Nah. Volgens mij ligt de legale leeftijd voor seks met kinderen niet bijzonder laag in landen waar mensen speciaal naar toe reizen om kinderen te neuken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maak daar maar 12 jaar van.... (wat seksueel contact betreft) Dat vind ik nog veel erger.
Stel je voor. Dan komt echt elke pedofiel uit de hele wereld naar Nederland om kleine jongetjes te neuken.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, zie het als het gelijktrekken met Spanje. Sowieso zit Nederland Europees gezien hoog met 16 jaar. Het laagst is Malta met 12 jaar, Spanje met 13, Portugal en nog een zooi landen met 14.
ja, kids onder elkaar ja, maar hier gaat het over 'weldenkende' volwassenen en kids van 12, leuk als je een dochter hebt die een kerel meeneemt zo oud als je zelf bent, 'omdat het toch wettelijk gezien mag'.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:56 schreef Verbal het volgende:
Ik vind 16 al te jong, behalve als die kids mekaar bevoelen, dat moeten ze zelf weten.
V.
Zoals je zult begrijpen ben ik daar dan ook tegen, als ik de huidige leeftijd van 16 al te laag vindtquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, kids onder elkaar ja, maar hier gaat het over 'weldenkende' volwassenen en kids van 12, leuk als je een dochter hebt die een kerel meeneemt zo oud als je zelf bent, 'omdat het toch wettelijk gezien mag'.
En vind je dan dat een 17 jarige niet mag rommelen met een 15 jarige? Etc? Dus een grens waarbij degene die ouder is dan de grenswaarde onder geen beding mag rotzooien met iemand daaronder?quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zoals je zult begrijpen ben ik daar dan ook tegen, als ik de huidige leeftijd van 16 al te laag vindt
V.
Nee. Praktisch leeftijdgenoten vind ik geen probleem, en ik snap dat dat niet heel precies te vatten is. Maar iemand van 25 met iemand van 16 vind ik een veel te groot verschil. en 18-14 ook.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
En vind je dan dat een 17 jarige niet mag rommelen met een 15 jarige? Etc? Dus een grens waarbij degene die ouder is dan de grenswaarde onder geen beding mag rotzooien met iemand daaronder?
Mijn jongste zus had op haar 15de een sexuele relatie met een man van 23. Ze woont nu samen met een man die 10 jaar ouder is dan zij en ze hebben 3 kids. Mijn zus viel altijd al op veel oudere vriendjes.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Praktisch leeftijdgenoten vind ik geen probleem, en ik snap dat dat niet heel precies te vatten is. Maar iemand van 25 met iemand van 16 vind ik een veel te groot verschil. en 18-14 ook.
Capice?
V.
Ja, dat snap ik. Maar ik snap ook wat Gia zegt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Praktisch leeftijdgenoten vind ik geen probleem, en ik snap dat dat niet heel precies te vatten is. Maar iemand van 25 met iemand van 16 vind ik een veel te groot verschil. en 18-14 ook.
Capice?
V.
Ik snap het ook. Maar je moet toch ergens een grens stellen. En de keren dat het goed gaat blijven volgens mij toch uitzonderingen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik snap ook wat Gia zegt.
Hoezo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Chewie het volgende:
Meerderheid wil verbod pedopartij
Ik heb helemaal niks met partijen als deze maar met zulke uitslagen in een peiling begin ik me toch wel af te vragen of democratie wel besteed is aan de gemiddelde Nederlander.
In een democratie moet er ook ruimte zijn voor partijen met afwijkende en of verwerpelijke standpunten. In een sterke democratie krijgen dit soort partijen toch geen voet aan de grond.quote:
Het is toch bekend dat de gemiddelde burger tamelijk anti-democratisch is?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Chewie het volgende:
Meerderheid wil verbod pedopartij
Ik heb helemaal niks met partijen als deze maar met zulke uitslagen in een peiling begin ik me toch wel af te vragen of democratie wel besteed is aan de gemiddelde Nederlander.
Ah, op die manier. Ik dacht dat het meer een sneer was naar 80% gedachtenloze meelopers, maar jouw kritiek ging over het verbod.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
In een democratie moet er ook ruimte zijn voor partijen met afwijkende en of verwerpelijke standpunten. In een sterke democratie krijgen dit soort partijen toch geen voet aan de grond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |