kunnen we niet net doen of ik je vriendje ben? ik wil ook een hp ipv een Qtekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:37 schreef Yskonijn het volgende:
[afbeelding]
Voor mn vriendje zn verjaardag...hiep hiep enzo!
ja maar.....dat gaat toch zomaar niet???quote:kunnen we niet net doen of ik je vriendje ben? ik wil ook een hp ipv een Qtek
80 euro valt nog redelijk mee voor een jas van Carhartt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:12 schreef Yskonijn het volgende:
Tja vakantiegeld is er weer he!
en die jassen zijn super!was voor de eerste 5 min wel een beetje gierig....'het ding' kostte 80 eur
maar na een spoedberaad met mezelf was ik overtuigd!![]()
En dan moet je ze nu alweer verkopen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:05 schreef snopprinses het volgende:
Pimp hier met je laatste aankoop!
[afbeelding]
De kaartjes van snopprinses staan nu alweer in V&A.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
uhm... eigenlijk wel? met een klein beetje moeite mss..![]()
[..]
? wat heb ik gemist?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is een grote fles, alleen geen Icequote:Op maandag 5 juni 2006 12:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Die had ik zaterdag ook gekocht (maar dan grote fles)was lekker
![]()
idd, ik moet van het weekend ook weer een aanslag plegen op mn bankrekening bij de texacoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:16 schreef Asmooh het volgende:
20 liter benzine.. helaas heb ik daar geen foto van
heheeh. probeer eens opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd, ik moet van het weekend ook weer een aanslag plegen op mn bankrekening bij de texaco
en ik wou ook nog ff langs douglas..hopen dat ik volgende week veel kan werken
moet natuurlijk ook nog wat extra shirts hebben voor als ik op vakantie ga in juli
gaat ook weer zo 200 euro in zitten, als het niet meer is
hij kent het tankstation niet waar ik altijd tankquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:21 schreef Asmooh het volgende:
[..]
heheeh. probeer eens op
http://www.goedkooptanken.nu/
kun je kijken waar je in de buurt goedkoopste kan tanken
damn, geld over?quote:Op zondag 11 juni 2006 15:59 schreef Jonathon het volgende:
1x een ATI X1900XTX
[afbeelding]
2x iiyama H481-S_B3
[afbeelding][afbeelding]
wijze schoenenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:14 schreef nvido het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe schoenen![]()
[afbeelding]
en hawaibroekje + trui. waar ik er van allebei 2 heb.
haha geheid! In een plastiek kokertjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Zuen het volgende:
Patsen met joints op internet(Zeg please niet dat het voorgedraaide zijn
ja, ze zijn vrijwel allemaal 100-110-115 volgens mijquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:09 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb andere Lacoste's, waren ook 99,99
de achtergrond is boeienderquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:32 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Kroonluchter (beetje klote foto maar ja, in het echt is hij mooi)
2 Barok fotolijstjes (1 roze, 1 blauw)
Een oerlelijke kop en schotel met bloemen (prachtig!)
DVD Stephen King - This is horror
En een heleboel e4b fruitdingen van de xenos
Ehm.. als lamp... in mn kamer....? Duh..?!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de achtergrond is boeiender![]()
maar wat moet je met een kroonluchter dan
vage smaak heb jij
hij past wel bij je behang natuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:00 schreef birdydontfly het volgende:
Ehm.. als lamp... in mn kamer....? Duh..?!
Vage smaak ja zal best haha. Ik vind hele verschillende dingen leuk
Daaromquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hij past wel bij je behang natuurlijk
Mooi zomers en fris!quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:23 schreef snopprinses het volgende:
Nieuw rok
[afbeelding]
en shirtje gekocht
[afbeelding]
Maar Desperados zijn wel echt lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Volvoman het volgende:
[..]
het is wel duur, kan je bijna een krat bier van kopen![]()
Welk Horloge is datquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef mrPanerai het volgende:
nog maar eens een nieuw klokje... deze keer digitaal![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kloptquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:43 schreef Zuen het volgende:
[..]
Maar Desperados zijn wel echt lekker![]()
. Dan maar een keer geen bier toch
dat ijs lijkt net grind gemengt met zand&aarde, of verbrokkeld asfalt?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:32 schreef snopprinses het volgende:
shirtje
[afbeelding]
en album gekocht
[afbeelding]
oreoijs gemaakt
[afbeelding]
en een martini wk sjaal gekregen
Hehehe, wie weet ooitquote:
ik vind ze (hij heeft er 2 gekocht neem ik aan?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:40 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Mijn vriend heeft nr. 4 voor me gekocht.
Het kan gewoon niet cooler dan een Hello Kitty in een krop sla.
Geef maar toe![]()
Ja het zijn er 2 hoor haha. Ik denk alleen dat ik er een ketting en een phonestrap van maakquote:Op maandag 19 juni 2006 23:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vind ze (hij heeft er 2 gekocht neem ik aan?) wel heel leuk idd
![]()
w00tquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:23 schreef snopprinses het volgende:
oh dan pimp ik meteen met nr 16.
ik heb er ook al 2 telefoonstraps van gemaakt, 1tje voor mij en 1tje heb ik aan mn vriendin gegeven ^^
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:23 schreef snopprinses het volgende:
oh dan pimp ik meteen met nr 16.
ik heb er ook al 2 telefoonstraps van gemaakt, 1tje voor mij en 1tje heb ik aan mn vriendin gegeven ^^
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef tonks het volgende:
Hey snopprinses stop hem tussen je tieten en maak een foto!@@!!!@!@!!@Eineinen!@!@!!
Tonks basht Snopprinses al wat langer hoor.quote:
yupquote:
Hey tonks, hou een keer je bek ofzo!@@!!!@!@!!@Eineinen!@!@!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef tonks het volgende:
Hey snopprinses stop hem tussen je tieten en maak een foto!@@!!!@!@!!@Eineinen!@!@!!
Never!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yup
[..]
Hey tonks, hou een keer je bek ofzo!@@!!!@!@!!@Eineinen!@!@!!
Je liegt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef Brunette het volgende:
Dezuh:
[afbeelding]
En nog oorbelletjes van de Bijenkorf, rokje en een bloesje van de H&M![]()
Die heb ik ook, lekkerr.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef Brunette het volgende:
Dezuh:
[afbeelding]
lachequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik heb een vlammerwerper gekocht om allemaal kansloze topics onder te flamen
Die scrub heb ik ook. heerlijk!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef Brunette het volgende:
Dezuh:
[afbeelding]
Iddquote:
Tuurlijk wel, dat is namelijk heel erg stoer om bij je te hebben op straat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:05 schreef OG-Loco het volgende:
[afbeelding]
Ik weet alleen niet waarom.
Verdomme, gaaf ding!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:33 schreef Bhuddy het volgende:
Tower ventilatorecht lekker, met afstandsbediening
![]()
[afbeelding]
Was 20 euro bij de Aldi vandaag![]()
Die stickers zijn echt tofquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:36 schreef snopprinses het volgende:
ik heb kaarten voor Ellen ten Damme, Leon van der Sanden, Yamato, Eric van Sauers, Belle Perez (maar dat is voor een jongen die ik daar mee naar toe neem met zn bday), Blof, Noise Ensemble en Guido Weijers
Een nieuwe bikini en stickers die een vriendin van mij heeft gemaakt (maar die heb ik niet gekocht)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:36 schreef snopprinses het volgende:
ik heb kaarten voor Ellen ten Damme, Leon van der Sanden, Yamato, Eric van Sauers, Belle Perez (maar dat is voor een jongen die ik daar mee naar toe neem met zn bday), Blof, Noise Ensemble en Guido Weijers
Een nieuwe bikini en stickers die een vriendin van mij heeft gemaakt (maar die heb ik niet gekocht)
[afbeelding]
Oja, dáárom!!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is namelijk heel erg stoer om bij je te hebben op straat.![]()
![]()
6 kratten maar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor mijn verjaardag
van je moederquote:Op maandag 26 juni 2006 13:53 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Fan Aliej van sjwarte marrukt?
quote:
weetniet hoeveel er kwam maarjaquote:Op maandag 26 juni 2006 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat vindik wel genoeg als we daarna uitgaan zegmaar
natuurlijk zal jij veel meer zuipen, maja ik ben ook niet zo'n stoere bikkel als jij bent.
![]()
dan heb ik goedgerekent! en aangezien we na een uur of 12/1 al weggaan vind ik het wel een nette hoeveelheid (ongeveer 15 bierdrinkers)quote:Op maandag 26 juni 2006 18:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
weetniet hoeveel er kwam maarja
gemiddeld op een feestje ga je er van uit 8 flesjes bier de man. bij jongere ligt dat meestal hoger
dus tel uit.
jij koopt soms echt raar-uitziende dingenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
jurkje
[afbeelding]
sea vegetable zeep
en
[afbeelding]
een soak and float shampoobar
Weet je zeker dat je geen hamburger gekocht hebtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
jurkje
[afbeelding]
sea vegetable zeep
en
[afbeelding]
wel een hele vreemde soort hamburger danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:32 schreef Zuen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen hamburger gekocht hebt![]()
Ik vind het al helemaal niet op zeep lijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wel een hele vreemde soort hamburger dan
Ik zou niet bukken in dat jurkje als ik jou was. OMG.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
jurkje
[afbeelding]
sea vegetable zeep
en
[afbeelding]
omgquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:04 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Ik zou niet bukken in dat jurkje als ik jou was. OMG.
ik niet eigenlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:53 schreef birdydontfly het volgende:
ik wacht alleen maar op tonks die een droge opmerking maakt.
lijkt maar zo, is maat 38quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
is dat onderstukje nou echt zo enorm, of lijkt dat maar zo?
ik vraag me toch wel serieus af hoe het er dan uit ziet als je het aan hebt.. het ziet er echt huge uit als het zo vlak ligtquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:57 schreef Sylvana het volgende:
lijkt maar zo, is maat 38
subtiel hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:40 schreef LoggedIn het volgende:
ieder zn smaak..
[..]
ik vraag me toch wel serieus af hoe het er dan uit ziet als je het aan hebt.. het ziet er echt huge uit als het zo vlak ligt
Neequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:18 schreef tonks het volgende:
Is dat die van de intertoys?
niet flauw bedoelt
Ralph Lauren polo's zijn chillquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:37 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dan zonder die vent.
geen foto?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:57 schreef snopprinses het volgende:
bruin topje
schilderdoek
2x verf
make-up remover klein
bodylotion klein
zwarte pet
roze washandjes
schoenzolen
en een witte diadeem
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:32 schreef Zuen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen hamburger gekocht hebt![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
geen foto?
zwembroek voor op Mallorca:
[afbeelding]
komt nog wel..geen zin in nuquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
geen foto?
zwembroek voor op Mallorca:
[afbeelding]
Huh je zit in PUBquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Huh, is dit niet hetzelfde: Meld hier je nieuwste aanschaf - Deel 15
Niks, duhquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
?? birdy? wat wil jij dat ik aandoe aan het strand dan?
weet ik niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:51 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Niks, duhnee gewoon zo een maar dan zonder die bloemen, die bloemen zijn zooo 1999
En @ snopprinses, hoe emo is die haarband
ik heb een 2persoonskamer gehuurd voor mij alleen....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:51 schreef birdydontfly het volgende:
Niks, duhnee gewoon zo een maar dan zonder die bloemen, die bloemen zijn zooo 1999
En @ snopprinses, hoe emo is die haarband
die diadeem is leuk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:41 schreef snopprinses het volgende:
hemdje en diadeem
[afbeelding]
[afbeelding]
misschien ben ik het wel alleen hoor en vind ik alleen die dingen oerlelijk en zijn ze wel weer helemaal hipquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik heb een 2persoonskamer gehuurd voor mij alleen....
tja.. ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet helemaal op de hoogte ben van wat er hip is atm in zwembroekenlandmaar vond em dr eigenlijk wel hip uit zien
en je ziet het (in de winkels dan) wel veel atm
[..]
die diadeem is leuk!
hmm.. maar daar hebben we ook aan gedachtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:16 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
misschien ben ik het wel alleen hoor en vind ik alleen die dingen oerlelijk en zijn ze wel weer helemaal hip
tsjaa, zelf wetenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hmm.. maar daar hebben we ook aan gedachtik neem mn oude zwembroek ook mee, die is gewoon egaal, zonder dingen erop
maar ik wou deze nieuwe wel meer aan doen
hmm..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:46 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
tsjaa, zelf wetenmisschien staat het je wel geweeeeldig en zeik ik. weet ik veel.
zonder zwembroek wel zei zequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:47 schreef tonks het volgende:
Nou Birdy krijg je er niet mee het bed in, dat je het weet
maar de grond slaapt niet lekkerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:57 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Niet dat je me in bed zou krijgen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:59 schreef Zuen het volgende:
ik vind die zwembroeken juist chill, kga er zelf ook een halen maar dan rood!!!
dude, jij denkt echtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar de grond slaapt niet lekker
[..]
Ooooh jammerquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:37 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dan zonder die vent.
Hij speelt ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:01 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Doe maar duur, een JS1000![]()
Wel een goddelijke gitaar ála Satch ja![]()
feestje vnv?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:21 schreef Daklem het volgende:
Pils
pasoa
malibu
wodka
Bacardi 8 años.
veel worst
chips
knabbelnootjes
Wat? Mn hoofd? Heb em er al afgekniptquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:31 schreef tonks het volgende:
Wat een snopprinses achtige foto!
neem je ze mee?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:29 schreef birdydontfly het volgende:
shirtje:
[afbeelding]
en badolie:
[afbeelding]
van de hema, maar het rook echt zo goddelijk, moest het kopen.
zeker mcdonaldsquote:Op zondag 2 juli 2006 12:45 schreef maidho het volgende:
2 hamburgers na het uitgaan
zie hier
[afbeelding] (x2)
die dingen zijn wel vet handig als je met vrienden op vakantie gaat in 2 autosquote:Op zondag 2 juli 2006 20:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Oregon Vibra alert Walkie-Talkie TP 329 2C"
[BLAAT]
verwacht je nu een doneer actie ofzow?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Jongens, ik wil ook een walkie-talkie.![]()
Prijsquote:Op zondag 2 juli 2006 20:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Oregon Vibra alert Walkie-Talkie TP 329 2C"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |