wat zijn we toch leuk he?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja... vrouwen he.. iets onderhandser loopt er op de wereld niet rond
aaah je komt helpen schilderen begrijp ik! dan zorg ik wel voor de koffiequote:op donderdag 1 juni 2006 23:22 schreef twisted_fok het volgende:
zwarte koffie, extra sterk
ouwe kloffie, aan het werk
welkom, wat vind jij van de vrouw?quote:
neee, nee, nee, nee!quote:op donderdag 1 juni 2006 23:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aaah je komt helpen schilderen begrijp ik! dan zorg ik wel voor de koffie
in de keuken staat zelfs zon ingewikkeld ding met melkschuimert en zo
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ja joh enzo! wel jellybeans kopen dan he dan kunnen we lekker smikkelen! groene ende gele ende rode endezoquote:op donderdag 1 juni 2006 23:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sommigen leuker dan anderenquote:
gelukkig maar, stel je toch eens voor dat ze allemaal even leuk waren!!quote:
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
neee, nee, nee, nee!
ik krijg dat 'leren nee zeggen' best nog wel onder de knie.
eehm.. niet hequote:op donderdag 1 juni 2006 23:25 schreef aarti het volgende:
[..]
gelukkig maar, stel je toch eens voor dat ze allemaal even leuk waren!!
hoe zou je dan ooit de verleiding kunnen weerstaan
als ik kom dan jat ik dat hele apparaat meequote:op donderdag 1 juni 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
nixxxje zin in espresso?
kom je schilderen?
achquote:
dat mag van mij want ik lust toch geen koffiequote:op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
als ik kom dan jat ik dat hele apparaat mee![]()
maar ik kom niet, want allebei mijn broers zijn jarig
dan komt je pappie je toch van al dat kwaad verlossen, toch?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat mag van mij want ik lust toch geen koffie
euh als koffie voortaan het kwaad is vast wel want hij lust idd wel koffiequote:op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef dickies het volgende:
[..]
dan komt je pappie je toch van al dat kwaad verlossen, toch?![]()
![]()
quote:op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef frezer het volgende:
klote bloedneus.
ja jij ookquote:
welterusten!quote:op donderdag 1 juni 2006 23:34 schreef aarti het volgende:
hey welterusten he!
prachtig, mensen die je belachelijk kan maken zonder dat ze het merken.quote:op donderdag 1 juni 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh als koffie voortaan het kwaad is vast wel want hij lust idd wel koffiebeetje vreemde post maja
hojje!quote:op donderdag 1 juni 2006 23:34 schreef aarti het volgende:
hey welterusten he!
een verkoudheid?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
straks heb je nog hetzelfde als wat pheno heeft ..
onverklaarbare bloedneuzen en vervelende medicijnenquote:
nu al?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:38 schreef cherrylips het volgende:
hoi
ik ben uitgewandeld voor dit jaar
bij mij zijn ze direct gelinkt aan verkoudheidjes. geloof ik.quote:op donderdag 1 juni 2006 23:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
onverklaarbare bloedneuzen en vervelende medicijnen
maar ik ga ook eens lekker mijn bedje in
ik dacht dat als je verkouden/griepig geweest bent en je een bloedneus krijgt t betkend dat je beter wordquote:op donderdag 1 juni 2006 23:40 schreef frezer het volgende:
[..]
bij mij zijn ze direct gelinkt aan verkoudheidjes. geloof ik.
prettig verrassend!quote:op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef aarti het volgende:
[..]
welkom, wat vind jij van de vrouw?
()
het klopt wel dat de verkoudheid minder aan het worden is ja.quote:op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht dat als je verkouden/griepig geweest bent en je een bloedneus krijgt t betkend dat je beter word
maja ik ben geen dokter
nou ja, het is een vierdaagse natuurlijkquote:
ah zo!quote:op donderdag 1 juni 2006 23:44 schreef cherrylips het volgende:
[..]
nou ja, het is een vierdaagse natuurlijkik ga niet langer lopen dan nodig is.
maar er is wel weer de airborne, die wil ik ook doen
nee, ik ga geen rolstoel bestellen uit luiheidquote:op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef frezer het volgende:
[..]
ah zo!
maar duys stiekem wel meer lopen dit jaar,.
is het weer zo ver?quote:op donderdag 1 juni 2006 23:46 schreef dickies het volgende:
bloed is goed!
nee, maar wel bijnaquote:
4 dagen handen op je rug is ook maar zo-zoquote:
was het niet je ex-vriendin? of heb je nu weer een ander?quote:op vrijdag 2 juni 2006 08:19 schreef dickies het volgende:
in totaal straks een uur reizen voor een vergadering van nog geen halfuur waarschijnlijk. dan snel terug want daarna heb ik rijles, 2 uur. dan kom ik als het goed is precies op tijd thuis voor vriending. die gaat rond het eten naar huis, ga ik eten. en dan 's avonds gelijk weer weg naar het maasboulevardfeest.
druk, druk, druk
hmmquote:op vrijdag 2 juni 2006 10:30 schreef anthraxx het volgende:
[..]
was het niet je ex-vriendin? of heb je nu weer een ander?
ik heb vannacht maar een paar uurtjes geslapen op een matje bij een vriend van me.quote:op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef melismay het volgende:
ik wil ook weer naar bed, man wat was die personeelsbijeenkomst saai
met zo'n vriendin geef ik hem niet echt ongelijk als dat zo was. maar aan de andere kant: ze verweet hem haar toch alleen te gebruiken voor sex?quote:op vrijdag 2 juni 2006 10:33 schreef tranceptor het volgende:
[..]
hmm
goede vraag +5
scherp +5
laat me een gokje wagen, hij is terug bij zijn ex.
wat is daar mis mee?quote:op vrijdag 2 juni 2006 10:41 schreef anthraxx het volgende:
maar aan de andere kant: ze verweet hem haar toch alleen te gebruiken voor sex?
we wilden net de politie gaan bellen om hem als vermist op te geven.quote:op vrijdag 2 juni 2006 10:59 schreef _arual_ het volgende:
is pheno nog niet hier geweest? apart.
quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:00 schreef tranceptor het volgende:
[..]
we wilden net de politie gaan bellen om hem als vermist op te geven.
jouw gebrek aan kennis van nederlandse taal is denk ik groter als je niet bekend bent met 'je moer'. ooit ciske de rat gezien?quote:
wat dacht je van vrouwen ??quote:op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
laat mij maar:
verliefdheid loopt uit op drama altijd want kerels zijn stom en verknallen het telkens
maar ja, toen kwamen we erachter dat je als je iemand als vermist opgaf... er ook iemand op hem moest zitten te wachten...quote:
misschien werkt ie nu gewoon.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef tranceptor het volgende:
[..]
maar ja, toen kwamen we erachter dat je als je iemand als vermist opgaf... er ook iemand op hem moest zitten te wachten...![]()
je moet gewoon zorgen dat je het woord dat het meest logisch rijmt op vrouwen, vertrouwen, nooit in dezelfde zin of context voorkomt. dan ben je gevrijwaard van problemen met vrouwen.quote:
nog aparter is dat jij een forum moet raadplegen om te checken waar je man uithangt.quote:op vrijdag 2 juni 2006 10:59 schreef _arual_ het volgende:
is pheno nog niet hier geweest? apart.
als het goed is gewoon in h'sum. maar normaal zit ie hier altijd.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:05 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nog aparter is dat jij een forum moet raadplegen om te checken waar je man uithangt.![]()
bel-hem-op-als-je -wil-weten-waar-hij-is.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef _arual_ het volgende:
[..]
als het goed is gewoon in h'sum. maar normaal zit ie hier altijd.
ik heb zijn telefoon hier naast me liggen.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef plato1980 het volgende:
[..]
bel-hem-op-als-je -wil-weten-waar-hij-is.
jij gaat toch solliciteren naar die wereldbaan?quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef _arual_ het volgende:
[..]
ja. iemand moet hier de centen binnenhalen.
probeer zijn minnares.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:08 schreef _arual_ het volgende:
[..]
ik heb zijn telefoon hier naast me liggen.
ja, ik heb net wéér een brief geschreven.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:08 schreef tranceptor het volgende:
[..]
jij gaat toch solliciteren naar die wereldbaan?![]()
ik neem aan dat z'n kantoor ook telefoon heeft.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:08 schreef _arual_ het volgende:
[..]
goed puntquote:op vrijdag 2 juni 2006 11:05 schreef tranceptor het volgende:
je moet gewoon zorgen dat je het woord dat het meest logisch rijmt op vrouwen, vertrouwen, nooit in dezelfde zin of context voorkomt. dan ben je gevrijwaard van problemen met vrouwen.
da's handig. vergeten ??quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:08 schreef _arual_ het volgende:
ik heb ook al 15 keer gesolliciteerd over zoiets inmiddels en dat gaat dan om functies voor 3 a 4 dagen.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:08 schreef _arual_ het volgende:
[..]
ja, ik heb net wéér een brief geschreven.
ach zo belangrijk is t nu ook weer niet. maar ik vind het gewoon raar. hij was vanochtend niet lekker, en hij moet toch nogal wat kilometers rijden.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:09 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik neem aan dat z'n kantoor ook telefoon heeft.![]()
als je je zorgen maakt moet je gewoon even opbellen naar z'n werk.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:11 schreef _arual_ het volgende:
[..]
ach zo belangrijk is t nu ook weer niet. maar ik vind het gewoon raar. hij was vanochtend niet lekker, en hij moet toch nogal wat kilometers rijden.
15 keerquote:op vrijdag 2 juni 2006 11:11 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ik heb ook al 15 keer gesolliciteerd over zoiets inmiddels en dat gaat dan om functies voor 3 a 4 dagen.
ik wacht nog een uurtje af. als hij richting lunch nog geen teken van leven vertoont, dan klopt er iets niet. het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat zijn baas hem heeft betrapt op zinloos internetgebruik.quote:op vrijdag 2 juni 2006 11:11 schreef plato1980 het volgende:
[..]
als je je zorgen maakt moet je gewoon even opbellen naar z'n werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |