Feyenoord supporters altijd grappigquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bij Ajax mag ie van mij met 2 gebroken benen op de tribune zitten, zolang ie voor Oranje maar scoort.
Huntelaar is toe aan vakantie heb ik het ideequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bij Ajax mag ie van mij met 2 gebroken benen op de tribune zitten, zolang ie voor Oranje maar scoort.
Tja, dat gebeurt dus niet echt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Klaas-Jan prikt er vast wel eentje in deze wedstrijd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Huntelaar is toe aan vakantie heb ik het idee![]()
Bang voor hem zekerquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:32 schreef daaaaan het volgende:
Ok, 1 been danzolang ie maar niet speelt
gedemotiveerd... maar ik kan het hem niet kwalijk nemen nadat Van Basten zo met hem heeft gesold... hem eraan laten ruiken terwijl hij vantevoren al geen kans had...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Huntelaar is toe aan vakantie heb ik het idee![]()
Moet de aanvoer wel beter zijn dan de afgelopen wedstrijdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Klaas-Jan prikt er vast wel eentje in deze wedstrijd.
Nja, dat dachten we bij het begin al.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het is inderdaad bar slecht. 2 goede voorzetten gezien in 3 wedstrijden. Eentje prikt Huntelaar erin en de andere komt De Ridder met z'n bolle hoofd tegenaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:34 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Moet de aanvoer wel beter zijn dan de afgelopen wedstrijden
heeft ie al gedaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ie zelf eens wat moet creeren he.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:34 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Moet de aanvoer wel beter zijn dan de afgelopen wedstrijden
Die voorzet die Huntelaar erin prikte was ook niet goed hoor, die werd met geluk nog van richting veranderdquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het is inderdaad bar slecht. 2 goede voorzetten gezien in 3 wedstrijden. Eentje prikt Huntelaar erin en de andere komt De Ridder met z'n bolle hoofd tegenaan.
Efficient is het wel.
ok. Talpa heeft nogal slecht beeld hier, dus je ziet niet alles.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Die voorzet die Huntelaar erin prikte was ook niet goed hoor, die werd met geluk nog van richting veranderd
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:36 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan
alleen jammer dat ie werd afgekeurd
Ja die Sinama Pongolle is zo slecht nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slecht uitgespeeld zeg, mooie beweging van Sinama.
Jammer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
CastelenJammer dat hij niet naar het WK gaat
Ach moet je weer je feyenoorders verdedigen ten op zichte van Ajax? Zielig hoor Loek.quote:
maandban in VBL.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:45 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is Dirk-Kuijt trouwens?zou ie in het stadion zitten vanavond?
Elke Ajax speler is zeker beter dan Castelenquote:
Maand-banquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:45 schreef Damzkieee het volgende:
Die zit in Oud Oranjequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:45 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb nog met geen woord gerept over een Ajax speler in dit topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke Ajax speler is zeker beter dan Castelen? Ik zie liever Castelen dan Huntelaar op het WK als ik deze toernooi zie
Hmm, ik zei ook niet dat je dat zeiquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog met geen woord gerept over een Ajax speler in dit topicEn al helemaal niet in verband met het WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |