quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:25 schreef Maar-T het volgende:
www.meisjesforum.net
is al vaak in het nieuws geweest.
quote:521 geregistreerde gebruikers
Precies. Sigaretten kopen mag niet, maar een gangbang met 'r vriendje van 43 en zijn maten moet kunnen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:51 schreef pmb_rug het volgende:
we vinden 14 jarigen nog niet verantwoord genoeg om een politieke mening te hebben of om auto te rijden of om alcohol te drinken, maar oud genoeg om hun leven voorgoed te verkloten???
ik wil de kinderen van Nederland graag beschermen.
uhm .. niet helemaal .. als ik bvb met mijn grootmoeder praat over hoe oud meisjes voor het eerst ongesteld werden en tietjes kregen toen zij jong was, toen (1925) was 15 vroeg, 16 normaal en 17 laat .. en dat is zeker zo'n jaar of 3 ą 4 opgeschovenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:32 schreef nikk het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar we moeten ook weer niet alles in het subjectieve trekken anders kunnen kinderen van 3 ook wel seks hebben. De grens van 16 of 18 jaar is een heel erg redelijke.
Oh de mensen die zich liever door een 12 jarige jongen laten pijpen dan door een kerel van eigen leeftijd...waarschijnlijk omdat het uurloon van onervaren jongeling wat lager ligt?quote:
Doe niet zo emotioneel man. Er zijn ook leden die met ze in discussie gaan. Die bedoel ik. Jij kunt ook lid worden!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh de mensen die zich liever door een 12 jarige jongen laten pijpen dan door een kerel van eigen leeftijd...waarschijnlijk omdat het uurloon van onervaren jongeling wat lager ligt?
Niet Pedosexueel.... maar gewoon Frieschik bedoel Zeeuwsch Zuunig
Dat geleuf ik totaal niet. Het is eerder 1a2 jaar opgeschoven.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:44 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm .. niet helemaal .. als ik bvb met mijn grootmoeder praat over hoe oud meisjes voor het eerst ongesteld werden en tietjes kregen toen zij jong was, toen (1925) was 15 vroeg, 16 normaal en 17 laat .. en dat is zeker zo'n jaar of 3 ą 4 opgeschoven
Wacht maar tot jezelf 50+ bent en met een chick van 25 gaat (op dat moment wel de ondergrens)quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Een 50+ met een 25 jarige meid heeft allereerst geld en verder is hij een oude viespeuk en zij niet beter dan een hoertje
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef Maar-T het volgende:
Dat geleuf ik totaal niet. Het is eerder 1a2 jaar opgeschoven.
http://en.wikipedia.org/w(...)the_onset_of_pubertyquote:Historical shift in the onset of puberty
The age at which puberty occurs has dropped significantly since the 1840s. Researchers refer to this drop as the 'secular trend'. From 1840 through 1950, in each decade there was a drop of four months in the average age of menarche among Western European female samples. In Norway, girls born in 1840 had their first menarche at average 17 years. In France in 1840 the average was 15.3 years. In England the 1840 average was 16.5 years for girls and 17.5 for boys. In Japan the decline happened later and was then more rapid: from 1945 to 1975 in Japan there was a drop of 11 months per decade.
The most likely cause, as is generally accepted, is the increase of weight gain in the world's youth. Some scientists and researches hypothesize it may be caused by hormones and other additions in processed milk and meats.
Nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:45 schreef Nevermind het volgende:
Moet ik geloven dat het de echte 'Martijn' is van Stichting Martijn die op mijn NVD-afzeikstuk reageert? http://chillosophy.nl/ond/227
Hoe meer adressen en foto's van deze lui, hoe beter.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:49 schreef Dogbreath het volgende:
Nu weet heel Nederland ook waar de voorzitter uithangt. Niet zo heel erg slim. Die man zouden ze tegen zichzelf moeten beschermen.
http://www.ad.nl/binnenland/article380731.ece
en dat is imo nou juist het punt .. er lopen teveel zaken door elkaar heen ..quote:En wat dan nog, als je van kinderen houd wil dat nog niet direct zeggen dat je er ook sex mee wilt hebben. Ernaar kijken of er iets mee doen dat zijn 2 verschillende dingen.
We moeten af van het idee dat als je regelmatig met kinderen omgaat, dat je dan gelijk een kindermisbruiker bent. Dat slaat gewoon nergens op.
Je hebt 2 groepen: 1.kinderlovers
2.kindermisbruikers
Ik val zelf bij groep 1. En zal nooit een kind misbruiken, of iets ermee doen wat het zelf niet wil. De echte kindermisbruikers die moeten hard gestraft worden, en de kinderlovers moeten meer ervoor uit durven komen, dat ze van kinderen houden.
Zolang ze het geheim houden kijkt iedereen er vreemd tegenaan. Net zoals eerder met de homo's gebeurde. Zo moeten kinderlovers er meer voor uit komen dat ze zulke gevoelens hebben. Daar heeft iedereen het meeste aan. En dan weet iedereen waar zij/hij aan toe is.
Nu wordt alles op 1 grote hoop gegooit wat niet terecht is. Want als je als jongen regelmatig met een andere jongen omgaat, dat betekent toch ook niet direct dat je homo bent?
Zo is een kinderlover ook niet iemand die kinderen misbruikt, anders is het een kindermisbruiker, en geen kinderlover.
Wat is dat nou voor een stupide vergelijking? Als je regelmatig shooters speelt, dan kies je daar toch zelf voor? Pedofilie is geen keuze, het is een geaardheid. Of, volgens de DSM, zelfs een psychische aandoening. De kans dat je daar aan zal toegeven lijkt m.i. ietwat groter dan wanneer je toegeeft aan een (mogelijke) drang die ontstaan is door een liefhebberij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:52 schreef moussie het volgende:
en dat is imo nou juist het punt .. er lopen teveel zaken door elkaar heen ..
ik bedoel maar, als je geregeld shooters aan het spelen bent houd toch ook niet in dat je daarna met een gun de straat oploopt en iedereen neerknalt ?
Als onze ambassadeur straks in Kenia gaat protesteren tegen het feit dat daar verkrachting binnen het huwelijk weer mag en hij krijgt als antwoord dat wij in Nederland niet veel beter zijn omdat we pedofielen in de politiek toelaten dan vind jij dat geen probleem?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:17 schreef FuifDuif het volgende:
Super, Balthar, een speelbal zijn van de buitenlandse opinie. Hoe zielig kan het worden.
Daar kan men die ambassadeur dan toch niet op aanspreken? Alsof die man verantwoordelijk is voor alles wat er hier in Nederland gebeurt. En daar komt nog bij dat pedofielen in de politiek juist een bijzonder goed voorbeeld is van een democratie!quote:Op zondag 4 juni 2006 09:11 schreef Balthar het volgende:
Als onze ambassadeur straks in Kenia gaat protesteren tegen het feit dat daar verkrachting binnen het huwelijk weer mag en hij krijgt als antwoord dat wij in Nederland niet veel beter zijn omdat we pedofielen in de politiek toelaten dan vind jij dat geen probleem?
Leidt homoseksualiteit tot de dwang en schade waarvan het vroeger werd beschuldigd en wat men destijds ook voorspelde? Je doet een lukrake aanname en dat mag nooit de basis vormen voor het uitspreken van een verbod.quote:Op zondag 4 juni 2006 09:11 schreef Balthar het volgende:
Pedofilie is en blijft een gevaar voor de samenleving. Iemand die die gevoelens heeft zal ze uiteindelijk in de praktijk brengen. Dat kan alleen maar leiden tot dwang en schade.
Dat jij dit blijkbaar goed wil praten is pas zielig.
Wat een trieste aanvalquote:Op zondag 4 juni 2006 09:11 schreef Balthar het volgende:
Oh wacht Fuifduif, jij bent die meneer met die "vreemde" opvattingen over sex.
Misschien wil jij graag lid worden van die partij?
Ik vind het zo raar dat mensen pedofilie gaan vergelijken met homoseksualiteit. Die laatste gaat over seks tussen VOLWASSENEN. Dat verschil is toch cruciaal?!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 12:14 schreef FuifDuif het volgende:
Leidt homoseksualiteit tot de dwang en schade waarvan het vroeger werd beschuldigd en wat men destijds ook voorspelde? Je doet een lukrake aanname en dat mag nooit de basis vormen voor het uitspreken van een verbod.
precies, een kind kan niet oordelen of het sex wil, ookal is een kind niet a-sexueel.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:28 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat mensen pedofilie gaan vergelijken met homoseksualiteit. Die laatste gaat over seks tussen VOLWASSENEN. Dat verschil is toch cruciaal?!!!
Een kind is een kind, klaar. Daar moet niemand aan gaan zitten, en volwassenheid gaan forceren, onder het mom van 'ze had al borsten,' 'ze leek te willen,' etc. Een pedo die een kind gaat aanraken pakt de jeugd af van zo'n kind. En veel meer dan dat.
Ben jij dan ook voor stemrecht en rijbewijs vanaf 12 jaar? Voor het verlagen van de algehele leeftijd waarop iemand meerderjarig wordt van 18 naar 12 jaar?
Ben je zelf ooit misbruikt? Het klinkt in je reactie een beetje door (als je begint over de herinnering van misbruik). Bij voorbaat sorry als je niet van deze vraag gediend bent.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef Maar-T het volgende:
precies, een kind kan niet oordelen of het sex wil, ookal is een kind niet a-sexueel.
Een volwassene is bekend met het orgasme en de sexdrive, een kind niet. Dat is het cruciale verschil.
En de herinnering van het misbruik stop je nooit meer weg. Altijd zal die je plagen als je later weer met sex te maken hebt.
De NVD moeten we trouwens niet teveel aandacht geven, het is een nog triestere en marginale club dan de CD van Janmaat. Kijk maar eens bij onzin hoe die van de Berg bezeken wordt. Ze zijn zo triest en achterlijk dat ze zichzelf kwetsbaar maken voor spot en satire.
Trouwens keileuke topics![]()
Nee dat niet, wel veel over gelezen o.a. op fok.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:08 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ben je zelf ooit misbruikt? Het klinkt in je reactie een beetje door (als je begint over de herinnering van misbruik). Bij voorbaat sorry als je niet van deze vraag gediend bent.
Okee, begrepen.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:41 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel veel over gelezen o.a. op fok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |