Een vriend van mij werkt bij RTL4, die zegt dat ie Volkoren al een mail heeft gestuurd !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zou die titel aanpassen. Ik denk dat de meeste leerlingen geen probleem hebben met het fouilleren, maar eerder met die 1
Vijf of zes mobieltjes en mp3spelers valt me nog mee, trouwens. Maar evengoed is dit natuurlijk onzin. Is SBS al gebeld?
Ooit gehoord van onredelijk zware straf?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:38 schreef Xuavis het volgende:
Helemaal terecht! Je mag geen mobieltje meenemen, doe dat dan ook niet. Je mag geen geluidsdrager meenemen, doe dat dan ook niet.
En geen kluisje hebben is een kutsmoes, je kunt hem gewoon aan een surveillant geven, die zal hem echt niet stelen hoor.
De jeugd moet eens wat meer op de regeltjes gaan letten. Dit is een prima begin.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:41 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Ooit gehoord van onredelijk zware straf?
Enige vorm van coulance mag ook wel hoor, je lijkt Verdonk wel met je onmenselijke praktijken.
Wil je 't nu niet snappen of doe je net alsof? Het gaat niet eens om die mobieltjes, maar om het fouilleren. Leraren hebben 't recht niet om te fouilleren, dat is het punt hier. Okee, de topictitel doet anders vermoeden, maar als je het topic had doorgelezen voor je op de reageerknop had geramd had je dat geweten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:38 schreef Xuavis het volgende:
Helemaal terecht! Je mag geen mobieltje meenemen, doe dat dan ook niet. Je mag geen geluidsdrager meenemen, doe dat dan ook niet.
En geen kluisje hebben is een kutsmoes, je kunt hem gewoon aan een surveillant geven, die zal hem echt niet stelen hoor.
Nee ik zou er voor zorgen dat ik dat mobieltje niet mee heb... Simpel toch... Regels zijn regels. Staat op de deur. Eigen schuld dikke bultquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:46 schreef Merkie het volgende:
Achterlijk. Iedereen die het ermee eens is spoort niet. Enige vorm van coulance mag inderdaad wel. Het zal je maar gebeuren.
"de jeugd"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:45 schreef Xuavis het volgende:
[..]
De jeugd moet eens wat meer op de regeltjes gaan letten. Dit is een prima begin.
Tevens is het zo dat als jou onrecht wordt aangedaan, sta je gelijk te schreeuwen dat jou onrecht is aangedaan. Nu worden de regels netjes toegepast en dan zijn die regeltjes niet meer belangrijk.
Blijkbaar moeten docenten juist meer op de regeltjes letten. Fouilleren mag niet zomaar!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:45 schreef Xuavis het volgende:
[..]
De jeugd moet eens wat meer op de regeltjes gaan letten. Dit is een prima begin.
Tevens is het zo dat als jou onrecht wordt aangedaan, sta je gelijk te schreeuwen dat jou onrecht is aangedaan. Nu worden de regels netjes toegepast en dan zijn die regeltjes niet meer belangrijk.
Het probleem begint niet bij de docenten, maar bij die leerlingen. Die nemen ten onrechte een mobiel mee... Dat zei die vent net ook al op 3FMquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten docenten juist meer op de regeltjes letten. Fouilleren mag niet zomaar!
Waarom zouden leraren geen recht hebben om te fouilleren? Als de leerlingen er mee instemmen mag dat gewoon hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:45 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Wil je 't nu niet snappen of doe je net alsof? Het gaat niet eens om die mobieltjes, maar om het fouilleren. Leraren hebben 't recht niet om te fouilleren, dat is het punt hier. Okee, de topictitel doet anders vermoeden, maar als je het topic had doorgelezen voor je op de reageerknop had geramd had je dat geweten.
Het boeit niet waar het probleem ligt. Leerlingen overtraden de regels door mobieltjes mee te nemen en leraren overtreden de regels door ze te fouilleren. Het mag allebei niet. Punt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:51 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Het probleem begint niet bij de docenten, maar bij die leerlingen. Die nemen ten onrechte een mobiel mee... Dat zei die vent net ook al op 3FM
Je kortzichtigheid siert je echt niet, Xuavis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:51 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Waarom zouden leraren geen recht hebben om te fouilleren? Als de leerlingen er mee instemmen mag dat gewoon hoor.
Verder heb ik wel de reacties gelezen, ik geef echter mijn mening over hetgeen wat in de OP staat.
Sorry, maar zeggen 'We gaan jullie fouilleren om te kijken of jullie mobieltjes/mp3spelers bij jullie hebben wanneer jullie de zaal uitlopen en als we die vinden krijgen jullie een 1' vind ik nou niet echt getuigen van overleg. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:51 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Waarom zouden leraren geen recht hebben om te fouilleren? Als de leerlingen er mee instemmen mag dat gewoon hoor.
Leg eens uit waarom ik kortzichtig zou zijn. Naar mijn weten mag er gefouilleerd worden tenzij jij zegt dat je dat niet wilt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:52 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Je kortzichtigheid siert je echt niet, Xuavis.
Je gaat volledig voorbij aan de menselijke maat. Dat alleen al.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:56 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom ik kortzichtig zou zijn. Naar mijn weten mag er gefouilleerd worden tenzij jij zegt dat je dat niet wilt.
Dus omdat wij beide een verschillende mening hebben over wanneer wel en wanneer niet gestraft moet worden, ben ik kortzichtig?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:00 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Je gaat volledig voorbij aan de menselijke maat. Dat alleen al.
Er moet gestraft worden op frauderen. Op valsspelen. Maar bezit van een mobiele telefoon is niet genoeg om iemands toekomst te verpesten.
http://www.eindexamen.nu/actueel/media/quote:Stel, er gaat een telefoon af tijdens het eindexamen. Wat dan? Inleveren dat ding en doorgaan. Niet in Hoorn. Daar rinkelde een ringtone door de zaal en ging de deur op slot. Iedereen werd gefouilleert en iedereen die een telefoon bij zich had, al dan niet uit, kreeg een 1. Barbara belde even met de klager in kwestie en met de school zelf natuurlijk. Verder gaat Jan Marijnissen voor een 8 op het examen Maatschappijleer VWO. Of hij dat haalt, hoor je straks om 19.45 bij Coen op 3FM!
Als een 2e corrector het oneens is met de 1e corrector en ze kunnen er samen niet uit komen wordt de onderwijsinspectie ingeschakeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:03 schreef Juzme het volgende:
Er is toch een 2e corrector? Die gaat heus niet zomaar een 1 geven omdat die andere leraar dat zegt!
Lezen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:04 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Dus omdat wij beide een verschillende mening hebben over wanneer wel en wanneer niet gestraft moet worden, ben ik kortzichtig?
Ik had je geprobeerd te bellen, en degene die een 1 had ook, maar je nam niet op :<quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:04 schreef geenheld het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, het bestand van zonet op 3FM staat inmiddels op eindexamen.nu:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)radio/ZysjqelHsF.wma
Verder kan ik melden dat het LAKS enorrrrm hard aan het werk is om het op te lossen, er zitten twee man fulltime op, en dat we het natuurlijk heel erg in de gaten gaan houden.
Luuk, 3FM
Ja, alleen niet tijdens mijn examen omdat ik mijn telefoon niet bij me had.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:08 schreef Merkie het volgende:
Het bezit van een mobiele telefoon in de examenzaal is geen fraude lijkt me. Hoogstens niet toegestaan, maar fraude is toch echt wel ff wat anders.
Ooit gepest door iemand met een mobiele telefoon, Xuavis?
niet toegestaan is niet toegestaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:08 schreef Merkie het volgende:
Het bezit van een mobiele telefoon in de examenzaal is geen fraude lijkt me. Hoogstens niet toegestaan, maar fraude is toch echt wel ff wat anders.
Ooit gepest door iemand met een mobiele telefoon, Xuavis?
Er mogen geen mobiele telefoons in het examenlokaal, dit staat op een bordje vooraan de klas en we hebben het vaak genoeg te horen gekregen. Dus waarom zou een leraar WEL een telefoon mogen hebben in de klas terwijl er helemaal GEEN telefoons in de klasruimte mogen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
waarom zou die leraar zijn gsm niet bij zich mogen hebben, hij moet geen examen doen
Ah, nog meer mensen die iemand willen laten zakken op bezit van een (nota bene uitstaand) mobieltjequote:
't was bij mij op school, en ik had em wel mooi in mn kluisje zitten..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:14 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Ah, nog meer mensen die iemand willen laten zakken op bezit van een (nota bene uitstaand) mobieltje.
Zieke geesten, jullie.
Zijn dezelfde mensen die de doodstraf eisen voor het beroven van een oude omaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:14 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Ah, nog meer mensen die iemand willen laten zakken op bezit van een (nota bene uitstaand) mobieltje.
Zieke geesten, jullie.
Je punt is?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:15 schreef 14.gif het volgende:
[..]
't was bij mij op school, en ik had em wel mooi in mn kluisje zitten..![]()
Net of jij wel een punt had met die vorige postquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:16 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Je punt is?
Ik ben weer weg, hongerrrrr.
Kwestie van mobiel gebruiken (sms ofzo) en als je klaar bent uitzetten... Hoe kunnen de examinatoren dan zien van hoe en wat... Daarom: het mag gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:14 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Zieke geesten, jullie.
Ja, je hebt fraude gepleegd op het examen en daarom moet je zakken. Volgens moraalridders als Xuavis en 14.gif dan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bij ons wordt om het examen oid gezegd dat je je mobiel in moet leveren aan het begin. Elke dag doe ik dat braaf of laat ik 'm gewoon thuis. Gistermiddag kwam ik er, uren na het examen, achter dat ik 'm de hele dag in m'n zak had zitten. Hij stond uit, maar toch.
Verdien ik nu ook te zakken? Omdat ik gewoonweg vergeten was m'n mobiel uit m'n zak te halen?
Een normaal mens zeg natuurlijk nee, alleen die nerds hier in dit topic vinden van welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bij ons wordt om het examen oid gezegd dat je je mobiel in moet leveren aan het begin. Elke dag doe ik dat braaf of laat ik 'm gewoon thuis. Gistermiddag kwam ik er, uren na het examen, achter dat ik 'm de hele dag in m'n zak had zitten. Hij stond uit, maar toch.
Verdien ik nu ook te zakken? Omdat ik gewoonweg vergeten was m'n mobiel uit m'n zak te halen?
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, je hebt fraude gepleegd op het examen en daarom moet je zakken. Volgens moraalridders als Xuavis en 14.gif dan.
Hmm, jij maakt mijn punt wat duidelijker dan ik. Mijn dank daarvoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een normaal mens zeg natuurlijk nee, alleen die nerds hier in dit topic vinden van wel.
Welk onrecht is er nu geschied? Er is op geen enkele manier aannemelijk gemaakt dat er gefraudeerd is. De zwaarst mogelijke sanctie is dan ook verschrikkelijk misplaatst.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:45 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Er is vantevoren wel duidelijk gemaakt dat telefoons niet de examenzaal in mogen! Alleen fouilleer dan aan het begin en ben niet zo inconsequent om het pas te gaan handhaven als er een telefoon afgaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:44 schreef mazaru het volgende:
Dat hadden ze van te voren moeten zeggen.
Als jullie geen waarschuwing hebben gehad, dan hebben ze daar geen recht toe.
Ja kom op zeg. Dit soort onzin is echt ziek. Die leraren hebben vast geen leven gehad en altijd gepest door leraren in hun schooltijd ofzo, want je gaat niet iemand een 1 geven, zodat deze bij voorbaat gezakt is, alleen omdat ze een mobiel bij hun hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:29 schreef Green_eye het volgende:
Ze hebben van te voren gezegd dat je geen telefoon e.d bij je mag hebben hoor..
Er hing een blaadje idd. Maar daar kijk je niet naar als je de examenzaal binnenkomt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:29 schreef Green_eye het volgende:
Ze hebben van te voren gezegd dat je geen telefoon e.d bij je mag hebben hoor..
Lees het examenregelement even door. Volgens mij heb jij (of jouw ouder(s)) daarvoor moeten tekenen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:45 schreef Volkoren het volgende:
[..]
Er hing een blaadje idd. Maar daar kijk je niet naar als je de examenzaal binnenkomt.
Al zouden ze het nou aan het begin van het examen zeggen, ok. Maar dat hebben ze niet gedaan.![]()
Beroepstermijn van drie dagen?! Volstrekt kansloos. Is die school trouwens privaat of publiek?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Artikel 5.4: Beroep
Als je het niet eens bent met de beslissing van de directeur van je school (over de onregelmatigheid en/of de straf die je daarvoor krijgt), dan kan je daartegen protesteren bij de commissie van beroep van je school. In deze commissie mag de directeur van je school niet zitten. Om tegen een beslissing te protesteren moet je wel snel zijn, je moet binnen drie dagen nadat je de brief met de beslissing van de directeur hebt gekregen een brief schrijven naar de commissie van beroep waarin staat dat je "beroep aantekent" tegen die beslissing. De commissie van beroep gaat alles dan onderzoeken en beslist binnen 2 tot 4 weken over of de beslissing van de directeur goed was en wat er eventueel anders moet. Als je opnieuw of alsnog een examen af mag leggen, dan beslist die commissie ook hoe dat moet gebeuren. Je krijgt een brief van de commissie van beroep waarin het besluit van deze commissie staat en die brief gaat ook naar de directeur, de inspectie en, als je nog geen 18 bent, je ouders of verzorgers.
Dit is de wet als het goed is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Beroepstermijn van drie dagen?! Volstrekt kansloos. Is die school trouwens privaat of publiek?
Je bent gewoon een nerdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef 14.gif het volgende:
Regels zijn regels, en ik ben niet de moraalridder hier, mafketel.
Het is duidelijk verteld op de examenvoorlichting.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:45 schreef Volkoren het volgende:
[..]
Er hing een blaadje idd. Maar daar kijk je niet naar als je de examenzaal binnenkomt.
Al zouden ze het nou aan het begin van het examen zeggen, ok. Maar dat hebben ze niet gedaan.![]()
Xuavis zit op de oscar romero?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Dit is de wet als het goed is.
Overigens is het publiek en op 500m afstand van mijn school
Als dit de wet is ga ik mijn boeken bestuursrecht ritueel verbranden. Publiek is mooi, kun je procederen bij de bestuursrechter.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Dit is de wet als het goed is.
Overigens is het publiek en op 500m afstand van mijn school
quote:
Nee met zulke reacties schieten we wat opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:52 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, en jij een stumperaap, veel plezier ermee
Happy burning,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als dit de wet is ga ik mijn boeken bestuursrecht ritueel verbranden. Publiek is mooi, kun je procederen bij de bestuursrechter.
Vandaar dusquote:Wet op het voortgezet onderwijs - Artikel 30a. Afwijking termijn Algemene wet bestuursrecht
Bij algemene maatregel van bestuur kunnen, in afwijking van de artikelen 6:7, 7:10 en 7:24 van de Algemene wet bestuursrecht, kortere termijnen dan in die artikelen vermeld, worden bepaald voor de indiening van een bezwaar- of beroepschrift en voor de daarop te nemen beslissing ter zake van de deelneming aan eindexamens.
Jawel, misschien moet je even terugkijken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:16 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Net of jij wel een punt had met die vorige post![]()
Het probleem is, is dat er enkel 4 mogelijke opties zijn voor een school om toe te passen bij onregelmatigheden, namelijk:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef Fir3fly het volgende:
Niet slim om een mobiel mee te nemen naar de examenzaal, maar om nou meteen een 1 te geven zelfs als ie uit staat is belachelijk. Om over het foullieren maar niet te spreken. Overigens vind ik dat ze het best nog wel een keer kunnen zeggen dat mobieltjes niet zijn toegestaan voordat het examen begint. Doen ze bij ons ook, en er zijn altijd wel 1 of 2 mensen (meestal vmbo, NOFI) die dan hun mobiel nog inleveren. Geen enkel probleem lijkt me.
Jammer voor je; ik zie dat het een besluit is, dat is geen wifz. Ik vraag me af wat er in die wifz staat. Lijkt mij dat er goede gronden moeten zijn om van de Awb termijn van zes weken af te wijken, ook al is het in principe mogelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:55 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Happy burning,
http://www.eindexamen.nl/9336000/1/j9vvgodkvkzp4d4/vg41h1jpfhti
Hmm ja ok, maar een telefoon die uit staat meteen als een 'onregelmatigheid' te zien vind ik iets overdreven. Dat degene waarvan ie afging wel een 1 krijgt is terecht.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:06 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Het probleem is, is dat er enkel 4 mogelijke opties zijn voor een school om toe te passen bij onregelmatigheden, namelijk:
a.
het toekennen van het cijfer 1 voor een toets van het schoolexamen of het centraal examen,
b.
het ontzeggen van de deelname of de verdere deelname aan een of meer toetsen van het schoolexamen of het centraal examen,
c.
het ongeldig verklaren van een of meer toetsen van het reeds afgelegde deel van het schoolexamen of het centraal examen,
d.
het bepalen dat het diploma en de cijferlijst slechts kunnen worden uitgereikt na een hernieuwd examen in door de directeur aan te wijzen onderdelen.
Bij ons ook afgegaan, gelukkig hebben wij wel leraren met gevoel voor menselijkheid. Jesus, wat voor onrecht wordt er nou aangedaan als er een mobieltje afgaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm ja ok, maar een telefoon die uit staat meteen als een 'onregelmatigheid' te zien vind ik iets overdreven. Dat degene waarvan ie afging wel een 1 krijgt is terecht.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef 14.gif het volgende:
Regels zijn regels, en ik ben niet de moraalridder hier, mafketel.
Ik ben nog steeds benieuwd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ho ho wie zegt dat er een onregelmatigheid was? Bovendien kan de directeur maatregelen nemen, hij moet niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:06 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Het probleem is, is dat er enkel 4 mogelijke opties zijn voor een school om toe te passen bij onregelmatigheden, namelijk:
a.
het toekennen van het cijfer 1 voor een toets van het schoolexamen of het centraal examen,
b.
het ontzeggen van de deelname of de verdere deelname aan een of meer toetsen van het schoolexamen of het centraal examen,
c.
het ongeldig verklaren van een of meer toetsen van het reeds afgelegde deel van het schoolexamen of het centraal examen,
d.
het bepalen dat het diploma en de cijferlijst slechts kunnen worden uitgereikt na een hernieuwd examen in door de directeur aan te wijzen onderdelen.
Nou, degene die zijn mobieltje bij zich heeft, heeft zich schijnbaar niet aan het examenregelement gehouden waarvoor hij/zij c.q. zijn/haar ouder(s) voor getekend heeft (hebben).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:10 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Bij ons ook afgegaan, gelukkig hebben wij wel leraren met gevoel voor menselijkheid. Jesus, wat voor onrecht wordt er nou aangedaan als er een mobieltje afgaat.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm ja ok, maar een telefoon die uit staat meteen als een 'onregelmatigheid' te zien vind ik iets overdreven. Dat degene waarvan ie afging wel een 1 krijgt is terecht.
Idd, daar heb je gelijk in, er kan ook besloten worden om niets te doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ho ho wie zegt dat er een onregelmatigheid was? Bovendien kan de directeur maatregelen nemen, hij moet niet.
1. Niemand heeft daarvoor getekend, ik ben het wel met je eens dat men zich daaraan moet houden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:13 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Nou, degene die zijn mobieltje bij zich heeft, heeft zich schijnbaar niet aan het examenregelement gehouden waarvoor hij/zij c.q. zijn/haar ouder(s) voor getekend heeft (hebben).
1. Wij moesten wel tekenen, blijkbaar niet bij elke school gaat dat zo. Evengoed ben je wel verplicht om je aan dit besluit te houden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:17 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
1. Niemand heeft daarvoor getekend, ik ben het wel met je eens dat men zich daaraan moet houden.
2. Een directeur die een leerling een 1 toekent vanwege bezit van een mobieltje vind ik niet geschikt voor zijn functie.
Tja, zoals ik al eerder zei, onze meningen verschillen. Gelukkig maar, want anders is het leven zo eenzijdig en saai.quote:Maar weetje, ik heb het idee dat discussie hierover niet mogelijk is, gezien je star vasthoudt aan 'regels zijn regels', wat nergens op gebaseerd is gezien er maatregelen kunnen worden getroffen, e.e.a. ter beoordeling aan de directeur.
Worden mobieltjes gestolen door leraren op het Copernicus?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef Volkoren het volgende:
Goed 14.gif, dat jij erbij was vind ik heel knap, en dat je geen medeleven hebt voor de mensen die zijn getroffen omdat ze een mobiel niet wouden achterlaten op onze school waar word gestolen vind ik wel een beetje triest hoor.![]()
Anyway, 4 in het land komt zo het verhaal opnemen van het meisje dat een 1 heeft, en ze wouden mij er ook bij.![]()
Nu heb ik nog steeds niet kunnen leren.![]()
Een meisje wou hem afgeven toen ze erom vroegen, maar toen werd ze gelijk uit de zaal verwijderd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:23 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Worden mobieltjes gestolen door leraren op het Copernicus?
En was dat voor, tijdens of na het examen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef Volkoren het volgende:
[..]
Een meisje wou hem afgeven toen ze erom vroegen, maar toen werd ze gelijk uit de zaal verwijderd.![]()
Als dat daar even duidelijk is verboden als op de copernicus vind ik van wel, ja.quote:
Even om het te verduidelijken: Er is bij mij NOOIT gezegd dat je een 1 krijgt voor het meebrengen van zo'n ding, WEL is er bij enkele examens (NIET de desbetreffende) gevraagd om de mobiele telefoons en mp3-spelers in de tas te laten of af te geven voor het examen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:28 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Als dat daar even duidelijk is verboden als op de copernicus vind ik van wel, ja.
Laat er ook geen misverstand over bestaan, van tevoren was duidelijk dat deze sanctie stond op het meebrengen van een mobiel of mp3-speler
Op de copernicus is dat wel gezegd...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Even om het te verduidelijken: Er is bij mij NOOIT gezegd dat je een 1 krijgt voor het meebrengen van zo'n ding, WEL is er bij enkele examens (NIET de desbetreffende) gevraagd om de mobiele telefoons en mp3-spelers in de tas te laten of af te geven voor het examen.
Staat iets in de wet of examenregelement: regels zijn regelsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, even daarnaast.
Ik ben gewoon heel benieuwd waar jullie de grens trekken.
Hoezo MP3 spelers? Lijkt me niet dat je even op je MP3 speler wat antwoorden kan checken. Ook kun je niet even 06xxxxxxxx intoetsen en op de knop bellen drukken. Nogal bullshit imoquote:Momenteel zijn er geen kluisjes beschikbaar voor de havo-leerlingen op de school, waardoor aardig wat leerlingen een mobiel of mp3-speler bij zich droegen. In totaal zijn zeker vijf personen betrapt, hetgeen hen een 1 voor hun havo-examen aardrijkskunde of vmbo-examen Frans opleverde. Vele anderen zouden onder deze straf uit zijn gekomen door hun apparatuur op de gekste plekken te verstoppen.
Owh ja die ene bijeenkomst waar je de coordinator niet kon verstaan omdat de microfoon heel zacht en sommige oetlullen erdoorheen praatte.quote:
Ga je nu net doen of je het niet wist?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef Volkoren het volgende:
[..]
Owh ja die ene bijeenkomst waar je de coordinator niet kon verstaan omdat de microfoon heel zacht en sommige oetlullen erdoorheen praatte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |