Tonks basht Snopprinses al wat langer hoor.quote:
yupquote:
Hey tonks, hou een keer je bek ofzo!@@!!!@!@!!@Eineinen!@!@!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef tonks het volgende:
Hey snopprinses stop hem tussen je tieten en maak een foto!@@!!!@!@!!@Eineinen!@!@!!
Never!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yup
[..]
Hey tonks, hou een keer je bek ofzo!@@!!!@!@!!@Eineinen!@!@!!
Je liegt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef Brunette het volgende:
Dezuh:
[afbeelding]
En nog oorbelletjes van de Bijenkorf, rokje en een bloesje van de H&M![]()
Die heb ik ook, lekkerr.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef Brunette het volgende:
Dezuh:
[afbeelding]
lachequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik heb een vlammerwerper gekocht om allemaal kansloze topics onder te flamen
Die scrub heb ik ook. heerlijk!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef Brunette het volgende:
Dezuh:
[afbeelding]
Iddquote:
Tuurlijk wel, dat is namelijk heel erg stoer om bij je te hebben op straat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:05 schreef OG-Loco het volgende:
[afbeelding]
Ik weet alleen niet waarom.
Verdomme, gaaf ding!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:33 schreef Bhuddy het volgende:
Tower ventilatorecht lekker, met afstandsbediening
![]()
[afbeelding]
Was 20 euro bij de Aldi vandaag![]()
Die stickers zijn echt tofquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:36 schreef snopprinses het volgende:
ik heb kaarten voor Ellen ten Damme, Leon van der Sanden, Yamato, Eric van Sauers, Belle Perez (maar dat is voor een jongen die ik daar mee naar toe neem met zn bday), Blof, Noise Ensemble en Guido Weijers
Een nieuwe bikini en stickers die een vriendin van mij heeft gemaakt (maar die heb ik niet gekocht)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:36 schreef snopprinses het volgende:
ik heb kaarten voor Ellen ten Damme, Leon van der Sanden, Yamato, Eric van Sauers, Belle Perez (maar dat is voor een jongen die ik daar mee naar toe neem met zn bday), Blof, Noise Ensemble en Guido Weijers
Een nieuwe bikini en stickers die een vriendin van mij heeft gemaakt (maar die heb ik niet gekocht)
[afbeelding]
Oja, dáárom!!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is namelijk heel erg stoer om bij je te hebben op straat.![]()
![]()
6 kratten maar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor mijn verjaardag
van je moederquote:Op maandag 26 juni 2006 13:53 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Fan Aliej van sjwarte marrukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |