Verkoop tussen ons is ook gewoon goed gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:48 schreef Snever het volgende:
Sinds ik op V&A rondkijk verkoop ik super veel dingen en alles is tot nu toe goed gegaan. Geen klachten gehoord. Leuk
Vice Versa, snelle betalingquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef SpookY22 het volgende:
Goeie ervaring met Plots in het [TK] Nieuw: G-Star Trui topic.
Snel afgehandeld prima verpakt verstuurd
Wederzijdsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef Mark_Boelen het volgende:
Goede zaken gedaan met onze eigen Bumoza ElisaB
Heb van haar een ISDN ADSL modem gekocht uit het volgende topic.
Goed verpakt, Prima wederzijds contact, niks geen haast
Elisab dus ook prima verkoopster / koper
Ook geheel wederzijds wat mij betreftquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:55 schreef BlueEyed het volgende:
Goede ervaring met dalet in [TK] Sony Minidisc speler, type MDS-JE330
Veel plezier met jinglen!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goede ervaring met Countach.
En jij was ook oke, snel betaald, goede afhandeling.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef Joana het volgende:
Professor_Paljas is okee.
Stripboeken zijn binnen.
Kreeg mn spullen netjes in een extra plastic tasje zoals ik dat gevraagd had en in een stevige kartonnen envelop.
![]()
Volledig wederzijds. Snelle betaling, perfect gewoonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:30 schreef Maraca het volgende:
Super ervaring met Dizer in [TK] De helft van mijn DVD verzameling... Gisteren geld over gemaakt en vandaag de DVD binnen. DVD is in uitstekende staat! Ziet er allemaal heel netjes en keurig uit..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |