Die keukenplanner is misschien gewoon niet helemaal perfect. Volgens mij moet je even met je plannen tot nu toe langs gaan. Je wordt hartstikke goed geholpen op de keukeafdeling van ikea, hoor ik altijdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb helemaal niks gemist![]()
Nee echt, wij krijgen het niet voor elkaar om (met de keukenplanner althans) een (combi)magnetron in dezelfde kast als de koelkast te doen of in een onderkast. Het kan wel in een hoge kast, maar dan kan er geen koelkast bij, dan heb je dus gewoon kastruimte eronder.
Maar wie zegt dat het wel kan, bij Ikea dan, tell me
De kastjes koop je los en de deurtjes ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:14 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Precies, daarom is het eigenlijk heel raar als het niet kan. Volgens mij heb je een knopje gemist Clauwheee![]()
Kun je eigenlijk bij IKEA ook de kasten zonder deurtjes kopen? Ik zie dat verder nergens terug op de site/gids.
En is die kastruimte niet genoeg voor een koelkast dan? Volgens mij is dat allemaal standaard.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Het kan wel in een hoge kast, maar dan kan er geen koelkast bij, dan heb je dus gewoon kastruimte eronder.
Ah, da's al gunstig. Enig idee hoe de prijsverhouding dan ligt?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:24 schreef lipje het volgende:
[..]
De kastjes koop je los en de deurtjes ook.
bedankt voor het bellen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef G-string het volgende:
Ik heb net even gebeld met de Gamma, maar ze hebben alleen standaard 60cm en niet de 62cm die je nodig hebt voor de Ikea keuken.
Wij hebben geen inbouw-apparatuur. Daarom is het ook Ikea geworden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:39 schreef Friebo het volgende:
Ikea keuken bevalt prima, ook de installatieservice is ideaal.
Wat ook leuk is: Als je er minstens 4 whirlpool apparaten bij koopt, dus bijv. kookplaat, koelkast, afwasmachine en afzuigkap, kun je gratis 5 jaar garantie krijgen. Dit kun je aanvragen door naar whirlpool te bellen, en een formulier aan te vragen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |