quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie hier alleen "Hofs/
" en "Castelen
/
" terwijl Huntelaar ook kut is.
en terecht!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef alwaysleft het volgende:
En dan gaat van Nistelrooy naar het WK![]()
Omdat hij 1 goal maakt in het hele toernooi ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef alwaysleft het volgende:
frankrijk is veel beterquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef H.Flick het volgende:
Gelukkig heb ik alle goals kunnen zien tussen het eten door! Nu ga ik er even goed voor zitten.
Hoe is het spel verder?
Dit soort goals met gevoel zie ik hem nog niet makenquote:
En ik maar denke dat het een albino wasquote:
Ruud mag nooit ter discussie staan als het gaat om een basisplaats in het NL-elftal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef alwaysleft het volgende:
Vrij moeilijk om zo te scoren binnen de 16 met een keeper die dan dichter op zijn goal staat . . .quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:53 schreef mcyodogg het volgende:
en ook nog eens buiten de 16!
Ik denk dat hij een Anal Probe heeft gehad van een alien en dat er nu een symbiont in zijn lichaam huistquote:
2?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat hij 1 goal maakt in het hele toernooi ?![]()
Jouw usernamequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef John_Terry het volgende:
wat een doelpunt van Huntelaar. Hulde!
Valt ook wel mee hoor. Ze hebben mischien betere spelers, maar ik moet de eerste goede kans van ze nog zien.quote:
Misschien het toernooi wat beter volgen voordat je domme uitspraken doet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat hij 1 goal maakt in het hele toernooi ?![]()
getverdemme wat zeg je nu allemaalquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat hij een Anal Probe heeft gehad van een alien en dat er nu een symbiont in zijn lichaam huist![]()
En over Castelen lijven ze hier ook maar negatief...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef H.Flick het volgende:
Wordt Hofs nou nog afgekraakt? Hij maakte een hele goede goal.
zo klopt het meer eigenlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef sjimz het volgende:
Ik vind Castelen beter spelen!
Topscorer van Jong Oranje allertijden bedoelt ie geloof ik...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef -Wolf- het volgende:
1 van die Denen heeft er al 3 gemaakt geloof ik.
Dat wordt straks nog erger als Van Nistelrooij oranje in de finale in de 90ste minuut naar de wereldtitel schiet tegen Tongo worden er 189 topics geopend in 2 minuten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
ik heb gehoord van slow chat, normale chat, snelle chat maar wat was dat met t vorige topic???Das niet normaal hoe snel dat was!!!!
![]()
![]()
![]()
Dat is 'ie zeker nu!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Topscorer van Jong Oranje allertijden bedoelt ie geloof ik...
Ik geloof vannacht op talpa. niet zeker..quote:
Wel een feit dat Ruud, laat staan Vennegoor, enkel mag dromen van goals van buiten de 16 natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef Skwish het volgende:
Huntelaar scoort een mooie goal (was een beauty) en meteen staat Ruud zijn WK plaats ter discussie![]()
![]()
dan zit ik echt niet meer op fok hoor!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt straks nog erger als Van Nistelrooij oranje in de finale in de 90ste minuut naar de wereldtitel schiet tegen Tongo worden er 189 topics geopend in 2 minuten.
Liever 3 goals binnen de 16 dan 1 erbuitenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef belanov het volgende:
[..]
Wel een feit dat Ruud, laat staan Vennegoor, enkel mag dromen van goals van buiten de 16 natuurlijk
Wie gaat nou de WK-finale kijken en tegelijk Fokken???quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt straks nog erger als Van Nistelrooij oranje in de finale in de 90ste minuut naar de wereldtitel schiet tegen Tongo worden er 189 topics geopend in 2 minuten.
waa zag je die goal van Ruud niet bij PSV, vanaf de middenlijn zowatquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef belanov het volgende:
[..]
Wel een feit dat Ruud, laat staan Vennegoor, enkel mag dromen van goals van buiten de 16 natuurlijk
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdens de finale op fok zitten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt opnemen en online plaatsenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik geloof vannacht op talpa. niet zeker..
Of op vakantie zoals ikquote:
haha, ja niet te geloven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef Skwish het volgende:
Huntelaar scoort een mooie goal (was een beauty) en meteen staat Ruud zijn WK plaats ter discussie![]()
![]()
Van den Herik zit naar de radio te luisteren op een boot bij Cyprus. Nee dan spoor je.quote:
Is hij dat nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
haha, ja niet te geloven.![]()
Er zijn erbij die denken dat Huntelaar god is oid.![]()
Dat deed alleen Anton Geesinkquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, het EK winnen en het WK in 1 jaar!
Hij's erg leuk.quote:
en dit zie ik Huntelaar niet doen, klik!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef belanov het volgende:
[..]
Dat is binnen de 16quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
en dit zie ik Huntelaar niet doen, klik!!
Ik vond die eerste nog beter...... "Wat?.....Heb je geen trek ofzo?" met die opblaashoed op z'n kopquote:
Mwa Shevchenko is goed, maar niet goed genoeg om ze Wereldkampioen te maken. Maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
daar gaat mr. intikkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
elleboog voordat ie die actie begonquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
talpa=voetbal
Ik denk dat hij Nederland bedoelde..quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mwa Shevchenko is goed, maar niet goed genoeg om ze Wereldkampioen te maken. Maar je weet maar nooit.
Nog nooit in de finale gestaan, dus nee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:08 schreef MaxPower het volgende:
Heeft Oranje U21 ooit wel eens iets gewonnen?
Tja Affelay werd daar idd niet per woord betaaldquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, hebben ze Affelay ingeruild voor een meer spraakzame Ten Cate?
Dan kijk ik altijd op de Belgquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:10 schreef H.Flick het volgende:
Bij de NOS tijdens de CL heb je ook zulke analyses. Dus doe nou niet alsof het door Talpa komt.
talpa liet filmpje zien wat ze hebbe komend seizoenquote:
Dat is nieuw. Het mag inmiddels wel na een nieuwe rechtzaak.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:11 schreef Timmai het volgende:
Waarom staat er trouwens 10 rechtsboven in beeld? Dat mocht toch niet?
sinds vandaag of gister welquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:11 schreef Timmai het volgende:
Waarom staat er trouwens 10 rechtsboven in beeld? Dat mocht toch niet?
mms://stream.garnierprojects.com/talpastream1quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:10 schreef teamlead het volgende:
is deze wedstrijd ook ergens online te zien? Ik zit op m'n werk en verveel me de pestpokken
Urby is op... Toe aan vakantie. Foppe heeft al aangegeven te kijken hoe lang hij het volhoud vandaagquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:12 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Emanuelson is niet op z'n gebruikelijke niveau, en af en toe wat paniekerig de lange bal naar voren... maar verder spelen ze toch goed tegen een sterke franse ploeg
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:13 schreef 2Drix het volgende:
[..]
mms://stream.garnierprojects.com/talpastream1
Alleen als je internet via KPN hebt. Ze hebben een nieuwe sleutel ingevoerd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:13 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Alleen voor KPN ADSL klantenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:13 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Oranje-publiek.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Josti-publiek.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oranje-publiek.
maar dat is hetzelfde
Inderdaad, Foppe wil het nog spannend maken denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn Demy, wat doe je?
Zomer voor De Zeeuw
ah.. m'n baas zit dus via kpnquote:
Uitermate goede wissel dus?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef H.Flick het volgende:
Dit is een wissel van het kaliber Bosvelt voor Robben.
Goed zo Foppe!
Zomer, Luirink schuift door.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:17 schreef One_conundrum het volgende:
wie komt er nu in dan? was even pisse
Luisteren! De Zeeuw is geblesseerd, last van zijn liesquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef H.Flick het volgende:
Dit is een wissel van het kaliber Bosvelt voor Robben.
Goed zo Foppe!
Wie had jij dan willen brengen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Inderdaad, Foppe wil het nog spannend maken denk ik
Thanks, maar zelfde verhaal...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Probeer deze eens http://www.talpa.tv/html/popup.html
Ik heb gebruik @home en geen KPN, maar hij draait prima hier.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:20 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Thanks, maar zelfde verhaal...
Misschien is Penis langzamer.quote:
Urby is ook eigenlijk een middelmatige linkshalf van het niveau Utrecht/ Groningen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Urby niet in goede doen helaas.
Maar WIJ hebben Huntelaar !!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef devv05 het volgende:
Mooie goal
Nu wordt het niks meer ben ik bang. Frankrijk gaat ff aanzetten en het is afgelopen.
Ja. Lekker van Babel, Vennegoor en Jaliens genieten.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat nu wel minder..
Speelt Ljubicic aan de zijde van Frankrijk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat nu wel minder..
Whehe jouw avatarquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. Lekker van Babel, Vennegoor en Jaliens genieten.![]()
Maakt niet uit.. als een spits scoort in een wedstrijd scoort ie ook een voldoende.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:28 schreef LuukBes het volgende:
Huntelaar speelt een draak van een wedstrijd, behalve die bloedmooie treffer. Wat is die gast traag en laks.
kut scheidsquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:29 schreef Damzkieee het volgende:
Lauwe gele kaart trouwens...
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. als een spits scoort in een wedstrijd scoort ie ook een voldoende.
en omdat hij die instelling heeft, is hij nu in Portugal en gaat ie niet mee naar Duitslandquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. als een spits scoort in een wedstrijd scoort ie ook een voldoende.
Wat doe jij hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
en omdat hij die instelling heeft, is hij nu in Portugal en gaat ie niet mee naar Duitsland
Al mis je de eerste 90 minuten, dan mis je nog geen zakquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:30 schreef Damzkieee het volgende:
Zou ook fijn zijn als er geen verlenging komt, dan missen we het begin van NL-Mexico
Klopt, maar ze gebruiken hem ook helemaal verkeerd. Zoals Oranje nu speelt kunnen ze beter een snelle balvaste spits erin zetten. Collins John bijvoorbeeld. Huntelaar hoort oorlog in de 16 te maken. Zijn treffer was wel schitterend natuurlijk!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:28 schreef LuukBes het volgende:
Huntelaar speelt een draak van een wedstrijd, behalve die bloedmooie treffer. Wat is die gast traag en laks.
Mwoah die instelling had Van Basten ook hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
en omdat hij die instelling heeft, is hij nu in Portugal en gaat ie niet mee naar Duitsland
quote:
Type Ruud dus.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als ze kruisen tegen de poule van Nederland en Argentinie dan geef ik ze weinig kans...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Al mis je de eerste 90 minuten, dan mis je nog geen zak
Alhoewel ik denk dat Mexico wel ver kan komen op het WK
wat doet van Nistelrooij dan in Duitsland? Precies hetzelfdequote:Op donderdag 1 juni 2006 19:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die gaan ze nu nemenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:33 schreef tong80 het volgende:
Heeft Oranje al een goede corner genomen dit toernooi ?
Beter houden ze het in Nederland inderdaad. Hier zouden de stadions wel vol zittenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:34 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is sowieso een flop, dat toernooi in Portugal.
Kwa publiek wel als je ghet vergelijkt met het WK in Nederlandquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:34 schreef MarkNMGN het volgende:
Volgend jaar he...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Beter houden ze het in Nederland inderdaad. Daar zouden de stadions wel vol zitten
Inderdaad, ik denk dat volgend jaar de stadions op z'n minst halfvol zitten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Beter houden ze het in Nederland inderdaad. Daar zouden de stadions wel vol zitten
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, komop, Medunjanin voor Aisatti en Braafheid voor Furby
Qua spel ben ik het met je eens. Qua bezoekersaantallen is het begrijpelijk. Jeugdtoernooien worden nooit zo goed bezocht wellicht m.u.v. het WK in Nederland, maar daar leefde het ook echt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:34 schreef MarkNMGN het volgende:
In Engeland en Duitsland nog voller zelfsquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Beter houden ze het in Nederland inderdaad. Hier zouden de stadions wel vol zitten
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:36 schreef daaaaan het volgende:
Heb je die avatar ook in het groot Asskicker14?
Tuurlijk zijn de bezoekersaantallen begrijpelijk. Maar dat kan je vantevoren ook weten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Qua spel ben ik het met je eens. Qua bezoekersaantallen is het begrijpelijk. Jeugdtoernooien worden nooit zo goed bezocht wellicht m.u.v. het WK in Nederland, maar daar leefde het ook echt.
tis een verwend kutkindquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:36 schreef LuukBes het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom Furby altijd ziek, zwak en misselijk is. Bij Ajax staat al constant kotsend langs het trainingsveld en heeft ie om de haverklap een burnout, en nu is ie weer oververmoeid.
En zoiets moest dan mee naar D'land ?
Foto?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Die Sagna, wat belachelijk lelijk is die gozer zeg.
Ik nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:39 schreef BB-King het volgende:
Ik zie die vrije trap erin vliegen...
Lekker ding gekquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die gozer met die witte draadjes in z'n kapsel.
goeie actie van pearlequote:Op donderdag 1 juni 2006 19:39 schreef BB-King het volgende:
Ik zie die vrije trap erin vliegen...
Dat zou geniaal zijn of niet!!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
Menzo was ook vrij zwart.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Is het niet de eerste keer dat het Nederlands elftal een zwarte keeper heeft? (zowel u21 als daarboven)
Ik weet niet... heeft Menzo nooit gekeept voor Nederland?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Is het niet de eerste keer dat het Nederlands elftal een zwarte keeper heeft? (zowel u21 als daarboven)
*kuch*quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:41 schreef MarkNMGN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |