quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie hier alleen "Hofs/
" en "Castelen
/
" terwijl Huntelaar ook kut is.
en terecht!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef alwaysleft het volgende:
En dan gaat van Nistelrooy naar het WK![]()
Omdat hij 1 goal maakt in het hele toernooi ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef alwaysleft het volgende:
frankrijk is veel beterquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef H.Flick het volgende:
Gelukkig heb ik alle goals kunnen zien tussen het eten door! Nu ga ik er even goed voor zitten.
Hoe is het spel verder?
Dit soort goals met gevoel zie ik hem nog niet makenquote:
En ik maar denke dat het een albino wasquote:
Ruud mag nooit ter discussie staan als het gaat om een basisplaats in het NL-elftal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef alwaysleft het volgende:
Vrij moeilijk om zo te scoren binnen de 16 met een keeper die dan dichter op zijn goal staat . . .quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:53 schreef mcyodogg het volgende:
en ook nog eens buiten de 16!
Ik denk dat hij een Anal Probe heeft gehad van een alien en dat er nu een symbiont in zijn lichaam huistquote:
2?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat hij 1 goal maakt in het hele toernooi ?![]()
Jouw usernamequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef John_Terry het volgende:
wat een doelpunt van Huntelaar. Hulde!
Valt ook wel mee hoor. Ze hebben mischien betere spelers, maar ik moet de eerste goede kans van ze nog zien.quote:
Misschien het toernooi wat beter volgen voordat je domme uitspraken doet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat hij 1 goal maakt in het hele toernooi ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |