abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38475095
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat hebben we de afgelopen seizoenen kunnen zien ja
Nu zijn er een aantal sterke aankopen gedaan en er komen er waarschijnlijk nog een paar.
Huntelaar was uitermate belangrijk tweede helft van het seizoen, maar we moeten nu niet ontzettend dramatisch doen wanneer Huntelaar voor een fors bedrag kan vertrekken.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:39:42 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38475139
Hij heeft in zijn eentje het hele seizoen gered .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_38475186
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Hij heeft in zijn eentje het hele seizoen gered .
Ok, het is bevestigd, zonder Huntelaar heeft Ajax geen bestaansrecht meer, ik ben over.

ooit gaat hij weg hoor mensen
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:41:55 #104
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38475215
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef Robar het volgende:

[..]

Nu zijn er een aantal sterke aankopen gedaan en er komen er waarschijnlijk nog een paar.
Huntelaar was uitermate belangrijk tweede helft van het seizoen, maar we moeten nu niet ontzettend dramatisch doen wanneer Huntelaar voor een fors bedrag kan vertrekken.
Denk maar niet dat ik zit te springen als hij voor 30 miljoen verkocht wordt. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik weer met plezier naar de Arena ga.

En ooit gaat hij weg inderdaad, maar hopelijk duurt dat nog een jaar of drie
Houd van een lijntje.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:43:19 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38475261
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef Robar het volgende:

[..]

Ok, het is bevestigd, zonder Huntelaar heeft Ajax geen bestaansrecht meer, ik ben over.

ooit gaat hij weg hoor mensen
Zo moet je het ook weer niet zien nee. Maar op dit moment als hij net een half seizoentje meedoet en dan al ZO van waarde is. Er zal vast wel weer een keer een opvolger komen.

Maar voor nu moet hij gewoon blijven, want al pakken we 30 miljoen, Ronaldinho komt toch niet .
Get woke, go broke!
pi_38475273
Huntelaar moet echt nog niet weg hoor
pi_38475285
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:41 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Denk maar niet dat ik zit te springen als hij voor 30 miljoen verkocht wordt. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik weer met de plezier naar de Arena ga.
Ik zeg toch ook niet dat ik blij ben wanneer hij vertrekt, ik wil dolgraag dat hij blijft.
Als hij zou kunnen garanderen dat we met hem de CL winnen, dan is dat me meer waard dan die 30 miljoen, maar we moeten het niet overdrijven,

PSV heeft geen Huntelaar, Feyenoord heeft geen Huntelaar, AZ heeft geen Huntelaar, geen enkele andere club heeft Huntelaar en toch zijn er zat clubs die wel gewoon goed draaien en de spits kunnen laten scoren. Huntelaar is heel erg goed, maar huntelaar is niet heilig.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:54:00 #108
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38475629
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef Robar het volgende:

[..]

Als Huntelaar zelf niet wegwil, ok, maar ik heb het nu over het hypothetische geval dat een aantrekkelijke club 30 miljoen biedt. Besef je wel wat een club als Ajax met dat geld allemaal kan doen? Dat heeft JUIST met ambitie te maken.
Ja, dat hebben wij de laatste jaren gezien
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_38475739
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:44 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat ik blij ben wanneer hij vertrekt, ik wil dolgraag dat hij blijft.
Als hij zou kunnen garanderen dat we met hem de CL winnen, dan is dat me meer waard dan die 30 miljoen, maar we moeten het niet overdrijven,

PSV heeft geen Huntelaar, Feyenoord heeft geen Huntelaar, AZ heeft geen Huntelaar, geen enkele andere club heeft Huntelaar en toch zijn er zat clubs die wel gewoon goed draaien en de spits kunnen laten scoren. Huntelaar is heel erg goed, maar huntelaar is niet heilig.
Het gaat niet persee om de persoon Huntelaar. Het gaat om de beslissing die je nu moet nemen. Dat is of een jonge kwalitatieve sterke spits die het team daadwerkelijk beter laat presteren en vertrouwen laat uitstralen moet verkopen op dit moment voor een grote zak met geld. Dat betekent dat je dus volgend seizoen helemaal opnieuw moet beginnen en maar afwachten of een gelijkwaardige spits op gaat staan. Rosenberg, Babel en Charisteas kunnen absoluut voetballen, maar zijn echt geen Huntelaar.

Tuurlijk gaat Huntelaar weg, maar het gaat erom of het die 30 miljoen waard is om hem NU al te verkopen. En dat is mijn inziens absoluut niet zo.
pi_38475748
Hij is wel heilig. Heeft in zn eentje het hele seizoen gered, de beker gepakt en ons de CL ingeloodst. Bovendien is ie van het kaliber Marco van Basten, die zijn gewoon onbetaalbaar. Dit zijn spelers waarvoor je naar het stadion komt.

En dat is veel, veeeeeeel belangrijker dan een grote zak met geld.
pi_38475773
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het gaat niet persee om de persoon Huntelaar. Het gaat om de beslissing die je nu moet nemen. Dat is of een jonge kwalitatieve sterke spits die het team daadwerkelijk beter laat presteren en vertrouwen laat uitstralen moet verkopen op dit moment voor een grote zak met geld. Dat betekent dat je dus volgend seizoen helemaal opnieuw moet beginnen en maar afwachten of een gelijkwaardige spits op gaat staan. Rosenberg, Babel en Charisteas kunnen absoluut voetballen, maar zijn echt geen Huntelaar.

Tuurlijk gaat Huntelaar weg, maar het gaat erom of het die 30 miljoen waard is om hem NU al te verkopen. En dat is mijn inziens absoluut niet zo.
Dan verschillen we van mening
pi_38475846
Vijfjarenplan moet Ajax naar Europese top leiden

AMSTERDAM (Dow Jones) - AFC Ajax staat aan de vooravond van een nieuwe fase in zijn 106-jarig bestaan en wil door een ambitieus vijfjarenplan op sportief en commercieel gebied terugkeren tot de Europese voetbaltop, aldus chief executive Maarten Fontein in een interview met Dow Jones Nieuwsdienst.

Fontein, die sinds 1 december CEO van de voetbalclub is, zegt zichzelf en zijn organisatie met het plan concrete, agressieve doelen te stellen. Zo wil het bedrijf eens in de twee jaar landskampioen worden, heeft het de ambitie de Champions League te winnen en moet de club structureel tot de beste zestien van Europa gaan behoren.

''Ajax moet naar een hoger platform, waarbij sportieve prestaties en professionalisering van het concern moeten leiden tot omzetgroei op alle vlakken'', aldus Fontein.

Chief financial officer (CFO) Jeroen Slop, die ook bij het interview aanwezig was, geeft aan dat Ajax de afgelopen tien jaar drie keer landskampioen is geworden. ''En dat moet veranderen.'' Daarnaast is het meer dan tien jaar geleden dat de Champions League werd gewonnen. ''Wat ons betreft mag het wel weer eens, maar we blijven wel reëel'', aldus Slop.

Fontein stelt dat de doelstellingen die nu worden geïntroduceerd, de komende jaren belangrijker worden dan tot voor kort het geval was. Fontein, die met Ajax een contract heeft voor onbepaalde tijd, verbindt zijn lot aan de gestelde targets. Daarmee wil de CEO breken met een verleden waarin zaken nog wel eens als vrijblijvend werden ervaren, zegt hij. ''We geven mensen verantwoordelijkheid en we houden deze mensen daar ook aan'', benadrukt Fontein.

De doelstellingen die Fontein hanteert verhouden zich volgens hem tot een vijftal clubwaarden: binding met de supporters, het spelen van dominant, attractief voetbal, accent op de jeugdopleiding, een gezonde bedrijfsvoering, en maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Fontein: ''Ajax moet aantrekkelijk, dominant en creatief voetbal spelen. Op die manier krijgen we meer televisiekijkers, een groter publiek, mensen die Ajax willen zien spelen en dat is commercieel weer interessant. Denk bijvoorbeeld aan de mogelijkheden om de eigen televisierechten te verkopen, zoals Juventus dat nu doet'', aldus Slop.

In 2008 loopt het collectieve televisiecontract voor alle eredivisieclubs, die verenigd zijn in de Eredivisie cv, met televisieaanbieders als Talpa af. ''Wij krijgen naar onze smaak te weinig geld. Na 2008 ontstaat een nieuwe situatie en als het aan ons ligt een rechtvaardiger verdeling van de financiën'', aldus Fontein.

Ajax haalt 50% van zijn omzet uit de voetbalactiviteiten, 28% van de omzet komt uit sponsoring, 12% uit media en 10% uit merchandising. Over het boekjaar 2004/2005 boekte Ajax een omzet van 66 miljoen euro. Over de eerste zes maanden van het boekjaar 2005/2006 lag de omzet op 42,2 miljoen euro.

Het concern wil de omzet op al deze fronten in de komende jaren laten groeien. ''Media heeft met 12% een relatief klein aandeel in de totale omzet van Ajax, maar een stevige groeipotentie'', aldus Slop.

''Echter, in Nederland kunnen wij maar zestien miljoen mensen bereiken, terwijl dat er bijvoorbeeld in Italië veel meer zijn. Een mogelijke oplossing zou een internationale competitievorm zijn. Een vorm waarbij er na de competitie in plaats van nationale play offs, internationale play-off wedstrijden worden gespeeld zou een mogelijkheid zijn'', bevestigt de CEO. ''Maar dan zouden er wel minder eredivisieclubs moeten zijn, het zijn er nu 18 en dat zou dan minstens terugmoeten naar 16.''

Een van de belangrijkste onderdelen die de groei moeten ondersteunen is de jeugdopleiding, die wordt intensief onder handen genomen.

''Het is van belang om jeugd op te leiden en door te laten groeien naar het eerste elftal, waardoor marktwaarde wordt gecreëerd, hetgeen de laatste jaren te weinig is gebeurd'', aldus Fontein.

Hierbij geldt wel dat spelersverkoop bij Ajax geen doel op zich is. Een speler die voldoet aan de eisen, zal niet zonder meer vertrekken.

Ook via deelnemingen hoopt Ajax nieuw talent te ontdekken en de reikwijdte te vergroten. Zo bekijkt het concern de mogelijkheden in China. ''Wij zijn op dit moment bezig met een haalbaarheidsstudie en verwachten begin volgend jaar een uitkomst te hebben'', aldus Fontein, die voor Unilever enkele jaren in China werkte. ''Maar'', zo voegt hij toe, ''Ajax is in China bekender dan Rembrandt, zo is mij gebleken toen ik daar recent was.''

Investeringen zullen veelal vanuit uit het eigen vermogen plaatsvinden en uit opbrengsten van spelersverkopen betaald moeten worden.

De voetbalclub sluit echter ook een verhoging van de free float, het aantal vrij verhandelbare aandelen, niet uit. Ajax is in geen geval van plan zijn beursnotering op te geven. ''Het verschaft ons een toegang tot de kapitaalmarkt'', aldus Slop.

''We houden hiermee de mogelijkheid open om aandelen uit te geven als we investeringen willen doen waar we geld voor nodig hebben'', vult Fontein aan.

De Vereniging AFC Ajax bezit 73% van de aandelen, de rest vormt de free float. ''Een vergroting van die free float hoort tot de mogelijkheden, zolang de vereniging maar een controlerend belang in de club houdt'', aldus Fontein.

Ajax wil met zijn beleid de eenheid binnen de club terugbrengen. Daartoe moet Ajax ook zichtbaarder worden in de Arena, opdat het stadion meer een Ajax-stadion wordt.
Ajax heeft een belang van 13% in het stadion de ArenA. Fontein ontkent niet dat een eigen stadion een aantrekkelijk idee is. ''We zijn geen eigenaar van de ArenA, maar ik sluit niets uit'', aldus Fontein.

De technisch directeur, Martin van Geel, is verantwoordelijk voor het voetbaltechnische gedeelte van het beleid.

Voor Ten Cate gelden dezelfde doelstellingen als voor de onlangs ontslagen Danny Blind. Ook hij zal daar aan het einde van het seizoen op worden afgerekend. Zo zal Ajax daadwerkelijk moeten meestrijden om het landskampioenschap en attractief, aanvallend en dominant voetbal moeten spelen.

Ajax ging in 1998 naar de beurs en haalde daarmee circa 53 miljoen euro op. Het grootste gedeelte van dat geld werd volgens Ajax uitgegeven aan scouting en internationale merchandising.

Leesvoer
pi_38475859
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:57 schreef devv05 het volgende:
Hij is wel heilig. Heeft in zn eentje het hele seizoen gered, de beker gepakt en ons de CL ingeloodst. Bovendien is ie van het kaliber Marco van Basten, die zijn gewoon onbetaalbaar. Dit zijn spelers waarvoor je naar het stadion komt.

En dat is veel, veeeeeeel belangrijker dan een grote zak met geld.
Tuurlijk, hij heeft helemaal in zijn eentje het seizoen gered.
Een team bestaat nog steeds uit 11 man plus een handvol reserves.
Rosenberg begon ook beter te draaien op de linksbuiten positie.
Huntelaar moet nog steeds bruikbare ballen krijgen van medespelers.
Huntelaar is niet de engie die doelpunten maakte.

Ik wil ook niet dat hij weggaat, maat er zijn gewoon grenzen.
pi_38476164
quote:
[b]Op vrijdag 2 juni 2006 14:59 Verhaaltje Fontein
Iedereen kan lullen wat hij wilt, maar deze man heeft wel een goede visie! HIj ziet heel goed waar de knelpunten liggen en probeert deze structureel te verbeteren. Omzet moet omhoog om betere spelers te kunnen halen. China is nog een no-go area voor Ajax, daar gaat ie ook werk van maken.
Ik heb vertrouwen in Martin en Maarten
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:10:09 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38476229
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:59 schreef Urquhart het volgende:

[...]

Leesvoer
Mooie woorden, nu daden!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38476391
En het wordt inderdaad wel weer eens tijd voor de CL.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_38476517
Ondanks al dat gezeik op het bestuur heb ik wel vertrouwen in Fontein en Van Geel.
pi_38476590
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef Robar het volgende:

[..]

Je hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten, maar goed ik laat je wel in die waan. Als ze Huntelaar nu zouden verkopen wil ik niet weten wat er gebeurd.
pi_38476722
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten, maar goed ik laat je wel in die waan. Als ze Huntelaar nu zouden verkopen wil ik niet weten wat er gebeurd.
Klapjes
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:25:42 #120
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38476771
quote:
heeft het de ambitie de Champions League te winnen
Die ambitie heeft elke Champions League-deelnemer natuurlijk, dus het lijkt me dat Ajax die ambitie nu ook al wel heeft. Dat ze die ambitie waar kunnen maken lijkt me niet, dit lukte zelfs Hiddink niet met een goed team als PSV.

Overigens zou een eigen stadion best slim zijn, als je ziet hoeveel concerten enzo er in de ArenA gehouden worden.
pi_38476802
quote:
...
Leesvoer
Mooi stukje
Lekker ambitieus ook.... zo willen we het zien bij Ajax
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_38476804
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:25 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Die ambitie heeft elke Champions League-deelnemer natuurlijk, dus het lijkt me dat Ajax die ambitie nu ook al wel heeft. Dat ze die ambitie waar kunnen maken lijkt me niet, dit lukte zelfs Hiddink niet met een goed team als PSV.
Wij zijn een grotere club dan PSV met een veel groter budget. Zeg nooit nooit, want begin jaren '90 werd het ook door niemand meer mogelijk geacht.
pi_38476807
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op?
Omdat ik vind dat ook Huntelaar zijn prijs heeft?
Lekker kortzichtig jongen!

Zo werkt dat gewoon in het voetbalwereldje.
Ik wil net als jij heel graag dat Huntelaar blijft.
Maar op een bepaald moment bereik je een bepaalde ondergrens, dan kun je moeilijk nee blijven zeggen. Ik vind Huntelaar een uitermate belangrijke voetballer en zeer belangrijk voor dit Ajax. Ik ben alleen van mening dat je met 30 miljoen spelers kunt kopen die Ajax ook op een hoger nivau kunnen brengen, simpel toch? Ajax moet vooral veel doen om Huntelaar te houden, maar ik had het dus alleen over het hypothetische geval dat er een club 30 miljoen biedt en Huntelaar heeft daar wel oren naar.

En ik volg het voetbal al heel lang, ik heb vrienden in het betaald voetbal, ik heb zelf 15 jaar gevoetbald, ik lees ook verschrikkelijk veel over het voetbal, dus zeg niet tegen mij dat ik er geen kaas van heb gegeten.

Ik heb alleen een mening, het is duidelijk dat jij die mening niet deelt, that's it.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:27:49 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38476834
Sprak laatst met iemand uit Azie waar 10 a 15 jaar terug alles van Ajax live was te zien. Het lijkt me geen verkeerd plan wanneer Azie voorzien gaat worden van een mooie aanbieding om de live wedstrijdbeelden van Ajax uit te zenden in o.a. China. En dan niet achter betaal-tv, maar op het open net. Denk dat dat een flinke stimulans kan zijn in o.a. Japan en China.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:29:57 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38476911
Huntelaar is simpelweg geen 30 miljoen waard, dus wanneer iemand dat biedt moet je het gewoon aannemen. Zet je Kluivert daar direct neer en zoek je een jaar of anderhalf naar een nieuwe jonge opvolger.

Maargoed, 30 miljoen gaat niet geboden worden, dus Huntelaar blijft gewoon nog bij Ajax. Ik schat nog wel minimaal tot het EK 2008.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:29:59 #126
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38476915
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wij zijn een grotere club dan PSV met een veel groter budget.
Momenteel zijn jullie echt niet groter hoor, in het buitenland zullen ze eerder geld inzetten op PSV in de CL dan op Ajax. PSV heeft gewoon een gigantische inhaalslag gemaakt, kijk alleen al naar de kampioenschappen van Ajax en naar die van PSV in de afgelopen 6, 7 jaar. Een groter budget, dat klopt wel ja. Maar Real Madrid heeft ook een groter budget dan Barcelona, dus dat zegt niet altijd zo veel.
quote:
Zeg nooit nooit, want begin jaren '90 werd het ook door niemand meer mogelijk geacht.
Zo ken ik er ook nog wel een paar We zitten niet in begin jaren '90 meer en het voetbal valt niet meer te vergelijken met toen.
pi_38476981
Ik kreeg zojuist deze mail:
quote:
Beste ...,

De voetbalclub Ajax en de Supportersvereniging Ajax willen graag weten wat er leeft onder de leden en supporters. U mening is daarbij voor ons van essentieel belang.

Daarom vragen wij u mee te werken aan dit online onderzoek naar de meningen over de play-offs. Wij zijn benieuwd wat u vindt van deze nieuwe competitieopzet.

Het onderzoek duurt slechts enkele minuten en is opgezet in samenwerking met het gerenommeerde onderzoeksbureau Intomart GfK. Door mee te doen, zorgt u ervoor dat uw mening telt!

Klik op onderstaande link of kopieer deze link naar het programma waarmee u op internet surft:
link

Wij willen u alvast hartelijk danken voor uw medewerking en hopen u te ontmoeten op een van onze bijeenkomsten in het land. Of anders natuurlijk in de Amsterdam Arena!

Met sportieve groet,

Medewerkers Supportersvereniging Ajax
Allemaal even tegen de playoffs stemmen.

Hmm, lijkt erop alsof je de lijst maar 1x in kunt vullen, helaas dan..
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:32:16 #128
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38477001
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef twi het volgende:
Huntelaar is simpelweg geen 30 miljoen waard
Hij begint er wel in de buurt te komen! Een paar mooie belangerijke goals in de CL en hij gaat die kant op hoor.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:32:18 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38477003
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef daaaaan het volgende:
Zo ken ik er ook nog wel een paar We zitten niet in begin jaren '90 meer en het voetbal valt niet meer te vergelijken met toen.
Daar heb je gelijk in. Zonder de fantastische prestatie van '95 naar beneden te halen (3 keer winnen van het beste team destijds in Europa, Milan), is de CL van tegenwoordig andere koek. Alle Europese topploegen doen mee, in plaats van 1 per land. Nu de CL winnen is een knappere prestatie dan voorheen. Of je moet geluk hebben met de loting, zoals PSV dat had. Die konden tot de halve finale doordringen zonder echt een grote ploeg van naam te verslaan.
pi_38477004
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef twi het volgende:
Huntelaar is simpelweg geen 30 miljoen waard, dus wanneer iemand dat biedt moet je het gewoon aannemen. Zet je Kluivert daar direct neer en zoek je een jaar of anderhalf naar een nieuwe jonge opvolger.

Maargoed, 30 miljoen gaat niet geboden worden, dus Huntelaar blijft gewoon nog bij Ajax. Ik schat nog wel minimaal tot het EK 2008.
eindelijk iemand die het met me eens is
Ik denk overigens ook dat Huntelaar gewoon tot 2008 zal blijven.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:33:56 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38477062
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef daaaaan het volgende:
Hij begint er wel in de buurt te komen! Een paar mooie belangerijke goals in de CL en hij gaat die kant op hoor.
Nou, je moet echt van heel goede huizen komen wil je tegenwoordig 30 miljoen waard zijn hoor. Er is nogal een gat tussen de wereldtop en de subtoppers die erna komen. Huntelaar moet z'n niveau nog maar vast zien te houden. Het is jammer dat hij niet naar het WK gaat, als 'ie er daar eentje zou hebben gemaakt zoals gisteren tegen Frankrijk, dan had dat z'n waarde bijna direct verdubbeld (t.o.v. wat Ajax betaalde).

/edit: Prijzen van 30 miljoen en hoger is tegenwoordig meer afhankelijk van de situatie tussen de clubs die de transfer verrichten, dan de kwaliteit van een speler. Kijk naar Van Nistelrooij. Scheen voor 14 miljoen naar PSV te mogen. Die konden dat nooit betalen. Nu is bekend dat als 'ie naar Milan gaat, hij 30 miljoen moet kosten, simpelweg omdat dat een directe Europese concurrent is en PSV blijkbaar niet (echt).
pi_38477112
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef daaaaan het volgende:

Momenteel zijn jullie echt niet groter hoor, in het buitenland zullen ze eerder geld inzetten op PSV in de CL dan op Ajax. PSV heeft gewoon een gigantische inhaalslag gemaakt, kijk alleen al naar de kampioenschappen van Ajax en naar die van PSV in de afgelopen 6, 7 jaar. Een groter budget, dat klopt wel ja. Maar Real Madrid heeft ook een groter budget dan Barcelona, dus dat zegt niet altijd zo veel.
- Meer prijzen
- Meer supporters
- Meer faam
- Groter stadion
- Groter budget

We zijn op alle punten groter dus dat is onzin. Dat psv beter heeft gepresteerd komt door het wanbeleid bij Ajax van de laatste jaren.
quote:
En daarom is het niet meer mogelijk? Onzin natuurlijk. Ik geef alleen aan dat ze dat eerder riepen en toen stonden we daarna ook 2x achter elkaar in de CL finale.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:36:37 #133
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38477162
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef twi het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Zonder de fantastische prestatie van '95 naar beneden te halen (3 keer winnen van het beste team destijds in Europa, Milan), is de CL van tegenwoordig andere koek. Alle Europese topploegen doen mee, in plaats van 1 per land. Nu de CL winnen is een knappere prestatie dan voorheen. Of je moet geluk hebben met de loting, zoals PSV dat had. Die konden tot de halve finale doordringen zonder echt een grote ploeg van naam te verslaan.
Aan de andere kant won Liverpool de cup vorig jaar, en het jaar daarvoor won Porto hem. Die teams waren echt niet veel beter dan Ajax komend seizoen zal zijn. Niets onmogelijk dus Die ambitie om bij de beste 16 te horen vind ik goed, zouden ze bij mijn club een voorbeeld aan kunnen nemen.
pi_38477182
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Aan de andere kant won Liverpool de cup vorig jaar, en het jaar daarvoor won Porto hem. Die teams waren echt niet veel beter dan Ajax komend seizoen zal zijn. Niets onmogelijk dus Die ambitie om bij de beste 16 te horen vind ik goed, zouden ze bij mijn club een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ambitie is oke, maar je moet wel realistisch blijven.
pi_38477187
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:27 schreef Robar het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op?
Omdat ik vind dat ook Huntelaar zijn prijs heeft?
Lekker kortzichtig jongen!
Nee, jij zei dat de wederopstanding van Ajax niet enkel door Huntelaar kwam. Maar het is gewoon een keihard feit.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:38:52 #136
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38477227
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:35 schreef devv05 het volgende:

[..]

- Meer prijzen
- Meer supporters
- Meer faam
- Groter stadion
- Groter budget
Daarmee win je de Champions League niet hoor
quote:
We zijn op alle punten groter dus dat is onzin.
Sportief gezien niet meer.
quote:
Dat psv beter heeft gepresteerd komt door het wanbeleid bij Ajax van de laatste jaren.
Hiermee doe je PSV tekort.
quote:
En daarom is het niet meer mogelijk? Onzin natuurlijk. Ik geef alleen aan dat ze dat eerder riepen en toen stonden we daarna ook 2x achter elkaar in de CL finale.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
pi_38477236
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nee, jij zei dat de wederopstanding van Ajax niet enkel door Huntelaar kwam. Maar het is gewoon een keihard feit.
Huntelaar heeft daar zekere toe bijgedragen en is de belangrijkste persoon geweest.
Alleen ik vind dat je de rest van het team tekort doet daarmee, want er staan 11 spelers op het veld. En zonder aanvoer is Huntelaar helemaal niks.
pi_38477241
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Denk dat jullie eerst maar eens moeten zorgen dat jullie nationaal bij de top kunnen mee blijven draaien, dat wordt de komende jaren al lastig genoeg.
pi_38477253
Martino hij kan die vragenlijst niet laden
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:39:45 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38477254
Porto was een verrassing, Liverpool min of meer ook. Maar vergeet niet dat Liverpool gewoon een uitstekende manager heeft, die ook met net-niet top materiaal bij Valencia heeft aangetoond de Europese top te bewijzen. En Liverpool is helemaal niet zo zwak als velen denken, integendeel. Liverpool is gewoon een waardige CL winnaar. Dat is Porto toch een stuk minder, wanneer je kijkt naar wie ze hebben uitgeschakeld.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:39:52 #141
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38477260
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ambitie is oke, maar je moet wel realistisch blijven.
Bij de beste 16 horen vind ik best realistisch.
pi_38477275
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef daaaaan het volgende:

Daarmee win je de Champions League niet hoor
We hadden het over de grootste club.
quote:
Sportief gezien niet meer.
quote:
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Spreek je jezelf nu niet een klein beetje tegen?
quote:
Hiermee doe je PSV tekort.
Ze hebben het even leuk gedaan, maar geen grote prijzen gepakt. Nu zijn wij weer aan zet.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:40:46 #143
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38477282
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:

[..]

Denk dat jullie eerst maar eens moeten zorgen dat jullie nationaal bij de top kunnen mee blijven draaien, dat wordt de komende jaren al lastig genoeg.
Integendeel, eindelijk geld en vakmensen voor het eerst sinds jaren.
pi_38477291
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef Jasza het volgende:
Martino hij kan die vragenlijst niet laden
Was denk persoonlijke code in die link ofzo. Misschien dat meer mensen 'm nog in hun mail krijgen.
pi_38477304
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:40 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Integendeel, eindelijk geld en vakmensen voor het eerst sinds jaren.
Nu op het veld nog.
pi_38477324
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Bij de beste 16 horen vind ik best realistisch.
Voor Feyenoord op dit moment? Ajax en PSV halen dat, Feyenoord en AZ nu niet.
pi_38477334
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Was denk persoonlijke code in die link ofzo. Misschien dat meer mensen 'm nog in hun mail krijgen.
Waar kreeg je die mail van, supportersvereniging?
pi_38477339
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij bedoelt van Nederland he
pi_38477347
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef Jasza het volgende:

[..]

Waar kreeg je die mail van, supportersvereniging?
Yep.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:43:33 #150
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38477383
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:

[..]

We hadden het over de grootste club.
[..]

[..]

Spreek je jezelf nu niet een klein beetje tegen?
Ik vind afgelopen 2 seizoenen nog niet echt 'het verleden' Waarom zou ik meer vertrouwen in Ajax hebben dan in PSV? In Eindhoven staat er nog steeds een beter team in het veld hoor, al ben ik benieuwd hoe snel Koeman het verkloot daar.
quote:
Ze hebben het even leuk gedaan, maar geen grote prijzen gepakt. Nu zijn wij weer aan zet.
Eerst maar weer eens een keer om het landskampioenschap meedoen voordat er over echte prijzen gesproken mag worden, niet?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:44:18 #151
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38477402
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

Voor Feyenoord is dat niet realistisch, ik bedoelde voor Ajax en PSV ja.
pi_38477452
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Voor Feyenoord is dat niet realistisch, ik bedoelde voor Ajax en PSV ja.
Dan heb ik niks gezegd
pi_38477503
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef daaaaan het volgende:

Ik vind afgelopen 2 seizoenen nog niet echt 'het verleden' Waarom zou ik meer vertrouwen in Ajax hebben dan in PSV? In Eindhoven staat er nog steeds een beter team in het veld hoor, al ben ik benieuwd hoe snel Koeman het verkloot daar.
Ajax versloeg psv in de bekerfinale. Volgens jouw theorie zouden wij nu favoriet moeten zijn. Overigens ben ik zonder Alex en Farfan bepaald niet onder de indruk van het team van psv. Ajax daarentegen is goed bezig qua aankopen en een trainer die vertrouwen uitstraalt.
quote:
Eerst maar weer eens een keer om het landskampioenschap meedoen voordat er over echte prijzen gesproken mag worden, niet?
2 seizoen geleden is geen verleden maar 3 wel? Maar denk wel dat het op dat punt goed moet komen dit jaar.
pi_38477516
In eindhoven een beter team hmm, denk dat Ajax dit seizoen een beter team op papier iig gaat krijgen dan PSV en hopelijk ook op et veld
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:50:56 #155
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38477596
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nu op het veld nog.
Staat ook een goede basis voor een leuk team hoor. Tomasson > Kalou vind ik een verbetering, Lucius > Paauwe vind ik een verbetering, de Celuear > Castelen ook, net als de Cler > Bosschaart (jaja de Cler is geen linksback maar je kan wel gaan schuiven).
Nog een goede vervanger voor Kuijt en Feyenoord zou het beter moeten doen dan vorig jaar.
Nu eens zorgen dat ze niet instorten op 3 kwart van het seizoen

Maar goed, nogal offtopic
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:51:56 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38477627
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef Robar het volgende:

[..]

Sinds het vertrek van Patrick Kluivert heeft alleen Shota Arveladze als spits goed gepresteerd bij Ajax. De afgelopen tien jaar zijn er miljoenen uitgegeven aan spitsen, maar niemand voldeed. Als spits bij Ajax presteren is niet gemakkelijk, maar KJH blijkt dit dus wél te kunnen. Zonder aanpassingsproblemen biedt hij alles wat Ajax nodigheeft, dus een vertrek zou rampzalig zijn. We zullen dan wellicht wéér tien jaar lang moeten wachten tot we een geschikte Ajax-spits hebben gevonden!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38477651
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sinds het vertrek van Patrick Kluivert heeft alleen Shota Arveladze als spits goed gepresteerd bij Ajax. De afgelopen tien jaar zijn er miljoenen uitgegeven aan spitsen, maar niemand voldeed. Als spits bij Ajax presteren is niet gemakkelijk, maar KJH blijkt dit dus wél te kunnen. Zonder aanpassingsproblemen biedt hij alles wat Ajax nodigheeft, dus een vertrek zou rampzalig zijn. We zullen dan wellicht wéér tien jaar lang moeten wachten tot we een geschikte Ajax-spits hebben gevonden!
Eenssss, Huntelaar contract voor het leven geven
pi_38477672
En zonder Huntelaar had je de beker nooit gewonnen. Nooit.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:53:59 #159
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38477698
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ajax versloeg psv in de bekerfinale. Volgens jouw theorie zouden wij nu favoriet moeten zijn. Overigens ben ik zonder Alex en Farfan bepaald niet onder de indruk van het team van psv. Ajax daarentegen is goed bezig qua aankopen en een trainer die vertrouwen uitstraalt.
Niemand is onder de indruk van het team van PSV, op 2 of 3 spelers na. Maar toch flikken ze het steeds weer
quote:
2 seizoen geleden is geen verleden maar 3 wel? Maar denk wel dat het op dat punt goed moet komen dit jaar.
Als 1 club de afgelopen 2 jaar met grote afstand kampioen is geworden, en de andere club het jaar daarvoor, dan krijgt de 1e club toch het voordeel van de twijfel mits er zich geen zeer grote mutaties in beide selecties voortdoen?
pi_38477709
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Begin dan maar vast met treuren, want Huntelaar blijft geen 10 jaar.
En de relevante vraag lijkt mij ook, ligt het wel aan de spitsen?
pi_38477722
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
En zonder Huntelaar had je de beker nooit gewonnen. Nooit.
En de CL voorronde nooit gehaald.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:56:29 #162
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38477769
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nee hoor.
A.M.A.B
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:56:37 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38477774
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:54 schreef Robar het volgende:

[..]

Kijk, hier kan ik wat mee .

Nee, het ligt vooral aan Rosales .
Get woke, go broke!
pi_38477795
Ik ben het er oko mee eens dat Huntelaar dit heeft bereikt voor Ajax, maar dat zegt natuurlijk niet alleen dat Huntelaar heel goed is, maar dat dit Ajax ook veel problemen heeft. Maar Ajax heeft ook ooit zonder Huntelaar goed gepresteerd hoor. Huntelaar is in dit Ajax heilig, maar volgend seizoen hebben we ons aardig versterkt en komen er nog een aantal mooie versterkingen bij. Als Huntelaar dan nog steeds zo belangrijk is als dat hij nu geweest is, dan maak ik me heel ernstig zorgen over Ajaxm het beleid en het gekozen spelsysteem.
pi_38477814
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kijk, hier kan ik wat mee .

Nee, het ligt vooral aan Rosales .
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:57:56 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38477815
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:54 schreef Robar het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, als Huntelaar er 22 in rost.

Aan de andere kant, het gemiddelde van Charisteas is ook niet slecht. Die heeft alleen nog nooit 5 wedstrijden achter elkaar in de basis gestaan, geloof ik. Dus het ligt ook een beetje aan het geduld van Ajax. Gelukkig voor Klaas-Jan scoorde 'ie na 3 wedstrijden gelijk een serie goals tegen mindere goden.
pi_38477896
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:57 schreef twi het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, als Huntelaar er 22 in rost.

Aan de andere kant, het gemiddelde van Charisteas is ook niet slecht. Die heeft alleen nog nooit 5 wedstrijden achter elkaar in de basis gestaan, geloof ik. Dus het ligt ook een beetje aan het geduld van Ajax. Gelukkig voor Klaas-Jan scoorde 'ie na 3 wedstrijden gelijk een serie goals tegen mindere goden.
Dus de prestaties van ajax worden afgemeten aan het aantal doelpunten van Huntelaar?
Ajax speelde nog steeds niet goed, alleen Huntelaar wist de kansen te verzilveren, daarom heeft ajax nof diverse "troostprijzen" gepakt. Als Ajax beter gaat draaien, dan lijkt he me dat Huntelaar niet zo belangrijk zal zijn als dat hij nu geweest is, dat zou ik nameljik zeer kwalijk vinden. Leuk voor Huntelaar, maar niet echt hoopgevend.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:02:13 #168
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38477947
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef Robar het volgende:

[..]

Dus de prestaties van ajax worden afgemeten aan het aantal doelpunten van Huntelaar?
Ajax speelde nog steeds niet goed, alleen Huntelaar wist de kansen te verzilveren, daarom heeft ajax nof diverse "troostprijzen" gepakt. Als Ajax beter gaat draaien, dan lijkt he me dat Huntelaar niet zo belangrijk zal zijn als dat hij nu geweest is, dat zou ik nameljik zeer kwalijk vinden. Leuk voor Huntelaar, maar niet echt hoopgevend.
Klopt, dit zag je met Kuijt ook duidelijk. Vorig seizoen was die veel en veel belangerijker dan dit seizoen.
Daarom denk ik dat Huntelaar dit seizoen niet gaat evenaren komend jaar.
pi_38478136
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:02 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Klopt, dit zag je met Kuijt ook duidelijk. Vorig seizoen was die veel en veel belangerijker dan dit seizoen.
Daarom denk ik dat Huntelaar dit seizoen niet gaat evenaren komend jaar.
Maakt niet uit, het team zal nu (als het goed is) veel beter presteren dus dan wordt er ook iets minder van hem gevraagd. Maar hij zal echt niet opeens slechter gaan spelen ofzo, met een beter team kun je toch in principe juist nog meer scoren.
pi_38478319
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef devv05 het volgende:

[..]

Maakt niet uit, het team zal nu (als het goed is) veel beter presteren dus dan wordt er ook iets minder van hem gevraagd. Maar hij zal echt niet opeens slechter gaan spelen ofzo, met een beter team kun je toch in principe juist nog meer scoren.
En met een beter team komen andere spitsen misschien ook beter tot hun recht.
Rosenberg is namelijk een hele andere spits dan Huntelaar, maar in een beter draaiend Ajax misschien net zo belangrijk (hypothetisch gezien dan he)
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:17:34 #171
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38478464
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef devv05 het volgende:

[..]

Het maakt ook niet uit, en hij zal niet minder gaan spelen denk ik. Al zal ie nog wel een terugval krijgen.

Dat principe van meer scoren met een beter team gaat niet altijd op, integendeel zelfs : misschien worden de goals straks wel meer verdeeld tussen spelers van nu die beter in vorm raken of nieuwe spelers. Dit zag je bij Feyenoord toch ook? Vorig jaar scoorde Kuijt zowat alles, nu waren er veel meer spelers die hun goaltjes meepikten, terwijl Kuijt zich dus wat meer ging richten op het geven van assists en werk op het middenveld.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:32:07 #172
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_38479315
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:30 schreef daaaaan het volgende:
Johan Derksen, altijd zeer betrouwbaar ja.
En jullie hebbe Charisteas hahhhaha /111!!!
Charisteas ben echt wel blij met hem. Ik hoop dat die blijft.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:41:26 #174
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_38479388
quote:
Iets met spuit en het getal 11
Jawel, je keek.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:48:13 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38479622
Charisteas is gewoon een prima speler. Liep dit seizoen bijna 1 op 2 en heeft daar die keren niet eens de 90 minuten voor nodig gehad
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:57:42 #176
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38479930
Kolkka is toch ook een prima speler voor op de bank. Al hoeft ie van mij niet te komen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:00:01 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38480011
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:57 schreef daaaaan het volgende:
Kolkka is toch ook een prima speler voor op de bank. Al hoeft ie van mij niet te komen.
Kolkka is een prima speler voor het tweede. Voor de rest natuurlijk een lachertje wanneer Feyenoord 'm zou halen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:01:37 #178
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38480059
Kolkka is de tweede Boukhari.
A.M.A.B
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:02:26 #179
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38480086
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Huntelaar krijgt het moeilijk om topscoorder van de eredivisie te worden, want jullie hebben Kolkka !!!!
Valt me op dat veel mensen het hebben over topscoorder ipv topscorer.

Het is ook niet de minste die je daar noemt. Huntelaar kan zijn borst nat maken.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:40:12 #180
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38481207
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 17:01 schreef Cart_man het volgende:
Hij zal wel flink worden uitgefloten ja
Houd van een lijntje.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:41:58 #181
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38481251
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 17:40 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Hij zal wel flink worden uitgefloten ja
Alleen joden fluiten.
A.M.A.B
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:43:58 #182
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38481299
Zeg dat maar niet tegen Lurling
Houd van een lijntje.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:44:38 #183
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38481319
GVD, dat nummer van Huntelaar was net op de radio en nu krijg ik hem niet meer uit m'n kop
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:48:02 #184
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38481405
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 17:44 schreef daaaaan het volgende:
GVD, dat nummer van Huntelaar was net op de radio en nu krijg ik hem niet meer uit m'n kop
Geef mij het origineel maar van Tenpole Tudor.
A.M.A.B
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:49:00 #185
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38481426
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 17:01 schreef Cart_man het volgende:
Alleen was Boukhari toch wel een maatje beter
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:54:12 #186
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38481547
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 17:48 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Geef mij het origineel maar van Tenpole Tudor.
Ff downloaden maar Dan krijg ik in ieder geval die tekst uit m'n kop.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:57:09 #187
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38481618
Tekst?

Je bedoelt HUNTELAAAAAAAAR HUNTELAAR HUNTELAAR HUNTELAAAAAAAAR
Houd van een lijntje.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:02:02 #188
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38481755
Wat is een Huntelaar?
Nee, Wunderbaaaaaaahr, Wunderbaaaahr, zo gaat het liedje
pi_38481797
quote:
Heb net op de radio gehoord dat Gabri en Davids hebben getekent. Davids en Gabri alletwee voor 3 jaar.
Prachig!
Staat op een ajaxsite. Niet erg betrouwbaar zon stukje natuurlijk, maar akkoord.
pi_38481842
Is het ook bekend welke radiozender?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:05:44 #191
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38481847
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 17:49 schreef stefmans het volgende:

[..]

Alleen was Boukhari toch wel een maatje beter
A.M.A.B
pi_38481876
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:05 schreef Urquhart het volgende:
Is het ook bekend welke radiozender?
Nee, dus dat maakt het allemaal wat ongeloofwaardig.
pi_38481897
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:06 schreef marsu het volgende:

[..]

Nee, dus dat maakt het allemaal wat ongeloofwaardig.
Dat is jammer ja
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:08:18 #194
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38481919
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:05 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ze zijn beide klote, maar Boukhari was dan toch wel iets beter hoor die speelt 3 goede wedstrijden per jaar, kolkka 2
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38481950
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:03 schreef marsu het volgende:

[..]

Staat op een ajaxsite. Niet erg betrouwbaar zon stukje natuurlijk, maar akkoord.
3 jaar nog wel. Zou echt super mooi zijn. Nu wachten op de betrouwbaardere sites.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:12:06 #196
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38481997
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:08 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ze zijn beide klote, maar Boukhari was dan toch wel iets beter hoor die speelt 3 goede wedstrijden per jaar, kolkka 2
Als jij het zegt.
A.M.A.B
pi_38482037
Wat wil Fontein hier eigenlijk mee zeggen:
quote:
Ajax heeft een belang van 13% in het stadion de ArenA. Fontein ontkent niet dat een eigen stadion een aantrekkelijk idee is. "We zijn geen eigenaar van de ArenA, maar ik sluit niets uit", aldus Fontein.
pi_38482058
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:14 schreef Nashje het volgende:
Wat wil Fontein hier eigenlijk mee zeggen:
[..]
Dat hij niet uitsluit dat de ArenA in het bezit van Ajax komt, lijkt me.
pi_38482093
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:15 schreef marsu het volgende:

[..]

Dat hij niet uitsluit dat de ArenA in het bezit van Ajax komt, lijkt me.
Dat haal ik er ook uit. Het lijkt mij niet dat er een heel nieuw stadion wordt gebouwd waar Ajax eigenaar van zal worden.
pi_38482154
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet dat er een heel nieuw stadion wordt gebouwd waar Ajax eigenaar van zal worden.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')