abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38398140
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:41 schreef sizzler het volgende:

[..]

Maak daar maar 12 jaar van.... (wat seksueel contact betreft) Dat vind ik nog veel erger.

Stel je voor. Dan komt echt elke pedofiel uit de hele wereld naar Nederland om kleine jongetjes te neuken.
Nah. Volgens mij ligt de legale leeftijd voor seks met kinderen niet bijzonder laag in landen waar mensen speciaal naar toe reizen om kinderen te neuken.
Bovendien:
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:33 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ach, zie het als het gelijktrekken met Spanje. Sowieso zit Nederland Europees gezien hoog met 16 jaar. Het laagst is Malta met 12 jaar, Spanje met 13, Portugal en nog een zooi landen met 14.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:56:27 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_38398865
Ik vind 16 al te jong, behalve als die kids mekaar bevoelen, dat moeten ze zelf weten.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_38398892
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:56 schreef Verbal het volgende:
Ik vind 16 al te jong, behalve als die kids mekaar bevoelen, dat moeten ze zelf weten.

V.
ja, kids onder elkaar ja, maar hier gaat het over 'weldenkende' volwassenen en kids van 12, leuk als je een dochter hebt die een kerel meeneemt zo oud als je zelf bent, 'omdat het toch wettelijk gezien mag'.
pi_38398929
Net als je dacht dat je met de komst van LN en de LPF toch wel alle gekheid gezien had he...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:05:52 #6
136 V.
pi_38399043
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ja, kids onder elkaar ja, maar hier gaat het over 'weldenkende' volwassenen en kids van 12, leuk als je een dochter hebt die een kerel meeneemt zo oud als je zelf bent, 'omdat het toch wettelijk gezien mag'.
Zoals je zult begrijpen ben ik daar dan ook tegen, als ik de huidige leeftijd van 16 al te laag vindt

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_38399465
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

Zoals je zult begrijpen ben ik daar dan ook tegen, als ik de huidige leeftijd van 16 al te laag vindt

V.
En vind je dan dat een 17 jarige niet mag rommelen met een 15 jarige? Etc? Dus een grens waarbij degene die ouder is dan de grenswaarde onder geen beding mag rotzooien met iemand daaronder?
Of meer een glijdende schaal?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_38400191
Ik vind het ronduit walgelijk, een kind van 12 kan nog niet voor zichzelf beslissen op die manier om sex te willen met byvoorbeeld een ouder persoon, dat zou uitlopen op jaarlijks veel meer verkrachtingen en aanrandingen, ook het drugs legaliseren is iets wat niet klopt, er gaan steeds meer mensen aan de harddrugs en wat je dan krijgt zijn meer zelfmoordpogingen en moorden, de een kan het niet betalen en schiet de ander neer of steekt de ander neer door jaloezie... verder heb ik nog aan te merken op het niet hoeven solliciteren, als dit gebeurt dan krijgen wij als werkende mensen een hogere belastingsom en kunnen we ons eigen eten niet meer betalen door de hoge belastingsbedragen want ja er moet toch geld bij hun binnen komen, wat je dan het beste kan doen is stoppen met werken en een uitkering aanvragen, en als iedereen een uitkering aan gaat vragen krijgen we gaos, nederland zou op deze manier uitsterven... deze partij moet worden verbannen uit de politiek...

ik ben zelf moeder, en weet ook dat sommige scholen met geloof beinvloed worden, maar om dit nou te verbannen vind ik hypocriet!

Ik zou dus nooit op deze partij stemmen!
Its my life, so i do it my way
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:56:35 #9
136 V.
pi_38400226
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:28 schreef sigme het volgende:

[..]

En vind je dan dat een 17 jarige niet mag rommelen met een 15 jarige? Etc? Dus een grens waarbij degene die ouder is dan de grenswaarde onder geen beding mag rotzooien met iemand daaronder?
Nee. Praktisch leeftijdgenoten vind ik geen probleem, en ik snap dat dat niet heel precies te vatten is. Maar iemand van 25 met iemand van 16 vind ik een veel te groot verschil. en 18-14 ook.

Capice?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:01:57 #10
3542 Gia
User under construction
pi_38400352
Ik vind dat een meisje van 12 gerust een relatie mag hebben met een ouder iemand, maar sex is dan weer wat anders. Iemand boven de 18 mag gewoon geen seks hebben met iemand onder de 16. En ik vind dat iemand, ook al is ie 17, zich in moet houden als hij/zij een relatie heeft met iemand onder de 16. Een beetje zoenen of wat voelen, akkoord, maar echt sex vind ik niet kunnen.

Natuurlijk is het ook nog lastig als je kijkt naar kids van 12 tot 15. Een jongen van 15 die vrijt met een meisje van, laten we zeggen, 13, wordt er toch op aangekeken alsof hij iets vreselijks heeft gedaan. Terwijl het best van het meisje uitgegaan kan zijn. Meiden van 13 zijn vaak verder dan jongens van 15. Toch worden de jongens zo ongeveer als verkrachters gezien.

Lastige materie, maar wat Martijn wil, sex met 12 - 16-jarige toestaan, kan echt niet.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:10:25 #11
3542 Gia
User under construction
pi_38400570
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:56 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee. Praktisch leeftijdgenoten vind ik geen probleem, en ik snap dat dat niet heel precies te vatten is. Maar iemand van 25 met iemand van 16 vind ik een veel te groot verschil. en 18-14 ook.

Capice?

V.
Mijn jongste zus had op haar 15de een sexuele relatie met een man van 23. Ze woont nu samen met een man die 10 jaar ouder is dan zij en ze hebben 3 kids. Mijn zus viel altijd al op veel oudere vriendjes.
Ben het wel met je eens dat dit verschil op die leeftijd, eigenlijk te groot is. Eigenlijk was die man ook strafbaar. Het was echter verder een heel nette kerel en mijn ouders mochten hem graag. Tja, wat moet je dan? Ze was er nu eenmaal dolverliefd op. Dan ga je zo'n vent toch niet aangeven!!

En 18 - 14 is eigenlijk ook al strafbaar, maar om je daar nu al te druk over te maken.

Waar het hier feitelijk over gaat is echt pedofilie. Een clubje pedo's wil graag legaal sex kunnen hebben met kids van 12 jaar. Dat kan niet!! Iemand van 18, die verkering heeft met een meid van 14 is geen pedo.
Die pedo's denken alleen aan hun eigen bevrediging en vinden dat dat moet kunnen.
Ze lullen jonge kinderen, net in de puberteit en vaak overgevoelig voor zoiets, gewoon het bed in, en vinden dat daar niks mis mee is. Ik walg van die lui.
pi_38400920
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:56 schreef Verbal het volgende:

[..]

Capice?

V.
Ja, dat snap ik. Maar ik snap ook wat Gia zegt.
Mijn 14 jarige zusje legde het ook aan met een volwassen vent. Ze heeft echt meer last gehad van een jongen van haar leeftijd die haar gedwongen heeft tot dingen dan van die oude knar waar ze verliefd op was (en vanalles mee uitvrat).

Ik vond de regeling zoals deze tot voor enige tijd was beter, dat sex met minderjarige een klachtdelict was, en dus niet strafbaar totdat minderjarige in kwestie erover klaagde. (Gold uiteraard niet voor kleine kinderen - die hoeven niet te klagen).
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:33:07 #13
136 V.
pi_38401195
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar ik snap ook wat Gia zegt.
Ik snap het ook. Maar je moet toch ergens een grens stellen. En de keren dat het goed gaat blijven volgens mij toch uitzonderingen.

Mijn overgrootvader is ook honderd geworden, terwijl hij 4 bolknaks per dag over zijn longen rookte.
Dat maakt het nog niet goed.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:35:33 #14
124377 pmb_rug
salvation received
pi_38401279
om even te reageren over de 'kip zonder kop' opmerking

het moge duidelijk zijn dat ik tegen elke vorm van seksueel liberalisme ben omdat ik de maatschappelijke en persoonlijke waarde van een conservatieve seksuele moraal erg hoog acht.
Deze partij is in die zin walgelijk, maar in feite zijn ook de vvd, GL, pvda, sp en d66 walgelijk, maar wel ietsje minder (al komt d66 wel dichtbij).
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_38401296
Meerderheid wil verbod pedopartij

Ik heb helemaal niks met partijen als deze maar met zulke uitslagen in een peiling begin ik me toch wel af te vragen of democratie wel besteed is aan de gemiddelde Nederlander.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:40:32 #16
136 V.
pi_38401412
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Chewie het volgende:

Ik heb helemaal niks met partijen als deze maar met zulke uitslagen in een peiling begin ik me toch wel af te vragen of democratie wel besteed is aan de gemiddelde Nederlander.
Hoezo?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_38401476
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hoezo?

V.
In een democratie moet er ook ruimte zijn voor partijen met afwijkende en of verwerpelijke standpunten. In een sterke democratie krijgen dit soort partijen toch geen voet aan de grond.

Ik was bijvoorbeeld ook geen voorstander van het verbod op de CP
pi_38401517
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Chewie het volgende:

Het is toch bekend dat de gemiddelde burger tamelijk anti-democratisch is?
Men is in het algemeen nogal gevoelig voor het argument dat sommige dingen gewoon te erg zijn zijn om te vinden..

Persoonlijk ben ik ook niet zo dol op de wereld zoals de NVD die het liefst zou zien. Maar ik betwijfel of het nou zoveel meer ongeluk zou opleveren dan een wereld zoals de SGP die graag ziet.

Om te voorkomen dat een van deze ooit mijn wereld naar hun hand kunnen zetten hecht ik aan hun politieke vrijheid. De enige garantie dat niemand mij meer verbiedt of verplicht dan strikt noodzakelijk is zo min mogelijk verbods- en gebiedsbevoegdheden aan de staat geven.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:50:15 #19
136 V.
pi_38401721
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

In een democratie moet er ook ruimte zijn voor partijen met afwijkende en of verwerpelijke standpunten. In een sterke democratie krijgen dit soort partijen toch geen voet aan de grond.
Ah, op die manier. Ik dacht dat het meer een sneer was naar 80% gedachtenloze meelopers, maar jouw kritiek ging over het verbod.

Eh, tsja, ik geloof ook in het zuiverende vermogen van de Nederlandse democratie, zeker op het gebied van dit soort kansloze projecten. Aan de andere kant vind ik een -feitelijke- one-issue-partij met immorele standpunten over gewoon misdadige onderwerpen ook weer niet echt rechtsstaatwaardig.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:53:23 #20
3542 Gia
User under construction
pi_38401827
Als hier nu een stemplicht was, dan zou zo'n partij wmb er mogen komen. Ze zouden toch geen zetel krijgen. Maar als je ziet hoe laag de opkomst tegenwoordig is bij verkiezingen en aanhangers van dit soort partijen zeker wel gaan stemmen, is er een kleine kans dat ze wel een zeteltje in de wacht slepen.

Daarom ben ik wel voor een verbod.

(SGP mag van mij ook weg, hoor, maar daar gaat dit topic niet over)
pi_38402257
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef Gia het volgende:
Als hier nu een stemplicht was, dan zou zo'n partij wmb er mogen komen. Ze zouden toch geen zetel krijgen. Maar als je ziet hoe laag de opkomst tegenwoordig is bij verkiezingen en aanhangers van dit soort partijen zeker wel gaan stemmen, is er een kleine kans dat ze wel een zeteltje in de wacht slepen.

Daarom ben ik wel voor een verbod.

(SGP mag van mij ook weg, hoor, maar daar gaat dit topic niet over)
Ik dacht dat juist bij een stemplicht de mogelijkheid bestaat dat veel mensen uit pure ontevredenheid over de 'gevestigde' partijen op rare extremen stemmen.

Ik vind dat burgers zich mogen realiseren dat níet stemmen ook invloed heeft. Wie tegen de NVD is en vindt dat er iets tegen gedaan moet worden - die loopt op verkiezingsdag even bij het stembureau langs.
pi_38402887
Zoals sommigen weten ben ik dus woonachtig in Ierland, en hoorde vanochtend het nieuws op de radio dat er een Nederlandse Politieke Partij zou zijn voor de belangen van Pedofielen, die de leeftijd van legale sex naar beneden wil verleggen: eerst naar 12 daarna helemaal afschaffen.

Hebben we het hier over Martijn? , zo nee wie of wat dan wel.

En heeft iemand nog nieuws van die Nieuw Rechts Demonstratie in Amsterdam en hebben de kaalkopjes daar nu eiondelijk eens ZINNIG geweld toegepast?

Het is toch te ziek voor woorden.

Hier is het ook al gezeik, door een gaatje in de wetgeving, dat onlangs door zo'n kutadvocaat gevonden is (ivm een zaak tussen (de ouders van) een 16 jarig meisje en een 18 jarige jongen) is sex met een kind onder de 15 niet strafbaar taanzij aangetoond kan worden dat het een geweldadige verkrachting is.

Zodra een labiel of angstig kind dus instemt is de dader onschuldig.

Waar moet het heen met deze wereld.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_38403721
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:24 schreef desiredbard het volgende:
Zoals sommigen weten ben ik dus woonachtig in Ierland, en hoorde vanochtend het nieuws op de radio dat er een Nederlandse Politieke Partij zou zijn voor de belangen van Pedofielen, die de leeftijd van legale sex naar beneden wil verleggen: eerst naar 12 daarna helemaal afschaffen.

En heeft iemand nog nieuws van die Nieuw Rechts Demonstratie in Amsterdam en hebben de kaalkopjes daar nu eiondelijk eens ZINNIG geweld toegepast?
Het is toch te ziek voor woorden.
Wat versta je onder 'zinnig geweld' dan? Dat zo'n kudde van die kaalkopjes eens even wat NVD-aanhangers in elkaar trimt ofzo? Kijk: pedofiel gedrag vind ik ziek en pedofielen hebben van kinderen af te blijven, maar dat geeft die neo-nazi's nog altijd geen recht om voor eigen rechter te spelen. En hoe ziek hun gedachten wellicht zijn, je kunt toch ook niet bestrijden dat die NVD-mensen het recht hebben om langs democratische weg hun doel te bereiken en een politieke partij willen oprichten? Zou je dat niet meer accepteren, dan ga je tornen aan grondrechten en dat lijkt me geen goede zaak. (En laten we wel wezen: ze maken toch geen schijn van kans op ook maar één kamerzetel, dus waar maken we ons eigenlijk druk om?)
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:54:14 #24
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38403928
Heeft de partij nog iets van "tandheelkundige" punten in het program staan? Want die oprichter die mag wel eens een orthodontist bezoeken of zijn hele smoel eens laten uittrekken...

Wat een kneus...
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:55:01 #25
136 V.
pi_38403967
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:24 schreef desiredbard het volgende:

Ja, Martijn zit hier (deels?) achter.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_38403994
Nee maar martijn leden zeer zeker: sorry maar dat versta ik inderdaad onder zinnig geweld.
Kunnen we Volkert niet effe loslaten op deze aankomend politici.
Het interesseert mijn niet of links rechts of centrum het doet... het doel heiligt de middellen.

Om het in Mohammed termen te zeggen, ze vragen er net als Theo Van Gogh om.
Die Engerd van een Janmaat kreeg zijn partij toch ook 2 of drie keer verboden.

Maar IDD waren er gruwelijke agressie tijdens deze vredelievende demonstratie
En zo ja ik bid God op mijn blote knieen dat de demonstranten niet te veel klappen gehad hebben
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:56:13 #27
3542 Gia
User under construction
pi_38404019
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Heeft de partij nog iets van "tandheelkundige" punten in het program staan? Want die oprichter die mag wel eens een orthodontist bezoeken of zijn hele smoel eens laten uittrekken...

Wat een kneus...
Inderdaad, wat een rotkop. Met zo'n uiterlijk moet je je wel vergrijpen aan kinderen om aan je trekken te komen. Geen enkele volwassene zal met zo iemand zelfs maar gezien willen worden.

Getver.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:58:36 #28
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38404111
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik was bijvoorbeeld ook geen voorstander van het verbod op de CP
Dat ben ik inderdaad met je eens. Zij proberen hun perversiteiten middels te politiek platform te legaliseren.
pi_38404933
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:55 schreef desiredbard het volgende:
Nee maar martijn leden zeer zeker: sorry maar dat versta ik inderdaad onder zinnig geweld.
Het interesseert mijn niet of links rechts of centrum het doet... het doel heiligt de middellen.

Om het in Mohammed termen te zeggen, ze vragen er net als Theo Van Gogh om.
Die Engerd van een Janmaat kreeg zijn partij toch ook 2 of drie keer verboden.
Ik vind je uitspraken nu toch wel een beetje gevaarlijk worden. Het is nu net alsof je een soort vrijbrief of rechtvaardiging afgeeft aan mensen die geweld willen gebruiken tegen anderen, omdat bepaald gedrag ze niet zint. Van Gogh vind ik sowieso al een heel verkeerd voorbeeld in deze. De man heeft wat prikkelende en beledigende dingen over de islam gezegd en heeft dat met de dood moeten bekopen. Als we in dit land iedereen gaan vermoorden die wel eens wat beledigends over anderen zegt, is onze bevolking binnen een jaar gehalveerd. Verdraagzaamheid jegens meningen is dus gewenst. Dat is dus wat *anders* dan gedrag.

Dat de CD van Janmaat straffen kreeg opgelegd, kwam omdat de partij zich schuldig maakte aan strafbare feiten, namelijk discriminatie. En daar zit nu net het verschil met de NVD: wat ze doen, namelijk een politieke partij oprichten die streeft naar verlaging van de leeftijdsgrens voor seks met kinderen, is op zich niet strafbaar. Ze hebben het *recht* om dat doel langs democratische weg na te streven.

Heel anders wordt het wanneer we praten over pedofielen die hun lusten in de praktijk brengen. Dat is uiteraard strafbaar en dat moet natuurlijk ook zo blijven. Het is walgelijk dat kinderen van dit soort perverse pedo's het slachtoffer worden. Wat mij betreft mag daar de doodstraf op staan, maar ik ben de rechter niet in dit land. Jij ook niet, Volkert van der G niet en Mohammed B evenmin. We moeten niet voor eigen rechter willen gaan spelen.

Laat gewoon de democratie z'n werk doen. De NVD maakt toch geen schijn van kans.
pi_38405777
Ik vind een stichting martijn en een NVD een belediging voor slachtoffers van incest pedosexualiteit verkrachting, ouders. veiligheid voor kinderen, onbezorgde kindertijd.

het zal best dat ze dat recht hebben, van Gogh hat het recht zijn mening over georganiseerde religie te spuien:Hij deed dat net zo hard over protestanten en katholieken. van Gogh zette niet aan tot het aannemen van een wet die het geweld of de discriminatie jegens een van de door hem gehekelde groepen zou legaliseren. Iets dat Martijn en de NVD wel graag zouden zien: Het decriminalisren van pedofiele handelingen, door pedofilie als dusdanig technisch onmogelijk te makenen alleen een gevoelswaarde te geven.

Valt mee dat ze de leeftijd waarop je mag werken niet verlagen van 15 naar 6-7. Er zijn vast een boel kindertjes die als zomervakantie werk secretaresse werk willen doen
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:49:39 #31
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38406083
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:55 schreef desiredbard het volgende:
Homo's die in Arabische landen worden vermoord omdat ze "pervers" zijn, vind je dus ook zinvol geweld?
pi_38406180
Ik begrijp je walging heel goed, desiredbard. Ik voel precies dezelfde walging als ik die kop van die kerel zie en denk aan wat ze allemaal met kleine kinderen uithalen. Wat mij betreft sluiten we praktiserende pedo's levenslang op. Maar als ik zoiets wil bewerkstelligen, hoor ik dat wel volgens de daartoe geëigende weg (het democratische proces) te doen. En hoe ziek, walgelijk en misselijkmakend ook, de NVD volgt die democratische weg.

Wat ze willen is uiteraard doorzichtig: als pedo wegkomen met het misbruiken van minderjarigen die niet wilsbekwaam zijn. Maar ik blijf erbij: laten we wel onderscheid blijven maken tussen het oprichten van een politieke partij enerzijds en strafbare pedofiele handelingen anderzijds.
pi_38406289
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:49 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Homo's die in Arabische landen worden vermoord omdat ze "pervers" zijn, vind je dus ook zinvol geweld?
Illegaal is Illegaal, lands wijs lands eer.
Maar homosexualiteit is wel even iets anders dan
Hoewel zelfs MARTIJN claimt dat ze gerelateerd zijn:

en dit dan:

moet je GVD eens inzoomen op die fotowandt...het is dan wel niet minderjarig...
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/media/3146433.jpg
En links onder die stoel bij het bureau

[ Bericht 5% gewijzigd door Sidekick op 31-05-2006 17:52:11 ]
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:58:38 #34
136 V.
pi_38406374
Och... zullen we anders een pooltje doen over hoe lang die vent zijn rotte tanden nog in zijn bek heeft? Ik denk dat dat rond dit weekend wel bekeken is (is die man nu zo naïef of wil hij zichzelf écht uit zijn lijden verlost hebben )

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_38406577
VERBAL BEN JE BOVEN DE 16? Ik kan je wel zoenen.
Als jij zijn oren vast houd, kom ik overvliegen om zijn kop ertussenuit te trappen
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:07:20 #36
136 V.
pi_38406654
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:05 schreef desiredbard het volgende:
VERBAL BEN JE BOVEN DE 16? Ik kan je wel zoenen.
Als jij zijn oren vast houd, kom ik overvliegen om zijn kop ertussenuit te trappen
Ja, ik ben boven de 16, maar mijn conclusie heeft verder niets te maken met het toejuichen van vigilante-acties. Daar ben ik namelijk op tegen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_38406776
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:07 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, ik ben boven de 16, maar mijn conclusie heeft verder niets te maken met het toejuichen van vigilante-acties. Daar ben ik namelijk op tegen.

V.
Ik ook maar mijn afkeer tegen pedofilie is groter dan mijn afkeer van vigilante acties tegen ze.
pi_38406908
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:58 schreef Verbal het volgende:
Och... zullen we anders een pooltje doen over hoe lang die vent zijn rotte tanden nog in zijn bek heeft? Ik denk dat dat rond dit weekend wel bekeken is (is die man nu zo naïef of wil hij zichzelf écht uit zijn lijden verlost hebben )

V.
Die meneer van stichting Martijn is toch al meer dan eens op tv geweest?

Ik mag hopen dat mensen toch beschaafder zijn dan andere mensen te lynchen .
pi_38407327
Lynchen is te snel.... langzaam castreren met een knoflookpers..... als iemand dit ooit mijn kinderen flikt en ik krijg hem/haar te pakken dan gaat die persoon een langzame pijnlijke straf te wachten... die net zo levenslang is als de "straf" die hij/zijn het slachtoffer heeft bezorgd
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:30:21 #40
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_38407409
vind 12 jaar imho ook te jong. Toch zijn er al hordes 13 jarigen die liggen te krikken tegenwoordig dus zó extreem raar is het niet om de leeftijd wat te verlagen, maar maak er dan 14 van ofzo.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:31:03 #41
12079 koele
The Koeler, the better
pi_38407432
dacht dat jij je hier niet meer zou laten zien...
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:33:08 #42
3542 Gia
User under construction
pi_38407505
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:27 schreef desiredbard het volgende:
Lynchen is te snel.... langzaam castreren met een knoflookpers..... als iemand dit ooit mijn kinderen flikt en ik krijg hem/haar te pakken dan gaat die persoon een langzame pijnlijke straf te wachten... die net zo levenslang is als de "straf" die hij/zijn het slachtoffer heeft bezorgd
Inderdaad. Niet alleen castreren, maar gewoon alles eraf. En z'n hol zo wijd maken dat hij daar ook geen plezier meer aan beleeft.
pi_38407760
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad. Niet alleen castreren, maar gewoon alles eraf. En z'n hol zo wijd maken dat hij daar ook geen plezier meer aan beleeft.
Ik vind dat dit soort reacties niet in POL thuishoren. Er is een nieuwe politieke partij waar hier over gediscussieerd kan worden en vervolgens wordt er gediscussieerd over manier waarop je de oprichters kan straffen/doden. Ik ben het ook totaal niet met Rita Verdonk eens maar ik zeg niet dat ik haar pijn wil doen, ik val haar aan op haar standpunten. Ik snap niet waarom dat bij de NVD niet kan. Als je wilt bashen kan dat misschien wel in een ander topic (er staan er vast genoeg op Fok) maar op het politiek forum vind ik dat je de discussie in principe inhoudelijk moet voeren.

En inhoudelijk vind ik de NVD zo slecht nog niet. Veel van hun standpunten komen overeen met de mijne. En nee, ik ben geen pedofiel
pi_38407795
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:30 schreef Metro2005 het volgende:
vind 12 jaar imho ook te jong. Toch zijn er al hordes 13 jarigen die liggen te krikken tegenwoordig dus zó extreem raar is het niet om de leeftijd wat te verlagen, maar maak er dan 14 van ofzo.
Dat een 12 en 13/14 jarige het doen vind ik een gebrek aan opvoeding...
Ze zouden echter tot de leeftijd van 16-18 een verschil van twee drie jaar moeten toestaan....
Als een 15 jarige sex heeft met een 14 jarige gaat dit niet stopen als de een 16 word en de ander 15
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:52:02 #45
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_38408174
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:43 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dat een 12 en 13/14 jarige het doen vind ik een gebrek aan opvoeding...
Ze zouden echter tot de leeftijd van 16-18 een verschil van twee drie jaar moeten toestaan....
Als een 15 jarige sex heeft met een 14 jarige gaat dit niet stopen als de een 16 word en de ander 15
Iets in die trent ja. Het is natuurlijk niet wenselijk dat iemand van 20+ met een meisje van 12 ligt te kezen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:52:37 #46
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_38408194
Het is jammer dat verkiezingen anoniem zijn. Idealiter bouw je een mooie database op als je alle stemmen op deze lijst kunt herleiden naar mensen. Je stemt niet voor niks op zoiets verwerpelijks.
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:01:17 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38408552
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Jarno het volgende:
Net als je dacht dat je met de komst van LN en de LPF toch wel alle gekheid gezien had he...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38408576
Oh we kunnen het stemmen anoniem houden.... zet gewoon 220V op het apparaat bij selectie NVD ....dat moet te programeren zijn
pi_38408938
pff .. wat zijn we weer bloeddorstig hier ..

zozeer ik tegen pedofilie ben zozeer ben ik voor de oprichting van deze partij .. ik zie hierin nl een grotere bescherming voor de kinderen dan er geboden wordt door de huidige situatie ..

of is hier echt iemand die denkt dat je een 12jarige iets sexueels kan laten doen tegen zijn/haar zin .. ja, leeftijdsgenoten misschien maar ouderen, nah
pleased to meet you
pi_38409050
edit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')