je hebt een potloot gebruikt hoop ik?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef burdie het volgende:
disconnect the dots!
oh tofquote:op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef twisted_fok het volgende:
paturain, das ook fijn.
crêpescroissants
vakanties naar paris![]()
hostel is nu ook geboekt. het is definitief.
doe godverdomme even enthousiast over mijn vakantie. ik ga eindelijk weer eens op vakantie. en ik wil altijd al een keer naar parijs. dus blijheid troef!quote:op donderdag 1 juni 2006 20:52 schreef liefie_ het volgende:
ik vind parijs nooit zo leuk
het is allemaal een beetje viezig
disney is wel weer gaaf! en je kunt leuk winkelen in parijs
nu kan je er niet meer onderuitquote:op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef twisted_fok het volgende:
paturain, das ook fijn.
crêpescroissants
die twee extra kamers ook?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef twisted_fok het volgende:
paturain, das ook fijn.
crêpescroissants
niks! nixxxquote:
vind je het erg als ik een andere chaperone zoek?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:54 schreef nixxx het volgende:
zal voor mij ook wintersporten worden, met mijn foute vriendjeswhehehehehehe
twist, ik dacht dat het jij en ik in de stad der liefde warenquote:op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
2 extra kamers, we gaan toch met zn allen op 1 kamer met 1 gigantisch bed?
ben je er nog nooit geweest?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:53 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
doe godverdomme even enthousiast over mijn vakantie. ik ga eindelijk weer eens op vakantie. en ik wil altijd al een keer naar parijs. dus blijheid troef!
anders mag je me niet meer stalken
ik ben er 1 keer een dag geweest.... niet leukquote:op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben je er nog nooit geweest?
want dan is het serieus wel leuk hoor omdat je dan alles nog moet zien
het louvre de eifeltoren en al die andere dingelsjes
(met de boot gaan is leuk en ik haat water en boten en toch was het leuk)
ik ben er echt nog nooit geweest en ik wil zoooo graag vanalles zien. het moet ook echt mijn stad zijn met al die culturele en kunstzinnige shit.quote:op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben je er nog nooit geweest?
want dan is het serieus wel leuk hoor omdat je dan alles nog moet zien
het louvre de eifeltoren en al die andere dingelsjes
gaan jullie samen?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:57 schreef melismay het volgende:
[..]
ik ben er 1 keer een dag geweest.... niet leuk
en toch moet ik mee
en jij leek me nog wel een strand-typje!quote:op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef liefie_ het volgende:
quote:op donderdag 1 juni 2006 20:56 schreef twisted_fok het volgende:
ik wil nixxx voor de variatie!
nee, we gaan allebei afzonderlijkquote:
de lokale bouwmarkt, voor 12 euronen.quote:
een dag is toch wel leuk?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:57 schreef melismay het volgende:
[..]
ik ben er 1 keer een dag geweest.... niet leuk
en toch moet ik mee
ik ben bang voor waterquote:op donderdag 1 juni 2006 20:58 schreef frezer het volgende:
[..]
en jij leek me nog wel een strand-typje!
denk je dat een aanstaande arme pauperstudent dat kan betalen?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:58 schreef frezer het volgende:
[..]
de lokale bouwmarkt, voor 12 euronen.
oh, dat zou ik ook moeten doen. mijn rijbewijs is met terugwerkende kracht allang ingetrokken geloof ikquote:
het is serieus best leuk hoorquote:op donderdag 1 juni 2006 20:57 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ik ben er echt nog nooit geweest en ik wil zoooo graag vanalles zien. het moet ook echt mijn stad zijn met al die culturele en kunstzinnige shit.
en een boeking in een leuk hotelletjequote:op donderdag 1 juni 2006 20:59 schreef twisted_fok het volgende:
mm heeft een creditcard en moet derhalve wel mee.
*pest*
quote:
zoek een chaparone die nog 12 euronen in bezit heeft.quote:op donderdag 1 juni 2006 20:59 schreef burdie het volgende:
[..]
denk je dat een aanstaande arme pauperstudent dat kan betalen?.
welke bouwmarkt?
quote:
een leeg ondiep zwembad is okequote:
of we maken er een fok!bbq van, om het gebrek aan vrienden en een leven te compenseren, dan nodig ik iedereen uit die hier post, of ik ze nou ken of niet.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:02 schreef frezer het volgende:
[..]
zoek een chaparone die nog 12 euronen in bezit heeft.
ik zou het momenteel niet weten, maar elk jaar komen er wel van die aanbiedingen langs voor zo'n semi-wegwerp bbq.
wij bouwen m altijd zelfquote:op donderdag 1 juni 2006 21:04 schreef twisted_fok het volgende:
je kunt ook zelf een bbq bouwen met stenen uit de tuin van de buren. als je dan buren krijgt met een tuin waar stenen in liggen.
wrijf het er nog maar eens even in, kreng!quote:
i know i knowquote:op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef frezer het volgende:
[..]
wrijf het er nog maar eens even in, kreng!
ik ga ook. *wrijft*quote:op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef frezer het volgende:
[..]
wrijf het er nog maar eens even in, kreng!
quote:
als je mazzel hebt zit er ook één tussen die een bbq heeft,quote:op donderdag 1 juni 2006 21:04 schreef burdie het volgende:
[..]
of we maken er een fok!bbq van, om het gebrek aan vrienden en een leven te compenseren, dan nodig ik iedereen uit die hier post, of ik ze nou ken of niet..
oooh ja daar... lekker.. ik heb de hele dag al stijve schoudersquote:
dat jij er dan nog een schepje bovenop doet was geheel volgens verwachting.quote:
als ik mag wrijven met vakanties ben ik graag voorspelbaar. ofzo.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef frezer het volgende:
[..]
dat jij er dan nog een schepje bovenop doet was geheel volgens verwachting.
nee, ik drink vanavond eens nietquote:
wanneer, het zit nl al in mijn glas? ik drink 'em dan toch maar nu op.quote:
ik noteer hetquote:op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef burdie het volgende:
16 september gaat het worden. tuinbbq voor iedereen die ik ken en die ik niet ken. in de misschien-wel-tuin van mijn potentiële studentenhuis..
iedereen moet z'n eigen vlees en drank meenemen jaquote:op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik noteer hetik breng spiesjes met koe en paprika en ui erop
dat ga ik waarschijnlijk op in decemberquote:op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef twisted_fok het volgende:
safari-tijd!
of wannabe vleesquote:op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef burdie het volgende:
[..]
iedereen moet z'n eigen vlees en drank meenemen ja.
nog al een vakantie-ganger!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat ga ik waarschijnlijk op in december
vervang de safari door amaretto, het stille hoekje met een kamer vol mensen en je hebt het vorige feestjequote:op donderdag 1 juni 2006 21:16 schreef twisted_fok het volgende:
ik neem safari mee! en abrikoos-sinaasappel vruchtensap. dan ga ik dat in een hoekje zitten opdrinken en oh wee als iemand bij mijn safari-fles in de buurt komt.
maar ik heb niks in huisquote:
daar refereerde ik ook helemaaaaal niet aan.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:17 schreef melismay het volgende:
[..]
vervang de safari door amaretto, het stille hoekje met een kamer vol mensen en je hebt het vorige feestje
nog een hele fles passoa, en maar één pak jusquote:op donderdag 1 juni 2006 21:19 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nog 2 flessen safari te gaan. niet dat ik dat ga redden, maar who cares.
ik vind dat jij dan wel met mij kunt delenquote:op donderdag 1 juni 2006 21:19 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nog 2 flessen safari te gaan. niet dat ik dat ga redden, maar who cares.
muurbloempjesquote:op donderdag 1 juni 2006 21:18 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
daar refereerde ik ook helemaaaaal niet aan.
ben jij het gewend dat iedereen je op je wenken bediend ofzo?!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind dat jij dan wel met mij kunt delen![]()
kom maar brengen
1 op 1 mengen, lekkerquote:op donderdag 1 juni 2006 21:19 schreef burdie het volgende:
[..]
nog een hele fles passoa, en maar één pak jus.
helemaaaaal niet.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef burdie het volgende:
twist, volgens mij heb jij best een goede muzieksmaak. trouwens.
nee idd... mij de hele tijd de smiths opdringenquote:
als je iets wilt hebben dan kom je het maar halen, lui wijf.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind dat jij dan wel met mij kunt delen![]()
kom maar brengen
ben je mooi op tijd om te schilderen morgen
ik ben van het nee heb je ja kun je krijgenquote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef melismay het volgende:
[..]
ben jij het gewend dat iedereen je op je wenken bediend ofzo?!
en morrisseyquote:op donderdag 1 juni 2006 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee idd... mij de hele tijd de smiths opdringen
hoe durf ik jou zulks een slechte band op te dringen.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee idd... mij de hele tijd de smiths opdringen
nee ik dacht ook aan jou!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
als je iets wilt hebben dan kom je het maar halen, lui wijf.
dat vraag ik me ook af ja..quote:op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
hoe durf ik jou zulks een slechte band op te dringen.
nice try for a blondie.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik dacht ook aan jou!
anders moet je morgen zo vroeg op om te komen schilderen! kun je beter nu reizen
ik ken frans niet en frans kent mij nietquote:
helaas heb je dat wel eens gedaan. takkeherriequote:op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af ja..![]()
ik bestook jou toch ook niet met gothic/hard rock/metal ?
die stinkenquote:op donderdag 1 juni 2006 21:25 schreef liefie_ het volgende:
jum rijstewafels
goed hequote:op donderdag 1 juni 2006 21:26 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
helaas heb je dat wel eens gedaan. takkeherrie![]()
quote:op donderdag 1 juni 2006 21:26 schreef twisted_fok het volgende:
blondie.
quote:op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben van het nee heb je ja kun je krijgenkomen halen
liefie houdt ook wel van the barenaked ladies heb ik zo het ideequote:op donderdag 1 juni 2006 21:31 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nee
not my kind of music![]()
beth hart en barenaked ladies waren wel goed
butterfly kisses and the taste of delicious!!!!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
liefie houdt ook wel van the barenaked ladies heb ik zo het idee
klote ze was zo mooiquote:op donderdag 1 juni 2006 21:53 schreef webspider het volgende:
zwangerschap en geboorte deeltje 201 <-- oh help, vivi
ja.. lekker dingquote:
met dat slotje erop wordt het ook niet beterquote:
heel wow is dichtquote:op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
met dat slotje erop wordt het ook niet beter
nu alquote:
quote:
vandaag vind ik iedereen liefquote:
goh ik zal ook eens iemand meenemen op vakantiequote:
quote:
hey! wie neemt wie op vakantie!quote:op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
goh ik zal ook eens iemand meenemen op vakantie
godt.. laat dago deze eens in de index zettenquote:op donderdag 1 juni 2006 22:38 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
![]()
? dan hoef ik je tenminste niet meer te missen
* nixxx 3 dekens over aarti heengooitquote:
ik volg je niet meer nixxxquote:op donderdag 1 juni 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
godt.. laat dago deze eens in de index zetten
het is kaolo juni en ik heb mn elektrische deken aangezetquote:op donderdag 1 juni 2006 22:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx 3 dekens over aarti heengooit
dagonet heeft zijn aanstaande misstique een weekje of wat terug ten huwelijk gevraagd in een topic dat bovenin de index stondquote:
ah op die manier... ik hou het liever klein en prive nixxxquote:op donderdag 1 juni 2006 22:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
dagonet heeft zijn aanstaande misstique een weekje of wat terug ten huwelijk gevraagd in een topic dat bovenin de index stond![]()
daar kan dit aanzoek ook wel heen, dan kan heel fok het makkelijk zien
quote:op donderdag 1 juni 2006 22:43 schreef melismay het volgende:
[..]
ah op die manier... ik hou het liever klein en prive nixxx![]()
hier staat de kachel aan en heb ik een wintertrui aan . . .quote:op donderdag 1 juni 2006 22:41 schreef aarti het volgende:
het is kaolo juni en ik heb mn elektrische deken aangezet![]()
fijn dat je het met me eens bent nixxxquote:
't gaat wel goed he?quote:op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef aarti het volgende:
godvergetenklotevlinders
wat is er mis met vlinders? dat zijn de mooiste insecten die ik kenquote:op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef aarti het volgende:
godvergetenklotevlinders
je bent verliefdquote:op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef aarti het volgende:
godvergetenklotevlinders
het gaat heel goed ja, verdoriequote:
dat zijn over het algemeen klote vlinders ja,quote:
waar zitten de vlinders?quote:op donderdag 1 juni 2006 22:50 schreef aarti het volgende:
[..]
het gaat heel goed ja, verdorie![]()
ik ben niet verliefd![]()
toch?
ik geloof dat ene aarti daar het beste antwoord op weet, vraag het haar!quote:op donderdag 1 juni 2006 22:50 schreef aarti het volgende:
toch?
ze zijn alweer weg.quote:
heb je geen internet dan?quote:op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef liefie_ het volgende:
wat zijn de dns instellingen of zoiets van mn comp? die doen iets fout namelijk
mijn oplossing is altijd opnieuw opstarten,quote:op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef liefie_ het volgende:
wat zijn de dns instellingen of zoiets van mn comp? die doen iets fout namelijk
quote:
ja doe ik ook telkens maar hij heeft t vanaaf al 2 keer kapot gemaaktquote:op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef frezer het volgende:
[..]
mijn oplossing is altijd opnieuw opstarten,.
quote:
hoi vlinder.quote:
welterusten vlindermeisjequote:
ik heb de mooiste vlinder in mn foboquote:
staat de dns configuratie op automatisch?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja doe ik ook telkens maar hij heeft t vanaaf al 2 keer kapot gemaakt
ik vond het gewoon grappig.. iemand via internet vragen of ze nog kan internettenquote:op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
normaal als je dns server niet goed ingesteld is, kun je niet op het internet met die computer. daarom ging ik er vanuit dat ze op een andere pc ofzo zat
ik ben hier de computer expert niet jij
![]()
ik ga niet slapen, ik geloof dat iemand me even van deze roze wolk af moet mieterenquote:
dat klinkt idd vrij domquote:op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vond het gewoon grappig.. iemand via internet vragen of ze nog kan internetten
hallo als ik niet weet wat mn dns is hoe moet ik nou weten hoe ie staat danquote:op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
staat de dns configuratie op automatisch?
laat mij maar:quote:op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef aarti het volgende:
[..]
ik ga niet slapen, ik geloof dat iemand me even van deze roze wolk af moet mieteren
ik geloof dat het zilverchloride was, als je dat op je wolk strooit regent 'i leeg.quote:op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef aarti het volgende:
[..]
ik ga niet slapen, ik geloof dat iemand me even van deze roze wolk af moet mieteren
hey bedanktquote:op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laat mij maar:
verliefdheid loopt uit op drama altijd want kerels zijn stom en verknallen het telkens
configuratiescherm -> netwerkverbindingen lan-verbinding (rechter muisknop eigenschappen) -> scroll naar beneden -> internet protocol (tcp/ip) -> eigenschappenquote:op donderdag 1 juni 2006 23:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hallo als ik niet weet wat mn dns is hoe moet ik nou weten hoe ie staat dan
never mind ik snap t al: als inet t niet doet opnieuw opstarten
net vrouwen dan, die kerels.quote:op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laat mij maar:
verliefdheid loopt uit op drama altijd want kerels zijn stom en verknallen het telkens
i love it when you get technical on mequote:op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef frezer het volgende:
[..]
ik geloof dat het zilverchloride was, als je dat op je wolk strooit regent 'i leeg.
je kent hem?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef dickies het volgende:
jezus!
ik wou al gaan herhalen wat mn vriendinnen altijd tegen mij zeggenquote:op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef aarti het volgende:
[..]
hey bedankt![]()
en het erge is dat het toen niet voor niks uitging![]()
en hij inmiddels getrouwd is![]()
en ik gewoon even een vlaag van zinsverbijstering heb, straks ben ik weer even nuchter als altijd![]()
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laat mij maar:
ik heb 'm gezien!quote:
stikquote:
ik vang wel een keer een levende nerd en duw mn laptopje in zn handenquote:op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
configuratiescherm -> netwerkverbindingen lan-verbinding (rechter muisknop eigenschappen) -> scroll naar beneden -> internet protocol (tcp/ip) -> eigenschappen
en dan kijken of dns op auto staat.maar je hoeft het niet te doen als je het niet wilt
![]()
mannelijke exen, het ergste van het ergstequote:op donderdag 1 juni 2006 23:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou al gaan herhalen wat mn vriendinnen altijd tegen mij zeggen
een ex is niet voor niks een ex!! *kijkt streng*
maar ik wist niet zeker of t een ex was
wat jij wiltquote:op donderdag 1 juni 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vang wel een keer een levende nerd en duw mn laptopje in zn handen
emanciperen doe je ook alleen wanneer het in je straatje past?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vang wel een keer een levende nerd en duw mn laptopje in zn handen
* nixxx aarti een rotschop voor dr reet geeftquote:op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef aarti het volgende:
[..]
kijk, daar ben je wel voor te porren he?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx aarti een rotschop voor dr reet geeft
welke verdovende middelen heb je gebruikt? of leidt je aan temporaalkwab epileptiequote:
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:14 schreef aarti het volgende:
[..]
kijk, daar ben je wel voor te porren he?
heb trouwens gezegd dat ik best wel afspreken, maar alleen als ie zn vrouw meeneemt. vind dat ik daar wel een schouderklopje voor verdien![]()
vooral geen eigen verantwoordelijkheid nemen he,quote:op donderdag 1 juni 2006 23:12 schreef aarti het volgende:
[..]
mannelijke exen, het ergste van het ergste![]()
haha, nee zijn vrouw is niet dol op mij, ze weet dat ze tweede keus wasquote:op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef nixxx het volgende:
[..]goeie
maar straks is zijn vrouw wel in voor een triootje, zit je daar weer mee
misschien wil ze je daarom wel naaienquote:op donderdag 1 juni 2006 23:16 schreef aarti het volgende:
[..]
haha, nee zijn vrouw is niet dol op mij, ze weet dat ze tweede keus was![]()
schattig.quote:
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien wil ze je daarom wel naaienletterlijk..
liever gewoon helemaal nietquote:op donderdag 1 juni 2006 23:12 schreef dickies het volgende:
[..]
emanciperen doe je ook alleen wanneer het in je straatje past?
tsja... vrouwen he.. iets onderhandser loopt er op de wereld niet rondquote:
wat zijn we toch leuk he?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja... vrouwen he.. iets onderhandser loopt er op de wereld niet rond
aaah je komt helpen schilderen begrijp ik! dan zorg ik wel voor de koffiequote:op donderdag 1 juni 2006 23:22 schreef twisted_fok het volgende:
zwarte koffie, extra sterk
ouwe kloffie, aan het werk
welkom, wat vind jij van de vrouw?quote:
neee, nee, nee, nee!quote:op donderdag 1 juni 2006 23:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aaah je komt helpen schilderen begrijp ik! dan zorg ik wel voor de koffie
in de keuken staat zelfs zon ingewikkeld ding met melkschuimert en zo
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ja joh enzo! wel jellybeans kopen dan he dan kunnen we lekker smikkelen! groene ende gele ende rode endezoquote:op donderdag 1 juni 2006 23:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sommigen leuker dan anderenquote:
gelukkig maar, stel je toch eens voor dat ze allemaal even leuk waren!!quote:
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
neee, nee, nee, nee!
ik krijg dat 'leren nee zeggen' best nog wel onder de knie.
eehm.. niet hequote:op donderdag 1 juni 2006 23:25 schreef aarti het volgende:
[..]
gelukkig maar, stel je toch eens voor dat ze allemaal even leuk waren!!
hoe zou je dan ooit de verleiding kunnen weerstaan
als ik kom dan jat ik dat hele apparaat meequote:op donderdag 1 juni 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
nixxxje zin in espresso?
kom je schilderen?
achquote:
dat mag van mij want ik lust toch geen koffiequote:op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
als ik kom dan jat ik dat hele apparaat mee![]()
maar ik kom niet, want allebei mijn broers zijn jarig
dan komt je pappie je toch van al dat kwaad verlossen, toch?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat mag van mij want ik lust toch geen koffie
euh als koffie voortaan het kwaad is vast wel want hij lust idd wel koffiequote:op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef dickies het volgende:
[..]
dan komt je pappie je toch van al dat kwaad verlossen, toch?![]()
![]()
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef frezer het volgende:
klote bloedneus.
ja jij ookquote:
welterusten!quote:op donderdag 1 juni 2006 23:34 schreef aarti het volgende:
hey welterusten he!
prachtig, mensen die je belachelijk kan maken zonder dat ze het merken.quote:op donderdag 1 juni 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh als koffie voortaan het kwaad is vast wel want hij lust idd wel koffiebeetje vreemde post maja
hojje!quote:op donderdag 1 juni 2006 23:34 schreef aarti het volgende:
hey welterusten he!
een verkoudheid?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
straks heb je nog hetzelfde als wat pheno heeft ..
onverklaarbare bloedneuzen en vervelende medicijnenquote:
nu al?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:38 schreef cherrylips het volgende:
hoi
ik ben uitgewandeld voor dit jaar
bij mij zijn ze direct gelinkt aan verkoudheidjes. geloof ik.quote:op donderdag 1 juni 2006 23:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
onverklaarbare bloedneuzen en vervelende medicijnen
maar ik ga ook eens lekker mijn bedje in
ik dacht dat als je verkouden/griepig geweest bent en je een bloedneus krijgt t betkend dat je beter wordquote:op donderdag 1 juni 2006 23:40 schreef frezer het volgende:
[..]
bij mij zijn ze direct gelinkt aan verkoudheidjes. geloof ik.
prettig verrassend!quote:op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef aarti het volgende:
[..]
welkom, wat vind jij van de vrouw?
()
het klopt wel dat de verkoudheid minder aan het worden is ja.quote:op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht dat als je verkouden/griepig geweest bent en je een bloedneus krijgt t betkend dat je beter word
maja ik ben geen dokter
nou ja, het is een vierdaagse natuurlijkquote:
ah zo!quote:op donderdag 1 juni 2006 23:44 schreef cherrylips het volgende:
[..]
nou ja, het is een vierdaagse natuurlijkik ga niet langer lopen dan nodig is.
maar er is wel weer de airborne, die wil ik ook doen
nee, ik ga geen rolstoel bestellen uit luiheidquote:op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef frezer het volgende:
[..]
ah zo!
maar duys stiekem wel meer lopen dit jaar,.
is het weer zo ver?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:46 schreef dickies het volgende:
bloed is goed!
nee, maar wel bijnaquote:
4 dagen handen op je rug is ook maar zo-zoquote:
was het niet je ex-vriendin? of heb je nu weer een ander?quote:op vrijdag 2 juni 2006 08:19 schreef dickies het volgende:
in totaal straks een uur reizen voor een vergadering van nog geen halfuur waarschijnlijk. dan snel terug want daarna heb ik rijles, 2 uur. dan kom ik als het goed is precies op tijd thuis voor vriending. die gaat rond het eten naar huis, ga ik eten. en dan 's avonds gelijk weer weg naar het maasboulevardfeest.
druk, druk, druk
hmmquote:op vrijdag 2 juni 2006 10:30 schreef anthraxx het volgende:
[..]
was het niet je ex-vriendin? of heb je nu weer een ander?
ik heb vannacht maar een paar uurtjes geslapen op een matje bij een vriend van me.quote:op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef melismay het volgende:
ik wil ook weer naar bed, man wat was die personeelsbijeenkomst saai
met zo'n vriendin geef ik hem niet echt ongelijk als dat zo was. maar aan de andere kant: ze verweet hem haar toch alleen te gebruiken voor sex?quote:op vrijdag 2 juni 2006 10:33 schreef tranceptor het volgende:
[..]
hmm
goede vraag +5
scherp +5
laat me een gokje wagen, hij is terug bij zijn ex.
wat is daar mis mee?quote:op vrijdag 2 juni 2006 10:41 schreef anthraxx het volgende:
maar aan de andere kant: ze verweet hem haar toch alleen te gebruiken voor sex?
we wilden net de politie gaan bellen om hem als vermist op te geven.quote:op vrijdag 2 juni 2006 10:59 schreef _arual_ het volgende:
is pheno nog niet hier geweest? apart.
quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:00 schreef tranceptor het volgende:
[..]
we wilden net de politie gaan bellen om hem als vermist op te geven.
jouw gebrek aan kennis van nederlandse taal is denk ik groter als je niet bekend bent met 'je moer'. ooit ciske de rat gezien?quote:
wat dacht je van vrouwen ??quote:op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
laat mij maar:
maar ja, toen kwamen we erachter dat je als je iemand als vermist opgaf... er ook iemand op hem moest zitten te wachten...quote:
misschien werkt ie nu gewoon.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef tranceptor het volgende:
[..]
maar ja, toen kwamen we erachter dat je als je iemand als vermist opgaf... er ook iemand op hem moest zitten te wachten...![]()
je moet gewoon zorgen dat je het woord dat het meest logisch rijmt op vrouwen, vertrouwen, nooit in dezelfde zin of context voorkomt. dan ben je gevrijwaard van problemen met vrouwen.quote:
nog aparter is dat jij een forum moet raadplegen om te checken waar je man uithangt.quote:op vrijdag 2 juni 2006 10:59 schreef _arual_ het volgende:
is pheno nog niet hier geweest? apart.
als het goed is gewoon in h'sum. maar normaal zit ie hier altijd.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:05 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nog aparter is dat jij een forum moet raadplegen om te checken waar je man uithangt.![]()
bel-hem-op-als-je -wil-weten-waar-hij-is.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef _arual_ het volgende:
[..]
als het goed is gewoon in h'sum. maar normaal zit ie hier altijd.
ik heb zijn telefoon hier naast me liggen.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef plato1980 het volgende:
[..]
bel-hem-op-als-je -wil-weten-waar-hij-is.
jij gaat toch solliciteren naar die wereldbaan?quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef _arual_ het volgende:
[..]
ja. iemand moet hier de centen binnenhalen.
probeer zijn minnares.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:08 schreef _arual_ het volgende:
[..]
ik heb zijn telefoon hier naast me liggen.
ja, ik heb net wéér een brief geschreven.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:08 schreef tranceptor het volgende:
[..]
jij gaat toch solliciteren naar die wereldbaan?![]()
ik neem aan dat z'n kantoor ook telefoon heeft.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:08 schreef _arual_ het volgende:
[..]
goed puntquote:op vrijdag 2 juni 2006 11:05 schreef tranceptor het volgende:
je moet gewoon zorgen dat je het woord dat het meest logisch rijmt op vrouwen, vertrouwen, nooit in dezelfde zin of context voorkomt. dan ben je gevrijwaard van problemen met vrouwen.
da's handig. vergeten ??quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:08 schreef _arual_ het volgende:
ik heb ook al 15 keer gesolliciteerd over zoiets inmiddels en dat gaat dan om functies voor 3 a 4 dagen.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:08 schreef _arual_ het volgende:
[..]
ja, ik heb net wéér een brief geschreven.
ach zo belangrijk is t nu ook weer niet. maar ik vind het gewoon raar. hij was vanochtend niet lekker, en hij moet toch nogal wat kilometers rijden.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:09 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik neem aan dat z'n kantoor ook telefoon heeft.![]()
als je je zorgen maakt moet je gewoon even opbellen naar z'n werk.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:11 schreef _arual_ het volgende:
[..]
ach zo belangrijk is t nu ook weer niet. maar ik vind het gewoon raar. hij was vanochtend niet lekker, en hij moet toch nogal wat kilometers rijden.
15 keerquote:op vrijdag 2 juni 2006 11:11 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ik heb ook al 15 keer gesolliciteerd over zoiets inmiddels en dat gaat dan om functies voor 3 a 4 dagen.
ik wacht nog een uurtje af. als hij richting lunch nog geen teken van leven vertoont, dan klopt er iets niet. het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat zijn baas hem heeft betrapt op zinloos internetgebruik.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:11 schreef plato1980 het volgende:
[..]
als je je zorgen maakt moet je gewoon even opbellen naar z'n werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |