Dat is het probleem juist : het hele team speelt kut maar Vlaar, Castelen en Hofs zijn de schuldigenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog met geen woord gerept over een Ajax speler in dit topicEn al helemaal niet in verband met het WK.
Hahaha ja net als castelen! pfff eindelijk t werd wel tijd!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Laat hem ook eens 1 wedstrijd goed spelen ja![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland speelt echt goed hoor.
Vlaar speelt goed.. Maar je kunt niet ontkennen dat Hofs één van de slechtse was in de vorige wedstrijdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist : het hele team speelt kut maar Vlaar, Castelen en Hofs zijn de schuldigen![]()
Met het pingelen van Castelen en het afmaken van Huntelaar kom je wel verquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
en weer niks![]()
Komop zeg Castelen is een prutser
Vlaar speelt redelijk, maar die andere 2 zouden nog geen duel van en zondag amateur club winnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist : het hele team speelt kut maar Vlaar, Castelen en Hofs zijn de schuldigen![]()
Beste Nederlander op het veld tot nu toe.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
en weer niks![]()
Komop zeg Castelen is een prutser
Sluit ik me helemaal bij aan! Straks (als Ajaxiet) met een feyenoorder en een fc hagenees samen naar Oranje - Mexico kijken!!! Lekker biertje erbij helemaal gezellig!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef Zwansen het volgende:
Goed plan om als het echte WK begint, niet meer te zeiken over Ajax/PSV/Feyenoord. Met zijn allen achter Oranje!
Je mag er 4 opstellen met dispensatie oid dacht ik. Die mogen dan iets ouder zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef p_iglet het volgende:
Ok even een hele stomme vraag, maar jullie weten vast het antwoord.
Er staat hier toevallig voetbgal aan nu. Het is wk onder de 21.
En ik zie net in beeld langskomen Castelen 23 jaar, en nog een andere 22 jaar.
Hoe zit dat dan?
Aan het begin van de kwalificatie moesten ze 21 of jonger zijn (geboren voor 1-1-1983 geloof ik)quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef p_iglet het volgende:
Ok even een hele stomme vraag, maar jullie weten vast het antwoord.
Er staat hier toevallig voetbgal aan nu. Het is wk onder de 21.
En ik zie net in beeld langskomen Castelen 23 jaar, en nog een andere 22 jaar.
Hoe zit dat dan?
Dat wel, maar ik zie hier alleen "Hofsquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Vlaar speelt goed.. Maar je kunt niet ontkennen dat Hofs één van de slechtse was in de vorige wedstrijden
IK QUOTE ME EIGEN FFquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met het pingelen van Castelen en het afmaken van Huntelaar kom je wel ver![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Klaas-Jan prikt er vast wel eentje in deze wedstrijd.
Zag je die actie niet gastquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie hier alleen "Hofs/
" en "Castelen
/
" terwijl Huntelaar ook kut is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |