Haha, ik ga toch liever voor het bodybuilding-werk om eerlijk te zijn, want zo gespierd is Jack nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
HE! Life in ons topic! Ik neem aan dat jij meer voor een Jack Bauer fysiek gaat dan het bodybuilding-werk?![]()
24quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:03 schreef Life het volgende:
[..]
Haha, ik ga toch liever voor het bodybuilding-werk om eerlijk te zijn, want zo gespierd is Jack nietBen nu 1 jaar bezig met krachttraining, en ben sindsdien 10 kilo aangekomen erdoor. But there's still a long road ahead of me! Moet binnenkort mijn trainingsschema maar is veranderen, dus hopelijk kan ik uit dit topic wat ideeen opdoen.
Vind dat wel een erg vreemde opvatting, maargoed, een ieder heeft zijn eigen mening. Als dat voor je werkt dan is er inderdaad niets mis mee voor jou persoonlijke situatie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef Tommy__ het volgende:
water drinken staat bij mij gelijk aan cutten
ik vind dat ook maar vreemd......quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:22 schreef Gio het volgende:
[..]
Vind dat wel een erg vreemde opvatting, maargoed, een ieder heeft zijn eigen mening. Als dat voor je werkt dan is er inderdaad niets mis mee voor jou persoonlijke situatie.
Heb ik ook, ik mag altijd graag wat energy in me hebben zitten. Anderen doen het liever 's morgens omdat ze 's avonds moe zijn van de dag.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef Life het volgende:
Ik ging vandaag voor het eerst in de ochtend trainen, en drukte gelijk 5kg minder met bankdrukkenVolgens mij ben ik gewoon slapper 's ochtends ofzo
ja, ik heb het 2 maand gedaan, ik zag aders lopen over m'n borstquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:22 schreef Gio het volgende:
[..]
Vind dat wel een erg vreemde opvatting, maargoed, een ieder heeft zijn eigen mening. Als dat voor je werkt dan is er inderdaad niets mis mee voor jou persoonlijke situatie.
Ik heb het niet gezien, maar wat wil je, voor zulke gewichten is het menselijk lichaam echt niet gebouwd hoor...ook niet als je afgetraind bent.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef thomasss het volgende:
Net iemand trouwens nog rtl7 gekeken, met wat er fout kan in de sport?
Was zo'n gozer, gehurkt, met 480 kilo bovenop zn schouders, 6 van die mannetjes om hem heen om het gewicht eventueel op te vangen.. Staatie een beetje te wankelen, knakt zo z'n been naar binnen: hij had zo'n beetje alles gebroken en gescheurd in zn knie..![]()
Vandaag is mijn kleine zusje 20 gewordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:35 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar wat wil je, voor zulke gewichten is het menselijk lichaam echt niet gebouwd hoor...ook niet als je afgetraind bent.
Ik ben vandaag 19 geworden!Gisteren mijn verjaardag gevierd en een interessant boek gekregen over krachttraining. Heel veel oefeningen worden erin genoemd, met alle spieren die worden aangesproken.
En voor LedZep: in het boek staat dat de squat de belangrijkste oefening is in de fitness! Er staan allerlein varianten van in (die hier uiteraard ook al zijn genoemd), maar door de illustraties is het wel vet handig!
Jaaaaaaaa.....mooi boekje!
morgen is het borst-dag!
gefeliciteerd, Jurrio ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vandaag is mijn kleine zusje 20 geworden
Ik ben zwaar loom vandaag, net even met de auto naar Den Bosch geweest om een stoel op te halen, sta ik in de file!
Heb 0 zin om te trainen, maar zo toch maar gaan!
Ben vandaag ook niet geweest, dat betekend dus dat ik het weekend nog 3 keer moet ben nog maar 2 keer geweest deze week.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:09 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
gefeliciteerd, Jurrio ook![]()
En is het niet beter om vandaag maar gewoon niet te gaan, morgen gaan ofzo, als je geen zin hebt kan je net zo goed even dagje vrij houden en een andere dag gaan![]()
Is dat dan niet alleen zaterdag open? zondag en maandag is pinksterenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ben vandaag ook niet geweest, dat betekend dus dat ik het weekend nog 3 keer moet ben nog maar 2 keer geweest deze week.
Dat maakt hier allemaal niet uit. Wtf is pinksteren eigenlijk voor feestdag. Als het nou kerst of oud en nieuw is oid.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Is dat dan niet alleen zaterdag open? zondag en maandag is pinksteren
Is dat dat boek van Frederic Delavier? Zo ja, die heb ik ook, het is een zeer handig naslag boek.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:35 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Gisteren mijn verjaardag gevierd en een interessant boek gekregen over krachttraining. Heel veel oefeningen worden erin genoemd, met alle spieren die worden aangesproken.
En voor LedZep: in het boek staat dat de squat de belangrijkste oefening is in de fitness! Er staan allerlein varianten van in (die hier uiteraard ook al zijn genoemd), maar door de illustraties is het wel vet handig!
Jaaaaaaaa.....mooi boekje!
In principe je hamstrings (achterkant bovenbeen), gluteus maximus (ass), quadriceps (voorkant bovenbeen) en erector (onderrug). Maar zoals ik al eens gezegd heb, de squat is een voorbeeld (deadlift is nog zoiets) van een oefening die je hele lichaam aanpakt. Je lichaam raakt onder de indruk van deze oefening (als je em zwaar pakt, niet zoals die oma's), voornamelijk omdat de druk op je gehele lichaam (alles onder de barbell) zo groot is. Gevolg is dat je lichaam duizenden calorieen om gaat zetten in spiermassa.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:12 schreef Life het volgende:
Ik heb nog nooit squats gedaan, misschien een domme vraag, maar welke spieren train je daar precies mee?
Dankjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:15 schreef LedZep het volgende:
[..]
In principe je hamstrings (achterkant bovenbeen), gluteus maximus (ass), quadriceps (voorkant bovenbeen) en erector (onderrug). Maar zoals ik al eens gezegd heb, de squat is een voorbeeld (deadlift is nog zoiets) van een oefening die je hele lichaam aanpakt. Je lichaam raakt onder de indruk van deze oefening (als je em zwaar pakt, niet zoals die oma's), voornamelijk omdat de druk op je gehele lichaam (alles onder de barbell) zo groot is. Gevolg is dat je lichaam duizenden calorieen om gaat zetten in spiermassa.
De squat helpt dus niet alleen om grote benen te krijgen, maar ook om een groot bovenlijf te krijgen (natuurlijk moet je bovenlijf dan ook goed trainen).
In principe is het de enige oefening die je nodig hebt wat benen betreft.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:18 schreef Life het volgende:
[..]
DankjeMaar eens proberen maandag! Ik heb alleen maar mn bovenlichaam getrained dit jaar, dus mn benen kunnen nu toch wel is wat training gebruiken. Lijkt me dit wel een goede oefening voor onder andere.
Is het ook mogelijk om spiermassa aan te maken door bijvoorbeeld 300kcal onder je dagelijkse behoefte te zitten, maar wel genoeg eiwitten in te nemen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:08 schreef LedZep het volgende:
BertV:
Ik weet niet wat voor idee je bij "bulken" hebt, maar het is gewoon meer eten dan je nodig hebt. Ook al is dat maar 500kcal. Zonder bulk geen spiermassa-aanmaak dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |