abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:47:55 #101
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38482942
vandaag ge-box-squat. Zit er nu wreed aan te denken om dat vaker te doen. Ik las al op een site dat met boxsquat je uitvoering beter is: je gaat immers altijd even diep, ook bij zwaardere gewichten. Ik doe het gewoon op een bankje waar je normaal je flyes etc. op afwerkt. Dan zit je ongeveer paralel. En ik merkte echt dat mijn uitvoering goed was. Heb 6 setjes afgewerkt met uiteindelijk 6*60 kg en op het eind had ik echt een heerlijk strak gevoel in mijn benen. Wat overigens nog erger werd na de deadlift, een paar oefeningen later, en de legpress helemaal op het eind. Ik had als doel mijn benen even te laten schrikken en goddamn, dat is gelukt
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:54:13 #102
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38483073
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

Is het ook mogelijk om spiermassa aan te maken door bijvoorbeeld 300kcal onder je dagelijkse behoefte te zitten, maar wel genoeg eiwitten in te nemen?
Lijkt me moeilijk, misschien als je al heel veel vet hebt ofzo.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:58:20 #103
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_38483146
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:54 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Lijkt me moeilijk, misschien als je al heel veel vet hebt ofzo.
Is het dan alleen mogelijk om spieren op te bouwen als je erg veel eet? Het laatste jaar (enige jaar ook) dat ik fitness, ben ik niet echt meer gaan eten dan normaal en toch 10kg aangekomen. Ik kom al heel moeilijk aan, en dat wil al helemaal niet via vet, maar blijkbaar is het toch mogelijk zonder te bulken. Mis ik hier iets, of gaat alles gewoon 10x sneller als je bulkt?
pi_38483282
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:58 schreef Life het volgende:

[..]

Is het dan alleen mogelijk om spieren op te bouwen als je erg veel eet? Het laatste jaar (enige jaar ook) dat ik fitness, ben ik niet echt meer gaan eten dan normaal en toch 10kg aangekomen. Ik kom al heel moeilijk aan, en dat wil al helemaal niet via vet, maar blijkbaar is het toch mogelijk zonder te bulken. Mis ik hier iets, of gaat alles gewoon 10x sneller als je bulkt?
Je komt aan, maar wat je aankomt hoeft niet altijd perse spieren te zijn. Sowieso is het begin van het trainen, het moment waar je het meeste progressie mee maakt.

Voedsel is minstens zo belangrijk als trainen hetzelf, zoniet dan misschien nog wel belangrijker, natuurlijk ook nog rust. Maargoed als je die 3 dingen goed in orde hebt dan werkt het allemaal natuurlijk wat beter
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:20:57 #105
140141 ivosnivo
pi_38483693
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:04 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

Je komt aan, maar wat je aankomt hoeft niet altijd perse spieren te zijn. Sowieso is het begin van het trainen, het moment waar je het meeste progressie mee maakt.
Voedsel is minstens zo belangrijk als trainen hetzelf, zoniet dan misschien nog wel belangrijker, natuurlijk ook nog rust. Maargoed als je die 3 dingen goed in orde hebt dan werkt het allemaal natuurlijk wat beter
Idd, daarom groeit bijna iedereen in het begin ook vrij snel, of je het nou super goed of vrij verkeerd traint. Je maakt toch wel snel progressie.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:26:04 #106
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_38483840
Dus de beste manier om na een jaar krachtsport nog steeds snel progressie te maken is door te bulken, en zo niet, dan groei je een heel stuk slomer?

Sorry voor deze simpele vragen
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:28:14 #107
140141 ivosnivo
pi_38483905
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:26 schreef Life het volgende:
Dus de beste manier om na een jaar krachtsport nog steeds snel progressie te maken is door te bulken, en zo niet, dan groei je een heel stuk slomer?

Sorry voor deze simpele vragen
Ja anders schiet het meestal niet erg op.
pi_38484142
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:49 schreef Gio het volgende:

[..]

Is dat dat boek van Frederic Delavier? Zo ja, die heb ik ook, het is een zeer handig naslag boek.
Dat weet ik niet...het heet "Krachttraining", is volgens mij een blauw (of rood, weet zo niet) boek en op de voorkant staat een man die een pose aanneemt, om zijn biceps te laten zien (armen boven zijn hoofd dus). Aan de binnenkant kan je de eerste bladzijden uitvouwen, zodat je het menselijk lichaam ziet (een Griek) en daar staan alle spieren in. Achterin hetzelfde, maar dan met alle botten.
Vet handig inderdaad,

al weet ik het meeste zelf ook wel, omdat ik bewegingswetenschappen studeer en alle spiertjes en botjes al moest kennen in het allereerste blok
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:43:16 #109
140141 ivosnivo
pi_38484385
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:35 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Dat weet ik niet...het heet "Krachttraining", is volgens mij een blauw (of rood, weet zo niet) boek en op de voorkant staat een man die een pose aanneemt, om zijn biceps te laten zien (armen boven zijn hoofd dus). Aan de binnenkant kan je de eerste bladzijden uitvouwen, zodat je het menselijk lichaam ziet (een Griek) en daar staan alle spieren in. Achterin hetzelfde, maar dan met alle botten.
Vet handig inderdaad,

al weet ik het meeste zelf ook wel, omdat ik bewegingswetenschappen studeer en alle spiertjes en botjes al moest kennen in het allereerste blok
Dat boek had ik ook. ooit is uitgeleend aan iemand en vergeten wie dat was.
Idd meeste wat er in staat kun je zelf ook wel bedenken, maar het stond er
allemaal mooi in met duidelijke foto's.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:44:25 #110
119431 Celt
Y Goeden Bywyd
pi_38484434
quote:

[..]

Vet handig inderdaad,

jep that's it...
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:58 schreef Life het volgende:

[..]

ik train nu 11 maanden en ik ben al 18 kg aangekomen en ik ben na een maand of 4-5 wel meer gaan eten, mijn vet % is wel 3-4% gestegen in dat jaar maar dat is nu wel weer beetje aan afnemen omdat ik nu weer wat minder eet. Ik merk nu ook dat ik minder vooruitgang boek...
Het mensengeslacht zou voorgoed de mysteriën van de ziel verliezen. De mensen zouden niet langer de hoeders van aarde en oceaan zijn, en niet meer zijn dan parasieten die ten koste daarvan leefden.
pi_38485752
quote:

[..]

Vet handig inderdaad,

Dat is hetzelfde boek ja. Die heb ik inmiddels al zo vaak doorgelezen.
pi_38486848
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:17 schreef LedZep het volgende:
mister popcorn: hoe staat het me de grippers? Al genoeg info vergaard?
nee, tentamens

Ik zal zondagmiddag er naar kijken, en dan doe ik je meteen emailen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_38490685
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:33 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Heb ik ook, ik mag altijd graag wat energy in me hebben zitten. Anderen doen het liever 's morgens omdat ze 's avonds moe zijn van de dag.
Als ik Brinta eet krijg ik hem niet omhoog bij de bench press. Met havermout wel!
Wie kan dit verklaren?
dat viel toch wel mee?
pi_38490725
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Als ik Brinta eet krijg ik hem niet omhoog bij de bench press. Met havermout wel!
Wie kan dit verklaren?
Je vindt havermout lekkerder?
pi_38497986
Ik wil misschien stackers gaan halen (Stacker 3, 100 caps voor 40,-), doe nu al 4 dagen in de week cardio en 3 dagen krachttraining, ik val al af, maar ik wil alleen ff een sprintje trekken voor de zomer op het strand enzo .
Maarja, iemand ervaring (Mr J toch?), die kan vertellen hoeveel het me gaat helpen?

Ik val nu overigens ong. 3 ons in 1 week af.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:27:00 #116
37248 BertV
Klei indiaan
pi_38498254
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Wie kan dit verklaren?
Benchpress zit voor een groot deel tussen de oren. Zodra jij zeker denkt te weten dat Brinta slecht werkt dan is het ook zo...
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:08 schreef LedZep het volgende:
BertV:

Ik weet niet wat voor idee je bij "bulken" hebt, maar het is gewoon meer eten dan je nodig hebt. Ook al is dat maar 500kcal. Zonder bulk geen spiermassa-aanmaak dus.
Ik lees altijd die verhalen over tig kipfilets, tig boterhammen en bakken tonijn en kwark... dat kan nooit 500kcal zijn. Die figuren zitten op 4000 ipv 2500...
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_38498417
Ja dus? Bulken = meer eten dan je verbruikt. Klaar. Hoeveel dat extra is ligt aan de persoon zelf.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:47:18 #118
37248 BertV
Klei indiaan
pi_38498550
Ik ben een iele ecto of komt dat door mijn beginnende bigorexia... Maar ben jij heel bewust met een schema aan het bijhouden of je boven de 2500 zit?
(ik ga er voor het gemak maar vanuit dat iedere volwassen man op de 2500 zit)
pi_38498613
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 10:47 schreef BertV het volgende:
Ik ben een iele ecto of komt dat door mijn beginnende bigorexia... Maar ben jij heel bewust met een schema aan het bijhouden of je boven de 2500 zit?
Nee hoor, ik heb gewoon 1x uitgerekend wat ik ongeveer op een dag eet, ik weet dat dat zo tegen de 4000kcal is en dan eet ik elke dag ongeveer die hoeveelheid. Nu is dat nog grofweg 500kcal meer, maar ik ga niet zeveren over elke calorie die ik binnenkrijg (dat slaat ook nergens op, dan krijg je van die gedachtes als: hoeveel gram pindakaas mag/moet ik op mijn boterhammetje smeren?).

Gewoon vreten, veelzijdig, eiwitrijk, vergeet de vetten niet. En niet teveel miereneuken over alle calorieen of de verhouding tussen E-K-V en dat soort wazige plannen.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:53:09 #120
37248 BertV
Klei indiaan
pi_38498639
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 10:51 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb gewoon 1x uitgerekend wat ik ongeveer op een dag eet, ik weet dat dat zo tegen de 4000kcal is en dan eet ik elke dag ongeveer die hoeveelheid. Nu is dat nog grofweg 500kcal meer, maar ik ga niet zeveren over elke calorie die ik binnenkrijg (dat slaat ook nergens op, dan krijg je van die gedachtes als: hoeveel gram pindakaas mag/moet ik op mijn boterhammetje smeren?).

Gewoon vreten, veelzijdig, eiwitrijk, vergeet de vetten niet. En niet teveel miereneuken over alle calorieen of de verhouding tussen E-K-V en dat soort wazige plannen.
Shit man, ik zat net te twijfelen om naar de Mac te gaan begin je met dit verhaal...
pi_38498662
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 10:53 schreef BertV het volgende:

[..]

Shit man, ik zat net te twijfelen om naar de Mac te gaan begin je met dit verhaal...
Het is weekend, dan mag het, ga je gang
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:56:39 #122
37248 BertV
Klei indiaan
pi_38498695
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 10:54 schreef LedZep het volgende:

[..]

Het is weekend, dan mag het, ga je gang
lol, ik ben zo'n figuur die 3 bigmacs een grote patat extra mayo en een cola LIGHT neemt...
pi_38498722
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 10:56 schreef BertV het volgende:

[..]

lol, ik ben zo'n figuur die 3 bigmacs een grote patat extra mayo en een cola LIGHT neemt...
Zuurtsje..gewoon een halve liter echte cola, lekker veel carbs
pi_38498762
Ik eet normaal gesproken ook zo'n 4000 kcal per dag, dat mag als ik het druk heb ook wel eens zo'n 3000 zijn maar dat boeit mij eigenlijk niet echt, als ik maar lekker mijn melk/kwark/shake naar binnen werk komt het wel goed!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 12:41:39 #125
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38500840
ik eet doordeweeks mijn vaste dingetjes wel. Probeer echt vette zooi zoveel mogelijk te vermijden want zit wel in de cutfase
Daarnaast mis ik echt nix aan fastfood en dergelijke
pi_38501121
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 10:56 schreef BertV het volgende:

[..]

Mijn record was 2 bigmac meals naar binnenwerken met een donut erbij. Kreeg bijna een zoutaanval door al die zoute frietjes
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_38501461
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 12:41 schreef Fugie het volgende:
ik eet doordeweeks mijn vaste dingetjes wel. Probeer echt vette zooi zoveel mogelijk te vermijden want zit wel in de cutfase
Daarnaast mis ik echt nix aan fastfood en dergelijke
Hoe staat het met je grippers? Weet je al welke je wilt bestellen / heb je al gemaild naar onze Mr Popcorn?
pi_38501606
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 13:09 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hoe staat het met je grippers? Weet je al welke je wilt bestellen / heb je al gemaild naar onze Mr Popcorn?
grippers? van die knijpdingetjes? enlighten me, i missed a bunch of stuff
pi_38501999
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 13:16 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

grippers? van die knijpdingetjes? enlighten me, i missed a bunch of stuff
Ik en mister popcorn (nou ja, hij eigenlijk, ook voor mij) gaan Captain of Crush grippers uit de USA bestellen (www.ironmind.com). Fugie had ook interesse zei ie, maar of ie ze nou ook wil hebben weet ik dus niet, vandaar mijn vraag.
pi_38502414
ik heb net even gewogen wat m'n voeten van gewicht opnemen bij het pompen;

dit is 15kg zonder extra gewicht
en 22.5kg met 25kg extra gewicht

wilt dus zeggen dat ik (eigen gewicht + extra gewicht - gewicht dat de voeten opnemen = 70+25-22.5) 72.5 kg druk (3x~20reps)! terwijl ik de laatste keer ik naar de gym ging de bp heb geprobeert met 60kg, waar ik 3 reps mee kon maken ben benieuwd hoe da nu zit
balsporten :r
pi_38502447
(ja, de reps zitten wat hoog maar ik vind niets meer om bij in de rugzak te steken )
pi_38502606
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 13:50 schreef Tommy__ het volgende:
ik heb net even gewogen wat m'n voeten van gewicht opnemen bij het pompen;

dit is 15kg zonder extra gewicht
en 22.5kg met 25kg extra gewicht

wilt dus zeggen dat ik (eigen gewicht + extra gewicht - gewicht dat de voeten opnemen = 70+25-22.5) 72.5 kg druk (3x~20reps)! terwijl ik de laatste keer ik naar de gym ging de bp heb geprobeert met 60kg, waar ik 3 reps mee kon maken ben benieuwd hoe da nu zit
pi_38502655
(ja, ik heb tentamens waardoor ik niet naar de gym ga en me een beetje verveel)
pi_38502908
Hoeveel kracht zit er op die grippers, want je kan ze ook zo halen bij een willekeurige sportwinkel!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:31:53 #135
140141 ivosnivo
pi_38503365
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 13:51 schreef Tommy__ het volgende:
(ja, de reps zitten wat hoog maar ik vind niets meer om bij in de rugzak te steken )
Koop een kampeerrugzak en wordt lid van de bieb.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:52:57 #136
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38503769
grippers moeten even wachten Heb andere doelen gevonden om mijn geld mee weg te gooien
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:56:52 #137
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38503847
Ik zit volgens de eetmeter al op 4240kcal 'normale' energiebehoefte Geen wonder dat mijn 4 maanden bulk slechts heeft kunnen leiden tot 3 extra kilo's...
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:03:53 #138
140141 ivosnivo
pi_38503979
Ik zit momenteel op trainingsdagen op 5000 kcal, en niet trainingsdagen op 4800 kcal. En ik probeer te cutten zonder cardio. Ecto
pi_38504122
edit: kutopera
pi_38504135
edit: kutopera
pi_38504194
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:13 schreef McGilles het volgende:
Hoeveel kracht zit er op die grippers, want je kan ze ook zo halen bij een willekeurige sportwinkel!
Van die Perrysport dingen van 10 kg ja

Ik bestel eentje met 100lbs en een met 140lbs. De zwaarste is 365lbs, nog maar door 5 mensen op de hele wereld dichtgekregen.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:16:30 #142
140141 ivosnivo
pi_38504233
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:14 schreef LedZep het volgende:

[..]

Van die Perrysport dingen van 10 kg ja

Ik bestel eentje met 100lbs en een met 140lbs. De zwaarste is 365lbs, nog maar door 5 mensen op de hele wereld dichtgekregen.
Wat kost zoiets? Lijkt me best lachen, alleen ik heb totaal geen idee hoeveel lbs of kg ik zou moeten nemen.
Beetje in de pauze op het werk met die dingen lopen kutten.
pi_38504289
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:16 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Wat kost zoiets? Lijkt me best lachen, alleen ik heb totaal geen idee hoeveel lbs of kg ik zou moeten nemen.
Beetje in de pauze op het werk met die dingen lopen kutten.
$19,95 per stuk.
Mocht je ze willen kopen zou ik sowieso de Trainer en #1 nemen, zoals ik, want de #1 krijg je zeker niet de eerste keer dicht (behalve als je echt monsterhanden hebt) en de Trainer kan je gebruiken voor rep-training (ook al denk ik dat ik die ook niet direct 1x dicht krijg).

De #2 zou je kunnen nemen maar dat is wel een behoorlijk niveau, je moet dan ook wel flink oefenen voor je die kunt closen.

http://www6.mailordercentral.com/ironmind/products.asp?dept=8

Hier staat een overzicht.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:33:33 #144
140141 ivosnivo
pi_38504585
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef LedZep het volgende:

[..]

$19,95 per stuk.
Mocht je ze willen kopen zou ik sowieso de Trainer en #1 nemen, zoals ik, want de #1 krijg je zeker niet de eerste keer dicht (behalve als je echt monsterhanden hebt) en de Trainer kan je gebruiken voor rep-training (ook al denk ik dat ik die ook niet direct 1x dicht krijg).

De #2 zou je kunnen nemen maar dat is wel een behoorlijk niveau, je moet dan ook wel flink oefenen voor je die kunt closen.

http://www6.mailordercentral.com/ironmind/products.asp?dept=8

Hier staat een overzicht.
Schrijf mij ook maar in voor een 100 en 140.
pi_38504878
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:33 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Schrijf mij ook maar in voor een 100 en 140.
Mailen naar mister popcorn
  zaterdag 3 juni 2006 @ 16:10:31 #146
140141 ivosnivo
pi_38505373
'WK voetbal slecht voor gewicht'

Blij dat ik geen voetbal kijk.
pi_38505557
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:46 schreef LedZep het volgende:

[..]

Mailen naar mister popcorn
Mister, ik heb je gemailt!

Graag ook 2 stuks voor mij!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 16:25:58 #148
140141 ivosnivo
pi_38505759
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef McGilles het volgende:

[..]

Mister, ik heb je gemailt!

Graag ook 2 stuks voor mij!
Same here
pi_38507047
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 16:10 schreef ivosnivo het volgende:
'WK voetbal slecht voor gewicht'

Blij dat ik geen voetbal kijk.
Ik ook, maar dat is niet de reden
pi_38507118
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 17:10 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ik ook, maar dat is niet de reden
Als ik in voetbal topics ga klagen dat ik voetbal een schijtsport vind krijg je altijd van diezelfde kutreacties

Maar ook dit is geen reden van mij om het niet te kijken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')