je hebt een potloot gebruikt hoop ik?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef burdie het volgende:
disconnect the dots!
oh tofquote:op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef twisted_fok het volgende:
paturain, das ook fijn.
crêpescroissants
vakanties naar paris![]()
hostel is nu ook geboekt. het is definitief.
doe godverdomme even enthousiast over mijn vakantie. ik ga eindelijk weer eens op vakantie. en ik wil altijd al een keer naar parijs. dus blijheid troef!quote:op donderdag 1 juni 2006 20:52 schreef liefie_ het volgende:
ik vind parijs nooit zo leuk
het is allemaal een beetje viezig
disney is wel weer gaaf! en je kunt leuk winkelen in parijs
nu kan je er niet meer onderuitquote:op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef twisted_fok het volgende:
paturain, das ook fijn.
crêpescroissants
die twee extra kamers ook?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef twisted_fok het volgende:
paturain, das ook fijn.
crêpescroissants
niks! nixxxquote:
vind je het erg als ik een andere chaperone zoek?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:54 schreef nixxx het volgende:
zal voor mij ook wintersporten worden, met mijn foute vriendjeswhehehehehehe
twist, ik dacht dat het jij en ik in de stad der liefde warenquote:op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
2 extra kamers, we gaan toch met zn allen op 1 kamer met 1 gigantisch bed?
ben je er nog nooit geweest?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:53 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
doe godverdomme even enthousiast over mijn vakantie. ik ga eindelijk weer eens op vakantie. en ik wil altijd al een keer naar parijs. dus blijheid troef!
anders mag je me niet meer stalken
ik ben er 1 keer een dag geweest.... niet leukquote:op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben je er nog nooit geweest?
want dan is het serieus wel leuk hoor omdat je dan alles nog moet zien
het louvre de eifeltoren en al die andere dingelsjes
(met de boot gaan is leuk en ik haat water en boten en toch was het leuk)
ik ben er echt nog nooit geweest en ik wil zoooo graag vanalles zien. het moet ook echt mijn stad zijn met al die culturele en kunstzinnige shit.quote:op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben je er nog nooit geweest?
want dan is het serieus wel leuk hoor omdat je dan alles nog moet zien
het louvre de eifeltoren en al die andere dingelsjes
gaan jullie samen?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:57 schreef melismay het volgende:
[..]
ik ben er 1 keer een dag geweest.... niet leuk
en toch moet ik mee
en jij leek me nog wel een strand-typje!quote:op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef liefie_ het volgende:
quote:op donderdag 1 juni 2006 20:56 schreef twisted_fok het volgende:
ik wil nixxx voor de variatie!
nee, we gaan allebei afzonderlijkquote:
de lokale bouwmarkt, voor 12 euronen.quote:
een dag is toch wel leuk?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:57 schreef melismay het volgende:
[..]
ik ben er 1 keer een dag geweest.... niet leuk
en toch moet ik mee
ik ben bang voor waterquote:op donderdag 1 juni 2006 20:58 schreef frezer het volgende:
[..]
en jij leek me nog wel een strand-typje!
denk je dat een aanstaande arme pauperstudent dat kan betalen?quote:op donderdag 1 juni 2006 20:58 schreef frezer het volgende:
[..]
de lokale bouwmarkt, voor 12 euronen.
oh, dat zou ik ook moeten doen. mijn rijbewijs is met terugwerkende kracht allang ingetrokken geloof ikquote:
het is serieus best leuk hoorquote:op donderdag 1 juni 2006 20:57 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ik ben er echt nog nooit geweest en ik wil zoooo graag vanalles zien. het moet ook echt mijn stad zijn met al die culturele en kunstzinnige shit.
en een boeking in een leuk hotelletjequote:op donderdag 1 juni 2006 20:59 schreef twisted_fok het volgende:
mm heeft een creditcard en moet derhalve wel mee.
*pest*
quote:
zoek een chaparone die nog 12 euronen in bezit heeft.quote:op donderdag 1 juni 2006 20:59 schreef burdie het volgende:
[..]
denk je dat een aanstaande arme pauperstudent dat kan betalen?.
welke bouwmarkt?
quote:
een leeg ondiep zwembad is okequote:
of we maken er een fok!bbq van, om het gebrek aan vrienden en een leven te compenseren, dan nodig ik iedereen uit die hier post, of ik ze nou ken of niet.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:02 schreef frezer het volgende:
[..]
zoek een chaparone die nog 12 euronen in bezit heeft.
ik zou het momenteel niet weten, maar elk jaar komen er wel van die aanbiedingen langs voor zo'n semi-wegwerp bbq.
wij bouwen m altijd zelfquote:op donderdag 1 juni 2006 21:04 schreef twisted_fok het volgende:
je kunt ook zelf een bbq bouwen met stenen uit de tuin van de buren. als je dan buren krijgt met een tuin waar stenen in liggen.
wrijf het er nog maar eens even in, kreng!quote:
i know i knowquote:op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef frezer het volgende:
[..]
wrijf het er nog maar eens even in, kreng!
ik ga ook. *wrijft*quote:op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef frezer het volgende:
[..]
wrijf het er nog maar eens even in, kreng!
quote:
als je mazzel hebt zit er ook één tussen die een bbq heeft,quote:op donderdag 1 juni 2006 21:04 schreef burdie het volgende:
[..]
of we maken er een fok!bbq van, om het gebrek aan vrienden en een leven te compenseren, dan nodig ik iedereen uit die hier post, of ik ze nou ken of niet..
oooh ja daar... lekker.. ik heb de hele dag al stijve schoudersquote:
dat jij er dan nog een schepje bovenop doet was geheel volgens verwachting.quote:
als ik mag wrijven met vakanties ben ik graag voorspelbaar. ofzo.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef frezer het volgende:
[..]
dat jij er dan nog een schepje bovenop doet was geheel volgens verwachting.
nee, ik drink vanavond eens nietquote:
wanneer, het zit nl al in mijn glas? ik drink 'em dan toch maar nu op.quote:
ik noteer hetquote:op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef burdie het volgende:
16 september gaat het worden. tuinbbq voor iedereen die ik ken en die ik niet ken. in de misschien-wel-tuin van mijn potentiële studentenhuis..
iedereen moet z'n eigen vlees en drank meenemen jaquote:op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik noteer hetik breng spiesjes met koe en paprika en ui erop
dat ga ik waarschijnlijk op in decemberquote:op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef twisted_fok het volgende:
safari-tijd!
of wannabe vleesquote:op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef burdie het volgende:
[..]
iedereen moet z'n eigen vlees en drank meenemen ja.
nog al een vakantie-ganger!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat ga ik waarschijnlijk op in december
vervang de safari door amaretto, het stille hoekje met een kamer vol mensen en je hebt het vorige feestjequote:op donderdag 1 juni 2006 21:16 schreef twisted_fok het volgende:
ik neem safari mee! en abrikoos-sinaasappel vruchtensap. dan ga ik dat in een hoekje zitten opdrinken en oh wee als iemand bij mijn safari-fles in de buurt komt.
maar ik heb niks in huisquote:
daar refereerde ik ook helemaaaaal niet aan.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:17 schreef melismay het volgende:
[..]
vervang de safari door amaretto, het stille hoekje met een kamer vol mensen en je hebt het vorige feestje
nog een hele fles passoa, en maar één pak jusquote:op donderdag 1 juni 2006 21:19 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nog 2 flessen safari te gaan. niet dat ik dat ga redden, maar who cares.
ik vind dat jij dan wel met mij kunt delenquote:op donderdag 1 juni 2006 21:19 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nog 2 flessen safari te gaan. niet dat ik dat ga redden, maar who cares.
muurbloempjesquote:op donderdag 1 juni 2006 21:18 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
daar refereerde ik ook helemaaaaal niet aan.
ben jij het gewend dat iedereen je op je wenken bediend ofzo?!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind dat jij dan wel met mij kunt delen![]()
kom maar brengen
1 op 1 mengen, lekkerquote:op donderdag 1 juni 2006 21:19 schreef burdie het volgende:
[..]
nog een hele fles passoa, en maar één pak jus.
helemaaaaal niet.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef burdie het volgende:
twist, volgens mij heb jij best een goede muzieksmaak. trouwens.
nee idd... mij de hele tijd de smiths opdringenquote:
als je iets wilt hebben dan kom je het maar halen, lui wijf.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind dat jij dan wel met mij kunt delen![]()
kom maar brengen
ben je mooi op tijd om te schilderen morgen
ik ben van het nee heb je ja kun je krijgenquote:op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef melismay het volgende:
[..]
ben jij het gewend dat iedereen je op je wenken bediend ofzo?!
en morrisseyquote:op donderdag 1 juni 2006 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee idd... mij de hele tijd de smiths opdringen
hoe durf ik jou zulks een slechte band op te dringen.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee idd... mij de hele tijd de smiths opdringen
nee ik dacht ook aan jou!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
als je iets wilt hebben dan kom je het maar halen, lui wijf.
dat vraag ik me ook af ja..quote:op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
hoe durf ik jou zulks een slechte band op te dringen.
nice try for a blondie.quote:op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik dacht ook aan jou!
anders moet je morgen zo vroeg op om te komen schilderen! kun je beter nu reizen
ik ken frans niet en frans kent mij nietquote:
helaas heb je dat wel eens gedaan. takkeherriequote:op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af ja..![]()
ik bestook jou toch ook niet met gothic/hard rock/metal ?
die stinkenquote:op donderdag 1 juni 2006 21:25 schreef liefie_ het volgende:
jum rijstewafels
goed hequote:op donderdag 1 juni 2006 21:26 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
helaas heb je dat wel eens gedaan. takkeherrie![]()
quote:op donderdag 1 juni 2006 21:26 schreef twisted_fok het volgende:
blondie.
quote:op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben van het nee heb je ja kun je krijgenkomen halen
liefie houdt ook wel van the barenaked ladies heb ik zo het ideequote:op donderdag 1 juni 2006 21:31 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nee
not my kind of music![]()
beth hart en barenaked ladies waren wel goed
butterfly kisses and the taste of delicious!!!!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
liefie houdt ook wel van the barenaked ladies heb ik zo het idee
klote ze was zo mooiquote:op donderdag 1 juni 2006 21:53 schreef webspider het volgende:
zwangerschap en geboorte deeltje 201 <-- oh help, vivi
ja.. lekker dingquote:
met dat slotje erop wordt het ook niet beterquote:
heel wow is dichtquote:op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
met dat slotje erop wordt het ook niet beter
nu alquote:
quote:
vandaag vind ik iedereen liefquote:
goh ik zal ook eens iemand meenemen op vakantiequote:
quote:
hey! wie neemt wie op vakantie!quote:op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
goh ik zal ook eens iemand meenemen op vakantie
godt.. laat dago deze eens in de index zettenquote:op donderdag 1 juni 2006 22:38 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
![]()
? dan hoef ik je tenminste niet meer te missen
* nixxx 3 dekens over aarti heengooitquote:
ik volg je niet meer nixxxquote:op donderdag 1 juni 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
godt.. laat dago deze eens in de index zetten
het is kaolo juni en ik heb mn elektrische deken aangezetquote:op donderdag 1 juni 2006 22:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx 3 dekens over aarti heengooit
dagonet heeft zijn aanstaande misstique een weekje of wat terug ten huwelijk gevraagd in een topic dat bovenin de index stondquote:
ah op die manier... ik hou het liever klein en prive nixxxquote:op donderdag 1 juni 2006 22:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
dagonet heeft zijn aanstaande misstique een weekje of wat terug ten huwelijk gevraagd in een topic dat bovenin de index stond![]()
daar kan dit aanzoek ook wel heen, dan kan heel fok het makkelijk zien
quote:op donderdag 1 juni 2006 22:43 schreef melismay het volgende:
[..]
ah op die manier... ik hou het liever klein en prive nixxx![]()
hier staat de kachel aan en heb ik een wintertrui aan . . .quote:op donderdag 1 juni 2006 22:41 schreef aarti het volgende:
het is kaolo juni en ik heb mn elektrische deken aangezet![]()
fijn dat je het met me eens bent nixxxquote:
't gaat wel goed he?quote:op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef aarti het volgende:
godvergetenklotevlinders
wat is er mis met vlinders? dat zijn de mooiste insecten die ik kenquote:op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef aarti het volgende:
godvergetenklotevlinders
je bent verliefdquote:op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef aarti het volgende:
godvergetenklotevlinders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |