i know i knowquote:op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef frezer het volgende:
[..]
wrijf het er nog maar eens even in, kreng!
ik ga ook. *wrijft*quote:op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef frezer het volgende:
[..]
wrijf het er nog maar eens even in, kreng!
quote:
als je mazzel hebt zit er ook één tussen die een bbq heeft,quote:op donderdag 1 juni 2006 21:04 schreef burdie het volgende:
[..]
of we maken er een fok!bbq van, om het gebrek aan vrienden en een leven te compenseren, dan nodig ik iedereen uit die hier post, of ik ze nou ken of niet..
oooh ja daar... lekker.. ik heb de hele dag al stijve schoudersquote:
dat jij er dan nog een schepje bovenop doet was geheel volgens verwachting.quote:
als ik mag wrijven met vakanties ben ik graag voorspelbaar. ofzo.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef frezer het volgende:
[..]
dat jij er dan nog een schepje bovenop doet was geheel volgens verwachting.
nee, ik drink vanavond eens nietquote:
wanneer, het zit nl al in mijn glas? ik drink 'em dan toch maar nu op.quote:
ik noteer hetquote:op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef burdie het volgende:
16 september gaat het worden. tuinbbq voor iedereen die ik ken en die ik niet ken. in de misschien-wel-tuin van mijn potentiële studentenhuis..
iedereen moet z'n eigen vlees en drank meenemen jaquote:op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik noteer hetik breng spiesjes met koe en paprika en ui erop
dat ga ik waarschijnlijk op in decemberquote:op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef twisted_fok het volgende:
safari-tijd!
of wannabe vleesquote:op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef burdie het volgende:
[..]
iedereen moet z'n eigen vlees en drank meenemen ja.
nog al een vakantie-ganger!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat ga ik waarschijnlijk op in december
vervang de safari door amaretto, het stille hoekje met een kamer vol mensen en je hebt het vorige feestjequote:op donderdag 1 juni 2006 21:16 schreef twisted_fok het volgende:
ik neem safari mee! en abrikoos-sinaasappel vruchtensap. dan ga ik dat in een hoekje zitten opdrinken en oh wee als iemand bij mijn safari-fles in de buurt komt.
maar ik heb niks in huisquote:
daar refereerde ik ook helemaaaaal niet aan.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:17 schreef melismay het volgende:
[..]
vervang de safari door amaretto, het stille hoekje met een kamer vol mensen en je hebt het vorige feestje
nog een hele fles passoa, en maar één pak jusquote:op donderdag 1 juni 2006 21:19 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nog 2 flessen safari te gaan. niet dat ik dat ga redden, maar who cares.
ik vind dat jij dan wel met mij kunt delenquote:op donderdag 1 juni 2006 21:19 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nog 2 flessen safari te gaan. niet dat ik dat ga redden, maar who cares.
muurbloempjesquote:op donderdag 1 juni 2006 21:18 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
daar refereerde ik ook helemaaaaal niet aan.
ben jij het gewend dat iedereen je op je wenken bediend ofzo?!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind dat jij dan wel met mij kunt delen![]()
kom maar brengen
1 op 1 mengen, lekkerquote:op donderdag 1 juni 2006 21:19 schreef burdie het volgende:
[..]
nog een hele fles passoa, en maar één pak jus.
helemaaaaal niet.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef burdie het volgende:
twist, volgens mij heb jij best een goede muzieksmaak. trouwens.
nee idd... mij de hele tijd de smiths opdringenquote:
als je iets wilt hebben dan kom je het maar halen, lui wijf.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind dat jij dan wel met mij kunt delen![]()
kom maar brengen
ben je mooi op tijd om te schilderen morgen
ik ben van het nee heb je ja kun je krijgenquote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef melismay het volgende:
[..]
ben jij het gewend dat iedereen je op je wenken bediend ofzo?!
en morrisseyquote:op donderdag 1 juni 2006 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee idd... mij de hele tijd de smiths opdringen
hoe durf ik jou zulks een slechte band op te dringen.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee idd... mij de hele tijd de smiths opdringen
nee ik dacht ook aan jou!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
als je iets wilt hebben dan kom je het maar halen, lui wijf.
dat vraag ik me ook af ja..quote:op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
hoe durf ik jou zulks een slechte band op te dringen.
nice try for a blondie.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik dacht ook aan jou!
anders moet je morgen zo vroeg op om te komen schilderen! kun je beter nu reizen
ik ken frans niet en frans kent mij nietquote:
helaas heb je dat wel eens gedaan. takkeherriequote:op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af ja..![]()
ik bestook jou toch ook niet met gothic/hard rock/metal ?
die stinkenquote:op donderdag 1 juni 2006 21:25 schreef liefie_ het volgende:
jum rijstewafels
goed hequote:op donderdag 1 juni 2006 21:26 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
helaas heb je dat wel eens gedaan. takkeherrie![]()
quote:op donderdag 1 juni 2006 21:26 schreef twisted_fok het volgende:
blondie.
quote:op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben van het nee heb je ja kun je krijgenkomen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |