bedankt voor het bellen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef G-string het volgende:
Ik heb net even gebeld met de Gamma, maar ze hebben alleen standaard 60cm en niet de 62cm die je nodig hebt voor de Ikea keuken.
Wij hebben geen inbouw-apparatuur. Daarom is het ook Ikea geworden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:39 schreef Friebo het volgende:
Ikea keuken bevalt prima, ook de installatieservice is ideaal.
Wat ook leuk is: Als je er minstens 4 whirlpool apparaten bij koopt, dus bijv. kookplaat, koelkast, afwasmachine en afzuigkap, kun je gratis 5 jaar garantie krijgen. Dit kun je aanvragen door naar whirlpool te bellen, en een formulier aan te vragen.![]()
Hahaha, misschien kan je deze als slagzin aan Ikea verkopen!quote:
Ik heb weleens gehoord dat de deurtjes het duurste deel zou zijn van de keuken. Al was dit wel bij Siematic. Misschien is dat de reden?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is natuurlijk wel een voordeel van Ikea-keukens: als je de deurtjes zat bent, koop je weer andere en dat kost je dan geen rib uit je lijf.
Dat hoor ik mensen nooit doen voor andere keukens...?
Zeker!.... maar dan wel: "Ja, Tüdelü, snel naar Ikea toe!"quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:31 schreef G-string het volgende:
Hahaha, misschien kan je deze als slagzin aan Ikea verkopen!![]()
Hahahaquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:48 schreef Rolex18038 het volgende:
Zeker!.... maar dan wel: "Ja, Tüdelü, snel naar Ikea toe!"
Dat vind ik ook zo geweldig aan het programma "de keukenplanner" van Ikea.quote:En het is inderdaad fijn dat je vooraf al weet wat de prijzen zijn voor de keuken en dat Ikea gewoon overal een prijs bij zet.
Hoi Adelantequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef Adelante het volgende:
Vanaf september komen er ook granieten werkbladen in het assortimentvan IKEA!
Om hier nog even op terug te komen. Het kan dus inderdaad wel, de keukenplanner is niet helemaal perfectquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die keukenplanner is misschien gewoon niet helemaal perfect. Volgens mij moet je even met je plannen tot nu toe langs gaan. Je wordt hartstikke goed geholpen op de keukeafdeling van ikea, hoor ik altijd![]()
JEEEJ Succes!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef Dromer het volgende:
Onze IKEA keuken is er nu... in zo'n duizend onderdelen![]()
Morgen komt m'n broer even kijken. Die heeft er meer van in elkaar gezet.
FOTO'S!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:47 schreef Gia het volgende:
Hier is ie klaar, alleen moet het deurtje van de apothekerskast nog recht gehangen worden. Lukt niet met de stelschroeven en moet dus uit elkaar gehaald worden. Hoe dat moet....geen idee!
Keuken ziet er verder prima uit.
'k Weet niet hoe dat moet. Misschien dat mijn kinderen dat weten.quote:
Je mag ze altijd naar me mailen (zie hotmailadres in profiel) dan gooi ik ze wel ergens online voor je.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:52 schreef Gia het volgende:
'k Weet niet hoe dat moet. Misschien dat mijn kinderen dat weten.
Okay. Maar dan moet je nog wel effe geduld hebben. Er staan nu namelijk twee tweezitters op hun kant in de keuken, omdat de kamer nog niet klaar is. Kan dus nog geen goede foto's maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:54 schreef G-string het volgende:
[..]
Je mag ze altijd naar me mailen (zie hotmailadres in profiel) dan gooi ik ze wel ergens online voor je.![]()
Iedere carrouselkast voelt wel een beetje gammel aan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:43 schreef whitty het volgende:
Ik zit er ook over na te denken om een ikea keuken neer te zetten. Ik heb alleen mijn twijfels een beetje bij de carousselhoekkast die ze hebben. Is die wel een beetje slijtvast? Die caroussel voelt nogal gammel aan.
De magic-corner. Ik wilde dat zo graag maar moest dan zoveel consessie doen dat we er toch van hebben afgezien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Iedere carrouselkast voelt wel een beetje gammel aan.
Ik heb 1x een soort van carrouselkast gezien wat een veel unieker systeem was, en veel beter aanvoelde. Dan rolde er twee rechte rekjes uit, effectief meer ruimte dus. Was bij www.villaculina.nl in Hoofdorp.
Heb je hem ook daar gezien dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
De magic-corner. Ik wilde dat zo graag maar moest dan zoveel consessie doen dat we er toch van hebben afgezien.
Als hij uit elkaar valt bij het openen ligt dat waarschijnlijk meer aan de installatie dan aan de kwaliteit van de keuken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:02 schreef Paperclipjes het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, ben ik niet te spreken over de kwaliteit van een Ikea keuken. Dat het 3 keer niks kost moet geen excuus zijn als ik het idee heb, wanneer ik een kastje opentrek, de hele keuken uit elkaar dondert. Ik vind dat wanneer je een nieuwe keuken aanschaft je voor kwaliteit moet gaan. (Daarbij denk ik aan goede duitse merken, SieMatic ofzo)
de NEXUS zwart/bruin seriequote:Op zondag 29 juli 2007 21:53 schreef becky27 het volgende:
ooh dat is zonde, maar ik zou gewoon terug gaan naar de ikea,
mijn keukenkastdeurtjes (de bruine) zijn van niet zo een goede kwaliteit en ik heb dat aangekaart. krijg dus alle bruine deurtjes nieuw
... inmiddels 38...quote:Op maandag 30 juli 2007 08:21 schreef becky27 het volgende:
ja die, en ik weet het het duurt vast nog even, eerst week 21, toen week 25 nu week 31, ach de huidige deurtjes voldoen wel maar zijn niet zo mooi.
Heb je al uitsluitsel?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef Susanne81 het volgende:
Ik heb ondertussen een mail gestuurd, ben erg benieuwd naar de reactie. Tegen zulke dingen moet een aanrechtblad toch gewoon bestand zijn, lijkt me. Toch ben ik wel benieuwd of andere mensen met hetzelfde blad soortgelijke ervaringen hebben.
Overigens is het inderdaad een gefineerd blad.
Bij welke vestiging heb je 't gekocht? (Gewoon, nieuwsgierig.)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Susanne81 het volgende:
Nee, nog geen uitsluitsel. Heb per mail een klacht ingediend. Vervolgens kreeg ik drie dagen later een mailtje terug dat ze het nr van de transportbon e.d. nodig hebben. Ik heb alle info terug gemaild en vervolgens niets meer gehoord. We wachten geduldig af...
3x is niet eens nodig. Hard onderhandelen is wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef Sjabba het volgende:
IKEA is handig voor een kastje ofzo maar toch niet je keuken die je intensief gaat gebruiken?!?
Ik betaal liever 3 x zoveel en dat die ook 15 jaar meegaat..
Eindhoven. We kregen gisteren een mailtje dat de klacht is doorgestuurd naar de klantenservice...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Bij welke vestiging heb je 't gekocht? (Gewoon, nieuwsgierig.)
Netjes!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Susanne81 het volgende:
We zijn zojuist gebeld door Ikea en hebben een compleet nieuw blad aangeboden gekregen! Nu zitten we met het probleem dat als we het huidige blad moeten verwijderen, alle muren opnieuw gestuct moeten worden (is pas gedaan) dus dat willen we liever niet. Geen probleem volgens Ikea, dan krijgen we gewoon een vergoeding! Wat een service!!
Dit kun je ws beter even in het IKEA topic zelf vragen: IKEA - Part XXXI - Nog even wachten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:37 schreef Gia het volgende:
Ik heb effe een vraagje aan de ikea-keuken bezitters. Bij mij zit het deurtje van de apothekerskast schuin en we krijgen het niet meer goed. Iemand hier ervaring mee?
Het deurtje zit als een frontje vast aan de onderste lade. Er zitten stelschroefjes aan de zijkant, maar die zijn er te ver ingedraaid. Kun je niks meer mee. Nu wil ik dus proberen om het weer helemaal van het laatje af te halen, om het opnieuw te monteren, maar ik weet niet hoe.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Susanne81 het volgende:
We zijn zojuist gebeld door Ikea en hebben een compleet nieuw blad aangeboden gekregen! Nu zitten we met het probleem dat als we het huidige blad moeten verwijderen, alle muren opnieuw gestuct moeten worden (is pas gedaan) dus dat willen we liever niet. Geen probleem volgens Ikea, dan krijgen we gewoon een vergoeding! Wat een service!!
Bedankt, was niet op de hoogte van dit topic.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:09 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dit kun je ws beter even in het IKEA topic zelf vragen: IKEA - Part XXXI - Nog even wachten...
Er staat beste koop. Dat is een verhouding prijs/kwaliteit.quote:Op zondag 16 september 2007 12:37 schreef Adelante het volgende:
inbouwapparatuur van matige kwaliteit?
[afbeelding]
[afbeelding]
dus kan die kwaliteit m.i. nooit matig zijnquote:Op zondag 16 september 2007 12:39 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Er staat beste koop. Dat is een verhouding prijs/kwaliteit.
Een Whirlpool of Zanussi zijn wat ik altijd heb geleerd geen A-merken.
Laten we het dan over het design hebben. Dat vond ik bij de IKEA niet mijn smaak. Als je kun keuze aan inbouwapparatuur vergelijkt met bijvoorbeeld NEFF, Miele en Siemens vind ik IKEA gewoon minder chique en duurzaam ogen (en voelen!).quote:Op zondag 16 september 2007 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
dus kan die kwaliteit m.i. nooit matig zijn
qua design van apparatuur moet ik je gelijk geven dat er beter ontwerpers op de markt zijn te vinden, maar de kwailiteit van Whirlpool is echt wel oke te noemen en daar hoef je geen vijf keer de prijs voor te betalen.
Dan koop ik wel tien keer een nieuwe van Whirlpool. Hoef ik 'm nooit te poetsen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:39 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Er staat beste koop. Dat is een verhouding prijs/kwaliteit.
Een Whirlpool of Zanussi zijn wat ik altijd heb geleerd geen A-merken.
Een Siemens oven van 2800 euro of zo'n Whirpool is toch wel een wereld van verschil.
ik heb nu abstrakt wit... hiervoor had ik aplad witquote:Op woensdag 12 september 2007 14:08 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb ook appartement gekocht en aangezien ik weinig aan koken doe, maar het er wel strak uit moet zien ga ik het maar bij de Ikea kopen denk ik
Iemand ervaring Abstrakt Wit, of blijf je boenen?
Wel even onderhouden volgens de beschrijving...quote:Op zondag 16 september 2007 13:38 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ik heb nu abstrakt wit... hiervoor had ik aplad wit
ik was ook bang voor veel boenen met abstrakt, maar dat valt reuze mee, het is zelfs minder boenen dan met de aplad![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:46 schreef Nanook24 het volgende:
Baniekje, let met plannen goed op dat je de keuken niet precies passend maakt in de maten van je huidige keuken. Met nog wat afdekpanelen komt er zo een paar centimeter bij. (Daar kwamen wij achter toen wij een offerte gingen laten maken bij Ikea)
Dankje voor je reactie, daar kan ik wat meequote:Op zondag 16 september 2007 13:38 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ik heb nu abstrakt wit... hiervoor had ik aplad wit
ik was ook bang voor veel boenen met abstrakt, maar dat valt reuze mee, het is zelfs minder boenen dan met de aplad![]()
Daarvoor is er nu bij IKEA de exclusieve NUTID serie, betaalbare kwaliteits-design apparatuur, ik vin dhet erg geslaagd...quote:Op zondag 16 september 2007 12:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Laten we het dan over het design hebben. Dat vond ik bij de IKEA niet mijn smaak. Als je kun keuze aan inbouwapparatuur vergelijkt met bijvoorbeeld NEFF, Miele en Siemens vind ik IKEA gewoon minder chique en duurzaam ogen (en voelen!).
Ik overweeg ook om een Fagerland te gaan schilderen. Waarom was dat geen goed idee ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:34 schreef lordmedelo het volgende:
Wij hebben gisteren ook de knoop doorgehakt en, voor ons nog vrij plotseling toch, meteen maar een keuken bij IKEA opgehaald. Het is (ook) de ädel wit geworden. Ik wilde eigenlijk de fagerland gaan schilderen, maar dat bleek niet zo'n goed idee te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |