Die gaan ze nu nemenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:33 schreef tong80 het volgende:
Heeft Oranje al een goede corner genomen dit toernooi ?
Beter houden ze het in Nederland inderdaad. Hier zouden de stadions wel vol zittenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:34 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is sowieso een flop, dat toernooi in Portugal.
Kwa publiek wel als je ghet vergelijkt met het WK in Nederlandquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:34 schreef MarkNMGN het volgende:
Volgend jaar he...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Beter houden ze het in Nederland inderdaad. Daar zouden de stadions wel vol zitten
Inderdaad, ik denk dat volgend jaar de stadions op z'n minst halfvol zitten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Beter houden ze het in Nederland inderdaad. Daar zouden de stadions wel vol zitten
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, komop, Medunjanin voor Aisatti en Braafheid voor Furby
Qua spel ben ik het met je eens. Qua bezoekersaantallen is het begrijpelijk. Jeugdtoernooien worden nooit zo goed bezocht wellicht m.u.v. het WK in Nederland, maar daar leefde het ook echt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:34 schreef MarkNMGN het volgende:
In Engeland en Duitsland nog voller zelfsquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Beter houden ze het in Nederland inderdaad. Hier zouden de stadions wel vol zitten
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:36 schreef daaaaan het volgende:
Heb je die avatar ook in het groot Asskicker14?
Tuurlijk zijn de bezoekersaantallen begrijpelijk. Maar dat kan je vantevoren ook weten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Qua spel ben ik het met je eens. Qua bezoekersaantallen is het begrijpelijk. Jeugdtoernooien worden nooit zo goed bezocht wellicht m.u.v. het WK in Nederland, maar daar leefde het ook echt.
tis een verwend kutkindquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:36 schreef LuukBes het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom Furby altijd ziek, zwak en misselijk is. Bij Ajax staat al constant kotsend langs het trainingsveld en heeft ie om de haverklap een burnout, en nu is ie weer oververmoeid.
En zoiets moest dan mee naar D'land ?
Foto?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Die Sagna, wat belachelijk lelijk is die gozer zeg.
Ik nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:39 schreef BB-King het volgende:
Ik zie die vrije trap erin vliegen...
Lekker ding gekquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die gozer met die witte draadjes in z'n kapsel.
goeie actie van pearlequote:Op donderdag 1 juni 2006 19:39 schreef BB-King het volgende:
Ik zie die vrije trap erin vliegen...
Dat zou geniaal zijn of niet!!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, het EK winnen en het WK in 1 jaar!
Menzo was ook vrij zwart.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Is het niet de eerste keer dat het Nederlands elftal een zwarte keeper heeft? (zowel u21 als daarboven)
Ik weet niet... heeft Menzo nooit gekeept voor Nederland?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Is het niet de eerste keer dat het Nederlands elftal een zwarte keeper heeft? (zowel u21 als daarboven)
*kuch*quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:41 schreef MarkNMGN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |