vaker quicksavenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben pas net begonnen, was bij dat stuk waar die emperor gedoodt werd, maar toen ging ik dood door degene die me aanviel. Dan begin je weer een héél stuk terug.
hem met je zwaard rakenquote:Hoe kan ik trouwens die aanvaller het beste doden?
Maar hij is veel sneller dan ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:08 schreef azaroth het volgende:
[..]
vaker quicksaven![]()
[..]
hem met je zwaard raken![]()
Als dit al een probleem is, kun je beter een ander spelletje kiezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben pas net begonnen, was bij dat stuk waar die emperor gedoodt werd, maar toen ging ik dood door degene die me aanviel. Dan begin je weer een héél stuk terug. Hoe kan ik trouwens die aanvaller het beste doden?
Daar had ik op zich niet zoveel last van. Heeft ook te maken met keuze van karakter en waar je je levelingspunten aan besteed. Nu speel ik met 20 tikjes naar rechts qua moeilijkheidsniveau maar ook dat is nog te makkelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef spacecrap het volgende:
als ik eerlijk ben had ik dit in het begin ook wel.. ik werd dan niet gelijk gekilled, maar het werd me wel ERG moeilijk gemaakt. toen even niveau verlaagt. nu is het fijn spelen, niet te moeilijik en zeker niet te makkelijk.
Schilderijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:32 schreef ThunderChild het volgende:
Weet iemand hoe je uit de schilderij komt ?? Er zou een poort worden geschilderd, maar door één of andere reden zie ik 'm niet . . .
Ja, dat is een (hele toffe) quest. Je moet een kwast ofzo vinden, gewoon het hele schilderij doorlopen dan vind je 'm ergens helemaal achteraan. Je kunt maar 1 kant op dus die is niet te missen. Dan terug naar die schilder die gevangen zit in het schilderij (staat nog steeds bij de ingang) en die maakt de opening voor je.quote:
Dan zit er waarschijnlijk een fout in het spel. Nadat ik die kwast heb terug gegeven aan die schilder, doet hij wat maar komt er geen poort tevoorschijn . . .quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:03 schreef devv05 het volgende:
Ja, dat is een (hele toffe) quest. Je moet een kwast ofzo vinden, gewoon het hele schilderij doorlopen dan vind je 'm ergens helemaal achteraan. Je kunt maar 1 kant op dus die is niet te missen. Dan terug naar die schilder die gevangen zit in het schilderij (staat nog steeds bij de ingang) en die maakt de opening voor je.
Weet niet precies meer hoe het ging maar je kon zeker weten terug daarna, misschien nog op een knop drukken ofzo. Lees anders ff de tutorial op www.gamefaqs.com, het is voor mij ook alweer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan zit er waarschijnlijk een fout in het spel. Nadat ik die kwast heb terug gegeven aan die schilder, doet hij wat maar komt er geen poort tevoorschijn . . .
Had er al gekeken, wordt er niet echt wijzer van en ik denk niet dat bugs daar beschreven staan . . .quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:06 schreef devv05 het volgende:
Weet niet precies meer hoe het ging maar je kon zeker weten terug daarna, misschien nog op een knop drukken ofzo. Lees anders ff de tutorial op www.gamefaqs.com, het is voor mij ook alweer een tijdje geleden.
Naar mijn weten wel. Hoeveel zouden er moeten rondlopen ??quote:Heb je wel alle trollen dood?
quote:Some people have encountered a game-stopping script bug in this quest, wherein the return portal fails to spawn when the player returns the brush to Lythandas. Players are advised to save before entering the painting. If this bug does occur, however, it is possible to use the console to teleport out of the painting using the command, player.coc DestinationName, for instance "player.coc CheydinhalRythesHouse", without the quotes, will teleport the player into Rythes' house in Cheydinhal. It is uncertain whether, if the player performs this action after the portal fails to appear, Lythandas will also teleport to his house, enabling the player to finish the quest, but the player at least will be able to escape the painting.
vind de loot alleen zo minder op level 1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:47 schreef kennyb het volgende:
Even een tip voor mensen die net beginnen:
Ga niet slapen in het begin. Je blijft dan op Level 1 zitten maar je skills verbeteren wel. Echter blijven je tegenstanders wel op het nivo van een level1 omdat je dus niet gaat slapen.
Kortom: vijanden blijven level 1 en jij wordt steeds sterker....
Als je lid bent van de mages guild kan je ongestoord de hele toko leegroven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:38 schreef Die4iT het volgende:
en hoe kan ik dat het beste doen zonder guards op me te krijgen?
om lid te worden van het mage guild moet je praten met een van de 'guild hall leaders'quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:25 schreef Die4iT het volgende:
en als knight kan het ook gewoon? *(oblivion beginner)
Dat ligt eraan... door Dark Brotherhood missies stijgt je infamy heel erg snel en als je infamy hoger is dan je fame, dan kun je geen gebruik meer maken van altars.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef kennyb het volgende:
Maar dat is alleen maar beter.
Helemaal waar. Maar ik moet zeggen dat ik het spel helemaal uitgespeeld heb en niet 1 altaar gebruikt heb.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... door Dark Brotherhood missies stijgt je infamy heel erg snel en als je infamy hoger is dan je fame, dan kun je geen gebruik meer maken van altars.
Geen enkele keer? Geen ziektes opgelopen, geen skills damaged of door een vampier gebeten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef kennyb het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar ik moet zeggen dat ik het spel helemaal uitgespeeld heb en niet 1 altaar gebruikt heb.
wel met de mod die ze uitgebracht hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Na de curequest kan je nooit meer vampier worden.
Sean Bean, topacteur!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef Die4iT het volgende:
lang getwijfeld of ik het nou wel goed hoorde vandaag toch maar us opgezocht, een van de stemmetjes van de NPC's kwam me wel heel bekend voor: SEAN BEAN oa. bekend van LOTR boromir , vond het wel grappig:)
De Vile Lair mod die is uitgebracht door Bethesda zelf bevat een shrine waar je zomaar gecured kan worden, hoef je niet heel de quest te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sean Bean, topacteur!
En de cure vampire quest heeft mij een beetje de zin om te spelen ontnomen, was er een tijdje mee bezig maar toen vond ik het langdradig worden. Sindsdien niet meer gespeeld![]()
Is dat echt zo?? Dat zou wel ongelooflijk stom zijn...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Na de curequest kan je nooit meer vampier worden.
Ik heb de X360-versie van Oblivon dus mods downloaden zit er voor mij niet in...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:22 schreef rihago het volgende:
wel met de mod die ze uitgebracht hebben
dan heb je een vampieren stad zeg maar...
die mod is voor de X360... die heb ik ook namelijk...quote:Op zondag 24 september 2006 14:13 schreef Kwintenc het volgende:
[..]
Is dat echt zo?? Dat zou wel ongelooflijk stom zijn...
[..]
Ik heb de X360-versie van Oblivon dus mods downloaden zit er voor mij niet in...
Thnx anyway
Bedoel je "The Vile Lair"? Die heb ik namelijk wel. Maar hoe kan ik daar dan vampier worden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:26 schreef rihago het volgende:
[..]
die mod is voor de X360... die heb ik ook namelijk...
en nu?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik sta ergens voor de shrine van Azura ofzo![]()
Bij de gameplay opties de difficulty omlaag zetten... doe ik ook op de xbox namelijk om het spelplezier iets te vergrotenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:20 schreef thettes het volgende:
Ik zit nu maar vast in een oblivion gate, deel van de main quest. Volgensmij de derde of vierde die je in moet voor de MQ. Enige jammere is dus dat ik niet verder kom, word elke keer gedood door een paar daedra.
Daarom dus de vraag, want ik wil niet cheaten, wat zijn de echt goede veelgebruikte mods om level-scaling en dat soort ongein uit te zetten? Ik wil net als in morrowind in het begin kunnen sneuvelen tegen een rat, maar als ik een flinke tijd bezig ben wil ik ook zonder cheats een heel garnizoen bewakers kunnen uitschakelen. En natuurlijk wel enigszins met balans, zoals in morrowind dus.
Xfire uitzetten...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef Joncho het volgende:
Heb het vrij lang gespeeld. Afgelopen week ben ik weer opnieuw begonnen, maar nu heb ik steeds het probleem dat het spel onverwacht afsluit wanneer ik door een deur/gate ga.
Niet bij elke gate, maar soms wanneer het laden van de nieuwe omgeveving al hapert sluit 'ie af.
joh -_-quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef wc-eend het volgende:
ftp? bedoel je niet tvp?
Leuk filmpje. Vraag me af hoe ze het hebben gedaan . . .quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
Leuk filmpje van Domino in Oblivion
http://www.youtube.com/watch?v=ClLFavEPSbo&NR
Simpel..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Vraag me af hoe ze het hebben gedaan . . .
tof!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Vandaag in de newsletter de aankondiging dat de 'Knights of the Nine' 21 November uitkomt.
Nieuw faction, nieuwe faction quests EN de belofte dat je meer te weten komt over de Ayleid Ruins.
Ja, dat kanquote:Op maandag 6 november 2006 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een GeForce 7600GS gehad voor m'n verjaardag, maar ik heb een AMD Athlon 2000+ processor, 1,68 GHz, met 1,25 GB RAM. Zou ik Oblivion kunnen draaien?
quote:Minimum System Requirements:
* Windows XP
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 128MB Direct3D compatible video card
* and DirectX 9.0 compatible driver;
* 8x DVD-ROM drive
* 4.6 GB free hard disk space
* DirectX 9.0c (included)
* DirectX 8.1 compatible sound card
* Keyboard, Mouse
Dat zul je wel hebben. Ik heb een 512MB X1900XTX, 2046MB ram en een dualcore 4400+. En zelfs dan loopt het niet helemaal lekker, nu heb ik wel HDR+AA aanstaan, binnen gaat perfect, buiten is het af en toe haperenquote:Op maandag 6 november 2006 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ok dan
Zou ik dan veel last hebben van lage framerates? Ik wil niet dat hij schokkerig draait.
Zou ik niet durven zeggenquote:Op maandag 6 november 2006 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Als HDR+AA uitstaat, dan zal 'ie wel vloeiender lopen denk ik?
Minimaal systeemeis is een 2 Ghz processor, en ik heb een 1,68 Ghz. Dat maakt dus wel veel verschil?
http://www.techimo.com/forum/showthread.php?t=64855quote:The AMD XP 2000+ basically does more per clock cycle or Mhz than the Pentium 2 Ghz thus needing less Mhz to do an equal amount of processing.....so it should be just as fast as or faster than a 2 Ghz Pentium in most cases.........
Spel stopt zowieso nooitquote:Op donderdag 23 november 2006 16:00 schreef Aneurism het volgende:
Martin is nu en draak en een nieuw iemand moet gekozen worden als keizer, weet iemand of het spel nog verder gaat?
Moet je even contact met microsoft opnemen...quote:Op donderdag 23 november 2006 19:05 schreef Kwintenc het volgende:
WTF?? Als ik "Knights of the nine" download van op de xbox live marketplace krijg ik de duitse versie "Ritter der neun" op mn HDDen als ik dan in het spel zelf ga krijg ik soms duitse dialogen voorgeschoteld en zo
en namen zoals "verlassenes hause" voor het abandoned house in cheydinhall, en "kapelle von stendarr" voor de Chapel of Stendarr in chorrol...
en daar betaal ik dan 800 punten voor??!
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:08 schreef Aneurism het volgende:
maar kan ik er nog voor zorgen dat iemand de keizer word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |