Ah de studiebol, ik vraag me af of hij de kiezers wel voldoende aanspreekt, als ik hem was zou ik zij aan zij optrekken met Verdonk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef Fliepke het volgende:
Die slapjanus lijsttrekker. Wie had dat gedacht
Dat ledenaantal is vergelijkbaar met andere partijen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:39 schreef Adfundum het volgende:
Heeft de VVD nog maar zo weinig leden? 28.000 mensen hebben gestemd en dat was 74% van alle leden.
Mocht hij stemmen bij de PvdA weghalen met een wat groter CDA dan nu in de peilingen (minder concurrentie op rechts) zie ik eerder weer een CDA/VVD kabinet.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:41 schreef Maar-T het volgende:
Ik ga weer voor de VVD!
ja ik ben links-liberaal
Hij is wel een gigantische jobhopperquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef freako het volgende:
OK, Rutte wordt dus weer Kamerlid.
Wie zal er nu staatssecretaris van Onderwijs worden?
Het is toch gunstig dat ook jongeren meer in het politieke proces betrokken wordt, nu krijgen ze zelf ook het gevoel dat ze een steentje bij te dragen hebben, daar is niets slechts aan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef faberic het volgende:
Als dat stemrecht maar niet naar 16 jaar gaat, dan krijg je links lawaai van hier tot de voormalige sovjet-unie. Dat wil 'k nie.
Daar waren we al uit: Griffith. Die zoekt nog een besuurdersbaantje.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef freako het volgende:
Wie zal er nu staatssecretaris van Onderwijs worden?
Oh ja. Stom.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Daar waren we al uit: Griffith. Die zoekt nog een besuurdersbaantje.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef Hallulama het volgende:
Mark heeft gelijk, die vraag is nu nog helemaal niet aan de orde, tot die tijd kan er nog zoveel gebeuren, maar ja, die journalisten, die willen graag dat Mark nu al zegt dat hij premier wil worden, dan kan dat morgen met grote letters in de krant: "RUTTE: IK WIL PREMIER WORDEN", en die journalisten, die willen tevens graag horen dat de VVD nu in tweeën is gespleten, dan kan dat morgen ook met grote letters in de krant "VVD IN TWEEEN GESPLETEN".
Slechts het commentaar "De VVD is er uit, de strijd is gestreden, men gaat nu aan de slag, met Rutte als lijsttrekker." is blijkbaar niet genoeg om de aandacht van de gemiddelde lezer te trekken, en dat mogen we wellicht onszelf aanrekenen.
Als je roept dat je ervoor gaat om de grootste partij te worden, dan is de vraag wie dan premier gaat worden voor de VVD wel heel erg aan de orde.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef Hallulama het volgende:
Mark heeft gelijk, die vraag is nu nog helemaal niet aan de orde, tot die tijd kan er nog zoveel gebeuren
Dat is ook niet wat de VVD wou. Die hebben zelf een compleet mediaspektakel in elkaar gecomponeerd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef Hallulama het volgende:
Slechts het commentaar "De VVD is er uit, de strijd is gestreden, men gaat nu aan de slag, met Rutte als lijsttrekker." is blijkbaar niet genoeg om de aandacht van de gemiddelde lezer te trekken, en dat mogen we wellicht onszelf aanrekenen.
Precies, zoveel mogelijk volgens de eisen en wensen van de VVD, en daarom gaf Mark Rutte dus geen antwoord op de vraag of hij premier wil worden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef achterhetspoor het volgende:
Dat is ook niet wat de VVD wou. Die hebben zelf een compleet mediaspektakel in elkaar gecomponeerd.
Omdat dat misschien arrogant overkomt? Hij wil van de VVD de grootste partij maken, roepen dat je premier wil worden klinkt gewoon sullig.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als je roept dat je ervoor gaat om de grootste partij te worden, dan is de vraag wie dan premier gaat worden voor de VVD wel heel erg aan de orde.
Waarom is roepen dat je de grootste partij wil worden dan niet arrogant? Dat is ook maar een ambitie, een wens, net zoals je de ambitie kan hebben om premier te worden. Zolang het bij een streven blijft is dat niet arrogant.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat dat misschien arrogant overkomt? Hij wil van de VVD de grootste partij maken, roepen dat je premier wil worden klinkt gewoon sullig.
Idd. Als hij roept dat hij premier wil worden dan komt het meer over als puur eigen belang. Zeggen dat hij van de VVD de grootste partij wil maken klinkt toch beter in mijn oren, meer uit partij belang. En als de VVD de grootste wordt, tja, dan kan Rutte misschien wel premier wordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 20:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat dat misschien arrogant overkomt? Hij wil van de VVD de grootste partij maken, roepen dat je premier wil worden klinkt gewoon sullig.
Nog altijd beter dan deze glimlachquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:13 schreef Nolius het volgende:
VVD de grootste partij, mag het niet hopen
Check deze lach
Daarom ben ik erg benieuwd of hij dat ook wil. Maar een dergelijke logische consequentie is dan opeens niet aan de orde. Gebruik dergelijke retoriek dan niet, denk ik dan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef MrBadGuy het volgende:
En als de VVD de grootste wordt, tja, dan kan Rutte misschien wel premier worden![]()
Veel ondernemers die VVD stemmen zijn geen lid, maar steunen wel Rita verdonk. Kortom de leden zijn een slap aftreksel van de trouwe VVD stemmer.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:17 schreef MrX1982 het volgende:
Vrij onverwacht. Ik dacht dat Verdonk met gemak zou winnen.
Mja, hij heeft ook gezegd dat hij niet klaar was om lijsttrekker te worden. Hij miste de ijdelheid, de drive en het machtsgevoel, maar bleek later toch interesse te hebben. Maar volgens mij heb ik hem nog nooit gehoord over zijn ambitie mbt premierschap.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rutte heeft toch al eerder gezegd dat hij nog niet klaar is voor het premierschap?
Een trouwe stemmer moet dan maar lid worden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:20 schreef more het volgende:
Veel ondernemers die VVD stemmen zijn geen lid, maar steunen wel Rita verdonk. Kortom de leden zijn een slap aftreksel van de trouwe VVD stemmer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |