liefie houdt ook wel van the barenaked ladies heb ik zo het ideequote:op donderdag 1 juni 2006 21:31 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nee
not my kind of music![]()
beth hart en barenaked ladies waren wel goed
butterfly kisses and the taste of delicious!!!!quote:op donderdag 1 juni 2006 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
liefie houdt ook wel van the barenaked ladies heb ik zo het idee
klote ze was zo mooiquote:op donderdag 1 juni 2006 21:53 schreef webspider het volgende:
zwangerschap en geboorte deeltje 201 <-- oh help, vivi
ja.. lekker dingquote:
met dat slotje erop wordt het ook niet beterquote:
heel wow is dichtquote:op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
met dat slotje erop wordt het ook niet beter
nu alquote:
quote:
vandaag vind ik iedereen liefquote:
goh ik zal ook eens iemand meenemen op vakantiequote:
quote:
hey! wie neemt wie op vakantie!quote:op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
goh ik zal ook eens iemand meenemen op vakantie
godt.. laat dago deze eens in de index zettenquote:op donderdag 1 juni 2006 22:38 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
![]()
? dan hoef ik je tenminste niet meer te missen
* nixxx 3 dekens over aarti heengooitquote:
ik volg je niet meer nixxxquote:op donderdag 1 juni 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
godt.. laat dago deze eens in de index zetten
het is kaolo juni en ik heb mn elektrische deken aangezetquote:op donderdag 1 juni 2006 22:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx 3 dekens over aarti heengooit
dagonet heeft zijn aanstaande misstique een weekje of wat terug ten huwelijk gevraagd in een topic dat bovenin de index stondquote:
ah op die manier... ik hou het liever klein en prive nixxxquote:op donderdag 1 juni 2006 22:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
dagonet heeft zijn aanstaande misstique een weekje of wat terug ten huwelijk gevraagd in een topic dat bovenin de index stond![]()
daar kan dit aanzoek ook wel heen, dan kan heel fok het makkelijk zien
quote:op donderdag 1 juni 2006 22:43 schreef melismay het volgende:
[..]
ah op die manier... ik hou het liever klein en prive nixxx![]()
hier staat de kachel aan en heb ik een wintertrui aan . . .quote:op donderdag 1 juni 2006 22:41 schreef aarti het volgende:
het is kaolo juni en ik heb mn elektrische deken aangezet![]()
fijn dat je het met me eens bent nixxxquote:
't gaat wel goed he?quote:op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef aarti het volgende:
godvergetenklotevlinders
wat is er mis met vlinders? dat zijn de mooiste insecten die ik kenquote:op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef aarti het volgende:
godvergetenklotevlinders
je bent verliefdquote:op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef aarti het volgende:
godvergetenklotevlinders
het gaat heel goed ja, verdoriequote:
dat zijn over het algemeen klote vlinders ja,quote:
waar zitten de vlinders?quote:op donderdag 1 juni 2006 22:50 schreef aarti het volgende:
[..]
het gaat heel goed ja, verdorie![]()
ik ben niet verliefd![]()
toch?
ik geloof dat ene aarti daar het beste antwoord op weet, vraag het haar!quote:op donderdag 1 juni 2006 22:50 schreef aarti het volgende:
toch?
ze zijn alweer weg.quote:
heb je geen internet dan?quote:op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef liefie_ het volgende:
wat zijn de dns instellingen of zoiets van mn comp? die doen iets fout namelijk
mijn oplossing is altijd opnieuw opstarten,quote:op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef liefie_ het volgende:
wat zijn de dns instellingen of zoiets van mn comp? die doen iets fout namelijk
quote:
ja doe ik ook telkens maar hij heeft t vanaaf al 2 keer kapot gemaaktquote:op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef frezer het volgende:
[..]
mijn oplossing is altijd opnieuw opstarten,.
quote:
hoi vlinder.quote:
welterusten vlindermeisjequote:
ik heb de mooiste vlinder in mn foboquote:
staat de dns configuratie op automatisch?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja doe ik ook telkens maar hij heeft t vanaaf al 2 keer kapot gemaakt
ik vond het gewoon grappig.. iemand via internet vragen of ze nog kan internettenquote:op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
normaal als je dns server niet goed ingesteld is, kun je niet op het internet met die computer. daarom ging ik er vanuit dat ze op een andere pc ofzo zat
ik ben hier de computer expert niet jij
![]()
ik ga niet slapen, ik geloof dat iemand me even van deze roze wolk af moet mieterenquote:
dat klinkt idd vrij domquote:op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vond het gewoon grappig.. iemand via internet vragen of ze nog kan internetten
hallo als ik niet weet wat mn dns is hoe moet ik nou weten hoe ie staat danquote:op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
staat de dns configuratie op automatisch?
laat mij maar:quote:op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef aarti het volgende:
[..]
ik ga niet slapen, ik geloof dat iemand me even van deze roze wolk af moet mieteren
ik geloof dat het zilverchloride was, als je dat op je wolk strooit regent 'i leeg.quote:op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef aarti het volgende:
[..]
ik ga niet slapen, ik geloof dat iemand me even van deze roze wolk af moet mieteren
hey bedanktquote:op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laat mij maar:
verliefdheid loopt uit op drama altijd want kerels zijn stom en verknallen het telkens
configuratiescherm -> netwerkverbindingen lan-verbinding (rechter muisknop eigenschappen) -> scroll naar beneden -> internet protocol (tcp/ip) -> eigenschappenquote:op donderdag 1 juni 2006 23:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hallo als ik niet weet wat mn dns is hoe moet ik nou weten hoe ie staat dan
never mind ik snap t al: als inet t niet doet opnieuw opstarten
net vrouwen dan, die kerels.quote:op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laat mij maar:
verliefdheid loopt uit op drama altijd want kerels zijn stom en verknallen het telkens
i love it when you get technical on mequote:op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef frezer het volgende:
[..]
ik geloof dat het zilverchloride was, als je dat op je wolk strooit regent 'i leeg.
je kent hem?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef dickies het volgende:
jezus!
ik wou al gaan herhalen wat mn vriendinnen altijd tegen mij zeggenquote:op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef aarti het volgende:
[..]
hey bedankt![]()
en het erge is dat het toen niet voor niks uitging![]()
en hij inmiddels getrouwd is![]()
en ik gewoon even een vlaag van zinsverbijstering heb, straks ben ik weer even nuchter als altijd![]()
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laat mij maar:
ik heb 'm gezien!quote:
stikquote:
ik vang wel een keer een levende nerd en duw mn laptopje in zn handenquote:op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
configuratiescherm -> netwerkverbindingen lan-verbinding (rechter muisknop eigenschappen) -> scroll naar beneden -> internet protocol (tcp/ip) -> eigenschappen
en dan kijken of dns op auto staat.maar je hoeft het niet te doen als je het niet wilt
![]()
mannelijke exen, het ergste van het ergstequote:op donderdag 1 juni 2006 23:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou al gaan herhalen wat mn vriendinnen altijd tegen mij zeggen
een ex is niet voor niks een ex!! *kijkt streng*
maar ik wist niet zeker of t een ex was
wat jij wiltquote:op donderdag 1 juni 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vang wel een keer een levende nerd en duw mn laptopje in zn handen
emanciperen doe je ook alleen wanneer het in je straatje past?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vang wel een keer een levende nerd en duw mn laptopje in zn handen
* nixxx aarti een rotschop voor dr reet geeftquote:op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef aarti het volgende:
[..]
kijk, daar ben je wel voor te porren he?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx aarti een rotschop voor dr reet geeft
welke verdovende middelen heb je gebruikt? of leidt je aan temporaalkwab epileptiequote:
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:14 schreef aarti het volgende:
[..]
kijk, daar ben je wel voor te porren he?
heb trouwens gezegd dat ik best wel afspreken, maar alleen als ie zn vrouw meeneemt. vind dat ik daar wel een schouderklopje voor verdien![]()
vooral geen eigen verantwoordelijkheid nemen he,quote:op donderdag 1 juni 2006 23:12 schreef aarti het volgende:
[..]
mannelijke exen, het ergste van het ergste![]()
haha, nee zijn vrouw is niet dol op mij, ze weet dat ze tweede keus wasquote:op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef nixxx het volgende:
[..]goeie
maar straks is zijn vrouw wel in voor een triootje, zit je daar weer mee
misschien wil ze je daarom wel naaienquote:op donderdag 1 juni 2006 23:16 schreef aarti het volgende:
[..]
haha, nee zijn vrouw is niet dol op mij, ze weet dat ze tweede keus was![]()
schattig.quote:
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien wil ze je daarom wel naaienletterlijk..
liever gewoon helemaal nietquote:op donderdag 1 juni 2006 23:12 schreef dickies het volgende:
[..]
emanciperen doe je ook alleen wanneer het in je straatje past?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |