abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38403994
Nee maar martijn leden zeer zeker: sorry maar dat versta ik inderdaad onder zinnig geweld.
Kunnen we Volkert niet effe loslaten op deze aankomend politici.
Het interesseert mijn niet of links rechts of centrum het doet... het doel heiligt de middellen.

Om het in Mohammed termen te zeggen, ze vragen er net als Theo Van Gogh om.
Die Engerd van een Janmaat kreeg zijn partij toch ook 2 of drie keer verboden.

Maar IDD waren er gruwelijke agressie tijdens deze vredelievende demonstratie
En zo ja ik bid God op mijn blote knieen dat de demonstranten niet te veel klappen gehad hebben
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:56:13 #27
3542 Gia
User under construction
pi_38404019
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Heeft de partij nog iets van "tandheelkundige" punten in het program staan? Want die oprichter die mag wel eens een orthodontist bezoeken of zijn hele smoel eens laten uittrekken...

Wat een kneus...
Inderdaad, wat een rotkop. Met zo'n uiterlijk moet je je wel vergrijpen aan kinderen om aan je trekken te komen. Geen enkele volwassene zal met zo iemand zelfs maar gezien willen worden.

Getver.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:58:36 #28
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38404111
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

In een democratie moet er ook ruimte zijn voor partijen met afwijkende en of verwerpelijke standpunten. In een sterke democratie krijgen dit soort partijen toch geen voet aan de grond.

Ik was bijvoorbeeld ook geen voorstander van het verbod op de CP
Dat ben ik inderdaad met je eens. Zij proberen hun perversiteiten middels te politiek platform te legaliseren.
pi_38404933
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:55 schreef desiredbard het volgende:
Nee maar martijn leden zeer zeker: sorry maar dat versta ik inderdaad onder zinnig geweld.
Het interesseert mijn niet of links rechts of centrum het doet... het doel heiligt de middellen.

Om het in Mohammed termen te zeggen, ze vragen er net als Theo Van Gogh om.
Die Engerd van een Janmaat kreeg zijn partij toch ook 2 of drie keer verboden.
Ik vind je uitspraken nu toch wel een beetje gevaarlijk worden. Het is nu net alsof je een soort vrijbrief of rechtvaardiging afgeeft aan mensen die geweld willen gebruiken tegen anderen, omdat bepaald gedrag ze niet zint. Van Gogh vind ik sowieso al een heel verkeerd voorbeeld in deze. De man heeft wat prikkelende en beledigende dingen over de islam gezegd en heeft dat met de dood moeten bekopen. Als we in dit land iedereen gaan vermoorden die wel eens wat beledigends over anderen zegt, is onze bevolking binnen een jaar gehalveerd. Verdraagzaamheid jegens meningen is dus gewenst. Dat is dus wat *anders* dan gedrag.

Dat de CD van Janmaat straffen kreeg opgelegd, kwam omdat de partij zich schuldig maakte aan strafbare feiten, namelijk discriminatie. En daar zit nu net het verschil met de NVD: wat ze doen, namelijk een politieke partij oprichten die streeft naar verlaging van de leeftijdsgrens voor seks met kinderen, is op zich niet strafbaar. Ze hebben het *recht* om dat doel langs democratische weg na te streven.

Heel anders wordt het wanneer we praten over pedofielen die hun lusten in de praktijk brengen. Dat is uiteraard strafbaar en dat moet natuurlijk ook zo blijven. Het is walgelijk dat kinderen van dit soort perverse pedo's het slachtoffer worden. Wat mij betreft mag daar de doodstraf op staan, maar ik ben de rechter niet in dit land. Jij ook niet, Volkert van der G niet en Mohammed B evenmin. We moeten niet voor eigen rechter willen gaan spelen.

Laat gewoon de democratie z'n werk doen. De NVD maakt toch geen schijn van kans.
pi_38405777
Ik vind een stichting martijn en een NVD een belediging voor slachtoffers van incest pedosexualiteit verkrachting, ouders. veiligheid voor kinderen, onbezorgde kindertijd.

het zal best dat ze dat recht hebben, van Gogh hat het recht zijn mening over georganiseerde religie te spuien:Hij deed dat net zo hard over protestanten en katholieken. van Gogh zette niet aan tot het aannemen van een wet die het geweld of de discriminatie jegens een van de door hem gehekelde groepen zou legaliseren. Iets dat Martijn en de NVD wel graag zouden zien: Het decriminalisren van pedofiele handelingen, door pedofilie als dusdanig technisch onmogelijk te makenen alleen een gevoelswaarde te geven.

Valt mee dat ze de leeftijd waarop je mag werken niet verlagen van 15 naar 6-7. Er zijn vast een boel kindertjes die als zomervakantie werk secretaresse werk willen doen
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:49:39 #31
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38406083
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:55 schreef desiredbard het volgende:
Homo's die in Arabische landen worden vermoord omdat ze "pervers" zijn, vind je dus ook zinvol geweld?
pi_38406180
Ik begrijp je walging heel goed, desiredbard. Ik voel precies dezelfde walging als ik die kop van die kerel zie en denk aan wat ze allemaal met kleine kinderen uithalen. Wat mij betreft sluiten we praktiserende pedo's levenslang op. Maar als ik zoiets wil bewerkstelligen, hoor ik dat wel volgens de daartoe geëigende weg (het democratische proces) te doen. En hoe ziek, walgelijk en misselijkmakend ook, de NVD volgt die democratische weg.

Wat ze willen is uiteraard doorzichtig: als pedo wegkomen met het misbruiken van minderjarigen die niet wilsbekwaam zijn. Maar ik blijf erbij: laten we wel onderscheid blijven maken tussen het oprichten van een politieke partij enerzijds en strafbare pedofiele handelingen anderzijds.
pi_38406289
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:49 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Homo's die in Arabische landen worden vermoord omdat ze "pervers" zijn, vind je dus ook zinvol geweld?
Illegaal is Illegaal, lands wijs lands eer.
Maar homosexualiteit is wel even iets anders dan
Hoewel zelfs MARTIJN claimt dat ze gerelateerd zijn:

en dit dan:

moet je GVD eens inzoomen op die fotowandt...het is dan wel niet minderjarig...
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/media/3146433.jpg
En links onder die stoel bij het bureau

[ Bericht 5% gewijzigd door Sidekick op 31-05-2006 17:52:11 ]
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:58:38 #34
136 V.
Like tears in rain...
pi_38406374
Och... zullen we anders een pooltje doen over hoe lang die vent zijn rotte tanden nog in zijn bek heeft? Ik denk dat dat rond dit weekend wel bekeken is (is die man nu zo naïef of wil hij zichzelf écht uit zijn lijden verlost hebben )

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_38406577
VERBAL BEN JE BOVEN DE 16? Ik kan je wel zoenen.
Als jij zijn oren vast houd, kom ik overvliegen om zijn kop ertussenuit te trappen
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:07:20 #36
136 V.
Like tears in rain...
pi_38406654
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:05 schreef desiredbard het volgende:
VERBAL BEN JE BOVEN DE 16? Ik kan je wel zoenen.
Als jij zijn oren vast houd, kom ik overvliegen om zijn kop ertussenuit te trappen
Ja, ik ben boven de 16, maar mijn conclusie heeft verder niets te maken met het toejuichen van vigilante-acties. Daar ben ik namelijk op tegen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_38406776
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:07 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, ik ben boven de 16, maar mijn conclusie heeft verder niets te maken met het toejuichen van vigilante-acties. Daar ben ik namelijk op tegen.

V.
Ik ook maar mijn afkeer tegen pedofilie is groter dan mijn afkeer van vigilante acties tegen ze.
pi_38406908
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:58 schreef Verbal het volgende:
Och... zullen we anders een pooltje doen over hoe lang die vent zijn rotte tanden nog in zijn bek heeft? Ik denk dat dat rond dit weekend wel bekeken is (is die man nu zo naïef of wil hij zichzelf écht uit zijn lijden verlost hebben )

V.
Die meneer van stichting Martijn is toch al meer dan eens op tv geweest?

Ik mag hopen dat mensen toch beschaafder zijn dan andere mensen te lynchen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_38407327
Lynchen is te snel.... langzaam castreren met een knoflookpers..... als iemand dit ooit mijn kinderen flikt en ik krijg hem/haar te pakken dan gaat die persoon een langzame pijnlijke straf te wachten... die net zo levenslang is als de "straf" die hij/zijn het slachtoffer heeft bezorgd
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:30:21 #40
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_38407409
vind 12 jaar imho ook te jong. Toch zijn er al hordes 13 jarigen die liggen te krikken tegenwoordig dus zó extreem raar is het niet om de leeftijd wat te verlagen, maar maak er dan 14 van ofzo.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:31:03 #41
12079 koele
The Koeler, the better
pi_38407432
dacht dat jij je hier niet meer zou laten zien...
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:33:08 #42
3542 Gia
User under construction
pi_38407505
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:27 schreef desiredbard het volgende:
Lynchen is te snel.... langzaam castreren met een knoflookpers..... als iemand dit ooit mijn kinderen flikt en ik krijg hem/haar te pakken dan gaat die persoon een langzame pijnlijke straf te wachten... die net zo levenslang is als de "straf" die hij/zijn het slachtoffer heeft bezorgd
Inderdaad. Niet alleen castreren, maar gewoon alles eraf. En z'n hol zo wijd maken dat hij daar ook geen plezier meer aan beleeft.
pi_38407760
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad. Niet alleen castreren, maar gewoon alles eraf. En z'n hol zo wijd maken dat hij daar ook geen plezier meer aan beleeft.
Ik vind dat dit soort reacties niet in POL thuishoren. Er is een nieuwe politieke partij waar hier over gediscussieerd kan worden en vervolgens wordt er gediscussieerd over manier waarop je de oprichters kan straffen/doden. Ik ben het ook totaal niet met Rita Verdonk eens maar ik zeg niet dat ik haar pijn wil doen, ik val haar aan op haar standpunten. Ik snap niet waarom dat bij de NVD niet kan. Als je wilt bashen kan dat misschien wel in een ander topic (er staan er vast genoeg op Fok) maar op het politiek forum vind ik dat je de discussie in principe inhoudelijk moet voeren.

En inhoudelijk vind ik de NVD zo slecht nog niet. Veel van hun standpunten komen overeen met de mijne. En nee, ik ben geen pedofiel
pi_38407795
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:30 schreef Metro2005 het volgende:
vind 12 jaar imho ook te jong. Toch zijn er al hordes 13 jarigen die liggen te krikken tegenwoordig dus zó extreem raar is het niet om de leeftijd wat te verlagen, maar maak er dan 14 van ofzo.
Dat een 12 en 13/14 jarige het doen vind ik een gebrek aan opvoeding...
Ze zouden echter tot de leeftijd van 16-18 een verschil van twee drie jaar moeten toestaan....
Als een 15 jarige sex heeft met een 14 jarige gaat dit niet stopen als de een 16 word en de ander 15
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:52:02 #45
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_38408174
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:43 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dat een 12 en 13/14 jarige het doen vind ik een gebrek aan opvoeding...
Ze zouden echter tot de leeftijd van 16-18 een verschil van twee drie jaar moeten toestaan....
Als een 15 jarige sex heeft met een 14 jarige gaat dit niet stopen als de een 16 word en de ander 15
Iets in die trent ja. Het is natuurlijk niet wenselijk dat iemand van 20+ met een meisje van 12 ligt te kezen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:52:37 #46
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_38408194
Het is jammer dat verkiezingen anoniem zijn. Idealiter bouw je een mooie database op als je alle stemmen op deze lijst kunt herleiden naar mensen. Je stemt niet voor niks op zoiets verwerpelijks.
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:01:17 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38408552
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Jarno het volgende:
Net als je dacht dat je met de komst van LN en de LPF toch wel alle gekheid gezien had he...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38408576
Oh we kunnen het stemmen anoniem houden.... zet gewoon 220V op het apparaat bij selectie NVD ....dat moet te programeren zijn
pi_38408938
pff .. wat zijn we weer bloeddorstig hier ..

zozeer ik tegen pedofilie ben zozeer ben ik voor de oprichting van deze partij .. ik zie hierin nl een grotere bescherming voor de kinderen dan er geboden wordt door de huidige situatie ..

of is hier echt iemand die denkt dat je een 12jarige iets sexueels kan laten doen tegen zijn/haar zin .. ja, leeftijdsgenoten misschien maar ouderen, nah
pleased to meet you
pi_38409050
edit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')