Nah. Volgens mij ligt de legale leeftijd voor seks met kinderen niet bijzonder laag in landen waar mensen speciaal naar toe reizen om kinderen te neuken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maak daar maar 12 jaar van.... (wat seksueel contact betreft) Dat vind ik nog veel erger.
Stel je voor. Dan komt echt elke pedofiel uit de hele wereld naar Nederland om kleine jongetjes te neuken.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, zie het als het gelijktrekken met Spanje. Sowieso zit Nederland Europees gezien hoog met 16 jaar. Het laagst is Malta met 12 jaar, Spanje met 13, Portugal en nog een zooi landen met 14.
ja, kids onder elkaar ja, maar hier gaat het over 'weldenkende' volwassenen en kids van 12, leuk als je een dochter hebt die een kerel meeneemt zo oud als je zelf bent, 'omdat het toch wettelijk gezien mag'.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:56 schreef Verbal het volgende:
Ik vind 16 al te jong, behalve als die kids mekaar bevoelen, dat moeten ze zelf weten.
V.
Zoals je zult begrijpen ben ik daar dan ook tegen, als ik de huidige leeftijd van 16 al te laag vindtquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, kids onder elkaar ja, maar hier gaat het over 'weldenkende' volwassenen en kids van 12, leuk als je een dochter hebt die een kerel meeneemt zo oud als je zelf bent, 'omdat het toch wettelijk gezien mag'.
En vind je dan dat een 17 jarige niet mag rommelen met een 15 jarige? Etc? Dus een grens waarbij degene die ouder is dan de grenswaarde onder geen beding mag rotzooien met iemand daaronder?quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zoals je zult begrijpen ben ik daar dan ook tegen, als ik de huidige leeftijd van 16 al te laag vindt
V.
Nee. Praktisch leeftijdgenoten vind ik geen probleem, en ik snap dat dat niet heel precies te vatten is. Maar iemand van 25 met iemand van 16 vind ik een veel te groot verschil. en 18-14 ook.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
En vind je dan dat een 17 jarige niet mag rommelen met een 15 jarige? Etc? Dus een grens waarbij degene die ouder is dan de grenswaarde onder geen beding mag rotzooien met iemand daaronder?
Mijn jongste zus had op haar 15de een sexuele relatie met een man van 23. Ze woont nu samen met een man die 10 jaar ouder is dan zij en ze hebben 3 kids. Mijn zus viel altijd al op veel oudere vriendjes.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Praktisch leeftijdgenoten vind ik geen probleem, en ik snap dat dat niet heel precies te vatten is. Maar iemand van 25 met iemand van 16 vind ik een veel te groot verschil. en 18-14 ook.
Capice?
V.
Ja, dat snap ik. Maar ik snap ook wat Gia zegt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Praktisch leeftijdgenoten vind ik geen probleem, en ik snap dat dat niet heel precies te vatten is. Maar iemand van 25 met iemand van 16 vind ik een veel te groot verschil. en 18-14 ook.
Capice?
V.
Ik snap het ook. Maar je moet toch ergens een grens stellen. En de keren dat het goed gaat blijven volgens mij toch uitzonderingen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik snap ook wat Gia zegt.
Hoezo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Chewie het volgende:
Meerderheid wil verbod pedopartij
Ik heb helemaal niks met partijen als deze maar met zulke uitslagen in een peiling begin ik me toch wel af te vragen of democratie wel besteed is aan de gemiddelde Nederlander.
In een democratie moet er ook ruimte zijn voor partijen met afwijkende en of verwerpelijke standpunten. In een sterke democratie krijgen dit soort partijen toch geen voet aan de grond.quote:
Het is toch bekend dat de gemiddelde burger tamelijk anti-democratisch is?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Chewie het volgende:
Meerderheid wil verbod pedopartij
Ik heb helemaal niks met partijen als deze maar met zulke uitslagen in een peiling begin ik me toch wel af te vragen of democratie wel besteed is aan de gemiddelde Nederlander.
Ah, op die manier. Ik dacht dat het meer een sneer was naar 80% gedachtenloze meelopers, maar jouw kritiek ging over het verbod.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
In een democratie moet er ook ruimte zijn voor partijen met afwijkende en of verwerpelijke standpunten. In een sterke democratie krijgen dit soort partijen toch geen voet aan de grond.
Ik dacht dat juist bij een stemplicht de mogelijkheid bestaat dat veel mensen uit pure ontevredenheid over de 'gevestigde' partijen op rare extremen stemmen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef Gia het volgende:
Als hier nu een stemplicht was, dan zou zo'n partij wmb er mogen komen. Ze zouden toch geen zetel krijgen. Maar als je ziet hoe laag de opkomst tegenwoordig is bij verkiezingen en aanhangers van dit soort partijen zeker wel gaan stemmen, is er een kleine kans dat ze wel een zeteltje in de wacht slepen.
Daarom ben ik wel voor een verbod.
(SGP mag van mij ook weg, hoor, maar daar gaat dit topic niet over)
Wat versta je onder 'zinnig geweld' dan? Dat zo'n kudde van die kaalkopjes eens even wat NVD-aanhangers in elkaar trimt ofzo? Kijk: pedofiel gedrag vind ik ziek en pedofielen hebben van kinderen af te blijven, maar dat geeft die neo-nazi's nog altijd geen recht om voor eigen rechter te spelen. En hoe ziek hun gedachten wellicht zijn, je kunt toch ook niet bestrijden dat die NVD-mensen het recht hebben om langs democratische weg hun doel te bereiken en een politieke partij willen oprichten? Zou je dat niet meer accepteren, dan ga je tornen aan grondrechten en dat lijkt me geen goede zaak. (En laten we wel wezen: ze maken toch geen schijn van kans op ook maar één kamerzetel, dus waar maken we ons eigenlijk druk om?)quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:24 schreef desiredbard het volgende:
Zoals sommigen weten ben ik dus woonachtig in Ierland, en hoorde vanochtend het nieuws op de radio dat er een Nederlandse Politieke Partij zou zijn voor de belangen van Pedofielen, die de leeftijd van legale sex naar beneden wil verleggen: eerst naar 12 daarna helemaal afschaffen.
Hebben we het hier over Martijn? , zo nee wie of wat dan wel.
En heeft iemand nog nieuws van die Nieuw Rechts Demonstratie in Amsterdam en hebben de kaalkopjes daar nu eiondelijk eens ZINNIG geweld toegepast?
Het is toch te ziek voor woorden.
Ja, Martijn zit hier (deels?) achter.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:24 schreef desiredbard het volgende:
Hebben we het hier over Martijn? , zo nee wie of wat dan wel.
Inderdaad, wat een rotkop. Met zo'n uiterlijk moet je je wel vergrijpen aan kinderen om aan je trekken te komen. Geen enkele volwassene zal met zo iemand zelfs maar gezien willen worden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Heeft de partij nog iets van "tandheelkundige" punten in het program staan? Want die oprichter die mag wel eens een orthodontist bezoeken of zijn hele smoel eens laten uittrekken...
Wat een kneus...
Dat ben ik inderdaad met je eens. Zij proberen hun perversiteiten middels te politiek platform te legaliseren.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
In een democratie moet er ook ruimte zijn voor partijen met afwijkende en of verwerpelijke standpunten. In een sterke democratie krijgen dit soort partijen toch geen voet aan de grond.
Ik was bijvoorbeeld ook geen voorstander van het verbod op de CP
Ik vind je uitspraken nu toch wel een beetje gevaarlijk worden. Het is nu net alsof je een soort vrijbrief of rechtvaardiging afgeeft aan mensen die geweld willen gebruiken tegen anderen, omdat bepaald gedrag ze niet zint. Van Gogh vind ik sowieso al een heel verkeerd voorbeeld in deze. De man heeft wat prikkelende en beledigende dingen over de islam gezegd en heeft dat met de dood moeten bekopen. Als we in dit land iedereen gaan vermoorden die wel eens wat beledigends over anderen zegt, is onze bevolking binnen een jaar gehalveerd. Verdraagzaamheid jegens meningen is dus gewenst. Dat is dus wat *anders* dan gedrag.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:55 schreef desiredbard het volgende:
Nee maar martijn leden zeer zeker: sorry maar dat versta ik inderdaad onder zinnig geweld.
Kunnen we Volkert niet effe loslaten op deze aankomend politici.
Het interesseert mijn niet of links rechts of centrum het doet... het doel heiligt de middellen.
Om het in Mohammed termen te zeggen, ze vragen er net als Theo Van Gogh om.
Die Engerd van een Janmaat kreeg zijn partij toch ook 2 of drie keer verboden.
Homo's die in Arabische landen worden vermoord omdat ze "pervers" zijn, vind je dus ook zinvol geweld?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:55 schreef desiredbard het volgende:
Nee maar martijn leden zeer zeker: sorry maar dat versta ik inderdaad onder zinnig geweld.
Kunnen we Volkert niet effe loslaten op deze aankomend politici.
Het interesseert mijn niet of links rechts of centrum het doet... het doel heiligt de middellen.
Illegaal is Illegaal, lands wijs lands eer.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Homo's die in Arabische landen worden vermoord omdat ze "pervers" zijn, vind je dus ook zinvol geweld?
Ja, ik ben boven de 16, maar mijn conclusie heeft verder niets te maken met het toejuichen van vigilante-acties. Daar ben ik namelijk op tegen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:05 schreef desiredbard het volgende:
VERBAL BEN JE BOVEN DE 16? Ik kan je wel zoenen.
Als jij zijn oren vast houd, kom ik overvliegen om zijn kop ertussenuit te trappen
Ik ook maar mijn afkeer tegen pedofilie is groter dan mijn afkeer van vigilante acties tegen ze.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, ik ben boven de 16, maar mijn conclusie heeft verder niets te maken met het toejuichen van vigilante-acties. Daar ben ik namelijk op tegen.
V.
Die meneer van stichting Martijn is toch al meer dan eens op tv geweest?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:58 schreef Verbal het volgende:
Och... zullen we anders een pooltje doen over hoe lang die vent zijn rotte tanden nog in zijn bek heeft? Ik denk dat dat rond dit weekend wel bekeken is (is die man nu zo naïef of wil hij zichzelf écht uit zijn lijden verlost hebben)
V.
Inderdaad. Niet alleen castreren, maar gewoon alles eraf. En z'n hol zo wijd maken dat hij daar ook geen plezier meer aan beleeft.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:27 schreef desiredbard het volgende:
Lynchen is te snel.... langzaam castreren met een knoflookpers..... als iemand dit ooit mijn kinderen flikt en ik krijg hem/haar te pakken dan gaat die persoon een langzame pijnlijke straf te wachten... die net zo levenslang is als de "straf" die hij/zijn het slachtoffer heeft bezorgd
Ik vind dat dit soort reacties niet in POL thuishoren. Er is een nieuwe politieke partij waar hier over gediscussieerd kan worden en vervolgens wordt er gediscussieerd over manier waarop je de oprichters kan straffen/doden. Ik ben het ook totaal niet met Rita Verdonk eens maar ik zeg niet dat ik haar pijn wil doen, ik val haar aan op haar standpunten. Ik snap niet waarom dat bij de NVD niet kan. Als je wilt bashen kan dat misschien wel in een ander topic (er staan er vast genoeg op Fok) maar op het politiek forum vind ik dat je de discussie in principe inhoudelijk moet voeren.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet alleen castreren, maar gewoon alles eraf. En z'n hol zo wijd maken dat hij daar ook geen plezier meer aan beleeft.
Dat een 12 en 13/14 jarige het doen vind ik een gebrek aan opvoeding...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:30 schreef Metro2005 het volgende:
vind 12 jaar imho ook te jong. Toch zijn er al hordes 13 jarigen die liggen te krikken tegenwoordig dus zó extreem raar is het niet om de leeftijd wat te verlagen, maar maak er dan 14 van ofzo.
Iets in die trent ja. Het is natuurlijk niet wenselijk dat iemand van 20+ met een meisje van 12 ligt te kezen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat een 12 en 13/14 jarige het doen vind ik een gebrek aan opvoeding...
Ze zouden echter tot de leeftijd van 16-18 een verschil van twee drie jaar moeten toestaan....
Als een 15 jarige sex heeft met een 14 jarige gaat dit niet stopen als de een 16 word en de ander 15
quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Jarno het volgende:
Net als je dacht dat je met de komst van LN en de LPF toch wel alle gekheid gezien had he...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |