abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:03:12 #76
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_38466094
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 08:24 schreef LedZep het volgende:

[..]

HE! Life in ons topic! Ik neem aan dat jij meer voor een Jack Bauer fysiek gaat dan het bodybuilding-werk?
Haha, ik ga toch liever voor het bodybuilding-werk om eerlijk te zijn, want zo gespierd is Jack niet Ben nu 1 jaar bezig met krachttraining, en ben sindsdien 10 kilo aangekomen erdoor. But there's still a long road ahead of me! Moet binnenkort mijn trainingsschema maar is veranderen, dus hopelijk kan ik uit dit topic wat ideeen opdoen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Life op 02-06-2006 10:32:39 ]
pi_38466102
foutje
pi_38467822
ja, 3000kcal, ik zei maar wat ik ken vrouwelijke eetgewoontes niet echt ik dacht aan 3000kcal als ze goed wou doortrainen.. en als je er 2l water per dag bij drinkt zal je niet overdreven veel aankomen water drinken staat bij mij gelijk aan cutten
balsporten :r
pi_38467860
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:03 schreef Life het volgende:

[..]

Haha, ik ga toch liever voor het bodybuilding-werk om eerlijk te zijn, want zo gespierd is Jack niet Ben nu 1 jaar bezig met krachttraining, en ben sindsdien 10 kilo aangekomen erdoor. But there's still a long road ahead of me! Moet binnenkort mijn trainingsschema maar is veranderen, dus hopelijk kan ik uit dit topic wat ideeen opdoen.
24
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_38468352
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef Tommy__ het volgende:
water drinken staat bij mij gelijk aan cutten
Vind dat wel een erg vreemde opvatting, maargoed, een ieder heeft zijn eigen mening. Als dat voor je werkt dan is er inderdaad niets mis mee voor jou persoonlijke situatie.
pi_38470753
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:22 schreef Gio het volgende:

[..]

Vind dat wel een erg vreemde opvatting, maargoed, een ieder heeft zijn eigen mening. Als dat voor je werkt dan is er inderdaad niets mis mee voor jou persoonlijke situatie.
ik vind dat ook maar vreemd......
@tommy water drinken om de honger te stillen zeker?

het werkt iig bij mij niet, i kdrink al vrij veel water per dag(niet dat ik overigens van plan ben om te cutten)
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:59:46 #82
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_38471904
Ik ging vandaag voor het eerst in de ochtend trainen, en drukte gelijk 5kg minder met bankdrukken Volgens mij ben ik gewoon slapper 's ochtends ofzo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:33:52 #83
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38472904
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef Life het volgende:
Ik ging vandaag voor het eerst in de ochtend trainen, en drukte gelijk 5kg minder met bankdrukken Volgens mij ben ik gewoon slapper 's ochtends ofzo
Heb ik ook, ik mag altijd graag wat energy in me hebben zitten. Anderen doen het liever 's morgens omdat ze 's avonds moe zijn van de dag.
pi_38473389
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:22 schreef Gio het volgende:

[..]

ja, ik heb het 2 maand gedaan, ik zag aders lopen over m'n borst nu al iets minder doordat ik een groot deel van dat water heb vervangen door melk
balsporten :r
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:13:34 #85
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38476331
ik ben net geweest, ging wel ok. Bankdrukken niet echt diep want er was niemand aanwezig in de sportschool Alleen 1 vrouwtje achter de counter

maar iig weer lekker bezig geweest en wat hardgelopen.
pi_38477102
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef thomasss het volgende:
Net iemand trouwens nog rtl7 gekeken, met wat er fout kan in de sport?
Was zo'n gozer, gehurkt, met 480 kilo bovenop zn schouders, 6 van die mannetjes om hem heen om het gewicht eventueel op te vangen.. Staatie een beetje te wankelen, knakt zo z'n been naar binnen: hij had zo'n beetje alles gebroken en gescheurd in zn knie..
Ik heb het niet gezien, maar wat wil je, voor zulke gewichten is het menselijk lichaam echt niet gebouwd hoor...ook niet als je afgetraind bent.

Ik ben vandaag 19 geworden! Gisteren mijn verjaardag gevierd en een interessant boek gekregen over krachttraining. Heel veel oefeningen worden erin genoemd, met alle spieren die worden aangesproken.
En voor LedZep: in het boek staat dat de squat de belangrijkste oefening is in de fitness! Er staan allerlein varianten van in (die hier uiteraard ook al zijn genoemd), maar door de illustraties is het wel vet handig!
Jaaaaaaaa.....mooi boekje!

morgen is het borst-dag!
pi_38477238
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:35 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien, maar wat wil je, voor zulke gewichten is het menselijk lichaam echt niet gebouwd hoor...ook niet als je afgetraind bent.

Ik ben vandaag 19 geworden! Gisteren mijn verjaardag gevierd en een interessant boek gekregen over krachttraining. Heel veel oefeningen worden erin genoemd, met alle spieren die worden aangesproken.
En voor LedZep: in het boek staat dat de squat de belangrijkste oefening is in de fitness! Er staan allerlein varianten van in (die hier uiteraard ook al zijn genoemd), maar door de illustraties is het wel vet handig!

morgen is het borst-dag!
Vandaag is mijn kleine zusje 20 geworden
Ik ben zwaar loom vandaag, net even met de auto naar Den Bosch geweest om een stoel op te halen, sta ik in de file!
Heb 0 zin om te trainen, maar zo toch maar gaan!
pi_38478163
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef McGilles het volgende:

[..]

Vandaag is mijn kleine zusje 20 geworden
Ik ben zwaar loom vandaag, net even met de auto naar Den Bosch geweest om een stoel op te halen, sta ik in de file!
Heb 0 zin om te trainen, maar zo toch maar gaan!
gefeliciteerd, Jurrio ook

En is het niet beter om vandaag maar gewoon niet te gaan, morgen gaan ofzo, als je geen zin hebt kan je net zo goed even dagje vrij houden en een andere dag gaan
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:21:29 #89
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_38478626
Ik heb vrijdag altijd minder zin, ik weet niet hoe het komt, maar met het weekend voor de deur heb ik altijd een "fuck it" mentaliteit
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:23:42 #90
140141 ivosnivo
pi_38478723
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:09 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

gefeliciteerd, Jurrio ook

En is het niet beter om vandaag maar gewoon niet te gaan, morgen gaan ofzo, als je geen zin hebt kan je net zo goed even dagje vrij houden en een andere dag gaan
Ben vandaag ook niet geweest, dat betekend dus dat ik het weekend nog 3 keer moet ben nog maar 2 keer geweest deze week.
pi_38478927
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ben vandaag ook niet geweest, dat betekend dus dat ik het weekend nog 3 keer moet ben nog maar 2 keer geweest deze week.
Is dat dan niet alleen zaterdag open? zondag en maandag is pinksteren
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:36:58 #92
140141 ivosnivo
pi_38479222
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

Is dat dan niet alleen zaterdag open? zondag en maandag is pinksteren
Dat maakt hier allemaal niet uit. Wtf is pinksteren eigenlijk voor feestdag. Als het nou kerst of oud en nieuw is oid.
pi_38479672
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:35 schreef Jurrio het volgende:

[..]
Gisteren mijn verjaardag gevierd en een interessant boek gekregen over krachttraining. Heel veel oefeningen worden erin genoemd, met alle spieren die worden aangesproken.
Is dat dat boek van Frederic Delavier? Zo ja, die heb ik ook, het is een zeer handig naslag boek.
pi_38481910
BertV:

Ik weet niet wat voor idee je bij "bulken" hebt, maar het is gewoon meer eten dan je nodig hebt. Ook al is dat maar 500kcal. Zonder bulk geen spiermassa-aanmaak dus.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:12:15 #95
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_38482001
Ik heb nog nooit squats gedaan, misschien een domme vraag, maar welke spieren train je daar precies mee?
pi_38482073
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:12 schreef Life het volgende:
Ik heb nog nooit squats gedaan, misschien een domme vraag, maar welke spieren train je daar precies mee?
In principe je hamstrings (achterkant bovenbeen), gluteus maximus (ass), quadriceps (voorkant bovenbeen) en erector (onderrug). Maar zoals ik al eens gezegd heb, de squat is een voorbeeld (deadlift is nog zoiets) van een oefening die je hele lichaam aanpakt. Je lichaam raakt onder de indruk van deze oefening (als je em zwaar pakt, niet zoals die oma's), voornamelijk omdat de druk op je gehele lichaam (alles onder de barbell) zo groot is. Gevolg is dat je lichaam duizenden calorieen om gaat zetten in spiermassa.

De squat helpt dus niet alleen om grote benen te krijgen, maar ook om een groot bovenlijf te krijgen (natuurlijk moet je bovenlijf dan ook goed trainen).
pi_38482106
mister popcorn: hoe staat het me de grippers? Al genoeg info vergaard?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:18:36 #98
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_38482147
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:15 schreef LedZep het volgende:

[..]

In principe je hamstrings (achterkant bovenbeen), gluteus maximus (ass), quadriceps (voorkant bovenbeen) en erector (onderrug). Maar zoals ik al eens gezegd heb, de squat is een voorbeeld (deadlift is nog zoiets) van een oefening die je hele lichaam aanpakt. Je lichaam raakt onder de indruk van deze oefening (als je em zwaar pakt, niet zoals die oma's), voornamelijk omdat de druk op je gehele lichaam (alles onder de barbell) zo groot is. Gevolg is dat je lichaam duizenden calorieen om gaat zetten in spiermassa.

De squat helpt dus niet alleen om grote benen te krijgen, maar ook om een groot bovenlijf te krijgen (natuurlijk moet je bovenlijf dan ook goed trainen).
Dankje Maar eens proberen maandag! Ik heb alleen maar mn bovenlichaam getrained dit jaar, dus mn benen kunnen nu toch wel is wat training gebruiken. Lijkt me dit wel een goede oefening voor onder andere.
pi_38482265
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:18 schreef Life het volgende:

[..]

Dankje Maar eens proberen maandag! Ik heb alleen maar mn bovenlichaam getrained dit jaar, dus mn benen kunnen nu toch wel is wat training gebruiken. Lijkt me dit wel een goede oefening voor onder andere.
In principe is het de enige oefening die je nodig hebt wat benen betreft.
(maar dan moet je natuurlijk wel wat meer doen dan alleen 3x8 ofzo)
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:40:21 #100
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_38482729
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:08 schreef LedZep het volgende:
BertV:

Ik weet niet wat voor idee je bij "bulken" hebt, maar het is gewoon meer eten dan je nodig hebt. Ook al is dat maar 500kcal. Zonder bulk geen spiermassa-aanmaak dus.
Is het ook mogelijk om spiermassa aan te maken door bijvoorbeeld 300kcal onder je dagelijkse behoefte te zitten, maar wel genoeg eiwitten in te nemen?
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')