Je mag ze altijd naar me mailen (zie hotmailadres in profiel) dan gooi ik ze wel ergens online voor je.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:52 schreef Gia het volgende:
'k Weet niet hoe dat moet. Misschien dat mijn kinderen dat weten.
Okay. Maar dan moet je nog wel effe geduld hebben. Er staan nu namelijk twee tweezitters op hun kant in de keuken, omdat de kamer nog niet klaar is. Kan dus nog geen goede foto's maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:54 schreef G-string het volgende:
[..]
Je mag ze altijd naar me mailen (zie hotmailadres in profiel) dan gooi ik ze wel ergens online voor je.![]()
Iedere carrouselkast voelt wel een beetje gammel aan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:43 schreef whitty het volgende:
Ik zit er ook over na te denken om een ikea keuken neer te zetten. Ik heb alleen mijn twijfels een beetje bij de carousselhoekkast die ze hebben. Is die wel een beetje slijtvast? Die caroussel voelt nogal gammel aan.
De magic-corner. Ik wilde dat zo graag maar moest dan zoveel consessie doen dat we er toch van hebben afgezien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Iedere carrouselkast voelt wel een beetje gammel aan.
Ik heb 1x een soort van carrouselkast gezien wat een veel unieker systeem was, en veel beter aanvoelde. Dan rolde er twee rechte rekjes uit, effectief meer ruimte dus. Was bij www.villaculina.nl in Hoofdorp.
Heb je hem ook daar gezien dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
De magic-corner. Ik wilde dat zo graag maar moest dan zoveel consessie doen dat we er toch van hebben afgezien.
Als hij uit elkaar valt bij het openen ligt dat waarschijnlijk meer aan de installatie dan aan de kwaliteit van de keuken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:02 schreef Paperclipjes het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, ben ik niet te spreken over de kwaliteit van een Ikea keuken. Dat het 3 keer niks kost moet geen excuus zijn als ik het idee heb, wanneer ik een kastje opentrek, de hele keuken uit elkaar dondert. Ik vind dat wanneer je een nieuwe keuken aanschaft je voor kwaliteit moet gaan. (Daarbij denk ik aan goede duitse merken, SieMatic ofzo)
de NEXUS zwart/bruin seriequote:Op zondag 29 juli 2007 21:53 schreef becky27 het volgende:
ooh dat is zonde, maar ik zou gewoon terug gaan naar de ikea,
mijn keukenkastdeurtjes (de bruine) zijn van niet zo een goede kwaliteit en ik heb dat aangekaart. krijg dus alle bruine deurtjes nieuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |