstrijd AZ - Ajax.
Lijkt nu toch wel serieus te worden...quote:3/6/2006 - 'Akkoord over contractvoorwaarden, Gabri beslist maandag'
(Gepost door RvN)
De Spaanse kranten Sport en El Mundo Deportivo weten meer deze morgen meer informatie te melden over de onderhandelingen van gisteren die in drie uur zouden zijn afgerond. Er zou een akkoord zijn bereikt over de contractduur van drie seizoenen en het salaris van 1,5 miljoen euro. 'Het gevoel is erg positief. Het is nog niet rond, maar we zijn dicht bij elkaar' aldus Ten Cate. Maandag zou een aanbod van een Spaanse club aflopen en dus zou Gabri dan een definitieve beslissing moeten nemen. Zelf lijkt hij het meest gecharmeerd van Ajax. Zijn familie lijkt echter liever in Spanje te willen blijven. 'Er is geen twijfel dat Ajax de beste kansen heeft om Gabri over te nemen, maar we hebben ook biedingen van een Engelse club en een belangrijke van een Spaanse club' aldus de zaakwaarnemer. Wordt het Ajax dan zou hij maandag direct of dinsdag naar Nederland komen.
Bron: Ajax Netwerk
Sneijder het meest verdienende? Zo'n jonkie? Denk dat dat nu Stam en Gabri worden, en als Davids erbij komt is dat ook nog wel heel wat denk ik. Wist niet dat Charisteas ook nog zoveel verdiende...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:41 schreef J.P. het volgende:
Toe maar, dat is aardig geld voor die Griek.
Ik dacht altijd dat Sneijder op dit moment de best betaalde was.
Zo verrassend is dat toch niet? Gozer was Europees kampioen, en kwam van Werder Bremen waar ze ook niet misselijk betalen lijkt me. Dat die bij Ajax voornamelijk op de bank zou zitten wisten ze vantevoren ook niet (ok..sommigen wel)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wist niet dat Charisteas ook nog zoveel verdiende...
Gabri - Sneijder - Davidsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:34 schreef Cart_man het volgende:
Gabri is een middenvelder toch? Hoeveel middenvelders willen jullie eigenlijk gaan plaatsen op het middenveld als Davids ook komt?
Waarom?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:01 schreef PLAE@ het volgende:
Als Gabri komt z ullen we Davids wel mogen vergeten.
Omzet zegt natuurlijk niks. Je moet winst hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:07 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Waarom?
1. Niet dezelfde positie
2. Geld zou het probleem ook niet moeten zijn, kijk eens naar het 5 jarenplan van Fontein. Vorig jaar 66 miljoen omzet, eerste half jaar van dit jaar al 42,2 miljoen ofzo (alleen de vraag of seizoenskaarten daar al helemaal inzitten of dat die opbrengsten worden uitgesmeerd over het jaar) maargoed aan het begin van het seizoen komen er natuurlijk ook nog veel merchandise opbrengsten. Er is dus best wat geld beschikbaar, die 1,5 miljoen van Gabri zal het verschil niet maken denk ik.
Inderdaad. Als we naar omzet zouden kijken dan was Feijenoord het Chelsea van Nederland geweest.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omzet zegt natuurlijk niks. Je moet winst hebben
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad. Als we naar omzet zouden kijken dan was Feijenoord het Chelsea van Nederland geweest.
Klopt ja. Maar hij kan ook uitblinken en na 1/2 seizoenen voor veel geld alweer vertrekken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel beter ook. Het is een enorme gok om zo'n speler te halen.
Ik denk niet dat de kosten zo hard gestegen zijn dat de winst kleiner is geworden...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omzet zegt natuurlijk niks. Je moet winst hebben
Idd, die waren ook niet goedkoop.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Denk het ook, vertrekken ook aardig wat spelers he moet je niet vergeten.. Stuk of 9 geloof ik?
Haal er 3/4 goeie bij en je kunt hun zowiezo het dubbele betalen van wat die 9 verdienden..
Denk aan Pienaar/Trabelsi, komen allebei niet uit de EU.. Denk dat het nog wel mee valt!
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:29 schreef Terrorbita het volgende:
seizoenskaart verlengt
ben heel benieuwd naar het Team dat er volgend jaar staat
Wordt het Amsterdam Tournament eigenlijk uitgezonden op sbs6 zoals altijd?
de quote halen ze er niet mee hoor. Daarvoor moeten ze toch echt naar t buitenland. In verhouding is t gewoon weinig.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat gezeur over die salarissen steeds, spelers mogen blij zijn dat ze voor Ajax mogen spelen.
Beperkte spelers wel ja, spelers uit Spanje en Engeland niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat gezeur over die salarissen steeds, spelers mogen blij zijn dat ze voor Ajax mogen spelen.
Als dat je levensdoel is..quote:de quote halen ze er niet mee hoor. Daarvoor moeten ze toch echt naar t buitenland. In verhouding is t gewoon weinig.
En daar zitten alleen topspelers?quote:Beperkte spelers wel ja, spelers uit Spanje en Engeland niet.
Zoals ABN-AMRO altijd al zegt: Het begint met ambitie. Ik vind dat hij een uitstekende filosofie heeft wat echt valt te prijzen, want dat heeft er de laatste jaren wel altijd ontbeerd. Hij heeft z'n sporen al meer dan verdiend bij Unilever en heb er de volste vertrouwen in dat ie ook succesvol zal zijn bij Ajaxquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
Dat praatje van Fontein klinkt heel mooi, maar goed, iedereen kan wel zulke dingen zeggen, dus we moeten het eerst nog maar eens zien.
Linkie?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:22 schreef Houniet het volgende:
Ik zie net pas het filmpje met Cohen, wat een gek zeg
Precies man, er zijn wel meer van die interview's en dergelijke langsgekomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
Dat praatje van Fontein klinkt heel mooi, maar goed, iedereen kan wel zulke dingen zeggen, dus we moeten het eerst nog maar eens zien.
Foto genomen op het moment dat ze net terugkomen van onderhandelingen met Gabri en waarna een artikel in de krant verschijnt dat t bijna niet meer fout kan gaan. Vandaar.quote:Want?
Over Henk gesprokenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk kijkt anders niet blij
WC-bezoekje..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk kijkt anders niet blij
Heel veel mensen gaan er na het nieuws over Gabri vanuit dat Davids dan niet zal komen. Maar zo is het niet. Gabri is voor rechts, en Davids voor links.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:48 schreef DrDentz het volgende:
Hm op voetbalprimeur staat dat met de komst van Gabri de komst van Davids vrijwel uitgesloten is, lijkt me jammer
Had dan ook liever Davids gehad, ook al issie vijf jaar ouder
Helemaar waar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heel veel mensen gaan er na het nieuws over Gabri vanuit dat Davids dan niet zal komen. Maar zo is het niet. Gabri is voor rechts, en Davids voor links.
Een eigen geschreven artikeltje van voetbalprimeur dus.
Waarschijnlijk dezelfde man die Ronaldinho 5 keer op de lat liet schietenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:22 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Waaaaaaat de fack. Wie heeft dat voor em gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |