Nu zijn er een aantal sterke aankopen gedaan en er komen er waarschijnlijk nog een paar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat hebben we de afgelopen seizoenen kunnen zien ja
Ok, het is bevestigd, zonder Huntelaar heeft Ajax geen bestaansrecht meer, ik ben over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Hij heeft in zijn eentje het hele seizoen gered.
Denk maar niet dat ik zit te springen als hij voor 30 miljoen verkocht wordt. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik weer met plezier naar de Arena ga.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Nu zijn er een aantal sterke aankopen gedaan en er komen er waarschijnlijk nog een paar.
Huntelaar was uitermate belangrijk tweede helft van het seizoen, maar we moeten nu niet ontzettend dramatisch doen wanneer Huntelaar voor een fors bedrag kan vertrekken.
Zo moet je het ook weer niet zien nee. Maar op dit moment als hij net een half seizoentje meedoet en dan al ZO van waarde is. Er zal vast wel weer een keer een opvolger komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Ok, het is bevestigd, zonder Huntelaar heeft Ajax geen bestaansrecht meer, ik ben over.
ooit gaat hij weg hoor mensen
Ik zeg toch ook niet dat ik blij ben wanneer hij vertrekt, ik wil dolgraag dat hij blijft.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik zit te springen als hij voor 30 miljoen verkocht wordt. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik weer met de plezier naar de Arena ga.
Ja, dat hebben wij de laatste jaren gezienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Als Huntelaar zelf niet wegwil, ok, maar ik heb het nu over het hypothetische geval dat een aantrekkelijke club 30 miljoen biedt. Besef je wel wat een club als Ajax met dat geld allemaal kan doen? Dat heeft JUIST met ambitie te maken.
Het gaat niet persee om de persoon Huntelaar. Het gaat om de beslissing die je nu moet nemen. Dat is of een jonge kwalitatieve sterke spits die het team daadwerkelijk beter laat presteren en vertrouwen laat uitstralen moet verkopen op dit moment voor een grote zak met geld. Dat betekent dat je dus volgend seizoen helemaal opnieuw moet beginnen en maar afwachten of een gelijkwaardige spits op gaat staan. Rosenberg, Babel en Charisteas kunnen absoluut voetballen, maar zijn echt geen Huntelaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik blij ben wanneer hij vertrekt, ik wil dolgraag dat hij blijft.
Als hij zou kunnen garanderen dat we met hem de CL winnen, dan is dat me meer waard dan die 30 miljoen, maar we moeten het niet overdrijven,
PSV heeft geen Huntelaar, Feyenoord heeft geen Huntelaar, AZ heeft geen Huntelaar, geen enkele andere club heeft Huntelaar en toch zijn er zat clubs die wel gewoon goed draaien en de spits kunnen laten scoren. Huntelaar is heel erg goed, maar huntelaar is niet heilig.
Dan verschillen we van meningquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het gaat niet persee om de persoon Huntelaar. Het gaat om de beslissing die je nu moet nemen. Dat is of een jonge kwalitatieve sterke spits die het team daadwerkelijk beter laat presteren en vertrouwen laat uitstralen moet verkopen op dit moment voor een grote zak met geld. Dat betekent dat je dus volgend seizoen helemaal opnieuw moet beginnen en maar afwachten of een gelijkwaardige spits op gaat staan. Rosenberg, Babel en Charisteas kunnen absoluut voetballen, maar zijn echt geen Huntelaar.
Tuurlijk gaat Huntelaar weg, maar het gaat erom of het die 30 miljoen waard is om hem NU al te verkopen. En dat is mijn inziens absoluut niet zo.
Tuurlijk, hij heeft helemaal in zijn eentje het seizoen gered.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:57 schreef devv05 het volgende:
Hij is wel heilig. Heeft in zn eentje het hele seizoen gered, de beker gepakt en ons de CL ingeloodst. Bovendien is ie van het kaliber Marco van Basten, die zijn gewoon onbetaalbaar. Dit zijn spelers waarvoor je naar het stadion komt.
En dat is veel, veeeeeeel belangrijker dan een grote zak met geld.
Iedereen kan lullen wat hij wilt, maar deze man heeft wel een goede visie! HIj ziet heel goed waar de knelpunten liggen en probeert deze structureel te verbeteren. Omzet moet omhoog om betere spelers te kunnen halen. China is nog een no-go area voor Ajax, daar gaat ie ook werk van maken.quote:[b]Op vrijdag 2 juni 2006 14:59 Verhaaltje Fontein
Mooie woorden, nu daden!quote:
Je hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten, maar goed ik laat je wel in die waan. Als ze Huntelaar nu zouden verkopen wil ik niet weten wat er gebeurd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij heeft helemaal in zijn eentje het seizoen gered.
Een team bestaat nog steeds uit 11 man plus een handvol reserves.
Rosenberg begon ook beter te draaien op de linksbuiten positie.
Huntelaar moet nog steeds bruikbare ballen krijgen van medespelers.
Huntelaar is niet de engie die doelpunten maakte.
Ik wil ook niet dat hij weggaat, maat er zijn gewoon grenzen.
Klapjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten, maar goed ik laat je wel in die waan. Als ze Huntelaar nu zouden verkopen wil ik niet weten wat er gebeurd.
Die ambitie heeft elke Champions League-deelnemer natuurlijk, dus het lijkt me dat Ajax die ambitie nu ook al wel heeft. Dat ze die ambitie waar kunnen maken lijkt me niet, dit lukte zelfs Hiddink niet met een goed team als PSV.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:59 schreef Urquhart het volgende:
heeft het de ambitie de Champions League te winnen
Mooi stukjequote:
Wij zijn een grotere club dan PSV met een veel groter budget. Zeg nooit nooit, want begin jaren '90 werd het ook door niemand meer mogelijk geacht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die ambitie heeft elke Champions League-deelnemer natuurlijk, dus het lijkt me dat Ajax die ambitie nu ook al wel heeft. Dat ze die ambitie waar kunnen maken lijkt me niet, dit lukte zelfs Hiddink niet met een goed team als PSV.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk weinig kaas van gegeten, maar goed ik laat je wel in die waan. Als ze Huntelaar nu zouden verkopen wil ik niet weten wat er gebeurd.
Momenteel zijn jullie echt niet groter hoor, in het buitenland zullen ze eerder geld inzetten op PSV in de CL dan op Ajax. PSV heeft gewoon een gigantische inhaalslag gemaakt, kijk alleen al naar de kampioenschappen van Ajax en naar die van PSV in de afgelopen 6, 7 jaar. Een groter budget, dat klopt wel ja. Maar Real Madrid heeft ook een groter budget dan Barcelona, dus dat zegt niet altijd zo veel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wij zijn een grotere club dan PSV met een veel groter budget.
Zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Zeg nooit nooit, want begin jaren '90 werd het ook door niemand meer mogelijk geacht.
Allemaal even tegen de playoffs stemmen.quote:Beste ...,
De voetbalclub Ajax en de Supportersvereniging Ajax willen graag weten wat er leeft onder de leden en supporters. U mening is daarbij voor ons van essentieel belang.
Daarom vragen wij u mee te werken aan dit online onderzoek naar de meningen over de play-offs. Wij zijn benieuwd wat u vindt van deze nieuwe competitieopzet.
Het onderzoek duurt slechts enkele minuten en is opgezet in samenwerking met het gerenommeerde onderzoeksbureau Intomart GfK. Door mee te doen, zorgt u ervoor dat uw mening telt!
Klik op onderstaande link of kopieer deze link naar het programma waarmee u op internet surft:
link
Wij willen u alvast hartelijk danken voor uw medewerking en hopen u te ontmoeten op een van onze bijeenkomsten in het land. Of anders natuurlijk in de Amsterdam Arena!
Met sportieve groet,
Medewerkers Supportersvereniging Ajax
Hij begint er wel in de buurt te komen! Een paar mooie belangerijke goals in de CL en hij gaat die kant op hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef twi het volgende:
Huntelaar is simpelweg geen 30 miljoen waard
Daar heb je gelijk in. Zonder de fantastische prestatie van '95 naar beneden te halen (3 keer winnen van het beste team destijds in Europa, Milan), is de CL van tegenwoordig andere koek. Alle Europese topploegen doen mee, in plaats van 1 per land. Nu de CL winnen is een knappere prestatie dan voorheen. Of je moet geluk hebben met de loting, zoals PSV dat had. Die konden tot de halve finale doordringen zonder echt een grote ploeg van naam te verslaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef daaaaan het volgende:
Zo ken ik er ook nog wel een paarWe zitten niet in begin jaren '90 meer en het voetbal valt niet meer te vergelijken met toen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef twi het volgende:
Huntelaar is simpelweg geen 30 miljoen waard, dus wanneer iemand dat biedt moet je het gewoon aannemen. Zet je Kluivert daar direct neer en zoek je een jaar of anderhalf naar een nieuwe jonge opvolger.
Maargoed, 30 miljoen gaat niet geboden worden, dus Huntelaar blijft gewoon nog bij Ajax. Ik schat nog wel minimaal tot het EK 2008.
Nou, je moet echt van heel goede huizen komen wil je tegenwoordig 30 miljoen waard zijn hoor. Er is nogal een gat tussen de wereldtop en de subtoppers die erna komen. Huntelaar moet z'n niveau nog maar vast zien te houden. Het is jammer dat hij niet naar het WK gaat, als 'ie er daar eentje zou hebben gemaakt zoals gisteren tegen Frankrijk, dan had dat z'n waarde bijna direct verdubbeld (t.o.v. wat Ajax betaalde).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef daaaaan het volgende:
Hij begint er wel in de buurt te komen! Een paar mooie belangerijke goals in de CL en hij gaat die kant op hoor.
- Meer prijzenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef daaaaan het volgende:
Momenteel zijn jullie echt niet groter hoor, in het buitenland zullen ze eerder geld inzetten op PSV in de CL dan op Ajax. PSV heeft gewoon een gigantische inhaalslag gemaakt, kijk alleen al naar de kampioenschappen van Ajax en naar die van PSV in de afgelopen 6, 7 jaar. Een groter budget, dat klopt wel ja. Maar Real Madrid heeft ook een groter budget dan Barcelona, dus dat zegt niet altijd zo veel.
En daarom is het niet meer mogelijk? Onzin natuurlijk. Ik geef alleen aan dat ze dat eerder riepen en toen stonden we daarna ook 2x achter elkaar in de CL finale.quote:Zo ken ik er ook nog wel een paarWe zitten niet in begin jaren '90 meer en het voetbal valt niet meer te vergelijken met toen.
Aan de andere kant won Liverpool de cup vorig jaar, en het jaar daarvoor won Porto hem. Die teams waren echt niet veel beter dan Ajax komend seizoen zal zijn. Niets onmogelijk dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Zonder de fantastische prestatie van '95 naar beneden te halen (3 keer winnen van het beste team destijds in Europa, Milan), is de CL van tegenwoordig andere koek. Alle Europese topploegen doen mee, in plaats van 1 per land. Nu de CL winnen is een knappere prestatie dan voorheen. Of je moet geluk hebben met de loting, zoals PSV dat had. Die konden tot de halve finale doordringen zonder echt een grote ploeg van naam te verslaan.
Ambitie is oke, maar je moet wel realistisch blijven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Aan de andere kant won Liverpool de cup vorig jaar, en het jaar daarvoor won Porto hem. Die teams waren echt niet veel beter dan Ajax komend seizoen zal zijn. Niets onmogelijk dusDie ambitie om bij de beste 16 te horen vind ik goed, zouden ze bij mijn club een voorbeeld aan kunnen nemen.
Nee, jij zei dat de wederopstanding van Ajax niet enkel door Huntelaar kwam. Maar het is gewoon een keihard feit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Omdat ik vind dat ook Huntelaar zijn prijs heeft?
Lekker kortzichtig jongen!
Daarmee win je de Champions League niet hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
- Meer prijzen
- Meer supporters
- Meer faam
- Groter stadion
- Groter budget
Sportief gezien niet meer.quote:We zijn op alle punten groter dus dat is onzin.
Hiermee doe je PSV tekort.quote:Dat psv beter heeft gepresteerd komt door het wanbeleid bij Ajax van de laatste jaren.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:En daarom is het niet meer mogelijk? Onzin natuurlijk. Ik geef alleen aan dat ze dat eerder riepen en toen stonden we daarna ook 2x achter elkaar in de CL finale.
Huntelaar heeft daar zekere toe bijgedragen en is de belangrijkste persoon geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat de wederopstanding van Ajax niet enkel door Huntelaar kwam. Maar het is gewoon een keihard feit.
Denk dat jullie eerst maar eens moeten zorgen dat jullie nationaal bij de top kunnen mee blijven draaien, dat wordt de komende jaren al lastig genoeg.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Aan de andere kant won Liverpool de cup vorig jaar, en het jaar daarvoor won Porto hem. Die teams waren echt niet veel beter dan Ajax komend seizoen zal zijn. Niets onmogelijk dusDie ambitie om bij de beste 16 te horen vind ik goed, zouden ze bij mijn club een voorbeeld aan kunnen nemen.
Bij de beste 16 horen vind ik best realistisch.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ambitie is oke, maar je moet wel realistisch blijven.
We hadden het over de grootste club.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef daaaaan het volgende:
Daarmee win je de Champions League niet hoor
quote:Sportief gezien niet meer.
Spreek je jezelf nu niet een klein beetje tegen?quote:Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Ze hebben het even leuk gedaan, maar geen grote prijzen gepakt. Nu zijn wij weer aan zet.quote:Hiermee doe je PSV tekort.
Integendeel, eindelijk geld en vakmensen voor het eerst sinds jaren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk dat jullie eerst maar eens moeten zorgen dat jullie nationaal bij de top kunnen mee blijven draaien, dat wordt de komende jaren al lastig genoeg.
Was denk persoonlijke code in die link ofzo. Misschien dat meer mensen 'm nog in hun mail krijgen.quote:
Nu op het veld nog.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Integendeel, eindelijk geld en vakmensen voor het eerst sinds jaren.
Voor Feyenoord op dit moment? Ajax en PSV halen dat, Feyenoord en AZ nu niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bij de beste 16 horen vind ik best realistisch.
Waar kreeg je die mail van, supportersvereniging?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Was denk persoonlijke code in die link ofzo. Misschien dat meer mensen 'm nog in hun mail krijgen.
Hij bedoelt van Nederland hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor Feyenoord op dit moment? Ajax en PSV halen dat, Feyenoord en AZ nu niet.
Yep.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waar kreeg je die mail van, supportersvereniging?
Ik vind afgelopen 2 seizoenen nog niet echt 'het verleden'quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
We hadden het over de grootste club.
[..]
[..]
Spreek je jezelf nu niet een klein beetje tegen?
Eerst maar weer eens een keer om het landskampioenschap meedoen voordat er over echte prijzen gesproken mag worden, niet?quote:Ze hebben het even leuk gedaan, maar geen grote prijzen gepakt. Nu zijn wij weer aan zet.
Voor Feyenoord is dat niet realistisch, ik bedoelde voor Ajax en PSV ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor Feyenoord op dit moment? Ajax en PSV halen dat, Feyenoord en AZ nu niet.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is dat niet realistisch, ik bedoelde voor Ajax en PSV ja.
Ajax versloeg psv in de bekerfinale. Volgens jouw theorie zouden wij nu favoriet moeten zijn. Overigens ben ik zonder Alex en Farfan bepaald niet onder de indruk van het team van psv. Ajax daarentegen is goed bezig qua aankopen en een trainer die vertrouwen uitstraalt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef daaaaan het volgende:
Ik vind afgelopen 2 seizoenen nog niet echt 'het verleden'Waarom zou ik meer vertrouwen in Ajax hebben dan in PSV? In Eindhoven staat er nog steeds een beter team in het veld hoor, al ben ik benieuwd hoe snel Koeman het verkloot daar.
2 seizoen geleden is geen verleden maar 3 wel? Maar denk wel dat het op dat punt goed moet komen dit jaar.quote:Eerst maar weer eens een keer om het landskampioenschap meedoen voordat er over echte prijzen gesproken mag worden, niet?
Staat ook een goede basis voor een leuk team hoor. Tomasson > Kalou vind ik een verbetering, Lucius > Paauwe vind ik een verbetering, de Celuear > Castelen ook, net als de Cler > Bosschaart (jaja de Cler is geen linksback maar je kan wel gaan schuiven).quote:
Sinds het vertrek van Patrick Kluivert heeft alleen Shota Arveladze als spits goed gepresteerd bij Ajax. De afgelopen tien jaar zijn er miljoenen uitgegeven aan spitsen, maar niemand voldeed. Als spits bij Ajax presteren is niet gemakkelijk, maar KJH blijkt dit dus wél te kunnen. Zonder aanpassingsproblemen biedt hij alles wat Ajax nodigheeft, dus een vertrek zou rampzalig zijn. We zullen dan wellicht wéér tien jaar lang moeten wachten tot we een geschikte Ajax-spits hebben gevonden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij heeft helemaal in zijn eentje het seizoen gered.
Een team bestaat nog steeds uit 11 man plus een handvol reserves.
Rosenberg begon ook beter te draaien op de linksbuiten positie.
Huntelaar moet nog steeds bruikbare ballen krijgen van medespelers.
Huntelaar is niet de engie die doelpunten maakte.
Ik wil ook niet dat hij weggaat, maat er zijn gewoon grenzen.
Eenssss, Huntelaar contract voor het leven gevenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Patrick Kluivert heeft alleen Shota Arveladze als spits goed gepresteerd bij Ajax. De afgelopen tien jaar zijn er miljoenen uitgegeven aan spitsen, maar niemand voldeed. Als spits bij Ajax presteren is niet gemakkelijk, maar KJH blijkt dit dus wél te kunnen. Zonder aanpassingsproblemen biedt hij alles wat Ajax nodigheeft, dus een vertrek zou rampzalig zijn. We zullen dan wellicht wéér tien jaar lang moeten wachten tot we een geschikte Ajax-spits hebben gevonden!
Niemand is onder de indruk van het team van PSV, op 2 of 3 spelers na. Maar toch flikken ze het steeds weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax versloeg psv in de bekerfinale. Volgens jouw theorie zouden wij nu favoriet moeten zijn. Overigens ben ik zonder Alex en Farfan bepaald niet onder de indruk van het team van psv. Ajax daarentegen is goed bezig qua aankopen en een trainer die vertrouwen uitstraalt.
Als 1 club de afgelopen 2 jaar met grote afstand kampioen is geworden, en de andere club het jaar daarvoor, dan krijgt de 1e club toch het voordeel van de twijfel mits er zich geen zeer grote mutaties in beide selecties voortdoen?quote:2 seizoen geleden is geen verleden maar 3 wel? Maar denk wel dat het op dat punt goed moet komen dit jaar.
Begin dan maar vast met treuren, want Huntelaar blijft geen 10 jaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Patrick Kluivert heeft alleen Shota Arveladze als spits goed gepresteerd bij Ajax. De afgelopen tien jaar zijn er miljoenen uitgegeven aan spitsen, maar niemand voldeed. Als spits bij Ajax presteren is niet gemakkelijk, maar KJH blijkt dit dus wél te kunnen. Zonder aanpassingsproblemen biedt hij alles wat Ajax nodigheeft, dus een vertrek zou rampzalig zijn. We zullen dan wellicht wéér tien jaar lang moeten wachten tot we een geschikte Ajax-spits hebben gevonden!
En de CL voorronde nooit gehaald.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
En zonder Huntelaar had je de beker nooit gewonnen. Nooit.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk dat jullie eerst maar eens moeten zorgen dat jullie nationaal bij de top kunnen mee blijven draaien, dat wordt de komende jaren al lastig genoeg.
Kijk, hier kan ik wat meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Begin dan maar vast met treuren, want Huntelaar blijft geen 10 jaar.
En de relevante vraag lijkt mij ook, ligt het wel aan de spitsen?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik wat mee.
Nee, het ligt vooral aan Rosales.
Blijkbaar wel, als Huntelaar er 22 in rost.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Begin dan maar vast met treuren, want Huntelaar blijft geen 10 jaar.
En de relevante vraag lijkt mij ook, ligt het wel aan de spitsen?
Dus de prestaties van ajax worden afgemeten aan het aantal doelpunten van Huntelaar?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als Huntelaar er 22 in rost.
Aan de andere kant, het gemiddelde van Charisteas is ook niet slecht. Die heeft alleen nog nooit 5 wedstrijden achter elkaar in de basis gestaan, geloof ik. Dus het ligt ook een beetje aan het geduld van Ajax. Gelukkig voor Klaas-Jan scoorde 'ie na 3 wedstrijden gelijk een serie goals tegen mindere goden.
Klopt, dit zag je met Kuijt ook duidelijk. Vorig seizoen was die veel en veel belangerijker dan dit seizoen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus de prestaties van ajax worden afgemeten aan het aantal doelpunten van Huntelaar?
Ajax speelde nog steeds niet goed, alleen Huntelaar wist de kansen te verzilveren, daarom heeft ajax nof diverse "troostprijzen" gepakt. Als Ajax beter gaat draaien, dan lijkt he me dat Huntelaar niet zo belangrijk zal zijn als dat hij nu geweest is, dat zou ik nameljik zeer kwalijk vinden. Leuk voor Huntelaar, maar niet echt hoopgevend.
Maakt niet uit, het team zal nu (als het goed is) veel beter presteren dus dan wordt er ook iets minder van hem gevraagd. Maar hij zal echt niet opeens slechter gaan spelen ofzo, met een beter team kun je toch in principe juist nog meer scoren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Klopt, dit zag je met Kuijt ook duidelijk. Vorig seizoen was die veel en veel belangerijker dan dit seizoen.
Daarom denk ik dat Huntelaar dit seizoen niet gaat evenaren komend jaar.
En met een beter team komen andere spitsen misschien ook beter tot hun recht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het team zal nu (als het goed is) veel beter presteren dus dan wordt er ook iets minder van hem gevraagd. Maar hij zal echt niet opeens slechter gaan spelen ofzo, met een beter team kun je toch in principe juist nog meer scoren.
Het maakt ook niet uit, en hij zal niet minder gaan spelen denk ik. Al zal ie nog wel een terugval krijgen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het team zal nu (als het goed is) veel beter presteren dus dan wordt er ook iets minder van hem gevraagd. Maar hij zal echt niet opeens slechter gaan spelen ofzo, met een beter team kun je toch in principe juist nog meer scoren.
Charisteasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:30 schreef daaaaan het volgende:
Johan Derksen, altijd zeer betrouwbaar ja.
En jullie hebbe Charisteas hahhhaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/111!!!
Kolkka is een prima speler voor het tweede. Voor de rest natuurlijk een lachertje wanneer Feyenoord 'm zou halen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:57 schreef daaaaan het volgende:
Kolkka is toch ook een prima speler voor op de bank.Al hoeft ie van mij niet te komen.
Valt me op dat veel mensen het hebben over topscoorder ipv topscorer.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Huntelaar krijgt het moeilijk om topscoorder van de eredivisie te worden, want jullie hebben Kolkka![]()
![]()
!!!!
Alleen joden fluiten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij zal wel flink worden uitgefloten ja
Geef mij het origineel maar van Tenpole Tudor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:44 schreef daaaaan het volgende:
GVD, dat nummer van Huntelaar was net op de radio en nu krijg ik hem niet meer uit m'n kop![]()
Alleen was Boukhari toch wel een maatje beterquote:
Ff downloaden maarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geef mij het origineel maar van Tenpole Tudor.
Staat op een ajaxsite. Niet erg betrouwbaar zon stukje natuurlijk, maar akkoord.quote:Heb net op de radio gehoord dat Gabri en Davids hebben getekent. Davids en Gabri alletwee voor 3 jaar.
Prachig!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Alleen was Boukhari toch wel een maatje beter![]()
Nee, dus dat maakt het allemaal wat ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:05 schreef Urquhart het volgende:
Is het ook bekend welke radiozender?
Dat is jammer jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:06 schreef marsu het volgende:
[..]
Nee, dus dat maakt het allemaal wat ongeloofwaardig.![]()
Ze zijn beide klote, maar Boukhari was dan toch wel iets beter hoor die speelt 3 goede wedstrijden per jaar, kolkka 2quote:
3 jaar nog wel. Zou echt super mooi zijn. Nu wachten op de betrouwbaardere sites.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:03 schreef marsu het volgende:
[..]
Staat op een ajaxsite. Niet erg betrouwbaar zon stukje natuurlijk, maar akkoord.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ze zijn beide klote, maar Boukhari was dan toch wel iets beter hoor die speelt 3 goede wedstrijden per jaar, kolkka 2![]()
quote:Ajax heeft een belang van 13% in het stadion de ArenA. Fontein ontkent niet dat een eigen stadion een aantrekkelijk idee is. "We zijn geen eigenaar van de ArenA, maar ik sluit niets uit", aldus Fontein.
Dat hij niet uitsluit dat de ArenA in het bezit van Ajax komt, lijkt me.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:14 schreef Nashje het volgende:
Wat wil Fontein hier eigenlijk mee zeggen:
[..]
Dat haal ik er ook uit. Het lijkt mij niet dat er een heel nieuw stadion wordt gebouwd waar Ajax eigenaar van zal worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:15 schreef marsu het volgende:
[..]
Dat hij niet uitsluit dat de ArenA in het bezit van Ajax komt, lijkt me.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat er een heel nieuw stadion wordt gebouwd waar Ajax eigenaar van zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |