getverdemme wat zeg je nu allemaalquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat hij een Anal Probe heeft gehad van een alien en dat er nu een symbiont in zijn lichaam huist![]()
En over Castelen lijven ze hier ook maar negatief...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef H.Flick het volgende:
Wordt Hofs nou nog afgekraakt? Hij maakte een hele goede goal.
zo klopt het meer eigenlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef sjimz het volgende:
Ik vind Castelen beter spelen!
Topscorer van Jong Oranje allertijden bedoelt ie geloof ik...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef -Wolf- het volgende:
1 van die Denen heeft er al 3 gemaakt geloof ik.
Dat wordt straks nog erger als Van Nistelrooij oranje in de finale in de 90ste minuut naar de wereldtitel schiet tegen Tongo worden er 189 topics geopend in 2 minuten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
ik heb gehoord van slow chat, normale chat, snelle chat maar wat was dat met t vorige topic???Das niet normaal hoe snel dat was!!!!
![]()
![]()
![]()
Dat is 'ie zeker nu!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Topscorer van Jong Oranje allertijden bedoelt ie geloof ik...
Ik geloof vannacht op talpa. niet zeker..quote:
Wel een feit dat Ruud, laat staan Vennegoor, enkel mag dromen van goals van buiten de 16 natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef Skwish het volgende:
Huntelaar scoort een mooie goal (was een beauty) en meteen staat Ruud zijn WK plaats ter discussie![]()
![]()
dan zit ik echt niet meer op fok hoor!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt straks nog erger als Van Nistelrooij oranje in de finale in de 90ste minuut naar de wereldtitel schiet tegen Tongo worden er 189 topics geopend in 2 minuten.
Liever 3 goals binnen de 16 dan 1 erbuitenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef belanov het volgende:
[..]
Wel een feit dat Ruud, laat staan Vennegoor, enkel mag dromen van goals van buiten de 16 natuurlijk
Wie gaat nou de WK-finale kijken en tegelijk Fokken???quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt straks nog erger als Van Nistelrooij oranje in de finale in de 90ste minuut naar de wereldtitel schiet tegen Tongo worden er 189 topics geopend in 2 minuten.
waa zag je die goal van Ruud niet bij PSV, vanaf de middenlijn zowatquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef belanov het volgende:
[..]
Wel een feit dat Ruud, laat staan Vennegoor, enkel mag dromen van goals van buiten de 16 natuurlijk
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdens de finale op fok zitten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt opnemen en online plaatsenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik geloof vannacht op talpa. niet zeker..
Of op vakantie zoals ikquote:
haha, ja niet te geloven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef Skwish het volgende:
Huntelaar scoort een mooie goal (was een beauty) en meteen staat Ruud zijn WK plaats ter discussie![]()
![]()
Van den Herik zit naar de radio te luisteren op een boot bij Cyprus. Nee dan spoor je.quote:
Is hij dat nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
haha, ja niet te geloven.![]()
Er zijn erbij die denken dat Huntelaar god is oid.![]()
Dat deed alleen Anton Geesinkquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, het EK winnen en het WK in 1 jaar!
Hij's erg leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |